סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » ספיידרמן רחוק מהבית

ספיידרמן רחוק מהבית

הטריילרים של הסרט מציגים את מיסטריו דווקא כמי שנלחם לצדו של ספיידרמן ביסודנים, עליהם צבר ידע רב. עם זאת, כלל לא בטוח שהוא אכן יהיה סייד-קיק תמים ותו לא. העובדה שמדובר באשף בהעמדת פנים, רק מחזקת את התחושה שהדברים אינם פשוטים כפי שנדמה, ואיש העכביש עשוי למצוא את עצמו נאבק בנבל בלתי צפוי דווקא ברגע שיוריד את המגננות.

הוא לא הסרט הראשון שקורץ לצופים – את זה מארוול התחילה לעשות בשלב מאוד מוקדם. אבל הוא סרט שמעז לשאול אותנו “מה אתם עושים פה בכלל? זה הרי סך הכל “ספיידרמן” – ברור לנו שלא נקבל תשובות לשאלות אקזיסטנציאליסטיות כאן. זה לא סרט שישנה את החיים שלנו, ואפילו לא את הרגלי הצפיה שלנו. יכול להיות שלנסיעה הכיתתית לאירופה יש הצדקה, אבל היא תירוץ כה מעורפל עד שנדמה שהסרט שוכח ממנה מיד עם הגעתם של התלמידים ליעד הראשון – ונציה.

ספיידרמן: רחוק מהבית לצפייה ישירה בחינם!

חוזים והסכמים חדשים כמובן עשויים להתבצע בהמשך הדרך, בייחוד לאור החשיבות הגדולה שמייחסת מארוול לדמות עכשיו ובעתיד, אך נכון לשלב זה מדובר בפעם האחרונה למשך תקופה ארוכה בה נראה את ספיידי כחלק מהיקום של מארוול. בצד השני של חייו של פיטר, כגיבור-העל ספיידרמן, הוא עבר לא מעט מאז הפעם האחרונה שפגשנו אותו בתיכון. הוא נלחם בחלל, התאייד וחזר לחיים, והשתתף בקרב הגדול על גורל היקום.

הוא מצליח לעשות את זה שוב מחדש כאן, והוא אפילו לא היה צריך! אבל כל הקונפליקטים החדשים של פיטר נהדרים, והולנד מעורר אך ורק תחושות חיוביות, בין אם מדובר בהערצה או רחמים – כי גם כשאנחנו מרחמים על פיטר, זה מגיע ממקום של אהבה. שאר הילדים, בראשם זנדאיה וג’ייקוב בטאלון , מופלאים גם הם, כמו גם המורים המלווים את פיטר וחבריו באירופה. ממשיך את הקו הגליל יחסית של הסרט הראשון, תוך התייחסות לכל הדברים שקרו בסרט הנוקמים.

בקרוב: פאנל מיוחד ייערך למחפשי עבודה

הכלב של סופרמן בעל כוחות העל, קריפטו, חובר לחבורה של חיות מחמד שקיבלו כוחות על בטעות ועכשיו נדרשים להציל את העולם. כפי ששמם מרמז, היסודנים הם חוצנים דמויי אדם, שביכולתם לתעל את ארבעת היסודות הטבעיים למטרותיהם. בהיסטוריית הקומיקס של מארוול קיימת חבורת נבלים שמכונה כך ושלטה לפני אלפי שנים בכדור הארץ, אך הסרט צפוי לבסס אותם על דמויות אחרות בעלילות ספיידרמן. הוא נער שרק רוצה חיים נורמליים, להתאהב בבחורה, לעשות כיף עם חברים שלו ובכלל, לגלות את עצמו ואת העולם, אבל כוחות העל שלו מפריעים לו בכל זה.

  • מלבד יכולותיהם, השאלה החשובה באמת לגבי היסודנים היא מהיכן הם הגיעו.
  • היזהרו – הרחבה ופירוט של תוכנית הפעולה של פיטר פארקר לגבי הצהרת האהבה שלו לאם.
  • צ’יטווד המשיך כי שאר הסרטים של אולפני מארוול לשנת 2021 אינם זוכים לביקוש דומה לזה לשל הסרט, והצביע על כך שכל השמועות סביב הליהוק הציבו את הסרט כ”חוויה קולנועית של פעם בחיים”, אם יתבררו כנכונות.
  • אבל השאלה הזאת, “מי מנהיג את הנוקמים”, רלוונטית רק אם יש נוקמים.
  • הטקסט מוגש בכפוף לרישיון Creative Commons ייחוס-שיתוף זהה 3.0; ייתכן שישנם תנאים נוספים.

אם נדמה לכם שהסרט הזה קורה קרוב מדי לאירועים הדרמטיים שחתמו את סאגת האינסוף, אתם בחברה טובה – פיטר פרקר חושב אותו דבר, וזה לא מפסיק לייסר אותו לרגע. הבעיה המהותית של התסריט קשורה לחיבור בין שני החלקים בחייו של פיטר פרקר. מצד אחד הוא תלמיד תיכון בן 16 (הולנד כבר בן 23), המשתייך לקבוצת המחוננים של בית הספר. יש לו חבר נאמן בשם נד (ג’ייקוב בטלון) המתפקד כסייד קיק ומדגים גיוון במוצא האתני ובמבנה הגוף. ישנה גם MJ (זנדאיה) הנערה החכמה בעלת חוש ההומור הציני ומושא האהבה הפוטנציאלי של הגיבור. בקבוצת המחוננים ישנו גם פלאש תומפסון (טוני רוולורי), השחצן שמגיע מבית אמיד.

ספיידרמן – הטריילר הרשמי לצפייה ישירה

מריסה טומיי – מיי פארקר, דודתו של פיטר ואלמנתו של בן. קובי סמולדרס – מריה היל, סוכנת בכירה לשעבר בארגון S.H.I.E.L.D. העובדת יחד עם ניק פיורי. בסצנה שלאחר הכתוביות, מתגלה שהסקרולים טאלוס וסורן התחזו לניק פיורי ומריה היל במשך כל הזמן, וקיבלו הנחיות מפיורי האמיתי, המפקד על חללית הסקרול. הסרט יצא לאקרנים בבכורה עולמית ב-2 ביולי 2019. בישראל, הסרט הופץ בהקרנות טרום-בכורה במקביל לבכורתו העולמית ויצא לאקרנים רשמית ב-4 ביולי 2019. בוגר בית הספר לעיתונאות “כותרת” וכותב מאז שהניח את ידיו לראשונה על מקלדת.

  • הוא נער צעיר, בן 16 בלבד, אבל הוא חושד שכל העיניים מופנות אליו.
  • תום הולנד הוא כשרון בלתי נדלה…הילד הזה עוד יהיה לאונרדו דיקפריו…
  • למה בנאדם שרוצה לצפות בסרט של הסדרה צריך עכשיו לראות מעל 20 סרטים כדי להבין את כל הניו אנסים?

חטיפי M&M נחשבים על ידי צרכנים לנשנוש מפנק שניתן לחלוק עם חברים ולקחת לכל מקום – גם רחוק מהבית. במאי 2020, דווח על כך שסוני נכנסה לשותפות למטרות קידום מכירות עם “יונדאי מוטור גרופ”, במסגרתה הם ישווקו את הדגמים והטכנולוגיות החדשים שלהם במהלך הסרט. ב-23 בפברואר 2021, הולנד, בטלון וזנדאיה חשפו תמונות סטילס המציגות את דמויותיהם מהסרט לצד סמלילים מזויפים עבור שם הסרט הרשמי. בתגובה על כך, ג’ניפר ביסט מהאתר “CNET” העלתה את האפשרות כי מטרת שלושת הסמלילים המזויפים היא לייצג את דמויותיהם של הנבלים שיופיעו בסרט. לאחר קרב עם פיטר, הגובלין זורק פצצת דלעת על מיי ומביא למותה.

ספיידרמן: השיבה הביתה (

הוא מסוגל להיטמע בכל חומר ולהפעיל מניפולציות על האדמה. הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג’טי לעדכונים שוטפים בנושאים טכנולוגים ולערוץ גאדג’טי דיל למבצעים. תוכלו גם להירשם לעדכונים מאיתנו דרך ערוץ האינסטגרם הרשמי, עמוד החדשות של גוגל או בעמוד הפייסבוק. הסיקוונסים ההזויים שמופיעים במהלך הסרט עשויים לשלמות. הסרט שואב אותך למאבק פסיכו-ריאליטי ולצערי לא משתמש בזה מספיק. ” לדעתי סרט מצויין, מותח, מלהיב, המון הפתאות, מאוד מי…”

עורך דינו של פארקר, מאט מרדוק, מצליח להביא לביטול ההאשמות נגדו, ועם זאת, החשיפה משבשת קשות את חייו ומובילה לכך שכל בקשותיו ושל חבריו לקולג’ים, כולל למכון הטכנולוגי של מסצ’וסטס, נדחות. מאקו – מאחורי הקלעים של הסרט האחרון בסדרת ספיידרמן – באתר מאקו. הסרט יצא לאקרנים בארצות הברית ב-2 ביולי 2019.

ארכיון סרטים

ההכנות לקראת הפקת סרט “ספיידרמן” שלישי החלה כבר בשנת 2017, עם הפצת הסרט הראשון שלו ביקום הקולנועי של מארוול, “השיבה הביתה”. באוגוסט 2019, המשא ומתן בין סוני ואולפני מארוול עלה על שרטון; ועם זאת, חודש לאחר מכן, התגובה השלילית והחריפה מצד המעריצים לה זכה ביטול העסקה הובילה לעסקה חדשה בין שתי החברות. צילומי הסרט החלו באוקטובר 2020 בניו יורק ובאטלנטה והסתיימו בסוף מרץ 2021. עלילת הסרט בוחנת את מהותם של היקומים המקבילים וקושרת באופן רשמי את היקום הקולנועי לסדרת סרטי “ספיידרמן” שהופקו בעבר, ובמהלכה שחקנים רבים – כולל מגווייר וגארפילד – שבים לגלם את דמויותיהם מסרטיהם של סם ריימי ומארק וב.

כאשר מופיע איום עצום ובלתי מוסבר בדמות יסודנים הרסניים, מתברר שיש צורך בנוקמים, ודחוף. למזלו של פיטר יש גיבור חדש במערכה – קוונטין בק. אי אפשר לדבר על “רחוק מהבית” בלי לדבר על “סוף המשחק”.

ספיידרמן 3 יצא לקראת סוף 2021

הגובלין נמלט, בעוד פיטר נותר שבור בגלל מותה של דודתו. בינתיים, נד לומד כיצד לפתוח פורטלים באמצעות הטבעת שבבעלותו של סטריינג’, שבה הוא משתמש בניסיון למצוא את פיטר, אך במקום זאת מוצאים גרסאות חלופיות שלו משני היקומים מהם חמשת הנבלים הגיעו. אין בכך כדי לומר שהטון של הסרט יהיה מדכא או אפל, אבל מטרתו היא לענות על לא מעט שאלות פתוחות שנותרו בעקבות “סוף המשחק”, ובמקביל להעניק לפיטר פרקר הזדמנות לעכל את מותו הטראגי של טוני.

שובם של מגווייר וגארפילד הייתה נושא לשמועות ותאוריות אינטנסיביות; ואולפני סוני, אולפני מארוול וחברי צוות השחקנים שמרו על חשאיות מוחלטת לכל הנוגע להשתתפותם של מגווייר וגארפילד, למרות הדלפות רבות שאישרו זאת. ביולי 2021, חשפה מארוול צעצועים ובובות אקשן שונות עבור קידום הסרט, כולל בובות “Funko Pop”, בובות “Marvel Legends” וסטים של לגו. בסוף אוגוסט 2021, כשנשאל על המחסור בקדימון ותמונות רשמיות או תקצירי עלילה לסרט, פייגי האמין שהסרט אינו “פחות או יותר סודי מכל הפרויקטים האחרים שלנו” ואישר כי קדימון רשמי יופץ לפני עליית הסרט לאקרנים בבתי הקולנוע. על אף ש”סרטי סוני” היא האמונה על תהליך שיווק הסרט, דווח כי צוות השיווק שלה מתואם מול צוות השיווק של דיסני על מנת לוודא שכל צוות יודע מתי הצוות מפיץ תוכן הקשור ליקום הקולנועי של מארוול. ב-22 באוגוסט, דליפה לכאורה של הקדימון הראשון הופצה ברשתות החברתיות, אך הוסרה ונמחקה על ידי “סרטי סוני”. הכתב אדם צ’יטווד מ”קולידר”, התייחס בכתבתו ל”להט” המקוון המובנה סביב הקדימון, והעיר כי ללא קשר לתאריך הפצתו להצצות שייחשפו במהלכו, הקדימון לא “יעמוד בהייפ שהמעריצים בונים במוחם”.

הסרט החיוך האטרוסקי – דרמה מחממת לב

פארקר מבין שבק רימה אותו ושכל עניין גיבור-העל הנלחם ביסודנים היה תרמית. הוא מודה בפני MJ שהוא ספיידרמן, מסביר לה את המזימה של בק ומבקש ממנה לברוח עם חבריה לכיתה בעוד שהוא עצמו ימהר לברלין להזהיר את ניק פיורי, וינסה לתקן את טעותו ולקחת את השליטה על EDITH. זוהי הופעתו הראשונה של מיסטיריו על מסך גדול, ואחת הגרסאות המעניינות ביותר של הדמות. בין אם אתם מכירים את הדמות מהקומיקס ומשערים את הכיוון שהיא תיקח, לבין אם זו הפעם הראשונה שאתם נחשפים אליו – מדובר באחת הדמויות היותר מעניינות של היקום הקולנועי של מארוול.

  • נאלצים להיכנס גם הם לאזור הקרב ולהוציא את סטריינג’ מממד המראה.
  • פארקר מכין במטוס חליפת ספיידרמן חדשה ומבקש מהוגאן שיגן על חבריו בזמן שהוא נלחם בבק.
  • אך בהמשך, על רקע היחסים בין השניים ויכולותיו, פיטר מתחיל לחשוב שדווקא מיסטריו הוא היורש הראוי.

מטרת הצילומים הייתה לצלם לוחות אפקטים חזותיים ושוטים מכוננים. הצילומים התקיימו בשכונות אסטוריה, סאניסייד ולונג איילנד סיטי בקווינס. ב-23 באוקטובר 2020, הצילומים התקיימו בגריניץ’ וילג’ במנהטן. HOT CINEMA – שעות הקרנת הסרט ספיידרמן באולמות הוט סינמה.

רכישת כרטיסים לספיידרמן: רחוק מהבית

במקור, צילומי הסרט התעתדו להתחיל ביולי 2020, אך הם נדחו בעקבות התפרצות מגפת הקורונה. מגווייר (למעלה) וגארפילד (למטה) שבו לגלם את דמותו של פיטר פארקר / ספיידרמן. השתתפותם בסרט נשמרה בחשאיות רבה על ידי מארוול וסוני, ואף גארפליד עצמו הכחיש בתוקף את השמועות על השתתפותו בסרט. פיטר פארקר יוצא לטיול רגלי רומנטי עם MJ והיא מגלה לו שהיא הסיקה שהוא ספיידרמן. בהתחלה הוא מנסה להכחיש, אך כאשר היא מציגה לו שברי רחפן שאספה מזירת הקרב עם יסודן האש, פארקר מפעיל אותו והם מגלים שהוא מציג הקרנה הולוגרפית של הקרב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן