סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » תאגד עונה 1

תאגד עונה 1

יוצר הסדרה, ציון רובין, מנצל היטב את העובדה שמדובר בקומדיה יומית ומצליח לשמור על עניין לאורך כל הסדרה ועושה זאת באמצעות כתיבה נהדרת של דיאלוגים וריבוי עלילות משנה מוצלחות, אבל מעל הכל בולט הכוח של הסדרה להעביר את ההווי הצבאי זה שכמעט כולנו מכירים, וזה מה שהופך אותה לכל-כך מצליחה ומוצלחת. חלק מהרגעים הטובים ביותר בסדרה מתרחשים בין אירוע אחד למשנהו, כשהחבורה יושבת ושותה קפה יחד, בסצנות הסקס (המאוד נועזות יש לציין) ובדיאלוגים היום יומיים – תאג”ד מצליחה לעורר הזדהות באמצעות ההווי היום יומי של החיילים שהיא מציגה בצורה ששום סדרה ישראלית לא הצליחה לעשות עד עכשיו. בהם אלכס (אלכס קרול), רופא התאג”ד לשעבר שהתברר כי משפחתו היא זו שחברת התרופות הכוחנית שייכת לה. מאחר שגיבורי הסדרה פוצצו את העניין כשהדליפו את כל המסמכים לתקשורת, המשפחה נקמה בהם עם אותו פיצוץ שסיים את העונה הראשונה. אלכס עוד ניסה להזהיר את דניאל כשהיו בדרכם לשם, אבל החובש פספס את השיחה. בנוסף, ידידיה ה”קלימרו”, השוטר הצבאי הסורר, נעצר גם הוא בסוף העונה הקודמת. ארתור גירופנקס (עונות 1–2) – סמל “מקרר”, הטבח הראשי של הגדוד. מאוהב באגם, ומנסה לגרום לה להפסיק לצאת עם בן לולו. בתחילת העונה השנייה מקבל תעודת כשרות למטבח, מתחיל לבשל לחיילי הגדוד.

על אף סיומה של זו בקליף האנגר, התסריטאי והבמאי רובין החליט שלא להמשיך את הסדרה לעונה שלישית. כאן תוכלו לדון, לפרסם ולשוחח על הסדרה המתארת את עלילותיהם של חובשי תאג”ד 33. מה נסגר עם הפצצה מה נסגר עם אמירה מה נסגר עם טטרו ודקל עומר ירה באחיו בסוריה, איך הוא הצליח לחזור? שלום לכל גולשי הפורום, לאחרונה נוצר הצורך במנהל/ת נוסף לפורום, מה שנותן לכם – משתמשי הפורום סיכויים להיכנס לצוות הנהלת הפורום ולהיות חלק מסגל… נטרלו את חוסם הפרסומות באתר על מנת שיוצג עבורכם התוכן המבוקש.

עוד מעולם הטלוויזיה:

גיקזון קהילות הוא אתר פורומים פופולרי המשמש כבר שנים רבות בית לאוהבי טכנולוגיה, מחשבים וגאד’טים. הסכתיםמכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד… מכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד…

בעונה השנייה עוזר לחברו טטרו להתחיל עם עדן, אך בפועל היא מעוניינת לנהל איתו מערכת יחסים. תומר קאפון (עונה 1, אורח בעונה 2) – סמ”ר דניאל אמריליו, החוג”ד של תאג”ד גדוד 33. בן זוגה של רותם, וחברם הטוב של פולצ’ק ובן לולו. אביו נהרג במלחמת לבנון השנייה, ואימו נמצאת במערכת יחסים עם המג”ד שלו, זהבי. סדרות הינו אתר המציע חווית צפייה ישירה של סדרות שונות מהארץ ומחו”ל, במגוון רחב של ז’אנרים והתאמות לקהלי יעד שונים, בניהם משפחה, ילדים, גיל הרך ועוד. לכל הסדרות מחו”ל הנמצאות באתר סדרות, מצורפות כתוביות בשפה העברית (נקרא גם “תרגום מובנה”). גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים.

שיר הנושא של הסדרה

בתחילת העונה השנייה נפרדת מבן לולו בטענה כי הוא “זמר של שיר אחד”, ושהיא תמשיך איתו רק אם יוציא עוד שירים. בסיום העונה השנייה היא נענית לחיזוריו של מקרר. קובי פרג’ (עונות 1–2) – רס”ר ניסים פרץ, רס”ר הגדוד.

העונה נגמרת בכך שחובשי התאג”ד מוקפצים לאירוע, ובמקום האירוע, ליד האמבולנס, מתפוצץ מטען חבלה הנועד לפגוע בדניאל כנקמה על חשיפת הפרשה. בפועל, רותם יוצאת ראשונה מהאמבולנס, והיא נפגעת קשה מהמטען. עם הזמן דניאל, פולצ’ק, בן לולו וליה מגלים שורה של שחיתויות מסכנות חיים בקרב קצינים בולטים בצה”ל, אך מסרבים לדווח על הגילויים שלהם בעקבות איומים שהם מקבלים מצד גורמים מושחתים במשטרה הצבאית, המאיימים עליהם שאם יפרסמו את הגילויים שלהם בנושא, הם יחשפו כי דניאל, פולצ’ק ובן לולו, גנבו וסחרו בציוד רפואי של הצבא יחד עם שאפיק ואנשי הכפר הבדואי שלו. תאג”ד, שהגיעה לסיומה אתמול והפכה לדבר הכי חם בטלוויזיה הישראלית, עוקבת אחרי החובשים והפרמדיקים של גדוד 33 של הצנחנים. חייהם מסתבכים כאשר הנפצע סובל מהזיות ומתמוטט בגלל תרופה לא נכונה שקיבל. רופא התאג”ד, שחושד שמשהו מסריח, מודח. החובשים, שרק רוצים שהוא יחזור, מתחילים לבדוק בעצמם האם באמת קורה משהו גדול בבסיסם. ובכל זאת, באנרגיות מחודשות וציפייה למקום החדש הם עולים לתפוס קו ראשון ברמת הגולן. האהבה האמיתית של דניאל היא רותם (דניאל גל), הפרמדיקית הכי שווה בצה”ל, בחורה מהפנטת ומלאת שמחת חיים וחברתו לשעבר של איתן (תום גרציאני), מפקד הפלס”ר, קצין מוערך שמיועד לגדולות.

נזכרתי בסדרה

פולצ’ק חייב כסף לבדיקות לאושר ודניאל חייב כסף לבדיקת התחבושות של אמיר, לבן לולו יש רע… כל זכויות היוצרים והקניין הרוחני המופיעים באתר זה לרבות התוכנה, בסיס הנתונים, הטקסטים, התיאורים, עיצוב האתר, הקבצים הגרפיים, התמונות, וכל חומר אחר הכלולים בו, אם לא נאמר מפורשות אחרת, שמורים לגיקלואיד בלבד. אין להפיץ, לשכפל, להעתיק, למכור, לשדר, לפרסם, או לעשות כל שימוש מסחרי כלשהו בכל או בחלק מתכניו של האתר, כולל מוצרים, תמונות, גרפיקה, תיאורים, עיצוב וכל דבר אחר המוצג באתר, אלא אם ניתנה רשות כתובה וחתומה לכך בכתב ומראש ע”י גיקלואיד. האם יש דרך להשתחרר מצה”ל? התשובה היא לא באמת. הוא איתנו כל הזמן – בחדשות, בעניינים הביטחוניים וגם בתרבות המקומית. לא משנה אם עשית צבא, אם אתה משתמט או אם בכלל אתה לא יכול להתגייס – צה”ל הוא הלב של האתוס הישראלי, וככזה התרבות הישראלית לא מפסיקה לעסוק בו. כאילו היו מלא פשלות שקלטתי העונה ואני לא אסיים בלספור אותן בשתי הידיים ועכשיו אני קולט שהם אפילו לא מתייחסים לציר הזמנים לפני כמה פרקים שומעים… כמתבקש מבסיס חדש, הקאסט הולך להתחדש בהמון שמות ופרצופים חדשים.

מנהל סטארט-אפ לשימוש בחלב אם במקום חלב פרות, עד שהרעיון שלו נגנב על ידי שושנה וברדוגו, השקמיסטים. דין מירושניקוב (עונות 1–2) – סמל נועם פולצ’ק, חובש קרבי מבית דתי. לוחם איגרוף, אלוף הארץ לשעבר ולוחם בכלובי הקרבות של שאפיק הבדואי.

המלצות צפייה

מיקי לאון (עונות 1–2) סא”ל ערן זהבי, בן זוגה של אמו של דניאל. אבא של דניאל שנפטר היה המפקד שלו בצבא. מפקד גדוד 33 של הצנחנים. נפצע קשה ברגלו במבצע צוק איתן. יתכן והאתר הנוכחי יוצג באופן שגוי, כמו כן אתרים אחרים ברשת. גיקלואיד – צירוף המלים “גיק” ו”טבלואיד”, הפורמט בו מודפס עיתון יומי – הוא מגזין אינטרנטי חדש שמאגד תחתיו את כל מה שגיק ומעניין. שלום גולשים יקרים וברוכים הבאים לאתגר השבועי של פורום תאג”ד! כבכל שבוע הנהלת הפורום תבחר מבין כל האשכולות והמשתמשים את אשכול ומשתמש השבוע. משקיען… אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת, ולכן אינו מציג אותם באתר. אנו מאפשרים רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.

החולשה היחידה של איתן היא רותם, בה הוא עדיין מאוהב ועכשיו צריך להתמודד עם הגבר החדש בתמונה, דניאל, שהוא במקרה גם הנמסיס הבלתי מעורער שלו. תאג”ד היא סדרת טלוויזיה ישראלית שעלתה לשידור ב-19 בספטמבר 2016 בערוץ Yes Action. יוצר הסדרה הוא ציון רובין, שגם כתב וביים. הסדרה מתארת את עלילותיהם של חובשי תאג”ד גדוד 33. שיר הנושא של הסדרה הוא “ימים יפים”, אותו כתב והלחין אביהו פנחסוב. אחרי שהותקף במרפאה, דניאל נחוש לברר מה מנסים להסתיר בפלס”ר. פולצ’ק אובד עצות לגבי ההיריון של אושר ומנסה לשכנע אותה לעשות הפלה. לבן לולו יש קצה חוט מי אחראי למבחנות השבורות, והחובשים מחליטים לחקור את הנושא בדרך שלהם. אבל מיד עם הנחיתה בבסיס החדש, החובשים זוכים לקבלת פנים קשוחה ומהר מאוד מבינים שמי ששולט בגזרה החדשה הם הטנ”צ (טיפול נמרץ צבאי) היהירים, שמתנהגים כבעלי בית על הגבול, אחראיים על כשירות התאג”ד בשטח ועל הדרך אוהבים גם קצת להתעלל בהם. תאג”ד היא סדרת דרמה המשלבת בתוכה את הישראליות החדשה והעוקצנית יחד עם הישנה והטובה.

מסתמן: תאג”ד לא תמשיך לעונה שלישית

מלבד אלה שכבר מנינו, דנה לב מגלמת את החובשת יסמין, בת הזוג של עומר. עדן (עדן סבן) ונטע קולמן (ליהי אברמזון) הן שתי חיילות שיספקו לגיבורים המוכרים שלנו קונפליקטים חדשים. דיויד ששוני וג’רמי פינטו ינסו לתת פייט לקסם החברי-הזוגי של טטרו ודקל ויגלמו את השק”מיסטים שושנה וברדוגו, ואמיר חורי (“פאודה”) יגלם את החובש הדרוזי אמיל. הפרק המלא זמין עכשיו לצפייה מהמחשב והסמארטפון.

  • יוצר הסדרה, ציון רובין, מנצל היטב את העובדה שמדובר בקומדיה יומית ומצליח לשמור על עניין לאורך כל הסדרה ועושה זאת באמצעות כתיבה נהדרת של דיאלוגים וריבוי עלילות משנה מוצלחות, אבל מעל הכל בולט הכוח של הסדרה להעביר את ההווי הצבאי זה שכמעט כולנו מכירים, וזה מה שהופך אותה לכל-כך מצליחה ומוצלחת.
  • מלבד השידורים הרשמיים של הסדרה, כאן אספנו מספר קישורים מעודכנים לצפייה ישירה בסדרה תאג”ד – העונה הראשונה והעונה השנייה.
  • בפורום זה, תוכלו לדון לגבי הסדרה, כמו כן, בפורום זה תוכלו למצוא כתבות, מידע ודיונים לגבי…
  • מעבר לאפיזודה הזו, כל הסיפור הגדול שבוודאי כבר נעלם מזיכרונכם, על חברת התרופות הרוסית ששיחדה קצינים סוררים על מנת שתוכל לעשות ניסויים סודיים על חיילים לטובת חיסון נגד גז סארין – ובכן, אין צורך שתפשפשו בשבילו במוח שלכם.

לפי נתוני “yes”, זו היא סדרת המקור המצליחה ביותר שלה בכל הזמנים. בהתאם לנתונים שנאספו מההזמנות ב-VOD, הקלטות וצפייה חוזרת, בכל פרקי העונה הראשונה צפו בממוצע כ-59% מכלל לקוחות החברה ונרשמו להם כ-8 מיליון צפיות. פרק הבכורה זכה לנתוני שיא, וצפו בו כ-82% מכלל הלקוחות בנוסף ל-2 מיליון צפיות באתר “יוטיוב”.

ויקיפדיה חושפת: אלו הערכים הכי נקראים לשנת 2016

ההצלחה באה לידי ביטוי גם ברשתות החברתיות, בהן עקבו אחר עמוד הפייסבוק כ-100 אלף אנשים וכ-35 אלף נוספים לעמוד באינסטגרם. בנוסף, הקליפ לשיר “הכול כלול”, בביצוע השחקן אור אדרי, זכה ליותר מ-3 מיליון צפיות מאז עלייתו ל”יוטיוב”. סמאר קופטי (עונות 1–2) – אמירה, בדואית שגרה עם שאפיק וחושחש. בעונה הראשונה מתאהבת בבן לולו ומבקשת ממנו שיביא לה דרכון בעזרתו יוכלו לברוח מהארץ, ובמקום זה היא בורחת לבן לולו ונקלעת לשבי בסוריה, שם היא הופכת לשפחת מין של ארגון ג’בהת אל נוסרה.

ליחידה מצטרפת רותם, הפרמדיקית החדשה, שבה מתאהב דניאל ומגלה שהיא הייתה האקסית של איתן, מפקד הפלס”ר והיריב הגדול ביותר של שלו. וכמובן שאי אפשר בלי הסכסוך הישראלי-פלסטיני, בכל זאת, מדובר בסדרה ישראלית ועוד כזו שעוסקת בצה”ל, אז מה העמדה שתאג”ד לוקחת? הצד שאומר “זה מורכב”” דווקא דרך מה שנראה כפטריוטיות מוחלטת – חיילי התאג”ד מטפלים במתנחלים פצועים, צלמי “בצלם” מוצגים כבוגדים שרק מנסים להשחיר את צה”ל והתקשורת, שקופצת על כל חומר שיכול לפגוע בצה”ל לטובת הרייטינג. עם זאת, ככל שהסדרה מתקדמת גוברת גם הביקורת על צה”ל עצמו, מחיילי הפלס”ר הכל-כך מורעלים ושטופי מוח עד שהם מוכנים לקחת ממריצים בכדי להרוויח תרגיל שיסכן את חייהם דרך הכשלים במערכת הצבאית ועד לשחיתות שנחשפת – תאג”ד ממשיכה את המגמה הביקורתית נגד המערכת הצבאית שאנחנו רואים בתרבות בשנים האחרונות.

תאג”ד 2 | ירד בעריכה – לבן לולו יש דכאון ביצים

דניאל מחפש מידע על מה שקורה בפלס”ר. בן לולו מחפש דרכים להתקרב לאמירה והחובשים נחושים … ברוכים הבאים לשימושון של פורום תאג”ד. בשימושון זה תוכלו למצוא סיקורים, דיונים, כתבות, פרומואים ומידע אודות הסדרה תאג”ד. אבל בצבא כמו שרק בצבא – אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד. התאג”ד הוא משפחה. משפחה שעומדת לעמוד למבחן. אתר TVNetil הוקם בשנת 2006 על מנת לספק בית חם ליצירה הישראלית הטלוויזיונית והקולנועית. ב-7 בנובמבר 2016, “yes” הזמינה לסדרה עונה שנייה.

תפסנו את ג’רמי פינטו ודיוויד ששוני, הלוא הם שושנה וברדוגו הצמד מה”כוורת” של תאג”ד 2, לראיון ווטסאפ מיוחד בו גילו כי הם הפכו לצמד כבר בילדות, לא התראו במהלך השירות הצבאי והגיעו לסדרה בעזרת סצינה מאולתרת עם הבמאי. שירה נאור, אור אדרי, דניאל ליטמן, דנה לב, דור הררי. במידה ונתקלת בתוכן המפר זכויות יוצרים, אנא דווח לנו. העלילה מתמקדת בפעילותם של חובשי התאג”ד בגדוד 33 שלהצנחנים. תם חגי (עונה 2) – יוחאי, חבר בקבוצת נטורי קרתא שחזר בתשובה. מכיר את אחיו של עומר ופוגש אותו מספר פעמים לאורך העלילה.

אינדקס סיקורים >> תאג”ד – עונה 1

לאחר שהיא מדברת עם יואב, היא מגלה שלמעשה כל הסרטון היה מבוים על ידי בועז וסגל במטרה לגרום לה להיפרד מעומר ולהיות בת הזוג של סגל. אמיר ח’ורי (עונה 2) – סמ”ר אמיל, חובש גדודי דרוזי, ממונה על ידי עומר להחליף את דניאל כחוג”ד החדש של גדוד 33. חבר של בן לולו וחוג”ד לשעבר באחד מהתאג”דים הקודמים שעומר פיקד עליהן. בתחילת העונה מנסה לחלץ את חברתו נדין מהכפר ח’אדר שבסוריה, עד שנודע לו שנהרגה במלחמה. Sdarot.work – תאג”ד עונה 2 – פרקים מלאים סטרימינג אונליין – בקישור המעודכן של אתר סדרות. Mako – תאג”ד – עונה 1 – פרקים מלאים לצפייה מקוונת באתר מאקו של קשת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן