סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות סרטים

סדרות סרטים

הסדרה קיבלה ביקורות צובות מקהל הצופים וציון של 7.1 באתר IMDb. אתר לצפייה ישירה בין המובילים, מציג סרטים וסדרות מהארץ ומהעולם על ידי שני ספקי תוכן טובים פלוס. עלילת הסדרה תתרחש אלפי שנים לפני אירועי טרילוגיית הסרטים של פיטר ג’קסון ותתמקד באנסמבל דמויות רחב, הכולל פרצופים חדשים וישנים גם יחד, בעידן השני של היסטוריית הארץ התיכונה.

הסדרה קיבלה דירוג טוב מאוד של 7.7 באתר הדירוג IMDb עם מעל 15 אלף גולשים שדירגו אותה. היא ללא ספק מצליחה להעביר את התחושה המצמררת וחוסר האונים של הקורבנות. אם במקרה לא ראיתם את הסדרה הזאת ואתם אוהבים סדרות גיבורי-על שמשלבות סדרות מסע בזמן אנחנו ממליצים לכם בחום להוסיף אותה לרשימת הצפייה שלכם.

וואלה! VOD – מגוון סדרות לצפייה מקוונת

סרטי הדרמה לצפייה ישירה לרוב יכילו דמות דמות מרכזית אשר חווה קונפליקט או משבר מסויים ועליהם להתגבר עליו. העלילה תתחיל באופן שנותן רקע על הדמויות על מנת שהצופים יבינו מה מתחולל בתווך סרטי דרמה חדשים. לאחר מתן הרקע תחל העלילה אשר מסתבכת לאיטה ומגיעה לשיא של התפרצות מכל הדמויות ובעיקר מהדמות הראשית. צפייה ישירה בסרטים חדשים, כל הסרטים לצפייה ישירה במקום אחד ישירות באתר ללא הורדה למחשב. האתר הרשמי של ערוץ ויוה בישראל, עם צפייה ישירה חינם בטלנובלות ובסדרות של הערוץ. כאן תוכלו לצפות בטלנובלות מכל העולם באיכות גבוהה וללא תשלום.

עלילת הסדרה מספרת את סיפורו של ארצ’י אנדרוז ושלושת חבריו, בטי קופר, ג’אגהד ג’ונס וורוניקה לודג’, שגרים בעיירת ריברדייל השקטה והמנומנמת השוכנת על גדת הנהר הסוויטווטר ולומדים בתיכון המקומי. סדרת דרמת-מתח בכיכובו של השחקןג’ייסון בייטמן שיהיה מוכר לחלק מכם מסדרת הקומדיה “משפחה בהפרעה”. רייצ’ל ברוסנהאן (בית קלפים) מגלמת בתפקיד הראשי שעל שמו גם נקראה הסדרה את מירים “מידג” מייזל, עקרת בית בניו יורק ב-1958, שמגלה שיש לה אהבה וכישרון לעשות סטנד-אפ.

כל סרט

סדרת דרמה של נטפליקס, מבוססת על ספר בעל אותו שם של וולטר טוויס, גמביט המלכה מגולל את סיפורה המופלא של אליזבת’ הרמון, ילדת-פלא יתומה שהצליחה להתקדם בחיים בזכות כישרון שח-מט פנומנלי. דמותה של אליזבת לא נקייה וחפה ממגרעות, היא מלאה בהרס עצמי. בנוסף לכישרון השח-מט שלה, היא מתמודדת עם בעיות שונות אשר אופפות את חייה. דרמת-מתח של ה-BBC שהופקה במשותף עם נטפליקס, מבוססת על סיפור אמיתי ומטריד, על רוצח-סדרתי חסר מצפון בשם צ’ארלס סובארג’, שפעל בשנות ה-70 במזרח אסיה.

מעל 19 אלף גולשים דירגו את הסדרה באתר IMDb ונתנו לה ציון מצוין של 8.2 . לאחרונה הסדרה חזרה לעונה השנייה שלה והיא פשוט תענוג שלדעתנו חבל לפספס. בין כוכבי הסדרה אולי תזהו את קארל אורבן (סטארטרק), אליזבת שו (בחזרה לעתיד, לעזוב את לאס וגאס ועוד) והשחקן הישראלי תומר קאפון. לסדרה יש כבר שתי עונות (16 פרקים) זמינים לצפייה בשירות התוכן של אמזון פריים ולשמחתנו כבר הכריזו על עונה שלישית שתתחיל צילומים בהמשך השנה. כאמור מדובר בסדרה בת 4 פרקים, שנכתבה ובוימה על ידי אווה דוברני עבור “נטפליקס”.

רגע לפני סיום אנחנו מזמינים אתכם לבדוק עד כמה אתם חזקים בידע כללי בחידון המצורף

מארק מלא ברגשות אשם על הפשע שביצע והוא מתקשה להתרגל לחיים החדשים שלו בכלא. קומדיה נהדרת של HBO שקיבלה 15 מועמדויות לפרסי אמי על עונתה הראשונה. סטנדפיסטית ותיקה ומוערכת (ג’ין סמארט) נמצאת בשלב מתקדם בקריירה ומתחילה לאבד את הרלוונטיות שלה בתעשייה, היא משתפת פעולה בלית ברירה עם תסריטאית מילינאלית שנידו אותה בתעשייה על מנת שתכתוב עבורה חומרים חדשים. מה שנראה תחילה כמו מתכון לכישלון בומבסטי הופך במהרה להפתעה שרוקמת בין השתיים קשר מורכב. עלילת הסדרה מגוללת את קורותיה של משפחה, על פני שלושה עשורים, מתחילת המאה העשרים עד סופה. במרכז עלילת הסדרה אנחנו פוגשים את דמותה של קירבי מזרצ’י (אליזבת מוס), אישה שהיתה קורבן לאירוע תקיפה וניסיון רצח ברוטלי כמה שנים לפני כן.

סדרת אנימציה מעולה שגיליתי לאחרונה כשעלתה לעונה השניה שלה. למי שלא מכיר או לא שמע על הסדרה, מדובר בסדרת דרמה-מד”ב שנוצרה על ידי רפאל בוב וקסברג וקייט פרודי (הצמד שיצר את הסדרה “בוג’ק הורסמן” בנטפליקס), בכיכובם של רוזה סלזאר(אליטה מלאך קרב) ו-בוב אודנקירק(סמוך על סול). אם מיציתם כבר את מחסן התוכן של נטפליקס ובא לכם לגלות תכנים חדשים, תשמחו לדעת שיש עולם שלם של תוכן שמחכה לכם בסיפריית הסרטים והסדרות של אמזון פריים וידאו. שירות הסטרימינג של אמזון פריים כבר הפך מזמן למתחרה ישיר של נטפליקס עם אינספור סרטים וסדרות מעולים. סדרת דרמת-מתח בריטית שנחשבת לסדרת הדרמה בעלת מדרג הצפייה הגבוה ביותר בערוץ BBC Two מזה שמונה שנים. עלילת הסדרה מתרחשת בצפון אירלנד, ומתמקדת בחקירת משטרה המתנהלת בעקבות סדרת מקרי רצח.

אהבה גדולה

אחד מהמפיקים של “אורות ליל שישי” ו-“רוזוול” מביא לנו גרסה מודרנית וטלוויזיונית לסרט “הורים במשרה חלקית” מ-1989. דרמה משפחתית חזקה וסוחפת על ראש אימפריית מוזיקה, ששלושת בניו, ואשתו לשעבר נאבקים על המורשת שלו. סדרה על משפחה לא מאוחדת המחליטה לצאת לחופשה כדי להתגבש ולחזור להיות משפחה רגילה. ברוכים הבאים לתאג”ד 33. שני פריקסטים לשינה, מקלחת משותפת, מרפאה, מכונת שתיה, והרבה מאוד הורמונים. במקום הזה חיים שמונה חיילים… סוכנת אף-בי-איי שנונה המגיעה לעיירה בשם “הייבן” (מפלט) במדינת מיין, כדי לפתור רצח של אסיר לשעבר מקומי רק כדי לגלות שהמובלעת ה…

מיני סדרה עצמתית ומזעזעת של רשת HBO, שמציגה את אירועי האסון בכור הגרעיני בצ’רנוביל, בברית המועצות, בשנת 1986. בשנת 2018, 26 שנה אחרי אותם אירועים, אחיו של קריין ואביהם המנוכר, יו, התאחדו שוב לאחר שהכה עליהם שוב אסון, אשר אילץ אותם להתעמת עם השדים הפנימיים שלהם מילדותם המשותפת תוך התאבלות על אבדותיהם. כדי לכבוש את נערת חלומותיו הוא עושה שימוש בטכנולוגיה העכשווית על ידי שימוש באינטרנט וברשתות החברתיות כדי להשיג את המידע הפרטי שלה ולהתקרב אליה. בייטמן מגלם בסדרה יועץ השקעות כישרוני בשם מרטי בירד, שבמקרה גם מלבין כספים עבור הקרטל. העניינים תופסים כיוון עגום כשמתגלה לקרטל שהשותף של מרטי גונב מהם כסף. לצד סדרות מתח ופעולה פורצות דרך שעסקו בסכסוך הישראלי פלסטיני, יש גם סדרות פורצות דרך לא פחות שעוסקות בקהילה החרדית.

סרטים בשחור לבן | רון פוגל | עונת 22/23

הסדרה הזאת היא פשוט תענוג צרוף ומהנה שגילינו לאחרונה והיינו חייבים להמליץ לכם עליה, מדובר בסדרה של תאגיד השידור הישראלי, שמישהו שם פשוט עלה על הנוסחה המנצחת איך עושים סדרות טלוויזיה מעולות (ע”ע טהרן, מנייאכ וכו’). אם במקרה לא צפיתם בה ו/או אינכם יודעים מה כל הסיפור סביב הסדרה ניתן לכם עכשיו תקציר קטן. משחק הדיונון זו סדרת מתח קוריאנית שנחשבת לסדרה הנצפית ביותר בשירות התוכן של נטפליקס. סדרת דרמת מתח מבית רשת Showtime מציגה עלילה מעניינת שרצה בשני צירי זמן, הראשון מתרחש בשנת 1996, קבוצת בנות מניו ג’רסי שמשחקות יחד כדורגל טסות לסיאטל על מנת לייצג את התיכון שלהן בטורניר כדורגל ארצי. הסדרה נוצרה לאחר קמפיין גיוס מימון המונים באתר Kickstarterשל קבוצת חברים, שמשחקים יחד ‘מבוכים ודרקונים’ בסדרת רשת שנקראת Critical Role, הקמפיין גייס מעל 11 מיליון דולר ומימן את העונה הראשונה של הסדרה.

עלילת הסדרה מתחילה בסוף שנות ה-80, כאשר ארבעים ושלושה תינוקות נולדו באותו יום באופן בלתי מוסבר לנשים אקראיות, ללא קשר ביניהן. אבל מה שהיה באמת חריג בכל הסיפור הזה, שהן בכלל לא הראו סימני הריון עד אותו יום. הסדרה שמבוססת על מקרה אמיתי מתארת אירוע סובבת סביב הרצח של אישה בשם בטסי פאריה בשנת 2011, שהביא להרשעת בעלה ראס. אם גם אתם אוהבים את הסרטים והסדרות מהיקום של מלחמת הכוכבים אתם חייבים לראות את ‘אנדור’. עלילת הסדרה מציגה את חמשת הימים הראשונים בבית חולים בניו אורלינס, כאשר המטפלים והמטופלים היו המומים לאחר שסופת ההוריקן קתרינה היכתה באזור שלהם. פרקי הסדרה הם בעצם סרטוני אנימציה קצרים שעוקבים אחרי דמותו של בייבי גרוט כשהוא גדל בגלקסיה, יוצא להרפתקאות עם דמויות חדשות ויוצאות דופן שמכניסות אותו לצרות.

לצפות בערב אחד

אם קוראים רק את החלק הראשון של שם הסדרה הזאת אפשר להתבלבל ולחשוב שמדובר בסדרה חמודה/קומית/משעשעת על חתולים, אך בפועל מדובר בסדרה מרתקת מהז’אנר של דוקו-פשעים אמיתיים. המטרה של הצוות המפוקפק הזה היא להיכנס למטבעה המלכותית של ספרד, ולהדפיס 2.4 מיליארד אירו בשטרות לא מסומנים. אל תתנו לעובדה שהסדרה הזאת דוברת ספרדית לגרום לכם לא לראות אותה – כי מדובר באחת הסדרות החזקות ברשימה שלנו. לפני שהתחלנו לצפות בסדרה היינו קצת סקפטיים בנוגע אליה, חשבנו שמדובר בעוד אחד מסדרות ההמשך הלא באמת נחוצות שרצו לסחוט ממנה עוד קצת את הלימון, אבל תכלס הופתענו ממש לטובה, מדובר בממתק נוסטלגי שעשוי בצורה נהדרת. דרמה שמבוססת על רומן מאת קריסטין האנה בשם “דרך הגחליליות”. הסדרה מגוללת לנו סיפור חברות של שתי נשים שונות מאוד בכל הנוגע לרקע המשפחתי, הסגנון ודרך החיים, שהופכות להיות חברות הכי טובות, שנמצאות שם ברגעים הכי משמעותיים, קשים וטובים של כל אחת מהן.

תשמחו לדעת שלסדרה יש כבר שתי עונות זמינות לצפייה (סה”כ 22 פרקים) והם זמינים לצפייה בשירות התוכן של אפל TV פלוס. ככה שאם אתם מחפשים את הסדרה בהוט בעברית קוראים לה ‘כלואים’ ואם יש לכם yes תחפשו אותה בשם ‘מאסר’. הסדרה קיבלה דירוג מעולה של 8.3 באתר IMDb עם מעל 17 אלף גולשים שהצביעו לה. באופן לא מוסבר בישראל בחרו לתת שמות שונים לסדרה בעברית בהוט וב-yes. מדובר בסדרת דרמה-מד”ב שנוצרה על ידי רפאל בוב וקסברג וקייט פרודי (שיצרו גם את הסדרה המעולה “בוג’ק הורסמן” בנטפליקס), בכיכובם של רוזה סלזאר (אליטה מלאך קרב) ו-בוב אודנקירק (סמוך על סול). הסדרה מגוללת מסע של אישה לשקם את חייה לאחר ניסיון התאבדות, והמאבק שלה להבין את כל הדברים שהובילו לאותו רגע.

מומלצי סדרות אקשן

סימונס (‘אוז’, ‘ויפלאש’ ועוד), זוכת האוסקר סיסי ספייספק (‘קארי’, ‘בתו של כורה הפחם’ ועוד) ועוד רבים וטובים. עלילת הסדרה מתרחשת בעתיד הרחוק מאוד, יותר מ-11,000 שנים קדימה. בני האדם התיישבו בכוכבים שונים, פיתחו ציוויליזציות ותרבויות שונות ומקור האדם וכל הסיפור של כדור הארץ הוא בבחינת אגדה. סדרת מד”ב מבית אפל טיוי פלוס שעלתה לשירות התוכן שלהם בסוף שנת 2021 וגילינו אותה לאחרונה. ג’ף ברידג’ס (ביג לבובסקי) מככב בתפקיד הראשי בדרמת-מתח חדשה של רשת FX שקיבלה ביקורות נהדרות ברחבי הרשת. במרכז העלילה אנחנו פוגשים סוכן CIA לשעבר בשם דן צ’ייס, מנסה לחיות כמה שניתן מתחת לראדר, בעקבות שרשרת אירועים הוא מוצא עצמו נמלט על חייו מאנשים שמעוניינים לחסל אותו.

  • בטקס פרסי גלובוס הזהב וטקס פרסי האמי של שנת 2020, בהם הסדרה קטפה את הפרסים העיקריים (הדרמה הטובה ביותר, השחקן הכי טוב ועוד).
  • ב-Netflix מחכה לך ספרייה גדולה של סרטים, סרטי תעודה, תוכניות טלוויזיה, אנימה, תכנים מקוריים זוכי פרסים של Netflix ועוד.

סדרת אנימציה פרועה ומצחיקה על אסיר שמרצה תקופת מאסר ממושכת בחלל, הוא פוגש חייזר חמוד שמסוגל להשמיד כוכבי לכת. לסדרה יש 2 עונות מצוינות (23 פרקים) זמינות לצפייה בנטפליקס ולשמחתנו מתוכננת לצאת עונה שלישית במהלך 2021. עלילת הסדרה מתרחשת באזור הוליווד, לוס אנג’לס, במציאות בה בני אדם חיים לצד גרסאות “מואנשות” של בעלי חיים. הסדרה מבצעת סאטירה על הוליווד, ידוענים, חרדה ועל תעשיית הקולנוע והטלוויזיה האמריקאית. השחקנית הישראליתשירה האס כבר מזמן הוכיחה שהיא אחת מהכוכבות הגדולות שצמחו כאן. אחרי שהשתתפה בסרטים ההוליוודים ״אשתו של שומר גן החיות״ ו״מריה מגדלנה״, האס מככבת בתפקיד הראשי בסדרה חדשה מבית נטפליקס בשם ״המורדת״.

אם מתחשק לכם להתמכר לסדרה חדשה הגעתם למקום הנכון! כי הכנו לכם בפוסט רשימה של סדרות מומלצות שכדאי לכם להוסיף לרשימת הצפייה.

קאסל משתמש ביכולותיו כחייל מיומן ומוכשר, להעניש את אלה שגזלו ממנו את משפחתו. תוך כדי הוא עושה שימוש במגוון כלי נשק ואף מבצע עבירות בעצמו. דבר שהפך אותו לדמות ייחודית בז’אנר גיבורי העל, שלרוב משתדלות שלא לעבור על החוק ו/או לענות אנשים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן