סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » בעלת החלומות פרק 7

בעלת החלומות פרק 7

בחודשים שעברו עד להשלמת תהליך הקנייה והגימור שכרנו לעצמנו בית באזור, בעיקר לבדוק איך אנו מסתדרים עם המרחקים. הבית ששכרנו היה בעצם מבנה קטן, פחות מ-50 מטרים רבועים, שני חדרים, בתוך חצר מוקפת עצי פרי, עשרה מטרים משדה של חצילים. הכל טוב, מלבד חיסרון קטן – הבית היה ממוקם בחצר האחורית של בעל הבית, איש די קטן ונודניק. רינתיה, מזור, נטעים, בית חנן, בית עובד, ישובי עשרת, כפר הס, תזרקו שם – בכולם היינו. רבים ירדו מעל הפרק בגלל מגבלות תקציב. האחרים – בגלל המרחק מהמרכז ומהחברים.

  • רוני מרון-קליין – ליה וולפסון, בתם של נעמי וקובי ואחותו של דידי.
  • יום אחד נכנסתי לתחנה לתדלק, וכהרגלי, יצאתי מהאוטו ונעמדתי ליד מכסה מיכל הדלק.

צופית גרנט – נירה ורבורג-רומנו, אמם של שני, יהודה וגל, ואשתו של המיליארדר ומנהל אימפריית המלונות, מאיר רומנו, שאהבתה חסרת הגבולות לילדיה גורמת לה להסתיר סוד נורא מהעבר. אליאנה תדהר – שני ורבורג-טולדנו, אשתו של צחי, אחותו הגדולה של יהודה ואחותה למחצה של גל, שמעוניינת לרשת את האימפריה של אביה החורג, מאיר, במקום יהודה. בהמשך נחשף שיחסיהם של יהודה ונור מאיימים על סוד אפל שהיא מסתירה. ב-24 בנובמבר 2021, פורסם כי הסדרה חודשה לעונה שנייה. ובמרכז העלילה עומדת גם ירושה משפחתית וחלום נוסף של אב המשפחה שמסכן הכל. תאמינו לי שזה לא מספיק מעניין כדי להשקיע בכך מאמץ וגם אחרי ארבעה פרקים נדמה שהסדרה לא מעוניינת להתקדם יותר מדי או לפחות לספק לצופים דיאלוג שלא יזלזל באינטליגנציה שלהם.

הכירו את הדמויות

החלום מביא את מאיר להתייעץ עם אמו (שושה גורן המצוינת), שידועה כרוחניקית לא קטנה; זו, מצידה, בטוחה שמשמעות החלום הנורא היא שעל מאיר להשלים עם אחיו אבי, שחי בסיני מזה שנים רבות. מאחר והיא לא מצליחה לשכנע את מאיר לנסוע לשם, היא שולחת את יהודה החביב למשימה. מפה לשם, הוא פוגש שם את נור (אודיה רש), בחורה יפהפייה שחיה בחושה. מהרגע בו הם פוגשים זה את זו, הם מתאהבים בלי מילים (למורת רוחו של בן זוגה, המגולם על ידי אימרי ביטון) ומיד משוחחים כשהם במרחק של פחות מ-20 סנטימטר אחד מהשנייה (אבל ניחא). כשיהודה מספר לנור על חלום מטריד שהיה לו, היא מתגלה כבעלת כישרון מרשים לפתרון חלומות, ופרשנותה מתגלה ככזו שעשויה לשנות את כל מה שחשבו בני המשפחה על מותה – לכאורה – של רוז הקטנה.

הדבר האחרון שרצינו היה להתנתק מהחברים ומבני המשפחה. המרחק שיחק תפקיד גם בעוד חלום – זה על ילדים. בעלי הניסיון שסביבנו שבו והזהירו אותנו שאם נגור רחוק, נמצא עצמנו מהר מאוד על תקן נהגי-בוס של קטינים בעלי דרישות מוגזמות. משפחת המלוכה הישראלית של הכדורגל בעונה חדשה ממכרת- מאז שהבוזגלוס השתלטו על תכניות הריאליטי של ישראל, העניינים בתוך המשפחה הפכו למסעירים עוד יותר. מאיר מגלה שנור היא שליחה של אבי ומגרש אותה, שני עושה מהלך מלוכלך שמזכה אותה בהערכתו של מאיר אבל הקרבה שלו לגל משבשבת לשני את התכניות.

שטיסל לצפייה ישירה – פרקים מלאים אונליין

אם היתה מתגנבת לאוזנינו שמועה בדבר ‘הרחבה’ פה, או ‘בנים ממשיכים’ שם – מייד היינו מזילים ריר. הקונספט הבעייתי שעמד מאחורי הטרמינולוגיה הזו בכלל לא הזיז לנו. מי שטרם חרש את כבישי המושבים למטרה רצינית, ודאי לא יודע ש”הרחבה” זה השם לשיטה שבה המושבים מתעשרים מאדמה חקלאית מופשרת, אגב הזרמת דם חדש ליישוב ותוספת של משלמי מסים איכותיים. אבל לא הפריע לנו להעשיר את המושבים, וגם לא פחדנו מדי להיות דם חדש של מישהו. אני יודע שזה ביטוי טעון, אבל תרשו לי להציג אותו מהזווית שלי, ולומר לכם ש”בית בישראל” הוא אצלי עולם מלא. צמד המילים הזה מקפל בעיני חיים שלמים.

בשנת 2014 החלו שידורים של סדרה המבוססת על “סברי מרנן” ביוון, אותה התאימו ושינו לפי מצבים מקומיים. שידוריה הסתיימו ב אחרי 5 עונות ומעל ל100 פרקים. בשנת 2015 גם בארצות הברית שידרו גרסה מקומית של הסדרה סברי מרנן בשם “Your Family is Mine” ברשת TBS, לגרסה האמריקאית עונה אחת בלבד עם 10 פרקים, אך הסדרה לא הצליחה להמריא ובוטלה. הסדרה מצולמת בחולון באולפני ברודקאסט. למטה ריכזנו קישורים לסדרה סברי מרנן לצפייה ישירה.

ביום שהאדמה רעדה לצפייה ישירה – פרקים מלאים אונליין

ב-17 בדצמבר 2020, דווח על ליהוקה של ליאנה עיון. ב-8 בפברואר 2021, דווח על ליהוקה של צופית גרנט לסדרה; ליהוק שמסמן את שובה לעולם הטלנובלות הישראלי לאחר שפרשה ממנו. ב-17 בפברואר 2021, דווח על ליהוקה של מור סרוסי. יום לאחר מכן, נחשף שאליאנה תדהר תצטרף לצוות השחקנים של הסדרה. הסדרה עלתה לשידור ב-20 ביולי 2021.

כן, בדיוק כזה שכולנו, גם אתם, חולמים להקים. ורצוי פרטי, עם גינה ואולי אפילו איזו גדר חיה מסביב. בתוך פרק זמן קצר ניטלו מרונן כל היכולות הגופניות. כיום הוא נכה לגמרי – לא זז ולא מדבר.

גולסטאריות 3: פרק 2

רוני מרון-קליין – ליה וולפסון, בתם של נעמי וקובי ואחותו של דידי. חב”דניקית שחוזרת לארץ עבור השבעה של מאיר לאחר ששהתה שנים ארוכות באולפנה בארצות הברית. מחזיקה בדעות קיצוניות לגבי צניעות נשים ויראת השם. יעל בר זוהר – נעמי וולפסון, אחותם הצעירה והחוזרת בתשובה של מאיר ואבי רומנו ואמם של ליה ודידי, שהתרחקה מהמשפחה בעקבות השחיתות ותאוות הבצע שנלוותה להתעשרותם. יורם טולדנו – מאיר רומנו, מיליארדר ובעל אימפריית מלונות יוקרה משגשגת, שחולה בסרטן סופני. לקראת מותו, מאיר נרדף על ידי חלום מסתורי שמעיר בו תקווה לגלות לפני מותו מה עלה בגורלה של בתו, רוז, שנעלמה לפני 18 שנה במדבר ועל שמה קרויה אימפריית מלונות היוקרה שלו.

מקורית20 ביולי 2021 – הווה (שנה)קישורים חיצונייםדף התוכנית ב-IMDb בעלת החלומות היא טלנובלה ישראלית מסוגת דרמה רומנטית, שנוצרה על ידי היוצרת שירה אלון עבור חברת הכבלים “HOT”. בחצר בדקתי בקפידה את מחזור השמש. בזה דווקא לא כל כך הצליח לנו, כי איכשהו, בשום שעה משעות היום השמש לא באמת נטתה מחסדיה לחצרנו האחורית. לדאז זה הספיק בשביל לקבוע שהיא כבר תתפוס שמש בחזית הבית. ”אבל מתוקה שלי”, ניסיתי לדבר על לבה בקונפורמיזם אופייני, “אף אחד לא יושב בחזית הבית”. לא עזר. מבפנוכו, הבית היה לא גדול, אבל הקומפקטיות לא פגעה בחמימות.

תאג”ד עונה 2 פרק 7 לצפייה ישירה — תאגד עונה 2 פרק 7 לצפייה ישירה

כמעצב בעצמי, נהניתי להחליף איתה רעיונות באשר לעיצוב הפנים של הבית. אז אם, לפי מדד הרכב, אוטו קונים מרופא – בית קונים מרופא-מנתח, ואופניים קונים מכירופוד. וכמו סתם עוד זוג צעיר עם חלומות, החלום הכי הכי היה בית משלנו.

האחים לא מסתדרים ורבים על כל דבר. תלמידי הכתה מתכוננים להצגה על יוסף ואחיו שתעלה בפני ההורים כשיסעו לבקר אותם בעבודות הפרך. יוחנן מקבל את התפקיד של יוסף ומשתחצן. פרץ מקנא ומחליט שהתפקיד הראשי יהיה שלו, אבל התכנית שלו נכשלת ובמקום לקבל את התפקיד, הוא ויוחנן מפוטרים מההצגה ומקבלים עונש שלא לצאת לטיול. האחים לומדים בדרך הקשה שהם זקוקים אחד לשני ואוהבים אחד את השני. Ynet – כתבה על תוכנית הטלוויזיה הישראלית סברי מרנן באתר האינטרנט של ידיעות אחרונות.

סרטים וסדרות לילדים

אבי, מצידו, מחליט לנצל את הצעירה ולשלוח אותה כמתחזה לפותרת חלומות אל אחיו, כך שתתמרן אותו להעביר לו את רשת המלונות ולא לשני. עומר נודלמן – גל רומנו, בתם המשותפת של מאיר ונירה ואחותם למחצה של יהודה, שני ורוז, שחיה בתחושה תמידית של תחרות עם רוז ונאבקת באחריותה כ”דבק” שאמור ללכד את כל המשפחה. שושה גורן – אביבה רומנו, אמם של מאיר, נעמי ואבי; סבתם של רוז, גל, ליה ודידי, וסבתם החורגת של יהודה ושני; וחמותם של נירה וקובי; שלא בוחלת באמצעים במטרה לשמור על שלמות המשפחה.

רציתי לדעת האם גם השנה בפסח תצא עונה חדשה של עלילות ארץ גושן? בכל פרק אדריכל אחר מציג בפני הצופים את ביתו, את סביבת העבודה שלו ואת הפרוייקטים השונים עליהם הוא עובד. האדריכלים אף מנסים לתקשר לצופים את מניעיהם האומנותיים, מקורות ההשראה שלהם ובאופן כללי את חזונם וסגנונם הייחודי. הסדרה מנסה להתחקות אחר הנסיבות שהובילו את כל אחד מהמשתתפים בסדרה אל הצמרת של התחום בישראל. אחרי הנסיעה ברכב והפתיח, שאר הפרק מתמקד בשיחות והאירועים שלפני הקידוש, הנשנושים שלפני הקידוש, בנות הזוג ששאר בני המשפחה מביאים, היחס העוקצני של אמא רוזן כלפי שני ועוד דרמות מחיי היום היום.

עוד…

הרבה חלונות, תקרה גבוהה בסלון, שלושה חדרי שינה, עם אופציה לקומה שנייה. בין הסלון לבין אזור המגורים הפרידו שתי מדרגות. כמעצב, ראיתי בכך אתגר גדול וכיפי. ידעתי בדיוק איך הבית יראה כשאני אגמור לטפל בו. עשיתי שרטוטים וסקיצות, סימנתי בבניין ודיורפריטים שאהבנו.

היא שלפה את המכסה באלפית שנייה, ותקעה בי זוג עיניים חשדני ”אתה עושה צחוק? מאותו היום נשארתי באוטו והושטתי את המפתחות למתדלקים. את רמות מאיר הקימו יוצאי צרפת. כלומר באוריגינל, לא צרפתים ממרוקו, צרפתים מצרפת. לפני המפגש עם הוועדה, שנקבע לשישי בצהריים, נפרדנו מ-150 שקלים, שנועדו לממן את הפרופיל הגרפולוגי שלנו. רק מה – לנו היה מותר רק לממן את זה, לא לעיין בתוצאות.

בעלת החלומות: עשיתי לא עשיתי ב’

בדרך הביתה לסיני, מחכה לנור הפתעה שהיא לא ציפתה לה. זה עמוד הבית שלי, כלומר היומן המלא, התמונות, קבצי הקול והווידאו, השיר לדאז (אפשר להוריד וגם לקרוא את המילים), וכל הפרקים. רבים יצאו נגדנו, ביטלו בהינף יד את החלום. אבל אנחנו התעקשנו – בית חלומותינו, פלוס גינה, פלוס שני כלבים, פלוס הוצאות מיותרות על אחזקת הבית – כל אלה קסמו לנו יותר, ואנחנו לא ויתרנו. צריך היה לא פחות מהתערבות ישירה של ריבונו, בכבודו ובעצמו, כדי לשים לנו את הברקס.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן