סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » 50 גוונים של אפור 2

50 גוונים של אפור 2

כל שאר החדר לבן – התקרה, הרצפות, כל הקירות חוץ מהקיר שליד הדלת, שעליו תלוי פסיפס של תמונות, שלושים ושש תמונות מסודרות בריבוע. הן נפלאות – סדרה של חפצים שכוחי אל, פשוטים ובנאליים, מצוירים בפרטי־פרטים מדויקים כל כך עד שזה נראה כמו צילום. כשהן מוצגות כך, יחד, הן ממש עוצרות נשימה.

שם, כריסטיאן מתעקש שאנה תחתום על טופס לשמירת סודיות האוסר עליה לדבר על כל דבר שמתרחש ביניהם, ואנה מסכימה. הוא מזכיר עוד טפסים שהיא צריכה לחתום עליהם, אך תחילה הוא לוקח אותה אל חדר המשחקים שלו שמלא בצעצועים ומכשירים של BDSM. שם הוא מודיע לה שהחוזה השני יהיה זה של שליטה וכניעה, ושלא יהיה ביניהם קשר רומנטי, רק מיני. החוזה אף אוסר על אנה לגעת בכריסטיאן או ליצור עמו קשר עין. בשלב הזה, כריסטיאן מגלה שאנה היא בתולה ומסכים לקחת את הבתולין שלה מבלי שהיא חתמה על החוזה. לאחר מכן אנה וכריסטיאן שוכבים.

ביקורות הסרט וקישורים נוספים

50 גוונים של אפור לצפייה ישירה – גוניור פרו – כל מה שחם ! Directv – חמישים גוונים של אפור – הסרט המלא עם תרגום בשפות שונות – באתר דיירקט טי וי. אם החיפוש שלכם 50 גוונים של אפור לצפייה ישירה עם תרגום בחינם לא הניב את התוצאה שחיפשתם ניתן לנסות את החיפושים שגולשים חיפשו באתר. העולם חיכה בסבלנות וגם היא, בשנת 2018 זה קורה סוף סוף. 50 גוונים של שחרור לצפייה ישירה עם תרגום מובנה עכשיו אצלנו באתר. סרטים לצפייה ישירה, סדרות לצפייה ישירה, סרטי מתח לצפייה ישירה תרגום מובנה חינם באיכות הכי טובה ברשת.

החידות לא קלות (לקחנו את הרמה הבינונית) ומגניבות.. היה בהתחלה קשה להבין את המשחק אבל אחר כך זה התחיל פשוט לזרום זה היה ממש כיף נהנתי מכל רגע ותודה לקורי התותחית. ללא ניסיון בחדרי בריחה.היה מאתגר, מצחיק, פיקנטי. סה”כ החדר מאוד משעמם, התפאורה גרועה, אין אווירה בכלל והכל הכל הכל מנעולים.

ביקורות

החיוך שלו נוגה, אבל נדמה לי גם שהוא מאוכזב. “חשבתי באמת שיהיו לך שאלות,” הוא עונה בפרצוף פוקר. הלחיים שלי מתלהטות כשאני מבינה את זה, ואני מזדקפת ומיישרת את כתפַי כדי להיראות גבוהה יותר, מרשימה ומאיימת יותר. אני משתדלת שהלחיצה שלי על כפתור ההקלטה תיראה מקצועית. “מר גריי יקבל אותך עכשיו, מיס סטיל. בבקשה תיכנסי,” אומרת בלונדינית ב’.

פינות החוץ שנבחרו ממשיכות את הקו המודרני-קלאסי של ריהוט הפנים בשילובים של עץ, בטון, ברזל וטקסטיל. כמו עמיתה באתר, דקוטה לא סיפרה לאף אחד כאשר חלק 2 של “50 גוונים של אפור” שוחרר, אפילו כדי לסגור אנשים. השחקנים החליטו בתקיפות שהם ישמרו את המידע הזה בסוד מכולם לפני ההצהרה הרשמית של מחברי הסרט. הסרט “50 גוונים של אפור” מתייחסז’אנר דרמטי ומספר על היחסים הקשים בין שני האהובים. תאריך השחרור של חלק 2 של “50 גוונים של אפור” במשך זמן רב הלהיב את הקהל, שכן לאחר שחרורו של החלק הראשון של הסאגה כולם רצו לראות את ההמשך. כרגע, זה מתוכנן בפברואר 2017.

איך הייתה הכתבה?

“אני מסכים איתך לחלוטין, מיס סטיל,” הוא עונה, קולו רך, ומשום מה, ממש אין לי מושג למה, אני מרגישה שאני מסמיקה. כל כך צעיר – ומושך, מאוד מושך. לוקח לי רגע עד שאני מצליחה להוציא הגה. אולי מר גריי מוכן להעסיק אך ורק אנשים בלונדינים. אני תוהה לעצמי כבדרך אגב אם דבר כזה לא מנוגד לחוק, ואז נפתחת דלת המשרד ויוצא ממנה גבר שחור, גבוה ומושך, לבוש באלגנטיות, עם תסרוקת ראסטות קצרה.

לאחר כניסתנו לחדר התפאורה אינה מושקעת כלל, לקנות כמה כלובים וכמה שוטים לא ממש מזכיר שום דבר שיכול להיות קשור לסרט ובפרט לחדר האדום של כריסטיאן גריי. מהרגע שהגענו לחדר נאלצנו לחכות בחוץ כי כבר הייתה קבוצה בפנים שהתעכבה משמעותית ומעל חצי שעה של איחור. חמישים גוונים של אפור Fifty Shades of Grey 2015 לצפייה ישירה … גרוש מאלק בולדווין, יש לו בת. זה ראוי לציון, אבל בניגוד לעמיתיה, קים לא ידעה מתי חלק 2 של “50 גוונים של אפור” ישוחרר, אז היא הייתה בשלום יחסית במהלך ההייפ סביב הסרט.

כמה פרקים יש בסדרה “אחיות”? ואיך אפשר לצפות בהם?

לא רק האם זהו אחד הסרטים האירוטיים הטובים ביותר בכל הזמנים, אך הוא גם קלאסיקה מוחלטת עבור חובבי קולנוע, בהשתתפות שרון סטון ומייקל דאגלס בתפקידים ראשיים. אינסטינקט בסיסי צריך להיות בראש הרשימה שלך. עקב מחלה, קייט משכנעת את אנה להחליף אותה ולראיין את כריסטיאן גריי בן ה-27, יזם צעיר, עשיר ומצליח להפליא.

  • פנים הבית היה רחוק מאוד מהוויז’ן הזה – סגור מאוד לגינה וכל החללים החשובים לא הופנו למקום הנכון.
  • בזמן שהוא רוכש פריטים שונים הכוללים אזיקונים, נייר דבק וחבל.
  • הדלתות נפתחות, ואני נחפזת להיכנס, משתוקקת נואשות לברוח.
  • הן כוללות מחשב נייד, על מנת ששניהם יוכלו לתקשר אחד עם השני, מאחר שלא היה לאנה מחשב משלה, וגרסה מפורטת יותר של חוזה השליטה והכניעה.
  • הזמן עבר לאט וזו הייתה חוויה.

התאכזבתי ברמות, אפילו התפאורה ביאסה. החדר לא היה מאתגר, חידות ברמה נמוכה בעיקר קודים ומספרים ופחות חשיבה. רק סרט הדרכה בהתחלה לא מכניס לאווירה, אני עורך וידאו אז אם מעוניינים, נוכל ליצור משהו מעניין יותר.

חמישים גוונים של אופל / Fifty Shades Darker

“אוֹליביָה, תביאי בבקשה למיס סטיל כוס מים.” הקול שלה נוקשה. אוליביה מזנקת וממהרת אל הדלת שבעבר האחר של המבואה. “אני לפגישה עם מר גריי. אנסטסיה סטיל, בשם קתרין קאוואנה.”

היה ממש כייף החל מאיך שנכנסים לחדר לתחילת המשחק ועד ליציאה מהחדר. הרמה הכי גבוהה הייתה קשה כמו שהבטיחו והיה מהנה. הזמן עבר לאט וזו הייתה חוויה. המנהלים והצוות היו ממש נחמדים ועזרו מתי שצריך.

מהשגרירות לתקווה של ישראל: הסיפור מאחורי מדליית הזהב

“הלכתי לראות את הסרט בלי ציפיות מיוחדות כי לא קראתי א…” להציל מן אזרח ב GTA V כאשר משתמש ממלא את הפלייסטיישן GTA V ומנסה לגנוב מכונית, שנשמרו על-ידי אזרח (NPC במשחקים). שולף במהירות כדי למנוע גניבה, שניות לפני משאית לבוא מאחור במהירות גבוהה.

שתלך לעזאזל, היא והתחביבים שלה. מדובר כמובן, בראש ובראשונה, בשחור ולבן ואליהם מצטרף האפור, או יותר נכון – עשרות גוונים של אפור. בשנת 2006 התקשרה דקוטה עם מודלעובד עם. הסרטון של השחקנית מתחיל בסרט “אישה ללא חוקים”, שבו היא כיכבה בשנת 1999.

נטפליקס התמודדה עם חמתם של אזרחים על הסרת בנות דרי עונה 2 ארבעה ימים לאחר פרסום

המנחה רוי ובעל החדר יניב הפעילו אותנו באופן מושלם. התפאורה, השירים, היחס האישי הצליחו לעשות את האווירה יותר כיפית ומזדמנת. חדר משעמם, בלי חידות ובטח בלי גיוון.

“אתה נשמע כמו פריק של שליטה.” המילים נפלטות לי מהפה עוד לפני שאני אפילו מעלה בדעתי לעצור אותן. “אולי פשוט יש לך מזל.” זה לא נמצא ברשימה של קייט – אבל הוא כזה יהיר. “כן, הוא אמור להופיע בגיליון סוף השנה של עיתון הסטודנטים, כי אני מחלק השנה את התעודות למקבלי התארים.” “תמונות מקסימות. הן הופכות סתם דברים רגילים ליוצאים מגדר הרגיל,” אני ממלמלת, המומה גם ממנו וגם מהתמונות. הוא מטה את ראשו הצִדה ומביט בי בהמון תשומת לב. “לא צריך לדפוק – פשוט תיכנסי,” היא מחייכת בחביבות.

עוד על הספר

המפעיל לא הפסיק לתת לנו רמזים למרות שביקשנו שלא, הרגיש קצת כיאלו אנחנו פותרים את החדר ביחד איתו. הכניסה היחידה שלנו מתעשיית הקולנוע הסינית, תאווה, זהירות, היא אחד מסרטי הריגול הגרועים שצולמו להפליא. בבימויו של אנג לי האגדי, זהו סרט המתרחש בסוף שנות השלושים ותחילת שנות ה -40 של הונג קונג בעידן מלחמת העולם השנייה. “אני בטוחה שאתה עסוק, מר גריי, ולי יש עוד נהיגה ארוכה.” “אני רוצה לדעת קצת עלייך, אני חושב שזה יהיה רק הוגן.” העיניים שלו ניצתות בסקרנות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן