סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » שעת נעילה פרק 1

שעת נעילה פרק 1

“שעת נעילה” מתרכזת בקבוצות שונות של חיילים שריונרים השוהים במוצב חרמון, בחדר המלחמה ובמחנה נפח. העלילה עוברת מקבוצה אחת לשנייה בכל פרק ומציגה את המסלולים והאירועים שכל קבוצת חיילים עוברת מיום כיפור ועד לסיום המלחמה. על פי הדיווחים המיני-סדרה עלה מיליון דולר לפרק, על פי דיווח JTA באוגוסט. נאמר כי העלות נבעה בין השאר בגלל סצינות הקרב. ההפקה מראה גם את שאננותה של ישראל במודיעין על המתקפה הסורית, לצד סיפורי גבורה כמו הקרבות בעמק הדמעות, ברמת הגולן, וניסיונות להכיל את המתקפה המסיבית.

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב. אין להעתיק או להפיץ תכנים מהאתר והבלוג של סטודיו למשחק טל עדן בשום צורה ובשום אמצעי, לרבות אמצעי אלקטרוני או טכני. מלאכי הולך אחריך כמו עיוור והוא זה שיגמור בכלא, אה? הסיכוי היחידי שאנחנו משחררים אותו זה שאני ואתה נוסעים עכשיו לגדוד, עכשיו, מדברים עם אבירם ומשכנעים אותו שיתקשר להגיד מילים טובות.

כמה פרקים יש בסדרה “הסולטן”, ואיפה צופים בהם? כל התשובות

לוחמי השריון מסרבים להפקיר את חבריהם ונשארים על הגבעה. הפרק הראשון מציג את הדמויות רגע לפני המתקפה הסורית ובגזרת רמת הגולן בה מתמקדת הסדרה. כל דמות מייצגת פן אחר במלחמה ובחברה הישראלית של אותם ימים.

יואב מפלס את דרכם אל השביל הסמוך ומוביל איתו את אבינועם המפוחד. יואב מספר לאבינועם שתכנן להציע נישואים לדפנה. אבינועם מבצע פעולות החייאה ביואב והוא חוזר להכרה.

סדרות חדשות לצפייה ישירה באתר

אלה סיפורי מלחמה כפי שלא סופרו מעולם על מסך, על המלחמה ששינתה את ישראל לעד. מלאכי חושד באלוש שהסגיר אותו ואת מרקו למשטרה. אלוש מתוודה שהוא מאוהב בריקי, אחותו של מרקו המיועדת למלאכי, אך מכחיש שדיבר עם המשטרה. Youtube – האמת שמאחורי שעת נעילה – מאחורי הקלעים והסיפורים האמיתיים – קטע וידאו לצפייה ישירה באתר יוטיוב.

מכירה זו, שעלותה מוערכת במיליוני דולרים, היא הישג נפלא עבור הטלוויזיה היהודית הממלכתית. “שעת נעילה” שעדיין לא שודר בישראל, מראה את מלחמת יום הכיפורים מנקודת מבטם של החיילים בשטח בתקופה שבה המחאה החברתית של “הפנתרים השחורים” המזרח התיכון שנלחם באפליה במדינה. ערוץ כאן 11 תאגיד השידור הישראלי מפתיע עם הסדרה היקרה ביותר שהופקה בישראל – שעת נעילה לצפייה ישירה.

חם באתר

תחילה תוכנן שהסדרה תשודר בשם “כיפור” בערוץ עשר בתחילת העשור השני של המאה ה-21, אך עקב עלותה הגבוהה, ערוץ 10 ויתר עליה. סמ”ר נמרוד כספי (עומר פרלמן) – סמל המחלקה. לאחר שמפקד המחלקה נהרג הוא ממלא את מקומו, ונכנס להלם קרב. נהרג בבונקר בגבעה 87. הסדרה נמכרה לרשת השידור HBO, ושידורה בשירות הסטרימינג HBO Max, בשם “Valley of Tears” (“עמק הבכא”), החל ב-12 בנובמבר 2020. Israelhayom – כתבה על סצינות הסדרה שלא התרחשו במציאות. שחר טבוך – מגלם את אבינועם, חייל האזנה ביחידת 8200 שהתריע על תחילת המלחמה.

הסדרה חוזרת אל ימי הקרבות הראשונים ברמת הגולן מבעד לעיניי החיילים בחזית. אלוף-משנה אלמוגי מספר לחיילים כי הסורים פתחו במתקפה גדולה בצפון רמת הגולן ומבקש מכל שריונר שיכול לצאת לקרב לעלות לטנקים. אבינועם יוצא לשטח בנגמ”ש כדי למצוא את יואב, ומקים חמ”ל האזנה נייד. אבינועם שפירא, חייל ביחידת האזנה של חיל המודיעין המוצבת במוצב החרמון, קולט בתשדורות שהיועצים הרוסים עזבו את סוריה, והתקבלה הוראה להרחיק חקלאים מאזור הגבול. הוא מזהיר את סגן יואב מזוז, מפקד מחלקה מגולני האחראי על אבטחת המוצב.

שעת נעילה , על מה הסדרה. כל המידע הנחוץ לקראת הסידרה המדוברת !

“שעת נעילה” היא אירוע השיא הטלוויזיוני בעונה מופתית של כאן 11. מספיק רק להזכיר את הפקות המקור של התאגיד — “מנאייכ”, “טהרן” ועונות חדשות ל”קופה ראשית” ו”היהודים באים” — כדי להמחיש עד כמה התאגיד הוא סיפור הצלחה בכל הנוגע להפקות מקור ישראליות. אלא שצפייה בפרקים המתקדמים של הסדרה העוסקת בחזית הצפונית של מלחמת יום הכיפורים, מעלה תחושה קשה של רמייה. אחרי שני פרקים וחצי שהיו מצמררים, מותחים וללא ספק מעולים, הגיעו שני פרקים חלשים להחריד שהבליטו את כל הכשלים של הסדרה. למעשה, את כל הכשלים של היצירה הישראלית לדורותיה. גם פרק 6, בו המלחמה חזרה למסך, נפל לתהומות האירועים הקטנים.

נכון להיום, “שעת נעילה” משודרת באופן רשמי בערוץ הטלוויזיה כאן 11, כאשר ניתן לצפות בפרקים המלאים גם באתר האינטרנט ובממשקי ה- VOD. מעבר לשידורי הסדרה הרשמיים בערוצי טלוויזיה, כאן ריכזנו מקורות צפייה ישירה נוספים המכילים הזרמת תוכן מקוונת של כל פרקי הסדרה המלאים. כעת, לאחר ההצלחה המטורפת והרכישה של HBO – סכומי הענק נחשפים ובהחלט ניתן לומר שמדובר באחת הסדרות הכי מושקעות ויקרות שנעשו בישראל. על פי הפרסום ב-YNET, עלות הסדרה כולה (10 פרקים סה”כ) מגיעה ל-23 מיליון שקלים, מה שאומר שבכל פרק הושקע קצת יותר מ-2 מיליון ש”ח. כשהמוצב של יחידת המודיעין 8200 בחרמון נכבש בידי גדוד קומנדו סורי, נאלץ חייל ההאזנה אבינועם (שחר טבוך), שהתריע על פרוץ המלחמה, להפוך ללוחם כדי לשרוד.

כל האמת מאחורי שעת נעילה

טוראי יוני בן דרור (לי בירן) – חייל בצנחנים, שהתגייס חודש לפני תחילת המלחמה. סגן דפנה (ג’וי ריגר) – קצינת ח”ן במחנה נפח, המשרתת במחנה למרות פקודת צה”ל על פינוי הנשים מאזורי הלחימה, ומתמנה לאחראית על הנעדרים במלחמה. מחפשת את אהובה הנעדר יואב מזוז, מפקד האבטחה במוצב החרמון. וקסמן – אחד מהחיילים שהיו בפיקודו של יואב, מאגיסט. בישראל19 באוקטובר 2020 – רץקישורים חיצונייםדף התוכנית ב-IMDb שעת נעילה היא סדרת דרמת מלחמה ישראלית, שבוימה על ידי ירון זילברמן על פי תסריט של רון לשם, עמית כהן ודניאל אמסל. מתוך הסכום הכולל, 11 מיליון שקל יצאו מכספי תאגיד השידור הציבורי ‘כאן’ והשאר מומן על ידי המפיקות מאיה אמסלם ושרון הראל ומפיקים פרטיים נוספים, בהם איש העסקים והקולנוע משה אדרי.

  • מכירה זו, שעלותה מוערכת במיליוני דולרים, היא הישג נפלא עבור הטלוויזיה היהודית הממלכתית.
  • במסגרת סדרת הרשת, השחקנים והיוצרים משתפים ברגעים מיוחדים מהאודישנים והצילומים בשטח המשחזרים את הקרבות הקשים במלחמת יום הכיפורים.
  • וקסמן – אחד מהחיילים שהיו בפיקודו של יואב, מאגיסט.

Wesave.info האתר הישראלי לחיסכון ומידע אובייקטיבי מדויק . אחרונה חביבה לכתבה זו היא ג’וי ריגר, קצינת חיל הנשים שמתעקשת להישאר בקו החזית לסייע ללחימה ואולי גם לקבל רמז מאהובה שהקשר אתו נותק עם פרוץ הקרבות. את שירותה הצבאי עשתה ביחידה 8200 של חיל המודיעין. בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה . אתר TVNetil הוקם בשנת 2006 על מנת לספק בית חם ליצירה הישראלית הטלוויזיונית והקולנועית.

שעת נעילה – עונה 1, פרקים 9-10 – פרק אחרון לעונה

עם תקציב הפקה ענק, על חשבון משלם המיסים, יש בהחלט למה לחכות . בסופו של דבר אירועי מלחמת אוקטובר עיצבו גם את המציאות בה אנו חיים היום. כוכב הרדיו הבוהמיין מני בן-דרור (ליאור אשכנזי) יוצא לשדה הקרב כדי לחפש את בנו החייל. גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים. אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות.

מרקו ואלוש חוזרים ליחידה שלהם המוצבת בדרום רמת הגולן, בזמן שחברם מלאכי נמצא במעצר לאחר שהצית ניידת משטרה. עם פרוץ המלחמה, המחלקה נאלצת להילחם מול טור שריון סורי, והיא מצליחה להשמיד מעל 40 טנקים. חברו הקרוב, סמל נמרוד כספי, יוצא מהטנק שלו ורץ לטפל באבירם, ואז הטנק שלו סופג פגיעה ישירה ועולה באש. כספי נוטל פיקוד על המחלקה, שממשיכה עם שני טנקים. כספי יורה עליה בפאניקה באמצעות המקלע עד שמתברר שזהו כוח ישראלי.

קבלו את “שעת נעילה” פרק 1, הפרומו של ערוץ כאן 11

ליאור אשכנזי – שלא תבלבלו בינו דמותו של בני גנץ בארץ נהדרת לדמות של מני בן דרור משעת נעילה. ליאור שירת בגדוד הנח”ל המוצנח. אבל בסדרה הוא יוצא לחפש את בנו החייל הנעדר. יש לי הרגשה שזה תפקיד שמצטלב עם פוקסטרוט. מה מצפה למי שייבחר לצפות בשחזור הקרבות ברמת הגולן במלחמת יום הכיפורים. בסיס נפח כפי שמופיע בסדרה צולם במצודת טגארט נטושה בנס ציונה, שבה צולמה גם סדרת הטלוויזיה הסאטירית של כאן 11 “שב”ס”.

תשכחו ממה שראינו השנה , מסדרות כמו מנייאכ לצפייה ישירה או טהרן פרק 8 . כאן מדובר בשחזור מלחמה שחלק מהנושאים הקשורים בה , עדיין שמורים מאחורי סורג ובריח והקונפליקטים בעקבותיה עצבו את החברה הישראלית מאז . מוצב החרמון המופיע בסדרה צולם במוצב תל סאקי. האירועים בגבעה 87 צולמו בגבעת בזק ומבוססים על הקרבות בתל סאקי. בסיס נפח כפי שמופיע בסדרה צולם במצודת טגארט נטושה בנס ציונה, שבה צולמה גם סדרת הטלוויזיה הסאטירית של כאן 11 “שב”ס” .

אינדקס סיקורים >> שעת נעילה – עונה 1

הסכתיםמכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד… מכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד… אני חטפתי צמרמורת מהפרק הזה, ואני לא יכול לחשוב לעצמי מה עובר בראש למסכנים שעברו את המלחמה וצפו בפרק הזה. זה היה פשוט נראה תיאור כל-כך מדוייק וכואב וריאלסטי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן