סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרת טלוויזיה ישראלית

סדרת טלוויזיה ישראלית

מעל 19 אלף גולשים דירגו את הסדרה באתר IMDb ונתנו לה ציון מצוין של 8.2 . לאחרונה הסדרה חזרה לעונה השנייה שלה והיא פשוט תענוג שלדעתנו חבל לפספס. הסדרה עלתה בחודש מאי 2022 לשירות התוכן של אמזון וקיבלה ביקורות נהדרות. עלילת סדרת הדרמה זוכת פרס האקדמיה, עוקבת אחר הפסיכולוג הקליני, ראובן דגן (אסי דיין) ומטופליו.

בנוסף גם הגוף שלנו ניתן לשכפול לגופים סינתטיים הנקראים “שרוולים” והם משמשים ככלי קיבול בלבד. בשעות הפנאי שנשארו לו, ג’וש מתמכר למשחקי וידאו, ולמשחק אחד במיוחד, שידוע שאי אפשר לסיים אותו. מיותר לציין שבאותן שנים החברה היתה ממש לא שיווניות וזה היה דבר ממש לא מקובל שאישה תעמוד על במות ותעשה הופעת סטנד-אפ. הסדרה ‘שטיסל’, בכיכובו של דב גליקמן שברה שיאי צפייה כאשר צפו בה באדיקות צופים חילוניים וצופים דתיים וחרדים.

החיים זה לא הכל

הסדרה מספרת את סיפורה של אפי בכר, שחקנית כושלת בת 38 שמגלה שהיא נכנסה להיריון, אינה יודעת מיהו האב ומחליטה לשמור את התינוק. אורנה בנאי לקחה חלק בכתיבת הסדרה, וראוי לציין כי הסדרה מבוססת מעט על חייה של בנאי, שנכנסה להריון מאהרן ברנע. אחת הסדרות הישראליות הטובות ביותר בעשור האחרון היא שנות ה-80, שנוצרה על ידי האחים הקומיקאים שלום ומני אסייג.

לסדרה יש 2 עונות (20 פרקים סה”כ) והיא קיבלה ביקורות מעולות מקהל הצופים והמבקרים כאחד. באתר דירוג הסדרות והסרטים IMDb הסדרה קיבלה ציון ממוצע של 7.9 עם מעל 25 אלף גולשים שדירגו אותה. לאחרונה הסדרה עלתה בשירות התוכן של אמזון פריים וידאו, שם היא קצרה שבחים רבים מקהל הצופים והמבקרים כאחד. נכון לזמן זה הסדרה קיבלה ציון ממוצע של 8.6 באתר IMDb עם מעל 13 אלף גולשים שדירגו. לשמחתנו אמזון פריים כבר עדכנה על כך שמחדשים אותה לעונה שניה.

משנה מסלול – יעל גולדמן בת 40

כמו שאתם בטח יכולים לתאר לעצמכם יש כאן קווים דומים לסדרה ‘בני אור’ בכל הנוגע לרקע הבעייתי של האוכלוסיה שמתוארת וההתעסקות שלהם בעולמות הפשע והסמים. אם אהבתם את בני אור אתם בטוח הולכים ליהנות מהסדרה הזאת. בין השחקנים שמככבים בסדרה תזהו את יהודה לוי, שני כהן, יניב ביטון, אופק פסח, אמיר טסלר ועוד. ברור לנו שיש עוד המון סדרות מומלצות שיכלו להיכנס לרשימה שלנו, אז אם יש לכם עוד סדרות ישראליות שלפי דעתכם היינו צריכים לכלול ברשימה מוזמנים לכתוב לנו עליהן בתגובות. רגע לפני שאנחנו מתחילים, אם מתחשק לכם לשמוע על סדרות וסרטים חדשים מוזמנים להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו ‘מכורים למסך‘.

בניגוד לרבות מהסדרות ברשימה הזו, “אחד העם 1” נהפכה לפנינה טלוויזיונית עבור רוב הצופים רק בדיעבד. ייתכן כי בזמן אמת, כשעלתה לאוויר ב–2003, לישראלים היה קשה לעכל את הגרוטסקה שניבטה מפניהם של מירי הפקחית, מירה נמירוביץ’־נמיר וראובן פסקל. העליבות, שהתכתבה עם הדמויות הנרגנות של חנוך לוין, היתה גסה, נטולת רחמים ומצחיקה עד דמעות. נחמד לדעת שכספי הציבור שלנו הולכים להפקות כאלה מצויינות כאלה. אם מתחשק לכם סדרה ישראלית עם קצת אקשן ומתח אתם לגמרי הולכים ליהנות מהסדרה הזאת. בשונה משאר הסדרות ברשימה, לא-משתפים נעשתה באופן עצמאי לחלוטין בלי אף גוף שידור מאחוריה, והופצה באופן עצמאי בפייסבוק וביוטיוב, כל הפרקים זמינים לצפייה ביוטיוב (ובעמוד הפייסבוק של הסדרה).

איך מתחברים לנטפליקס בהוט? – אחת ולתמיד, המדריך המלא

עלילת העונה השנייה מתרחשת החל ממשבר סואץ בשנת 1956 ועד לפרישה של ראש הממשלה הרולד מקמילן בעקבות השערוריה של פרשת פרופיומו. העונה השלישית (שעדיין לא יצאה) תכלול את הרומן של הנסיכה מרגרט עם הברונט רודי לואלין. סדרת מדע בידיוני – פעולה מבית הולו ששחררה השנה את העונה השלישית והנהדרת שלה. הסדרה מתארת את חייה של קהילה שלא ממש מוכרת למרבית החילונים בארץ. התסריטאי והבמאי אלון זינגמן יצר סדרה מרגשת ונוגעת, בכיכובם של גליקמן, מיכאל אלוני,ששון גבאי,איילת זורר ואחרים. העונה השלישית של הסדרה שטיסל עלתה לשידור בדצמבר 2020 ואם לא ראיתם אותה עד היום תעשו לעצמכם טובה ותשלימו אותה בהקדם.

  • אם אתם מחפשים סדרות מומלצות בנטפליקס זאת אופציה נהדרת עבורכם.
  • במבט לאחור קל לומר שההצלחה של “בטיפול” היא נקודת המפנה המשמעותית ביותר בתולדות הטלוויזיה הישראלית.
  • העלילה מתרחשת בזמן תקופת מעבר בישיבה ואתגרים כלכליים וניהוליים שעוברים עליה.
  • סימונס (‘אוז’, ‘ויפלאש’ ועוד), זוכת האוסקר סיסי ספייספק (‘קארי’, ‘בתו של כורה הפחם’ ועוד) ועוד רבים וטובים.
  • אחת הסדרות שאנחנו הכי מצפים להן, ‘בית הדרקון’ מהווה פריקוול לאירועי משחקי הכס ומבוססת על רומן של ג’ורג’ ר.ר מרטין בשם אש ודם.

שתי העונות של הסדרה, ששודרו בשנים 2013 עד 2014 בוימו על ידי אסף הראל וזכו להצלחה עצומה. הסדרה רצה בהצלחה במשך שניים, שודרה ב-2014 עד 2015 ובשלב זה לא צפויות עונות נוספות. בין כוכבי הסדרה נציין את משה איבגי, המגלם את אבי המשפחה אלברט המנהל את ענייני הבית ביד רמה ולעיתים בצורה בלתי מתחשבת. בתפקיד אביאל זגורי משחק עוז זהבי בתפקיד יוצא מן הכלל, יפית אסולין היא מרים זגורי, חן אמסלם היא אבישג זגורי, ישראל אטיאס הוא אבייתר זגורי.

נינג’ה ישראל

הדמות המרכזית בסדרה היא נועה לויתן, קצינת חמ”ל בדרגת סג”מ צעירה שלא עברה השלמה חיילית של קצינים בגלל ציון סוציומטרי נמוך שהיא קיבלה. מורי (נעמי לבוב) היא מרצה לקולנוע ודנה היא רופאה מתמחה בגניקולוגיה. לשתיהן יש קריירה מבטיחה, אך הן מתקשות במציאת בן זוג ומתמודדות עם ‘רווקת מאוחרת’.

בזכותם הצופים יכלו להתאוורר מעט מן הטרגדיה ולהבין שאוטיסטים ובני משפחותיהם לא חייבים לחיות כקורבנות מושתקים של אסון. במושב הבדיוני בערבה שבו מתרחשת העלילה, קבוצה של פועלים תאילנדים שימשה כמקהלה יוונית — מהלך תסריטי גאוני של ממש, שהנכיח מבט־על, זר ומרוחק ומפוכח על כל הנפשות הפועלות, ומנע מ”פלפלים” לגלוש לפאתוס רגשני. לו היו שואלים חייזר שנחת ב–2005 בישראל מה מגדיר טוב מכל את בני המקום, נראה שהנטייה לפסיכולוגיזם לא היתה עולה על הפרק. רברבנות, קולניות, שמחת חיים, חרדה קיומית וחיבה לריאליטי היו מתקבלות כתוצאות סבירות בהרבה. ובכל זאת רק סדרה אחת, שכללה בעיקר דיאלוגים מרובי קלוז־אפים בחדר סגור, אחראית לטפטוף שנהפך למבול, וסימן את ישראל כחממה טלוויזיונית לתוכן איכותי.

גוט טאלנט ישראל

מדובר בסדרה מוקומנטרית שערוכה בסגנון של דוקומנטרי שמראיינים את הדמויות תוך כדי הפרק אך כמובן לא מדובר בדמויות אמיתיות. הסדרה מתארת באמינות וברגש את חייה של קהילה שאיננה מוכרת למרבית החילונים בארץ. התסריטאי והבמאי אלון זינגמן יצר סדרה מרגשת ונוגעת, בכיכובם של גליקמן, מיכאל אלוני, ששון גבאי, איילת זורר ואחרים. הצלחת העונה הראשונה, בשנת 2013 הביאה לצילום עונה נוספת, ששודרה ב-2016. יוצרי הסדרה מסרו כי הם מקווים שתופק עונה נוספת, שלישית במספר. עלילת הסדרה עוסקת בחקירה שמנהלת המחלקה לחקירות שוטרים (מח”ש) בחשד שמפקד תחנת משטרה, מעורב יחד עם כמה משוטריו, בפשעים חמורים הנעשים בשיתוף פעולה עם משפחת פשע.

הסדרה זכתה להצלחה בארץ, בעולם הערבי, בקפריסין ובטורקיה. הסדרה משודרת בחסות HOT והביאה לנו עד כה עונה אחת עם עשרה פרקים מלאים. קומדיה ישראלית זוכת פרס האקדמיה לטלוויזיה, הפרלמנט – סדרת בת של ארץ נהדרת ששודרה בחסות קשת מ-2012. אמנם הסדרה שודרה עד 2014, אבל מדובר ביצירה מגלגלת מצחוק שאסור, אבל אסור לפספס. הפרלמנט כוללת 2 עונות, ומככבים בה השחקנים והקומיקאים המפורסמים אסי כהן, מאור כהן, יובל סמו, מריאנו אידלמן וערן זרחוביץ’. הסדרה מנסה להתמודד עם שאלות מורכבות בסגנון של האם ניתן לשנות את מסלול חייו של נער בסיכון שנולד למציאות של עוני, פשע וסמים.

ישראל – פולין: יחסים במבחן

זה היה תפקיד חייו של בסאם זועמוט ודרכו של גסאן עבאס ללבם של היהודים־ישראלים, במחיר הקצנה והגחכה מתמדת של מאפייני תרבות שרק שליטים יכולים לייחס לנשלטים. תמימות וטמטום היו המאפיינים העיקריים של הדמויות שתוסרטו בגסות — והעיקר, בלי יותר מדי פוליטיקה. כלומר, מתוך רצון עז להציג חיים משותפים על קו תפר בין יהודים לערבים כאידיליה שיש להתמוגג ממנה כאילו היתה תמונת מציאות. בלחץ הקומי — בדיחות טובות ורעות נורו שם בזו אחר זו כל פרק — אפשר היה לרגעים לשכוח או להשכיח את הכיבוש, את צמיחתו של דור האדונים ואת הפיכתם של פלסטינים אזרחי ישראל לעבדים בהיכלות החומוס.

העונה הראשונה של הסדרה זכתה לביקורות מהללות ושברה את שיא המועמדויות בטקס פרסי האמי ובין היתר גם זכתה בפרס אמי לבידור בפריים טיים לסדרת הקומדיה הטובה ביותר כשסודייקיס, האנה וודינגהאם וברט גולדשטיין זכו גם הם בפרס האמי על גילום דמויותיהם. שתי העונות של הסדרה קיבלו ביקורות נהדרות וציון ממוצע של 8.3 באתר IMDb. אם אתם מחפשים סדרות מומלצות תעשו לעצמכם טובה ותצפו בסדרה הזאת אם עדיין לא עשיתם את זה. הסדרה כוללת סך הכל 8 פרקים, היא קיבלה ביקורות מעולות ברחבי הרשת וציון גבוה באתר IMDb של 8.6 עם 50 אלף גולשים שדירגו אותה. אחת הסיבות לכך, מן הסתם, היא שמירה על האותנטיות, והסיבה השנייה היא מגמת פתיחות לסרטים וסדרות זרים. דרמה קומית ישראלית שנוצרה על ידי ארז ותומר אבירם, המשודרת מאוגוסט 2015, השוטר הטוב זכתה בתואר “הקומדיה הכי נצפית של YES בכל הזמנים” מסיבה מוצדקת.

דפים בקטגוריה “סדרות טלוויזיה ישראליות”

דרמה ישראלית מרגשת משנת 2010 בכיכובם של עלמה זק, יוסי מרשק, אורי פפר ועוד. הסדרה עוסקת במשפחה המגדלת ילד אוטיסט, במושב חצבה בדרום הערבה, אשר המרוחק מכל שירות טיפולי שיכול לעזור לילד. זכתה בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה במספר תארים, בהם התסריט, הבימוי, השחקנית (עלמה זק) וסדרת הדרמה הטובים ביותר.

  • העלילה החדשנית התרחשה על רקע אירועים אמיתיים מהמציאות הישראלית וזכתה להצלחה, בצדק.
  • התסריטאי והבמאי אלון זינגמן יצר סדרה מרגשת ונוגעת, בכיכובם של גליקמן, מיכאל אלוני,ששון גבאי,איילת זורר ואחרים.

הסדרה מתארת את חייהם המורכבים של הנערים הללו כשבמקביל נפתחת חקירת משטרה בעקבות אירוע תקיפה ואונס של נערה צעירה כאשר אחד התלמידים הוא חשוד בפרשה. רגע לפני שאתם מחפשים סדרות מתורגמות מחו”ל, אל תוותרו על הסדרות המומלצות הבאות, בעברית! ריכזנו בכתבה רשימה של 15 סדרות ישראליות מומלצות שכל אחד חייב לראות. הסדרה של אורי אלון ויהונתן אינדורסקי השיגה אותה שוב ושוב. הסיפור המרכזי על אהבה לא בדיוק אסורה אבל בהחלט לא מקובלת בקרב העולם החרדי נוגע ללב, סבך העלילות המשפחתיות שזור בתבונה, הניואנסים של היחסים בין הדמויות מדויקים, וההופעות – בעיקר של האחים דב גליקמן וששון גבאי בעונה השנייה – מזהירות. אבל הרובד הנוסף של הפיוט מושג דווקא בסצנות צדדיות, כמו זו שבה שטיסל נכנס לחנות פרחים.

הסרטים הכי נצפים

עלילות תותי, תומר, איגי ושירה הצליחו לעשות את מה שעד אז ראינו בעיקר בטלוויזיה האמריקאית – להיראות טוב, להישמע שנון, להיות מעניין ובכל זאת להרגיש אמיתי. פלורנטין גם הייתה אבן דרך בהתייחסות של התרבות הפופולרית ושל החברה כולה בעצם, להומואים, ובחלוף שנים עדיין רבים טוענים שהעמידה האיתנה של תומר (אבשלום פולק) מול האבא השמרן שלו היא זו שנתנה להם את האומץ לצאת מהארון. שנים לפני “אפס ביחסי אנוש” ואפילו פני “פרופיל 64” (אבל כמה שנים טובות אחרי “התגנבות יחידים”) – לאסף הראל, דורון צור וירון ניסקי כבר היה ברור שהג’ובניק העברי הוא הכר הפורה ביותר לסאטירה ישראלית. נכון שרב”ט שולמן ורב”ט חנוכה, האפסנאים הממורמרים, הם לא בדיוק ולדימיר ואסטראגון והם גם לא בדיוק החיילים האמיצים שוויק. התחלנו את הכתבה עם פאודה, הסדרה הצבאית שמצליחה גם בחו”ל, והנה הגענו ל’תאג”ד’, סדרת המקור המצליחה ביותר בכל הזמנים של yes, שנמכרה לאחרונה לאולפני פאראמאונט והולכת לעבוד עיבוד אמריקאי ע”י רון פאקינג הווארד. סדרת טלוויזיה אמריקאית עטורת שבחים שנוצרה על בסיס הרומן פחמן משודרג משנת 2002 מאת הסופר האנגלי, ריצ’רד ק.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן