סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » שקופים פרק 3

שקופים פרק 3

המבקרים קטלו וטענו לגזענות ושטחיות, הצופים התאהבו בשניות. עובדה, גם אחרי עשור וחצי קשה לשכוח את ריבי (“למה בלי טחינה? יבש”), את חיים המובטל (“אני רוצה לעבוד אבל במקצוע שלי”) ואת שלל הדמויות שכבשו אותנו. בפרק השלישי אירחתי את ד”ר ארנון קרני מומחה בנוירולוגיה, מנהל היחידה לנוירו אימונולוגיה וטרשת נפוצה במרכז הרפואי איכילוב תל אביב. ביחד נהלנו… בפרק זה נשוחח עם פרופסור אריאל מילר מנהל המרכז לטרשת נפוצה וחקר המח ומנהל היחידה לנוירואימונולוגיה כרמלועם דוקטור סיוון סקוירסקי,… פרק זה בחרנו להקדיש לנושא, הטיפול המתקדם כיום בטרשת נפוצה. החיים לצד המחלה, ואיך שומרים על איכות החיים לצד המחלה….

ההצטרפות הינה ללא התחייבות ובכפוף לתנאי השימוש בשירות. ההצטרפות הינה באמצעות כרטיס אשראי בלבד (לא כרטיס חיוב). רשימת התכנים מתעדכנת מעת לעת לפי שיקול דעתה של HOT. השימוש בשירות כפוף לדרישות סף טכנולוגיות, ובהן ציוד קצה תומך וגלישת אינטרנט במהירות של 5Mb לפחות. השימוש בשירות צורך נפח גלישה משמעותי העלול לגרור חיובים נוספים מספק שירותי הסלולר, בהתאם לתנאי תכנית הגלישה. המחיר עשוי להתעדכן מעת לעת, והודעה על כך תישלח מראש.

צפייה ישירה

אך עם זאת, עד שיצא הפודקאסט, אנחנו מצרפים לכם פה את שני הפרקים הראשונים בסדרת המערכונים הסאטירית המדוברת מבית חברת “הוט”. עוואט (ביינה (בני) גטהון) – עובד זר מאפריקה שעובד בחברת הקבלנות של פיני. חבריו נוהגים להתחלק בחפציו.

שקופים היא סדרת מערכונים סאטירית מקורית של חברת התקשורת הישראלית HOT. את התוכנית יצרו אלי בן דוד, אדר מירום ועמרי עמית, שיצרו בין היתר את התוכניות הסאטיריות “אנחנו במפה” ו”בובה של לילה”. בסדרה משחקים יובל סמו, גורי אלפי, אלי יצפאן, גילה אלמגור, תיקי דיין ועוד. בסדרה משתתפים שחקנים רבים אחרים שאינם שחקנים מקצועיים. כל פרק מסתיים בשיר ישראלי אותו מבצעים כל משתתפי הסדרה.

כמה פרקים יש בסדרה “הסולטן”, ואיפה צופים בהם? כל התשובות

בפרק זה אנחנו מארחים את תמר לופו, פסיכולוגית במרפאה נוירואימונולוגית באיכילוב, בעלת ניסיון רב בעבודה עם מטופלים מהעולם השיקומי, התמודדות… ברוכים הבאים לפודקאסט “כבר לא שקופים” אני ענת צ’רפק מחנאי, מנהלת קהילת הבית לחולי טרשת נפוצה. אצלנו בקהילה אנחנו מאמינים שבעזרת ידע, מידע וסיפורי… שקופים היא אמנם קומדיה פרועה וקורעת מצחוק, אך גם שמה מראה בפני הצופים והחברה הישראלית בכלל.

יעקב מלכה (שמיל בן ארי) (אורח בעונה 1) – ראש משפחת פשע הנושאת את שמו. אביהם של אייל וליזי ובעלה של דורי וסבא של נינה ועידו. דורית שרה “דורי” מלכה (ריטה) – אמם של ליזי ואייל, אלמנתו של יעקב מלכה, סבתא של נינה ועידו.

שקופים – עונה 1, פרק 3

דואג לספיר ועושה כל שביכולתו כדי לעזור לה. עוז סיטבון (מיכאל אלוני) – נשכר להיות המאבטח של עידו. סיים בהצלחה לימודי תסריטאות בבית הספר סם שפיגל לקולנוע ולטלוויזיה, ומוסמך בחינוך ולימודי משפחה. אהבה הוא אולי ימצא בחיקה של מיקי, אישה מרשימה ויפה המבוגרת ממנו בשש שנים. ובכן, ארבעים שנים לאחר שאיבד את אימו ממחלה הוא מגלה פרטים חדשים על אודותיה – ואלה מטלטלים את חייו מן הקצה אל הקצה.

שפכה חומצה על ספיר כיוון ששכבה עם גיא בעלה. החלה בתהליך של תיקון כדי לכפר על מעשיה אך מתוך חוסר רצון ובהוראת רב. ניתן לראות שעדיין שונאת את ספיר ואף מתאכזרת אליה כאשר ספיר עובדת בביתם. יהודה חי (אלברט אילוז) (אורח בעונה 1) – בעלה של ציפי. יובל סמו וגורי אלפי, הם אלו שיובילו את הסדרה, שמתהדרת גם הקאסט של שחקנים בלתי מנוסים.

משפחת שדה פרק 11 לצפייה ישירה

סיפר להלל שהוא שמע את דורי ואחותה ציפי מדברות על פגיעה במשפחת קדוש. בעונה השנייה הופך לחייל של גיא פרנסיס. משה קדוש (פיני גואטה) – בנו הבכור של הלל קדוש. חושד שדורי ואלברט קשורים למוות של אליאב. נפצע בתאונת דרכים ובסוף העונה הראשונה התעורר, בעונה השנייה איים לפגוע בעידו ונינה ולבסוף עידו ירה בו.

בפרק זה חברת הקהילה, פאינה קנשקוב, מראיינת בשפה הרוסית את דוקטור שיפרין אלה, רופאה בכירה במחלקה הנוירולוגית במרכז הרפואי רמב”ם… לחזרה לקטגוריה פודקאסטים בנושא ריאליטי וסדרות טלויזיה, לחצו כאן. הסכתיםמכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד… מכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד… מאיר (גרשון וייספירר) – חסר בית, נגן צ’לו, אקורדיוניסט וכלי נשיפה. כיום הסדרה משודרת באופן רשמי בערוץ HOT3 של חברת התקשורת הוט, אמנם בהמשך תעלה גם לערוץ הוי או די (V.O.D).

פרק 2 – מבצע גרטלר, חלק ב’

מתאהבת בחמודי אף על פי שאמה מתנגדת לכל קשר רומנטי ביניהם. בעיצומה של מסיבת הרווקים של אייל מלכה, בן לאחת ממשפחות הפשע הגדולות בישראל, מתנקשים רוצחים את כל הגברים וה”חיילים” של המשפחה, ובראשם יעקב מלכה, אבי המשפחה. הנשים למשפחת מלכה, שאיבדו את מעמדן וכוחן בבת אחת, נזרקות אל מציאות חדשה שבה עליהן להיאבק על מקומן בעולם גברי המקדש רק כוח.

אותם אנשים שנמצאים בסביבתינו ומסביבינו ואינם זוכים לשום התייחסות. יחיאל (אושר מימון) – איש דתי שעובד שעובד בחברת הקבלנות של פיני. מקורית17 בינואר 2021 – 15 בפברואר 2021 (4 שבועות ויומיים)קישורים חיצונייםהאתר הרשמישקופים היא קומדיית מערכונים ישראלית. הסדרה עלתה לאוויר ב-17 בינואר 2021 בערוץ HOT3.

תוצאות חיפוש VOD

בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו. עו”ד עמרני (גבי עמרני) (עונה 2) – עורך הדין של משפ’ מלכה. מקסים (אולג לוין) – רוסי בעל אופי קר, בעל מועדון חשפנות שבו ספיר עבדה.

סלע (חי מאור) (עונה 1) – מייבא נשים רוסיות למועדון של מקסים. נשלח על ידי גיא להרוג את חמודי, אך נכשל. מאיר כהן-צדק (הרצל טובי) (עונה 1) – חבר של אלברט מהכלא, שם היה רומן בינו לבין אלברט. הוא ואלברט רצחו את הגברים של משפחת מלכה. אלברט בן סירא (יגאל נאור) – חברו ושותפו של יעקב מלכה, ה”סנג’ר” של דורי ואף מאוהב בה. אלברט ומאיר כהן צדק ביצעו את הטבח במסיבת הרווקים בה נרצחו יעקב ואייל מלכה.

קישורים חיצוניים

הסדרה מביאה את סיפורן של נשות המשפחה שמנסות לעמוד שוב על הרגליים ולשקם את עסקי המשפחה שנלקחים מהן, כמו גם לנקום את מות יקיריהן. Ynet – הפרק הראשון של “שקופים” לצפייה ישירה באתר ויינט (ידיעות אחרונות). מעבר לשידורים הרשמיים בטלוויזיה, ניתן לצפות בתוכן הסדרה במקורות שונים ברחבי הרשת, ולמטה ריכזנו את כל המקורות לצפייה ישירה של הסדרה באיכות גבוהה. אליאב קדוש (עדי אלון) (עונה 1) – בנו הצעיר של הלל קדוש, אסתמטי. נחטף על ידי אלברט ומת כתוצאה מחנק בבגז’ של רכב. תיקי דיין (סימונה מלאך) היא השדכנית אשר גורי אלפי (אליאב) נעזר בה בכדי למצוא את שאהבה נפשו.

  • עשה לעידו היפנוזה כדי שיצליח להיזכר מי היה הרוצח השני על היאכטה.
  • גיא פרנסיס (רוי מילר) – “חייל” במשפחת הפשע מנסה לסחוט את המשפחה לאחר מותם של אייל ויעקב, חברו הטוב מהילדות של אייל מלכה.
  • את התוכנית יצרו אלי בן דוד, אדר מירום ועמרי עמית, שיצרו בין היתר את התוכניות הסאטיריות “אנחנו במפה” ו”בובה של לילה”.

קשה לעשות היום סאטירה טובה – ולכן נקודות האור היחידות זוכות להצלחה כל כך גדולה כשהן מבוצעות היטב (“ארץ נהדרת”, “היהודים באים”, “קופה ראשית”). את הפרק החדש בחרנו להקדיש למערכת היחסים של הרופא-המטופל והטרשת שביניהם! הזמנו לשיחה כנה ואינטימית את יו”ר עמותת הבית לחולי טרשת… פרק זה בחרנו להקדיש לנושא חשיבות הטיפול בטרשת נפוצה בשלב מוקדם. על הטיפול המשולב והמותאם לכל מטופל.

פרקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בטי (נעמה פרייס) – חברת ילדות של אליאב שגרה עמו בשכנות בדירה (המחולקת לשניים) שאליאב שוכר. בפרק האחרון רצתה לשבור את הקיר שחוצץ ביניהם ואליאב לא הקשיב לה, מכיוון ששמע מוזיקה. שרה לושי (גילה אלמגור) – אימו של דודי, ניצולת שואה. בפרק האחרון תכננה למכור את הבניין על מנת שיהרסו אותו, אך לבסוף היא ויתרה בגלל המחיר הנמוך שהם הציעו, מכיוון שהסוללה של מכשיר השמיעה שלה לא עבד. אליאב שושני (גורי אלפי) – עובד כמאבטח ומועסק כעובד קבלן בחברת כוח האדם אש”כ.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן