סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סיפורה של שפחה לצפייה ישירה

סיפורה של שפחה לצפייה ישירה

תשע שנים לאחר מכן הוא אסיר משוחרר ששיקם את חייו ונשוי באושר לאוליביה, הנושאת ברחמה את ילדם ועימה הוא עתיד לעבור לבית חלומותיהם. אך כיאה לסיפור של קובן – בזמן שאוליביה יוצאת לנסיעת עבודה, מתאו מקבל מהטלפון שלה שיחה מטלטלת שמחזירה אותו לעברו האפל. בלית ברירה, הוא יוצא למסע נגד הזמן כדי לחשוף את האמת – ואולי גם להוכיח את חפותו. במקביל, כמו בכל דרמה בלשית טובה (וגם טובה פחות), שיהאן נזכרת בכמה טרגדיות מהעבר ומנסה למנוע מחייה האישיים להתפרק, בזמן שאמא שלה מנג’סת לה עם דעות לא פופולריות על חייה, ושבתה העקשנית עושה לה חיים קשים. לשם התפקיד, ווינסלט נאלצה לאמץ מבטא מקומי המאפיין את מחוז דלאוור, שבעקבותיו ציינה כי זה ללא ספק “אחד מהמבטאים הכי קשים שעשיתי אי פעם – בטופ שלוש בוודאות”. “הם”, אותה מפיקה לינה וויית’ (“שיי טאון”), מתרחשת בשנת 1953 ועוקבת אחר לאקי והנרי אמורי, זוג הורים שחורים, שבמהלך גל ההגירה הגדול השני עוברים עם שתי בנותיהם מדרום קרוליינה הכפרית לשכונה לבנה לחלוטין בלוס אנג’לס.

לכבוד העונה החדשה 3 פרקים ברצף שפחה עונה 4 פרק 1 לצפייה ישירה עם תרגום עברית מובנה מכל מכשיר טלפון נייד או במחשב. ניתן לצפות גם באמצעות SMART TV ובאמצעות אפליקציה מותאמת לצפייה ישירה של ספקי התוכן בישראל. לאחר 4 עונות גדושות בייאוש ג’ון אוסבורן מגיעה לחוף מבטחים בקנדה.

פרטים על עלילת העונה הרביעית

אחרי “אדם זר” ו”המוגנים” הבריטיות ו”ביער” הפולנית, מגיעה “התמימים”, שעלילתה עברה עיבוד ומתקיימת כעת בספרד במקום בניו ג’רזי. העיתונאי החוקר דיוויד הולטהאוס חוזר לשורשי הפרשה המסתורית מ-1993, במסגרתה הגופות של השלושה נמצאו מבותרות בחווה לגידול קנאביס ביערות רדווד שבצפון קליפורניה, שם ביקרו זמן קצר לפני מותם. בחיפוש אחר עדויות וראיות כלשהן שיובילו לאמת, הוא נחשף דווקא לשמועות שמטילות את האשמה על היצור הדמיוני – אך מאמין שהמפלצות האמיתיות מסתובבות דווקא בינינו. טאהר רחים (שכיכב בסרט המועמד לאוסקר “נביא”) נכנס לנעלי סובראג’, ג’נה קולמן (“ויקטוריה”, “דוקטור הו”) מגלמת את שותפתו לפשע. כל הזכויות שמורות לכריסטופר יוסט, כריסטופר מרקוס סטיבן מק’פילי וכמובן, אולפני מארוול.תקציר … צפייה בתכנים במחשב ללקוחות המנויים לשירות נתמכת רק בדפדפן Chrome.

כשהסתיים עונה 4 פרק 6, ג’ון אוסבורן ולוק התאחדו לראשונה מאז עלייתו של גלעד לשלטון. מוירה ( סמירה ווילי) הקריבה את מערכת היחסים החדשה שלה כדי להציל את ג’ון, השותפה של לדירת הרווקות. בסצנה קורעת לב, ג’ון מתנצלת בפני לוק על שלא החזיר איתה את האנהבתם המשותפת, ואז היא יורדת מהסירה לחופש בפעם הראשונה. כך צועקת הדודה לידיה , המפקדת של של השפחות וטיפוס עם עבר מפוקפק וממומר במיוחד. ג’ון השפחה בדיוק סיימה בעונה 3 להבריח שפחות וילדים בטיסה מיוחדת אל מחוץ למדינת גלעד וכעת היא מאיימת על יציבותה של האימפריה הגרעינית של המדינה האדומה. על שלוות המפקדים ועל החיים הדיסאוטופיים שנבנו במדינה שבנו מהפכנים על חורבות ארצות הברית.

סיפורה של שפחה כל העונה הראשונה (10 פרקים) **באיכות 720p להורדה ישירה**

המיקרו קוסמוס של צפון אמריקה תמיד שאף להציג את המדינה כחלופה שפויה וטובה יותר מזו של USA. למרות הרגעים החיוורים האלה, במיטבה “סיפורה של שפחה” היא עדיין גילום מרהיב של כוח ההתנגדות למול רוע ואלימות. גם אסתטית העונה הרביעית אינה נופלת מקודמותיה.

השפחה עונה 4 צפייה ישירה יוצאת לדרך עם מה שנראה כמו עונה קצבית מלאת אירועים ואקשן שתהפוך את מדינת גלעד ואת העולם למקון שטוב יותר לחיות בו. בניגוד לעונות 1-3 של הסדרה המוצלחת, אשר הכילו 13 פרקים מלאים, העונה הרביעית של סיפורה של שפחה תכיל 10 פרקים בלבד. העלילה מתוזמנת לעתיד הקרוב בו משבר עולמי כתוצאה ממחלות מין וזיהום הסביבה מוביל לצניחה בשיעור הילודה המוסברת בירידה בפריון הנשים למרות שהבעיה נעוצה בעקרות הגברים. הרעיון הזה עומד בבסיסה של העונה הרביעית. כתבנו על כך אחרי צפייה בפרקים הראשונים, ובסופה זה ברור עוד הרבה יותר (ספוילרים מכאן ואילך).

סיפורה של שפחה – עונה 3

אחד הרגעים העוצמתיים של עונה 4 בסאגת “סיפורה של שפחה” התרחש בסופרמרקט קנדי רגיל למראה. החווייה הכי פשוטה, יומיומית ורגילה הפכה עבור ג’ון הגיבורה לסצינה מסרט אימה מלאת פלאשבקים למרכזי הקניות בגילעד. לא משנה איזה ערוצים תבחרו, בכל אחת מהחבילות שלנו תוכלו ליהנות מה- VOD הענקי שלנו עם הסדרות הישראליות האהובות מבית HOT , סדרות הרכש המדוברות ביותר בעולם , תכני ילדים ועוד. לאחר מבצע הצלה הירואי, ג’ון מגיעה לקנדה החופשית. נזכיר לכם שמדינת גלעד קמה על חורבות צפון ארצות הברית.

רגע לפני שהיא הופכת לסדרה הכי חשובה על המסך שלנו, וכולנו נצפה בסדרה סיפורה של שפחה עונה 4 פרקים מלאים לצפייה ישירה, בואו נזכר הסתיימה העונה הקודמת. לאחר מכן נציג לך את הספוילרים לעונה 4 שפחה. טרם עלו קישורים לפרקי העונה הרביעית בסדרת הטלוויזיה. בקרוב יפורסמו כאן קישורים מעודכנים לצפייה ישירה בפרקים המלאים מהעונה, במקביל לשידור הרשמי, באתרים פופולריים כמו אתר סדרות, אמזון פריים וידאו ועוד אתרים נוספים של סדרות לצפייה ישירה. כל מה שרציתם לדעת על העונה החדשה של השפחה HBO YES HOT.

סיפורה של שפחה עונה 4 – פרקים מלאים לצפייה ישירה

כך מתפרסת הטראומה גם הרבה מעבר לגבולות הגיאוגרפיים, לכל חלקה טובה בהווייה. תשתית ה-FIBER מומלצת לצפייה בשירותי טלוויזיה מבוססי אינטרנט שכן היא מייצרת חווית צפייה חלקה ורציפה. הגלישה עוצמתית כל-כך שאינה פוגעת בחוויית השימוש באינטרנט במכשירים אחרים במקביל לצפייה בשירותי הטלוויזיה וכך מאפשרת לכל הבית להנות כל הזמן מגלישה אמינה ועוצמתית באינטרנט הביתי.

עשר שנים לאחר שהאחרונה ירדה, פייפר חוזרת עם סדרה חדשה – “שונאים את סוזי”, קומדיה שחורה שנוצרה גם היא על ידי לוסי פרבל (מתסריטאי “יורשים”), וקורצת לאותה קריירה מוזיקלית נשכחת. להגיד שפרק הסיום לא היה מצוין יהיה שקר, כי בסופו של דבר, הגיבורה הראשית כמעט הגשימה לחלוטין את המטרה המרכזית שלה לאורך כל העונה (ולא, ברור שהאנה לא חזרה). NEXT TV הוא מותג תקשורת מתקדם המאפשר התאמה מלאה של חבילת התקשורת הביתית לצרכיו של הלקוח. בחבילות של NEXT TV ניתן חבילה עם או בלי אינטרנט (הכי משתלם עם, מנסיון😊) ניתן להגדיר את מהירות האינטרנט, ניתן לבחור את הרכב חבילות הערוצים ואפילו להוסיף שירותי סלולר והכל בלחיצת כפתור. לא לחינם פרד כנראה אומר לסרינה שעליהם להישאר יחד עכשיו.

תרבות ובידורהמלצות צפייה

בעריצות דתיות דיסטופיות ומזוהמות מימין, אישה צעירה מוכנסת לעבדות בגלל פוריותה הנדירה כיום. מתאים לשובניסטים סדיסטים ושונאי נשים.10 פרקים מזעזעים אחד יותר … זו בהחלט אופציה סבירה, אך נזכיר שגם קנדה התחמשה מבעוד מועד בנשק משלה, כשכעת גם סרינה וגם המפקד ווטרפורד נמצאים בחזקתה. “הסודות של איסטאון” היא מיני-סדרה בת שבעה פרקים של HBO, שמחזירה את קייט ווינסלט למסך הקטן אחרי היעדרות בת עשור (מאז “מילדרד פירס” זוכת הפרסים). במרכז הסדרה בלשית בשם ישנה מר שיהאן, שמנסה לפענח תעלומת רצח באיסטאון, עיירת מולדתה שבפנסילבניה, ומגלה שלקהילה שלה יש גם צדדים אפלים למדי.

  • זו בהחלט אופציה סבירה, אך נזכיר שגם קנדה התחמשה מבעוד מועד בנשק משלה, כשכעת גם סרינה וגם המפקד ווטרפורד נמצאים בחזקתה.
  • ההצטרפות הינה באמצעות כרטיס אשראי בלבד (לא כרטיס חיוב).רשימת התכנים מתעדכנת מעת לעת לפי שיקול דעתה של HOT.
  • הקסם החל כבר ברגע שפרד יורד מהמשאית ומבין שבמקום לחופש, הוא במסע ישיר לגיהנום.
  • סרינה ג’וי מאלצת את שלפרד לנסות להיכנס להיריון בדרכים אחרות, לאחר שווטרפורד לא מצליח….
  • “דרמה מצוינת מעוררת מחשבה שמתחרה היטב עם מיטב הסדרות …”

הפעם מדובר בקומדיה די ריאליסטית – כל כך ריאליסטית שהם מגלמים גרסאות מדומיינות של עצמם. אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידנו. אנא תרמו לוויקיפדיה ועזרו לעדכן אותו. ההצטרפות הינה ללא התחייבות ובכפוף לתנאי השימוש בשירות. ההצטרפות הינה באמצעות כרטיס אשראי בלבד (לא כרטיס חיוב).רשימת התכנים מתעדכנת מעת לעת לפי שיקול דעתה של HOT.

השפחה עונה 4 צפייה ישירה ראשונים ברשת

נטפליקס ו-BBC משלבות כוחות לטובת “הנחש”, מיני-סדרה חדשה שמבוססת על סיפורו האמיתי של צ’ארלס סובראג’, רוצח סדרתי, גנב ואמן התחזות שהפך לאחד מהפושעים הכי מבוקשים בעולם על ידי האינטרפול. בין השנים 1975 ל-1976, סובראג’ נהג לארוב בתאילנד, נפאל והודו לתיירים צעירים מהמערב, להציג עצמו כסוחר באבני חן יקרות ולהזמין אותם לדירתו. כל העונות של “סיפורה של שפחה” זמינות לצפייה ב- HOT VOD.

אם ניקח בחשבון שגם העונה דודה לידייה תמשיך להיות מושפעת, לרעה כמובן, מעברה טרם המהפכה, הריי שצפוי לנו קרב איתנים בין 2 גישות למצב הנוכחי. האחת של לידיה הנוקטת בגישה דטרמיניסטית ומסתגלת והשנייה של ג’ון שנוקטתב גישת ההתקוממות . פרקי העונה הרביעית ישודרו בצורה רשמית בערוץ HOT HBO של חברת הוט, ובפלטפורמת הסטרימינג האמריקאית Hulu. הסדרה מתרחשת בעתיד שבו דיקטטורה צבאית ודתית שולטת בשטחה של מה שהיתה פעם ארצות הברית. לאחר מתקפה שבה נהרגו חברי הקונגרס, המהפכנים טפלו את האשמה על טרוריסטים וכחלק משדרוג המצב הביטחוני הורו על ביטול “זמני” של החוקה. הסדר החדש מתבסס על ערכים שמרניים קיצוניים ועל ערכי הברית הישנה — והעלילה מציגה באופן מעורר אימה את המהירות שבה העולם המודרני יכול לחזור לאחור.

תשתית עוצמתית של HOT עד 1Gb

סיפורה של שפחה עונה 4 פרק 7 לצפייה ישירה הוא סיפור של גלגל מתהפך והנקמה בנמסיס- סרינה ג’וי! היא זוכה בחופש אך בוחרת להישאר בכלוב. גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים. אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות.

לא מצאתי כתוביות ברשת מלבד צפייה ישירה עם כתוביות מובנות, שזה קצת פחות מתאים. בצל הסערה, ווידון הודיע בנובמבר האחרון כי הוא עוזב את הפקת הסדרה, כך שאפשר לקוות כי לפחות כוכביה התחמקו מהכדור הזה. דיוויד טננט (“ברודצ’רץ'”, “דוקטור הו”) ומייקל שין (“הסקס של מאסטרס”), עם חיזוק מצד בנות הזוג שלהם במציאות – ג’ורג’יה טננט ואנה לונדברג, ואפילו הופעות אורח של כוכבי ענק כמו ג’ודי דנץ’, סמואל ל. ג’קסון, וופי גולדברג, יואן מקרגור, קן ג’ונג, פיבי וולר-ברידג’, קייט בלאנשט, ג’ים פרסונס, כריסטוף וולץ ועוד רבים וטובים. על אף שבילי פייפר פרצה לעולם הבידור כזמרת פופ מבטיחה אי שם בסוף הניינטיז, היא זכתה לתהילה אמיתית דווקא כשחקנית עם “דוקטור הו” ו”וידוייה הסודיים של זונת צמרת”.

ת’ור 2- העולם האפל: הסרט המלא לצפייה ישירה ( קישור עובד …

סדרה מסקרנת מבית היוצר של ניל קרוס (יוצר “לות’ר”), שמעבדת מחדש את רב המכר של פול ת’רו, שחוגג השנה 40 שנה לצאתו ו-35 לסרט בכיכוב האריסון פורד. חברי הקאסט הטובים והמוכרים מהעונות הקודמת, בהם אליזבת מוס, אלכסיס בלדל, ג’וזף פיינס, איבון סטרהובסקי, מדליין ברואר, או.טי פגבנל, מקס מינגלה, אן דאוד, בראדלי וויטפורד, קליאה דובאל וסמירה וויילי. גיבורת “צל ועצם” היא אלינה סטרקוב, יתומה שגדלה ברבקה , ארץ פנטסטית ושסועת מלחמה דמוית-רוסיה, שמגלה באופן לא צפוי כי היא מסוגלת לרתום כוח קסום שעשוי להיות המפתח לשחרור המדינה. הכוח הזה גם הופך אותה ל”גרישה”, כינוי לחיילת בצבא מובחר של בעלי כוחות קסם, אך בעודה מנסה ללמוד כיצד להשתמש בפיצ’ר החדש הזה היא מעוררת את תשומת ליבם של כוחות אפלים ומסוכנים במיוחד, שמתחילים לזמום נגדה. אחרי שלל פרויקטים עמוסי אקשן ודרמה, ג’יימי פוקס חוזר לימיו כקומיקאי עם סיטקום חדש בנטפליקס, שכפי שמרומז משמו – מבוסס על יחסיו של השחקן עם בתו, קורין , שמשמשת בעצמה כמפיקה בפועל של הסדרה. במוקד הסדרה עומדת סוזי פיקלס, כוכבת פופ במיל’ ושחקנית טלוויזיה שחייה נהרסים כאשר הטלפון הסלולרי שלה נפרץ ותמונות חושפניות שלה דולפות אל העולם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן