סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » שעת נעילה פרקים מלאים

שעת נעילה פרקים מלאים

שופט העליון הפורש חנן מלצר, הגיע להחלטה דרמטית ונעתר לבקשתו של רומן זדורוב למשפט חוזר. בהמשך שוחרר זדורוב למעצר בית בקצרין, משם הוא מנהל את מאבקו העיקש על חפותו. “ילד רע” היא סדרת פשע אפלה וקומית המתרחשת בתוך כלא נוער.

הסיפור שבמרכז “שעת נעילה” מתמקד באופן בלעדי בהתרחשויות בחזית הצפונית. מוקד עיקרי ראשון הוא מוצב החרמון, שהותקף מיד עם פרוץ המלחמה. במוצב שהו באותו יום כ-60 חיילים, שרובם המוחלט לא היו לוחמים. למעשה, קצת פחות מ-15 חיילי גולני היו עיקר כוח ההגנה על המוצב, שנפל לבסוף.

צפייה ישירה

היא כוללת עונה 1 ו- 10 פרקים מלאים, ואורך כל פרק בממוצע הוא 45 דקות. הפקת הסדרה נחשבת להפקה היקרה ביותר שנעשתה בישראל לסדרות טלוויזיה, כאשר היא מלוהקת על ידי שחקנים פופולריים מוצלחים (אביב אלוש, ליאור אשכנזי, אימרי ביטון, תום אבני ועוד), והיא הופקה בפועל על ידי משה ולאון אדרי. שחזור הימים הראשונים למלחמת יום כיפור ברמת הגולן, וסיפור נפילת מוצב החרמון של יחידת המודיעין 8200. מוצב ההאזנה נכבש בידי גדוד קומנדו סורי בשעות הראשונות למלחמה, ומרבית חייליו נלקחו בשבי או נפלו.

ובכל זאת, ואולי אף מסיבה זאת – חוויית המלחמה ההיא כמעט ולא עובדה למסך הגדול או הקטן, להוציא כמה חריגים, כמו “כיפור” של עמוס גיתאי. רוב היצירות העלילתיות שעסקו בה בכל זאת התמקדו בעורף, בימים שקדמו למלחמה, בהלם הקרב ובאבל שלאחריה, או בדיונים סביבה בצמרת הפיקוד והדרג המדיני – כפי שעשה למשל סרט הטלוויזיה “שתיקת הצופרים”. לעומת זאת, “שעת נעילה” מבקשת להציג את המלחמה מנקודת המבט של הלוחמים בשטח, בעיצומו של העימות.

המציאות מול הסדרה שעת נעילה

במקביל ליאור אשכנזי בתפקיד השריונר לשעבר שמחפש את הבן שלו7 מממשיך לחפש את בנו בזירת הקרבות יחד עם ליאור אשכנזי. מאחורי הממד הביטחוני המובן מאליו, התקופה מתאפיינת במתיחות פוליטית וחברתית, כמו גם בפעילות של תנועות רדיקליות לשינוי חברתי כמו “הפנתרים השחורים” ו”מצפן”, הזוכות לייצוג בסדרה. ככלל, בשני פרקיה הראשונים, הסדרה מלווה מתחים בין אשכנזים ומזרחים, ובין דתיים וחילונים.

  • בינתיים, אבינועם שהתמוטט נלקח לטיפול בבית חולים שדה בנפח.
  • במסע שבו אלה תגלה גם את הצד אפל שהיא מנסה להחביא, שמביא איתו חורבן לכל מי שמתקרב אליה.
  • דקירות ביציעים, הטיות משחקים, חיסולים, בטים, ערימות של קוקאין וכמה רגעי כדורגל עוצרי נשימה.
  • אני מניח שככל שהסדרה תגיע אל סיומה, לא תהיה לה ברירה והיא תתחבר למציאות.
  • וקסמן – אחד מהחיילים שהיו בפיקודו של יואב, מאגיסט.

נשים שבחרו לוותר על הטלפון הטיפש לטובת אחד חכם דרכו הן קורצות לעולם החילוני, לוקחות חלק במשחקי הרשת החברתית, משתפות וחושפות מחייהן. הסדרה, בעזרת חמש נשים אמיצות, באה לתת ההצצה לעולם החרדי. לא עוד דוקו פוליטי המבקש לעסוק בסוגיות מלחמות דת, אלא דוקו ריאליטי קליל ומצחיק, כזה שבא לספק הצצה לחיי היום יום, לשגרה, למשפחה, לזוגיות, לחלומות ולתשוקות החיים.

האזינו: שעות השידור הראשונות ברשת ב’

יואב מתחנן שאבינועם יהרוג אותו, אך אבינועם מסרב. יואב נותן לו את הטבעת שהתכוון לתת לדפנה, כדי שימסור אותה לדפנה. הוא רץ לקרוא לעזרה ומשאיר את יואב לבד עם “עוזי” דרוך, לאחר שהוא מבטיח שלא יפגע בעצמו. במקביל לשידור הסדרה, עלה קמפיין של עמותת נט”ל להעלאת המודעות לנפגעי הלם קרב, ולסיוע עבור מי שהצפייה בסדרה העלתה בו זכרונות טראומטיים. בתום כל פרק שודרה התוכנית “אחרי נעילה” בהנחיית קובי מידן, שכללה דיון אודות האירועים ששודרו בפרק. כמו כן לוותה הסדרה בתוכנית רדיו (“שיחת נעילה”) ופודקאסט.

עם זאת, אפשר לצפות בפרקים המלאים של הסדרה גם במקורות שונים ברחבי הרשת, כמו למשל באתר Sdarot TV ומאקו. צפייה ישירה בסרטים חדשים, כל הסרטים לצפייה ישירה במקום אחד ישירות באתר ללא הורדה למחשב. VOD הינו אתר הצפייה הישירה הגדול והמוביל ברשת. לבד מזאת, מדובר בסדרה שמאחוריה עומדים כמה יוצרים בולטים במיוחד.

הסיפור האמיתי  שעת נעילה

אביגדור קהלני ספר בראיון שמשעות הבוקר בכיפור אוקטובר 1973 הטנקים נערכו בצומת נפח מתחת לרשתות ההסוואה. לצורך צילומי הסדרה תוקנו והושמשו לנסיעה שני טנקי צנטוריון, אשר שימשו בצילומים, ובעזרת עיבוד מחשב הוצגו כעשרות טנקים. חוקר שבויים (הייתאם עומארי) – חוקר במודיעין הצבאי הסורי, החוקר את אלוש ואבינועם. חייל (ליר עיסא) – חייל סורי, שהתחבר לאבינועם בשדה הקרב. אלוף-משנה אלמוגי (אוהד קנולר) – קצין בכיר שמנהל את החמ”ל. מכר ותיק של מני בן דרור. וקסמן – אחד מהחיילים שהיו בפיקודו של יואב, מאגיסט.

בנפח, יוני מתנדב להצטרף לצוות הטנק של מרקו ומלאכי כטען-קשר. מני מבקש להצטרף אליהם כמפקד טנק ומספר שעבר קורס מפקדי טנקים. יוני בנו מסרב בתחילה, אך מסכים לאחר חילופי דברים קשים.

כמה פרקים של “שעת נעילה” זמינים לצפייה ישירה?

משם, הוא הועבר לכלא הנוער, זו מדינת ילדים עם חוקים משלה, שבה מצד אחד נרדמים מחובקים כמו גורים ומרטיבים במיטה כי מתגעגעים לאימא, ומצד שני מוכנים לקרוע זה לזה את הפנים בסכין או בשמן רותח, כי ככה שורדים. בין הילדים האסירים, דין בולט כתלוש וזר, נער קטן ושובה לב עם יתרון יחסי אחד – הוא יודע להצחיק. כולם חושבים שהוא ליצן, אבל דין רוצה שיפחדו ממנו. ההומור הוא כלי הנשק איתו ישרוד שלוש תקופת מאסר קשוחות ביותר, במשך ארבע שנים, בחברות נפש עם נער אסיר עולם אפוף סודות. בימאית תאטרון שמעבירה סדנא לאסירים, תכריח אותו לממש את הכישרון. סדרה חדשה של עמית כהן ורון לשם בכיכובם של ליאור אשכנזי, ניב סולטן, עוז זהבי, דקלה ואורנה בנאי.

רב”ט מרקו דולזי (עופר חיון) – טען-קשר בטנק, ופעיל בתנועת “הפנתרים השחורים”. בסוף הסדרה מתגלה כי הלשין על חברו מלאכי למשטרה, בתמורה לסגירת התיק נגד אימו. רב”ט מלאכי ברדוגו (מאור שוויצר) – נהג טנק, ופעיל בתנועת “הפנתרים השחורים”. עם פרוץ המלחמה נמלט ממעצר במשטרה, ומצטרף לחבריו ללחימה. סגן אבירם (עידו ברטל) – מפקד המחלקה המוצבת בדרום רמת הגולן.

אורחים מהכוכב הירוק לצפייה ישירה – הסרט המלא אונליין

סדרת הדוקו-ריאלטי “מחוברים” , יצרה את השפה של צילום עצמי בטלוויזיה, וחוזרת בעונה עשירית, מרגשת ומפתיעה. ב”מחוברים”, אחת הסדרות הנצפות ביותר ב HOT , המשתתפים מתעדים את עצמם במשך חצי שנה, במהלכה הם מתווכים את עולמם המקצועי, האישי והאינטימי. מתוך הסיפורים האישיים של המחוברים, יצופו אל המסך פיסות חיים ואמיתות, הנוגעות לכל אחת ואחד מאיתנו. השפה החדשנית שהומצאה לפני יותר מעשור מתפתחת באופן קבוע מעונה לעונה, והפורמט מגיע אל המסך בעונתו העשירית עם עריכה קצבית, מוסיקה מקורית, וקווי עלילה דרמטיים ועשירים. הם חברים טובים, הם מפרגנים אחד לשני ומתחלקים חצי חצי בנטל.

צוקי יודע ששום דבר לא יעצור אותו, הוא יודע שדווקא זה הזמן להתחזק ולעלות ליגה בחיים האישיים והמקצועיים, הדבר היחיד שצריך בשביל שזה יקרה זה לאפס את המנהל האישי שלו שמושך אותו למטה- אחיו (רוחו, בגילומו של שמוליק רוזנברג). צוקי, שתמיד טוען כי “הכל בראש, הכל כימי, הכל עניין של החלטה”, נדרש להעמיד את התפישה שלו על כך שהכל טוב גם כשבאמת מתחיל להיות רע. אדם (עוז זהבי) הוא מורה מחליף עם כוונות טובות, בתיכון קטן בעיר קטנה שבורח מההתמודדות עם נטייתו המינית. את כל האנרגיות שלו הוא מנצל כדי להציל את התלמידים שלו מגורל ידוע מראש של עבריינות, עוני וחיים נטולי חלומות. אבל אדם, שלא מצליח לתקן את עצמו, יצליח לתקן אחרים?

חפש באתר טפסים מחשבונים מידע

בסדרה נחשפים חייהם האישיים של בני המשפחה – החל מההיריון הראשון של אילנית ואלירז, דרך החזרה בתשובה של אלירז, ועד המסע של אלין אל עולם השירה והמשחק. שלומי ״שש״ ושלומי ״תשע״ מנתניה הם שני בני דודים בני 17 שכל מי שרואה אותם משחקים כדורגל מיד מבין שהם בדרך להצלחה גדולה, והצלחה עבורם זה לשחק ביחד במועדונים הכי נחשבים באירופה. יום אחד קטטה על כר הדשא מסבכת את השלומים עם ארגון פשע אלים שפועל בעסקי הכדורגל והסחר בשחקנים. מאותו רגע חייהם משתנים והם נשאבים לעמקי העולם התחתון בניסיון להציל את חלומם המשותף. דקירות ביציעים, הטיות משחקים, חיסולים, בטים, ערימות של קוקאין וכמה רגעי כדורגל עוצרי נשימה. מכל הסכנות הניצבות בפני השלומים, הדבר ממנו הם הכי חוששים, הוא לאבד אחד את השני.

  • מאידך, ובפרט בהמשך שידור הסדרה, עלו טענות שהסדרה אינה משקפת כיאות את המציאות.
  • כמו כל צעירה דתייה מהקהילה היהודית בברוקלין, גם חאנשי (עליזה חנוביץ’) במסלול הנכון להתחתן בשידוך, להפוך לרחם מהלך ולהכין כל היום צ’ולנט לבעלה ולששת ילדיה.
  • כאן ארכיוןעוד…

במוקד שני, כוח שריון נאבק בקרבות הבלימה ברמת הגולן נגד כוחות הטנקים הסורים. קרבות אלה, שנמשכו לאורך השבוע הראשון של המלחמה, הסתיימו בדחיקת כוחות הצבא הסורי הפולש אל מעבר לגבול, אך גם במספר רב של נפגעים ובאובדן של כלי שריון רבים. אחד מהקרבות הללו זכה לימים לכינוי “הקרב בעמק הבכא”, שעל שמו נקראת הסדרה באנגלית (“Valley of Tears”).

עוד סדרות ישראליות לצפייה ישירה שאולי תאהבו

דורון נשרי, תותחן טנק במלחמת יום הכיפורים, חתם את ביקורתו במילים “‘שעת נעילה’ פוגעת בזיכרון המלחמה ההיא ובזכר חברינו. חבל שנוצרה.” הסדרה מתרחשת על רקע אירועי מלחמת יום הכיפורים. בפרק הראשון משולבים בה קטעי וידאו מאותה תקופה, אך היא איננה סדרה תיעודית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן