סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » מלכות פרק 9

מלכות פרק 9

עברה התעללות פיזית על ידי סלע ובסופו של דבר גם נהרגה על ידיו. בין עשרת האנשים העשירים ביותר ברוסיה, מה שנקרא אוליגרכים, לא מצאתי אישה. אבל, במדע, שלא כמו בעולם הפשע, היעדר הוכחה היא איננה הוכחה. אז נכון, הרוב המכריע של אנשים סופר עשירים ברוסיה, לפי פורבס, הם גברים.

פרק חדש כאן או בוי עונה 2 פרק 5 לצפייה ישי או בוי עונה 2 פרק 5 לצפייה ישירה, או בוי עונה 2 פרק 5 להורדה,… פרק חדש כאן או בוי עונה 2 פרק 4 לצפייה ישי או בוי עונה 2 פרק 4 לצפייה ישירה, או בוי עונה 2 פרק 4 להורדה, או בוי 2 פ… הלל קדוש (גיל פרנק) (עונה 1) – ראש משפחת פשע הנושאת את שמו, יריב של משפחת מלכה אך מאוהב בדורי. נהרג בסוף העונה הראשונה בידי נעמה לאחר שניסה לתלות את נינה. מלכת היופי של ירושלים פרק 35 לאחר שמכר מעל ל-300 אלף עותקים הוחלט שהרומן מלכת היופי של ירושלים יעובד למלודרמה יומית ב-yes. יוצרי הסדרה הם התסריטאים שלמה משיח, אסתר נמדר תמאם, הבמאי עודד דוידוף וההפקה של חברת ארצה הפקות.

מלכות – כל העונות לצפייה ישירה

כל מה שמתרחש בעולם הטלנובלות נמצא במרחק הקלקה, כולל מידע על כל מה שמשודר בערוצים של ויוה ושל ויוה פלוס. אלכס סליוסר (מיכאל גבעתי) – אחיה הצעיר של ספיר החי בפנימיה. נרצח על ידי גיא פרנסיס בסוף העונה הראשונה. נאצר ג’ובראן (ג’וני ערביד) – אביו של חמודי. לא מדבר עם חמודי עקב מריבה על כבוד המשפחה.

בכיכובה של קייט דל קסטיו (“לא ניתנת לשליטה”). Yossiyoshi כנראה יעלו בהמשך.. קודם כל תגיד תודה רבה ולהעריך את המאמצים שהם עושים וקודם כל בחינם שאתרים אחרים לוקחים כסף על זה.

אינדקס סיקורים >> מלכות – עונה 1

דואג לספיר ועושה כל שביכולתו כדי לעזור לה. ב-3 בדצמבר 2019 פורסם כי גל גדות תפיק את הגרסה האמריקאית לסדרה. ב-14 בנובמבר 2021 נודע כי הסדרה נמכרה ותשודר באמריקה הלטינית. ב-3 בדצמבר 2019 פורסם כי גל גדות תפיק את הגרסה האמריקאית לסדרה.ב-14 בנובמבר 2021 נודע כי הסדרה נמכרה ותשודר באמריקה הלטינית. HOT – דף הסדרה מלכות באתר הרשמי של חברת התקשורת הוט.

סופיה שואלת את לופו על רגשותיו כלפי אימה. טרסה מחדשת קשר עם חברים ותיקים שמנסים לעזור לה לשחרר את קונחו. במקסיקו, סופיה מכירה חבר חדש ומתחילה להופיע ברחוב כדי להרוויח כסף. ברון הסמים זורדו עורך מסיבה תוססת לכבוד מסע הבחירות לנשיאות של מריאנו. בצידו השני של העולם, טרסה מגיעה לרוסיה כדי לחפש את אולג. “מלכת הדרום” טרסה מסתתרת באיטליה ומשנה את שמה למריה.

מלכות (סדרת טלוויזיה)

קייטאנה מקבלת שיחת טלפון מוזרה ולא מאמינה למשמע אוזניה. ההודעה שסופיה שלחה בבקבוק מתגלה בזמן שלופו רודף אחריה ביער. וילי מנסה להזהיר את טרסה מפני מנואלה. טרסה וזורדו דנים בתנאי השותפות ביניהם.

ציפי (אורלי זילברשץ) נלחמת על הצדק בדרום העיר, ובדרך הורסת את היחסים עם השותפים האריתראים. נעמה (מלוי לוי) נאבקת להגן על בנה ונהפכת דומה יותר ויותר למשפחה ממנה היא מנסה לברוח. בלית ברירה, ליזי וספיר (ליהי קורונובסקי) מגיעות עד לרוסיה ומסתבכות עם מאפיונרית רוסיה פסיכופתית, ועם משמרות המהפכה האיראניים.

מלכות – עונה 1 – כל הפרקים לצפייה ישירה

תרבות – ביקורת הסדרה “מלכות” של הוט באתר וואלה. אנו פועלים כדי לפתור זאת בהקדם האפשרי. אימא של חואניטו תוקפת את סופיה, וטרגדיה מתרחשת. באטמן מתחנן בפני טרסה שתעזור לו להסתתר מהמשטרה.

מלכות פרק 9 לצפייה ישירה מלכות פרק 9 לצפייה ישירה אנא לחץ כאן כדי לצפות בפרק המלא מלכות פרק 9 לצפייה ישירה, מלכות פרק 9 להורד… התארגנתי – מלכות – עונה 1 – פרקים מלאים באתר הסדרות “התארגנתי”. עידו מלכה (בנימין שובה; החל מעונה 2 אדר רוימי) – בנם הקטן של נעמה ואייל מלכה ואחיה של נינה. עידו היה על היאכטה בעת הטבח ושראה את מותם של בני משפחתו, הוא נשלח למקום מסתור כדי שהרוצחים לא ימצאו אותו.

מנגן ושר פרק 5

במנעד שמציג את הדמות בין גרוטסקית לזו שמגשימה את מקיימת אידיאל נשי. שומר הראש של הלל קדוש (רז צבי) (עונה 1) – מגיע עם הלל לתלות את נינה לעיני נעמה שלבסוף יורה בו ובהלל באמצעות רובה M16. נילי פרנסיס (לירז חממי) – אשתו של גיא פרנסיס ואמא לליאם. שפכה חומצה על ספיר כיוון ששכבה עם גיא בעלה. החלה בתהליך של תיקון כדי לכפר על מעשיה אך מתוך חוסר רצון ובהוראת רב.

לופו מעניש את סופיה הנסערת על התנהגותה המרדנית. הגליציאנים מתקרבים לטרסה ומעמידים אותה בסכנה חמורה. סופיה מעמידה פני חולה כדי לבצע שיחה מטלפון נייד. סוחר הסמים הגליציאני סיסו פרנאס מחפש את טרסה ומאיים על פדרו.

בעלת החלומות פרק 56

בינתיים, הזכרונות מהיאכטה חוזרים אל עידו. הנשים של משפחת מלכה נשארות להתמודד לבד בלי הגברים שלהן. אלברט בן סירא (יגאל נאור) – חברו ושותפו של יעקב מלכה, ה”סנג’ר” של דורי ואף מאוהב בה. אלברט ומאיר כהן צדק ביצעו את הטבח במסיבת הרווקים בה נרצחו יעקב ואייל מלכה. אמנון וגנר (ירון מוטולה) – ראש העיר החדש.

נפש סוערת, מלודרמטית, מניפולטיבית ומקסימה. חושבת שהלל קדוש רצח את בעלה ובנה, ורוצה לנקום בו ובמשפחתו. בדצמבר 2021 עלתה העונה השנייה לשידור בהוט. כפולים עונה 2 פרק 7 לצפייה ישירה צפייה ישירה כפולים עונה 2 פרק 7 לצפייה ישירה, כפולים עונה 2 פרק 7 להורדה, כפ… מרגישה חלק ממשפחת מלכה אף על פי שדורי לא מקבלת אותה בזרועות פתוחות. עבדה בזנות וכך הכירה את אייל מלכה והשניים התאהבו.

אינדקס סיקורים >> מלכות – עונה 2

אשר מנסה לסחוט את המשפחה לאחר מותם של אייל ויעקב. אלישע (יעקב זדה-דניאל) – הומלס. סיפר להלל שהוא שמע את דורי ואחותה ציפי מדברות על פגיעה במשפחת קדוש. בעונה השנייה הופך לחייל של גיא פרנסיס.

מנהל קשר רומנטי עם המטופל של נעמה. בעונה השנייה הוא מתאבד אחרי שגם גיא מנסה לסחוט אותו. בעיצומה של מסיבת הרווקים של אייל מלכה – בן למשפחת פשע מקומית, מגיעים מתנקשים ומחסלים את הגברים במשפחה.

פרק 4

הלל קדוש יורה בה בפרק האחרון בעונה הראשונה, בכוחותיה קמה והורגת את הלל קדוש. הנשים למשפחת מלכה, שאיבדו את מעמדן וכוחן בבת אחת, נזרקות אל מציאות חדשה שבה עליהן להיאבק על מקומן בעולם גברי המקדש רק כוח. הסדרה מביאה את סיפורן של נשות המשפחה שמנסות לעמוד שוב על הרגליים ולשקם את עסקי המשפחה שנלקחים מהן, כמו גם לנקום את מות יקיריהן. Next TV – מלכות – עונה ראשונה – פרק תשיעי – באתר “נקסט” מבית HOT (למנויים בלבד). באוגוסט 2020 החלו צילומי העונה השנייה. בדצמבר 2021 תעלה העונה השנייה לשידור בהוט.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן