סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » תוכניות ילדים ישנות

תוכניות ילדים ישנות

במהלך תקופת ההכשרה שלהן היא מנסה למצוא את הכוח הפיקודי שלה תוך כדי התמודדות עם קשיים רבים כמו הפרות משמעת, גניבות, התמודדות עם מ”פ שמראש לא ממש נותן לה סיכוי ועוד. למי שלא זוכרת מה זה ולא רוצה להפדח בפני הילדים, מוזמנות להכנס לויקיפדיה ולהזכר. צוות “סיילו גרנדה” עושה הכנות אחרונות ב”סקיי וייבס”. הסוכנת של התאומים מאיימת בעזיבה והצוות חושש לעתידו של “סיילו”. חוליאן מדבר על רגשותיו כלפי לוס, שדלוקה על מישהו אחר. סדרה מוזיקלית של חורחה אדלסטיין (“סוי לונה”) בכיכובה של פילאר פסקואל (“בדרך שלך!”).

היא אנושית בעיקר כי החיים של הדמויות הראשיות בה פשוט מבולגנים. מערכות היחסים שלהם מבולגנות, הבתים שלהם מבולגנים, המכוניות שלהם חבוטות והרחובות התל אביביים שבהם הם מתהלכים תמיד קצת דומים מדי למציאות. נכון לימים אלה, נמסר כי העונה השנייה צפויה לעלות לאוויר, ככל הנראה ב-2019 או 2020. מכאן מתחיל סחרור רגשי המטלטל את הבעל ואת הבת במופע דרמטי מרגש ותצוגת משחק מרשימה מצד כל השחקנים. הסדרה מנסה להתמודד עם שאלות מורכבות בסגנון של האם ניתן לשנות את מסלול חייו של נער בסיכון שנולד למציאות של עוני, פשע וסמים.

The Best Cooking Secrets (Lee Know) – לי נואו לומד סודות בישול מהשפים הגדולים

אם “האחיות” היא רק יריית הזינוק למירוץ שישתפו בו עוד הרבה קומדיות כאלו, אז מקומה ברשימה הזו יהפוך משמעותי בהרבה. ב”פאודה” מפקד צוות מסתערבים ואנשיו מנסים ללכוד את בכיר מבוקשי החמאס בשטחים, והמרדף גובה מהם מחיר פיזי ונפשי. ואכן, הסדרה שיצרו העיתונאי אבי יששכרוף והשחקן ליאור רז, שכתב לעצמו תפקיד ראשי, רוקמת במיומנות עלילת מתח אפקטיבית שנתמכת בבימוי הסוחף של אסף ברנשטיין. הסיטקום של סייד קשוע היה חתרני, פורץ דרך ויחיד במינו כבר כשעלה לשידור, והוא עדיין כזה. אבל “עבודה ערבית” לא זכתה לכל כך הרבה הערכה ותשומת לב רק מפני שהביאה למסך קול של ציבור שנעדר ממנה ואפילו לא נספר כרייטינג. היא הצליחה כי היא פשוט סדרה מעניינת, כיפית, נגישה, מצחיקה וכתובה לעילא.

לשמחתנו ‘היהודים באים’ עדיין איתנו ונחשבת לאחת מתוכניות הסאטירה הכי מצחיקות שיש לנו, יש לסדרה כבר 4 עונות שזמינות לצפייה ביוטיוב ובאתר של כאן 11, בסדרה מככבים מוני מושונוב,יוסי מרשק, יניב ביטון ועוד רבים וטובים. הסדרה זכתה בפרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה לשנת 2014. אי אפשר לפתוח רשימה של סדרות ישראליות בלי להזכיר את הסדרה שפרצה בהצלחה גם לשוק העולמי. פאודה, סדרת אקשן ודרמה ישראלית מהטובות שנוצרו בישראל הפכה את הסכסוך הישראלי פלסטיני לסדרה אפקטיבית. הסדרה, דוברת עברית וערבית, מציגה את הסכסוך בצורה מורכבת, אמינה, אנושית ובמקביל – מרתקת. ממש כמו הקולנוע הישראלי שמייצר סרטים נהדרים ואיכותיים, גם במסך הקטן קיבלנו בשנים האחרונות כמה הפקות טלוויזיוניות של סדרות ישראליות משובחות.

זו קבוצת ההפקה של סטריי קידס.

אם מתחשק לכם סדרה ישראלית עם קצת אקשן ומתח אתם לגמרי הולכים ליהנות מהסדרה הזאת. הסדרה, בכיכובם של ליאור רז (שהוא גם יוזם הסדרה), נטע גרטי, יובל סגל ואנסמבל שחקנים ישראליים רחב, צברה מעריצים מכל רחבי העולם. אחרי שהפרטיות והדימוי העצמי שלהם התרסקו לרסיסים, עולמם של הדמויות מופר בשנית, כשמצטרפת לקבוצת התמיכה שלהם מישהי חדשה, בהוראת בית המשפט, שמעשיה ברשתות החברתיות הובילו לאסון. חברי הקבוצה נאלצים להתמודד עם הנוכחות החדשה, בעל כורחם, מבלי שהם יודעים שאותה משתתפת חדשה הגיעה עם אג’נדה נסתרת מעבר לצו בית המשפט.

בשונה משאר הסדרות ברשימה, לא-משתפים נעשתה באופן עצמאי לחלוטין בלי אף גוף שידור מאחוריה, והופצה באופן עצמאי בפייסבוק וביוטיוב, כל הפרקים זמינים לצפייה ביוטיוב (ובעמוד הפייסבוק של הסדרה). דרמה-פסיכולוגית חזקה על קבוצת תמיכה אלטרנטיבית לאנשים שחוו התעללות ברשת, בין אם הופצו תמונות או סרטונים שלהם, חוו חרם או שהם נתפסו במצלמה עושים משהו מבזה והפכו להיות ‘הישראלי המכוער’ התורן. דרמה-קומית של כאן 11 בבימוי של עטרה פריש, בכיכובן של אלונה סער, עלמה קיני, מיה לנדסמן, דור הררי, מיה דגן ועוד. הסדרה מתרכזת בחייהן של חיילות פלוגת געש בבסיס טירונים בדרום הארץ. הדמות המרכזית בסדרה היא נועה לויתן, קצינת חמ”ל בדרגת סג”מ צעירה שלא עברה השלמה חיילית של קצינים בגלל ציון סוציומטרי נמוך שהיא קיבלה.

סטרייט ולעניין

יש סדרות ישראליות שקשה מאוד להגדיר אותן בז’אנר כזה או אחר. מדובר בסדרה שעוסקת בשלל נושאים מדעיים, בצורה משעשעת ומחכימה. התוכנית מיועדת לבני נוער, אולם ריתקה גם צופים צעירים יותר.

בין אזעקה לאזעקה המשפחה יושבת מול המרקע, צופה בהפצצות האמריקאיות על בגדד, וסבתא מנסה לזהות מהצילומים את בית ילדותה בהתרגשות רבה. יחד הם יצרו סדרה שגם היא עוסקת בפיצול זהויות – רגל פה רגל שם – הרצון להיות בישראל משולב עם הרצון להצליח בגדול. הערכים של המשפחה מול הערכים של העולם החדש והמופלא של הקפיטליזם בשנות השיא שלו, שנות ה־90. הזהות המזרחית מול הזהות הישראלית שנכפתה על בני המשפחה. שחקנים מקצוענים פוגשים על המרקע שחקנים חובבים שכובשים את הלב, סגנון תיעודי מתחבא בתוך סגנון עלילתי קלאסי – כל אלה יצרו סדרה חד פעמית. דרמת-מתח ישראלית בכיכובם של מגי אזרזר, אנחל בונני, אניה בוקשטיין, ישי גולן ועוד.

Stray Kids “STEP OUT 2021”

הם מפעילים תחנת מכירה בשכונה שעיקר הלקוחות שלהם הם סטודנטים מאוניברסיטת בן גוריון. אך ההצלחה של הצעירים תופסת את העין של כנופיות פשע מקומיות בעיר והדבר מסבך אותם במאבקי עולם תחתון. מה שמתחיל בתור דיון כיתתי בשיעור אזרחות על הטרדות בבריכה הופך לויכוח חריף שיוצא משליטה בין המורה לתלמידיו בנושאים טעונים הקשורים ביחסי ערבים-יהודים, גזענות, צבא, פוליטיקה ועוד. העימות בין המורה לתלמידים יוצא מגבולות הכיתה כאשר אותה נערה משתפת ברשתות החברתיות את מה שהיא חושבת על המורה שלה, דבר שמשפיע על חייו (וחיי ילדיו) וחייה של אותה תלמידה. האגרוף היא סדרה שמציגה את היריבות הגדולה בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב בכדורסל, יריבות שהגיעה לנקודת רתיחה בסדרת הגמר של עונת 91/92, בה הגיעו לגמר הפליאוף של הליגה שתי הקבוצות התל אביביות.

התוכנית עלתה לשידור ב-2014 ועוד כה הופקו ושודרו שש עונות. הסדרה מתארת באמינות וברגש את חייה של קהילה שאיננה מוכרת למרבית החילונים בארץ. התסריטאי והבמאי אלון זינגמן יצר סדרה מרגשת ונוגעת, בכיכובם של גליקמן, מיכאל אלוני, ששון גבאי, איילת זורר ואחרים. הצלחת העונה הראשונה, בשנת 2013 הביאה לצילום עונה נוספת, ששודרה ב-2016.

סיפור מנצח

לוס וסטפי משתפות פעולה כדי לנסות לפענח את המסתורין שאופף את עברן. באתר הנופש, הצוות מתאמן על שיר חדש בנושא “משבצת הידידות”. דאנס ראצ’ה זוהי קבוצת משנה של סטריי קידס שמתעסקת בריקוד ובכוריאוגרפיה. (כתובה לפעמים גם SKZ) היא להקת בנים דרום קוריאנית שהוקמה על ידי JYP Entertainment דרך תכנית ריאליטי באותו שם-stray kids survival show . עלילת הסדרה עוסקת בחקירה שמנהלת המחלקה לחקירות שוטרים (מח”ש) בחשד שמפקד תחנת משטרה, מעורב יחד עם כמה משוטריו, בפשעים חמורים הנעשים בשיתוף פעולה עם משפחת פשע. נחמד לדעת שכספי הציבור שלנו הולכים להפקות כאלה מצויינות כאלה.

הם עשו את זה עם שני אנשים שמדברים בחדר אחד למשך 30 דקות, עם דמויות שמסמנות את קריסת הבורגנות התל אביבית אל תוך עצמה, עם האומץ לנסח אמירות חריפות ואקטואליות על המקום שבו אנחנו חיים. “שבתות וחגים”, כמו “הבורגנים”, שודרה בתחילת שנות ה־2000 (עונתה הראשונה שודרה ב־1999) ועוסקת במערכות יחסים משפחתיות, חבריות ורומנטיות של תל אביבים ממעמד מסוים. אבל בעוד “הבורגנים” הייתה סדרה שלימדה יותר על התקופה שבה היא נוצרה מאשר על בני אדם, “שבתות וחגים” – שביים רני בלייר ושבין כותביה היו התסריטאי הראשי אורי סיוון, ערן קולירין, ארי פולמן וחגי לוי – היא לפני הכל סדרה אנושית מאוד.

Stray Kids x LieV ( – סטריי קידס מספרים סיפורים לפני השינה

יוצרי הסדרה מסרו כי הם מקווים שתופק עונה נוספת, שלישית במספר. הסדרה עוסקת בסיפורן של שלוש אחיות (אורית, נטלי ומור) שההורים שלהן החליטו יום אחד שהם עוזבים את הארץ. כל אחת מהאחיות נמצאת בשלב אחר בחיים שלה והסדרה בעצם מתארת את הקשיים והתהפוכות בחייה של כל אחת מהן. דרמה קומית שמציגה לנו את חייהם של שלושה צעירים שנמצאים על הספקטרום האוטיסטי, שחיים יחד בדירת דיור מוגן בעיר רמת גן, הם מנסים להשתלב ומתמודדים עם העולם מחוץ לדירה בדרכים שלהם. התסריטאית דנה אידיסיס, כתבה את הסדרה הזאת בהשראת סיפור חייו של אחיה האוטיסט שסובל מ-PDD ומתגורר יחד עם חבריו בדיור מוגן.

  • צודק,בגלל שלמרות שחלק מהסדרות עדיין משדרים הם עדיין נחשבים ישנים,או שפשוט הם היו ולא משדרים יותר.
  • צוות “סיילו גרנדה” עושה הכנות אחרונות ב”סקיי וייבס”.
  • בין אזעקה לאזעקה המשפחה יושבת מול המרקע, צופה בהפצצות האמריקאיות על בגדד, וסבתא מנסה לזהות מהצילומים את בית ילדותה בהתרגשות רבה.
  • התוכנית עלתה לשידור ב-2014 ועוד כה הופקו ושודרו שש עונות.
  • דאנס ראצ’ה זוהי קבוצת משנה של סטריי קידס שמתעסקת בריקוד ובכוריאוגרפיה.

מכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד… בסדרה נמצאים מיטב הכוכבים של ארץ נהדרת, והיא מבוססת על פינה מתוך התוכנית הסאטירית שהורחבה לסדרה בפני עצמה. בין היתר, מככבים בסדרה שאולי (המגולם על ידי אסי כהן, שגם השתתף בכתיבה) וחבריו. בין שחקני הסדרה שמות אהובים כמו מאור כהן, מריאנו אידלמן, יובל סמו ואחרים. אם אתם אוהבים לצחוק ועד היום לא ראיתם את הסדרה ‘קופה ראשית’ אתם חייבים להוסיף את הסדרה הזאת לרשימת הצפייה שלכם. מדובר בקומדיית מצבים ישראלית אשר מתרחשת בסניף של רשת סופרמרקטים אי שם במרכז הארץ.

עוד…

גם אם לא ראיתם אותה עד היום סביר להניח ששמעתם עליה בתקשורת כשהיא גם יצרה בתחילת שנת 2020 סערה ציבורית בעקבות מספר מערכונים שנויים במחלוקת. שנים לפני “אפס ביחסי אנוש” ואפילו פני “פרופיל 64” (אבל כמה שנים טובות אחרי “התגנבות יחידים”) – לאסף הראל, דורון צור וירון ניסקי כבר היה ברור שהג’ובניק העברי הוא הכר הפורה ביותר לסאטירה ישראלית. נכון שרב”ט שולמן ורב”ט חנוכה, האפסנאים הממורמרים, הם לא בדיוק ולדימיר ואסטראגון והם גם לא בדיוק החיילים האמיצים שוויק. חודשיים בלבד בילתה “אהבה זה כואב” על מסכינו, בסך הכל תשעה פרקים, והם הקנו לה מקום של כבוד בקאנון הטלוויזיוני הישראלי. כי בדומה ל”פלורנטין” גם “אהבה זה כואב” תפסה רגע בזמן, לקחה משהו מהצייטגייסט וקיפסלה אותו אל תוך עונת טלוויזיה מושלמת.

“מה יש לכם כל כך נגד ערבים, הרי אתם בעצמכם ערבים”, מטיחה דנה (דנה מודן) במשפחתו של בן זוגה, אורן (אסי כהן). מה שנתפס אז כפצצת אמת מהפכנית נראה היום כעוד מאמץ של אשכנזייה מתנשאת לגזול מאחרים את זכותם להגדרה עצמית. הדרמה הקומית שיצרו איתי רייכר, אילן שפלר ויובל שפרמן שגם ביים, היא יהלום נדיר, לא רק בקנה מידה מקומי. כשהיא מספרת על חברת אופנה משפחתית שיוצאת לצלם את הקטלוג השנתי באפריקה, היא מצליחה להיות סאטירה נשכנית ומדויקת להפליא על כל מה שישראלי, ועם זאת היא באמת אוהדת ומכבדת את גיבוריה. בתקופה הזו שהילדים בבית, ובעצם בכל תקופה שהילדים בבית בין אם זה בחופש או אחה”צ, יש הרבה מצבים שאנחנו מחפשים לשים להם בטלוויזיה תוכנית או סדרה שיהיו קצת חינוכיות, הרבה כיפיות ושנדע שאנחנו סומכים על התוכן שמועבר להם. החל מיום חמישי משדרת הטלוויזיה החינוכית הישראלית בערוץ 23 תוכניות מרגיעות לילדים ברצף, 24 שעות ביממה.

🎤❤ YOU MAKE STRAY KIDS STAY ❤🎤

קומדיה רומנטית חדשה של יס בכיכובן של נעמי לבוב ו-רותם סלע. במרכז עלילת הסדרה אנחנו פוגשים את דנה ומורי, חברות טובות שהן גם שותפות לדירה. רפי (אלון אבוטבול) הוא צלם גרוש (מחגית, אתי אנקרי) שאוהב מאוד את בתו המתבגרת (רומי אבולעפיה), אבל לא מצליח להיות האבא שמגיע בזמן לפגוש אותה או לארגן את חייו באופן אחראי. יואל (דרור קרן) נשוי בתחילת הסדרה לשירה (מירב גרובר), אבל לא מצליח להיות הבעל והגבר שמצופה ממנו להיות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן