סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » תאגד עונה 1 פרק 7

תאגד עונה 1 פרק 7

תאג”ד היא סדרת דרמה קומית ישראלית שעלתה לשידור בספטמבר 2016 בערוצי yes בטלוויזיה. יוצר הסדרה הוא ציון רובין, אשר כתב וביים אותה. ב-15 ביוני 2020 עלתה העונה השנייה של תאג”ד, והיא עדיין נמשכת. כאן ריכזנו קישורים לפרקים המלאים מהסדרה תאג”ד לצפייה ישירה – עונות 1-2. פרק חדש של גאליס עונה 7 לצפייה ישירה סדרת המתח וההרפתקאות המשודרת בערוץ הילדים ובמרכז עלילת גאליס עונה 7 פרק 5 לצפייה ישירה עומד מ… פרק חדש של גאליס עונה 7 לצפייה ישירה סדרת המתח וההרפתקאות המשודרת בערוץ הילדים ובמרכז עלילת גאליס עונה 7 פרק 8 לצפייה ישירה עומד …

צומת מילר היא קומדיה שיצר, כתב וביים הקומיקאי אדיר מילר שגם מגלם את עצמו בסדרה. אדיר התפרסם כיוצר של הסדרה מצליחה רמזור וזו הסדרה השניה שהוא יוצר. הוא ידוע כיוצר שנון ומקורי עם חוש הומור משובח אותו הוא גם מפגין בעבודתו בתור סטנדאפיסט.

חם באתר

מסתבר שפרשת השחיתות היא רק קצה הקרחון וחיילי התאג”ד צפויים לחשוף סודות גדולים בהרבה. הפרק החשוב ביותר להבנת המסתורין הוא תאג”ד עונה 2 לצפייה ישירה שמפזר חלק ניכר מהערפל ומקרב אותנו לפתרון התעלומה. מלבד השידורים הרשמיים של הסדרה, כאן אספנו מספר קישורים מעודכנים לצפייה ישירה בסדרה תאג”ד – העונה הראשונה והעונה השנייה. פרק חדש של תאג”ד לצפייה ישירה סדרת הדרמה החדשה של yes, המבוססת על מחלקת תחנת איסוף גדודית בצה”ל שאחראית על הטיפול הר… פרק חדש של תאג”ד לצפייה ישירה סדרת הדרמה החדשה של yes, המבוססת על מחלקת תחנת איסוף גדודית בצה”ל שאחראית על הטיפול הרפו…

תאג”ד היא סדרת טלוויזיה ישראלית שעלתה לשידור ב-19 בספטמבר 2016 בערוץ Yes Action. יוצר הסדרה הוא ציון רובין, שגם כתב וביים. הסדרה מתארת את עלילותיהם של חובשי תאג”ד גדוד 33. שיר הנושא של הסדרה הוא “ימים יפים”, אותו כתב והלחין אביהו פנחסוב. הסדרה זכתה בפרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה לסדרה הנוער הטובה ביות… יוצר הסדרה הוא ירון ארזי, הבמאי שלה הוא רני סער והיא משודרת למנויי הוט.

סדרות ותכניות לצפייה ישירה

בשל כך מודח אלכס מהתאג”ד במקומו ממונה אברי שהוא קצין מילואים. דניאל החוג”ד (חובש גדודי) שקשור מאוד לאלכס וחבריו ליחידה אינם מאמינים שאלכס אשם באירוע ומנסים להגיע לחקר האמת ולהחזיר את אלכס לתפקידו. בעקבות חקירה מאומצת מגלה דניאל שאליו מצטרפים ליה, בן לולו ופלוצ’ק שמשהו גדול עומד מאחורי הדחתו של אלכס וזה כולל שחיתויות של קצינים בכירים שאף מסכנות חיי אדם. פרקים תמצאו רק בVOD City , מסתבר שגם משפחתו של אלכס קשורה לקנוניה והיא מבצעת בחיילי הגדוד ניסויים אסורים בגז העצבים הקטלני סארין כדי למצוא תרופות שיגנו כנגד השפעות הגז. חיילי הגדוד חושבים שהם מקבלים ממריצים כחלק מהניסוי אך איתן קצין בגדוד מגלה את האמת.

  • מלבד השידורים הרשמיים של הסדרה, כאן אספנו מספר קישורים מעודכנים לצפייה ישירה בסדרה תאג”ד – העונה הראשונה והעונה השנייה.
  • קומדיית אנימציה אשר מציגה זווית משעשעת לשאלה הנצחית מה עושות חיות המחמד כשבעליהן הולכים לעבודה?
  • שיר הנושא של הסדרה הוא “ימים יפים”, אותו כתב והלחין אביהו פנחסוב.
  • העונה השנייה מתמקדת בעלילות המטה ובהשפעותיו על תושבי נרקיס כאשר שני הצדדים העשירים והעניים מנסים להשתלט עליו.
  • כדברא פרק 8 לצפייה ישירה לא מספקת יותר מדי מבחינת החידוש, אבל העלילה שלה עדיין נורא מסתורית, מותחת ומבוצעת היטב, חשוב לציין על ידי ש…

פרק חדש של גאליס עונה 7 לצפייה ישירה סדרת המתח וההרפתקאות המשודרת בערוץ הילדים ובמרכז עלילת גאליס עונה 7 פרק 3 לצפייה ישירה עומד מ… שכונה עונה 3 לצפייה ישירה היא סדרת נעורים שנכתבה ע”י גיורא חמיצר ועוסקת ביחסי עשירים ועניים בישוב הדמיוני נרקיס. הסדרה עלתה לאוויר ב-2014 בערוץ ניקלודיאון של הוט כאשר עד עכשיו שודרו שתי עונות והעונה השלישית יוצאת בקרוב. השכונה עונה 3 פרק 5 יהיה פרק מרתק ומיוחד שכדאי מאוד לצפות בו.

האח הגדול, עונה 3, פרק 3: הביצה מבעבעת

הסדרה משודרת בקשת ועד עכשיו שודרה העונה הראשונה שכללה 12 פרקים וכעת מושדרת העונה השניה. קורקי ולילה הן שתי נערות שהופכות בגיל 16 לכדברות ובהדרגה מגלות את כוחותיהן. הן מגלות את המזימה השטנית של הגרומלים להשתלט על העולם ונלחמות איתם כדי לעצור אותם ולהציל את בני האדם מגורל אכזר.

בעונה זו משפחת שיינפלד העשירה מאבדת את ממונה בעקבות חובותיו של אב המשפחה טדי, אך טדי גונב את המטה ומשתמש בו כדי לגלות את מספרי הלוטו של ההגרלה הקרובה וכך מחזיר למשפחה את הכספים שנאבדו. סוזי שיינפלד שהיא ראש המועצה של נרקיס ממשיכה לפגוע בתושבים העניים וגורמת לשליחתו לכלא של בנדה בעקבות חוב שיקרי שהיא טפלה עליו. רחלי ביתו של בנדה רוצה להשמיד את המטה אך בסופו של דבר איתן שהוא סוכן מוסד שחי בישוב משמיד את המטה ונהרג במהלך הפעולה. להורדה משרת 1 לחץ כאן להורדה משרת 2 לחץ כאן ארבעה חברי ילדות, ה”לוזרים” של המחזור, עומדים לה… קומדיית אנימציה אשר מציגה זווית משעשעת לשאלה הנצחית מה עושות חיות המחמד כשבעליהן הולכים לעבודה? מישהו יודע באיזה עונה ואולי איזה פרק הילי ילון השתתפה בסברי מרנן?

פרק: אח של פוטין

כדברא פרק 6 לצפייה ישירה לא מספקת יותר מדי מבחינת החידוש, אבל העלילה שלה עדיין נורא מסתורית, מותחת ומבוצעת היטב, חשוב לציין על ידי … כדברא פרק 10 לצפייה ישירה לא מספקת יותר מדי מבחינת החידוש, אבל העלילה שלה עדיין נורא מסתורית, מותחת ומבוצעת היטב, חשוב לציין על ידי… היא תכנית ראליטי שמציגה חבורה של סלבריטאים שמרכיבים ביחד נבחרת כדורגל שהוקמה רק לצורך התוכנית.

במהלך העונה שחקני הנבחרת עוברים אימונים ומשתתפים במשחקים מול נבחרות שונות כאשר בסוף העונה יש משחק גמר. העונה מתמקדת ביחסים בין חברי הנבחרת שכוללים חברויות ומאבקים וכוללת רגעים מצחיקים, עצובים ואף רגעים הזויים. פרק שזכור במיוחד מהתוכנית הוא גולסטאריות לצפייה ישירה, וחשוב לציין שבין היתר את הקבוצה מאמן שחקן העבר ומאמן הכדורגל שייע פייגנבוים ובכל עונה מצטרף אליו עוזר מאמן ואנשי צוות שתומכים בקבוצה.

גוט טאלנט, עונה 2, פרק 9: הגולדן באזר של נועה קירל

החולשה היחידה של איתן היא רותם, בה הוא עדיין מאוהב ועכשיו צריך להתמודד עם הגבר החדש בתמונה, דניאל, שהוא במקרה גם הנמסיס הבלתי מעורער שלו. תאג”ד מספרת את סיפורם של חובשי מחלקת תאג”ד של גדס”ר צנחנים בצה”ל, ועל החוויות השונות שהם עוברים ביניהם בבסיס ובפעילויות המבצעיות בשטחים. בעונה השנייה העלילה מתמקדת בפעילות החיילים של גדוד 33 לאחר המעבר לבסיס ברמת הגולן, שם נתקלים בפעילות מבצעית מסוכנת יותר. נטרלו את חוסם הפרסומות באתר על מנת שיוצג עבורכם התוכן המבוקש.

הנבחרת משחקת במהלך העונה מול נבחרת הדובונים, נבחרת בנות רמת השון, נבחרת הגולסטארים ונבחרת המשפחות. Mako – תאג”ד – עונה 1 – פרקים מלאים לצפייה מקוונת באתר מאקו של קשת. הסדרה נפתחת בסצנה בה אמיר, לוחם מהפלס”ר, חווה הזיות ופותח באש לכיוון האמבולנס של התאג”ד. דניאל, החוג”ד, שאלכס קרוב לליבו, וחבריו ליחידה פועלים לחקר האמת סביב סיבת התמוטטותו של אמיר בתקווה להחזיר את הרופא שלהם בחזרה ליחידה.

תאג”ד עונה 2 פרק 5 – 6 – 7 -8 הצצה (ספויילרים)

Yes – תאג”ד – תקצירים, סרטונים, טריילרים ושירים לצפייה ישירה באתר של יס. Sdarot.work – תאג”ד – עונה 1 – פרקים 1-40 המלאים באתר סדרות (תרגום לעברית, איכות גבוהה). עומד מחנה קיץ שהוא עוד לא סתם מחנה, הוא עולם ענק של הרפתקה וריגוש שלא נגמרים. המחנה הוא פנטזיה גדולה של כל ילד שיש שם משימות מאוד מאתגרות, תחרויות, כתבי חידה, ספורט אקסטרימי, אוכל מעולה משחקים וכל זה בלי ההורים ובלי כאב הראש שמצטרף לזה. אחרי שש עונות ושני סרטים סדרת הנוער המצליחה בישראל חוזרת בעונה אחרונה בהחלט, בעונה האחרונה ישתתפו שחקנים חדשים וגם שחקנים ותיקים.

העונה השניה ממשיכה באותו פורמט כמו העונה הראשונה תוך כדי חילופי שחקנים (השחקנית דקלה הדר החליפה את אדווה בולה בתפקיד מאיה) והוספת שחקנים חדשים. הסיטואציות בחייו של אדיר נהיות קיצוניות ומצחיקות יותר ובפרקים שישודרו יפיעו שוב סלבריטאים רבים כאשר לכל אחד מהם יהיה סיפור רקע שונה. פרק מומלץ הוא צומת מילר עונה 2 פרק חמש שלא יאפשר לכם לנשום מרוב צחוק. העונה השלישית שיוצאת בקרוב הולכת להיות עונה מסעירה ומרתקת יותר מקודמותיה. השיא של העונה הולך להיות השכונה עונה 3 פרק 5 שבו נחשפים פרטים מדהימים שישנו את כל שחשבנו עד אז. בעונה הזאת נמשיך לראות את המאבק בין העשירים לענייים שמתפתח ומגיע לשיאים חדשים ונראה שהאוצרות מהעבר שנחשפנו אליהם בעונות הקודמות הם רק ההתחלה לסיוט הרבה יותר מסוכן.

תאג”ד עונה 1 פרק 7 לצפייה ישירה

אחרי שורה ארוכה של עסקים כושלים, בן נמצא על סף פשיטת רגל וכמעט נשלח לכלא. דבר אשר מסבך את העיניינים עוד יותר הוא ראש העיר, אשר כל הזמן מנסה להיפטר מהשכונה לגמרי. בסדרה מסופר על שתי קבוצות בני נוער – החבורה הסנובית של הקהילה לחבורה הצנועה יותר ועל היחסים והפערים ביניהם. הצוות הנועז ממשיך במשימתו לחקור עולמות חדשים ותרבויות חדשות ולהגי… לגמרי ולי אישית קשה עם זה, מנסים להפוך את עומר כאילו לדניאל כזה בעונה הזו.. העונה השנייה מתמקדת בעלילות המטה ובהשפעותיו על תושבי נרקיס כאשר שני הצדדים העשירים והעניים מנסים להשתלט עליו.

Sdarot.life – תאג”ד – עונה 1 – כל הפרקים – קישור חליפי של אתר סדרות. התכנים באתר זה מוגשים כשירות למשתמש בלבד, והוא אינו ואף אינו מתיימר להיות האתר הרשמי של הסדרה ואף לא בעל הזכויות על הסדרה, המפיקים, הפרקים וכל מה שכלול בהם. אם ונמצא תוכן המפר זכויות יוצרים, אנא צרו קשר עם שרתי הצד ו/או האתרים של צדדים שלישיים (להלן, “dailymotion” “youtube”) המאפשרים זאת והגיעו עימם לפיתרון. למען הסר ספק, תוכלו ליצור עימנו קשר דרך אפשרות “תגובות” בתחתית עמודי האתר השונים. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה .

גוט טאלנט, עונה 2, פרק 13: הכישרונות שמנצחים הכל

הפרק עלה איכות HD מתוקן תאג”ד פרק 15 – תאגד פרק 15 – תאגד 33 פרק 15 – תאג”ד 33 פרק 15 – תאג”ד פרק 15 לצפייה ישירה – תאגד פרק … כדברא היא סדרת נוער שמשודרת החל משנת 2017 בערוץ ניקלודיאון של יס. הסדרה זכתה בפרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה לסדרה הנוער הטובה ביותר בשנת 2017. הסדרה עוסקת בעולם העל טיבעי וכן במאבק בין הכוחות הטובים לרעים ובכל מה שכרוך בזה. כדברא עונה 2 לצפייה ישירה הוא הפרק המרתק ביותר בסדרה ומומלץ מאוד לצפות בו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן