סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » שעת נעילה לצפייה ישירה

שעת נעילה לצפייה ישירה

אני חייב להודות שהיו לי הרבה תקוות מהסדרה שעת נעילה בערוץ כאן 11. בתור מי שלא חווה את המלחמה ההיא, אבל שמע ולמד עליה לא מעט קיוויתי שהיא תוכל להאיר לי את מה שעבר אז על המדינה, על הצבא ועל מי שלא חזר ממנה. בשנות התשעים עבדתי כמאבטח במתקן של משרד הביטחון, אליו היו מגיעים בין היתר פצועים מהמלחמה ההיא. פרק חדש של זגורי אימפריה עונה 2 לצפייה ישירה סדרת הדרמה היומית החדשה שבמכרז עלילת זגורי אימפריה עונה 2 פרק 24 לצפייה ישירה נמצאת משפחה מבאר שבע, ברוכת ילדים, עצבים ואפילו כשפים, שנגררת למלחמה …

  • כשהמוצב של יחידת המודיעין 8200 בחרמון נכבש בידי גדוד קומנדו סורי, נאלץ חייל ההאזנה אבינועם (שחר טבוך), שהתריע על פרוץ המלחמה, להפוך ללוחם כדי לשרוד.
  • סדרת דרמה חדשה המשחזרת את מלחמת יום הכיפורים של שנת 1973 בהפקת ענק שמעולם לא נראתה על המסך.
  • האתר אינו מחזיק בתוכן המפר זכויות יוצרים.

האתר אינו מחזיק בתוכן המפר זכויות יוצרים. במידה ונתקלת בתוכן המפר זכויות יוצרים, אנא דווח לנו. בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו.

הסדרות של NEXT TV

כמה סרטים על מלחמת יום כיפור אתם מכירים? מדובר בסדרה היקרה ביותר שהופקה בישראל מטעם ערוץ שידור. תשכחו ממה שראינו השנה , מסדרות כמו מנייאכ לצפייה ישירה או טהרן פרק 8 . כאן מדובר בשחזור מלחמה שחלק מהנושאים הקשורים בה , עדיין שמורים מאחורי סורג ובריח והקונפליקטים בעקבותיה עצבו את החברה הישראלית מאז . הסדרה החדשה “שעת נעילה” לצפייה ישירה היא סיפור של רעות בסגנון מלחמת העצמאות, אבל בכדי לקרב את סיפור הקרבות ואת הטרגדיה הוא מתובל באהבה וסיפור אישיים לצד שחזורי הקרבות המרים שהתחוללו ברמת הגולן.

שחר טבוך – מגלם את אבינועם, חייל האזנה ביחידת 8200 שהתריע על תחילת המלחמה. עם נפילת המוצב הופך לחייל לוחם על מנת לשרוד. בשירותו הצבאי עשה שחר טבוך במסגרת להקה צבאית של חיל החינוך, קצת רחוק מהדמות אותה הוא מגלם. דיגיטלקול התורארון הקודשספר המדברמה לא בסדר איתיכאן חסכניםדוקותייםכאן סקרניםכאן מקשיביםשיחות מילואיםעוד…

סרטים לצפייה ישירה ובחינם

היא מנסה לאתר את אהובה הנעדר, מתעקשת לעזור לאלה המחפשים את יקיריהם, ולהכניס סדר בכאוס. את ההשלכות על החברה הישראלית, את הסולידריות החברתית ואת ההתגייסות של העורף החליפו דיאלוגים עקרים על טוהר הנשק. בתחקיר של עובדה ששודר אתמול, הכרנו את נתן ג’ייקובסון, איש הסוד שלנו כמעט בכל מקום אפשרי – ואז כשהוא מסתבך באמריקה – בישראל יורדים לבונקר אם פספסתם את…

הסכתיםמכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד… מכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד… כוכב הרדיו הבוהמיין מני בן-דרור (ליאור אשכנזי) יוצא לשדה הקרב כדי לחפש את בנו החייל.

VOD

קול התורארון הקודשספר המדברמה לא בסדר איתיכאן חסכניםדוקותייםכאן סקרניםכאן מקשיביםשיחות מילואיםעוד…

הסדרה משודרת בערוץ כאן 11 תאגיד השידור שהביא אלינו השנה 2 סדרות מוצלחות מנאייכ וטהרן. סדרת דרמה חדשה המשחזרת את מלחמת יום הכיפורים של שנת 1973 בהפקת ענק שמעולם לא נראתה על המסך. הסדרה חוזרת אל ימי הקרבות הראשונים ברמת הגולן מבעד לעיניי החיילים בחזית. במאקו טיוי צפייה ישירה של מגוון תכניות קשת 12, החדשות, ערוץ 24, פרקים מלאים של סדרות ישראליות ותכניות מובילות בחינם וגם בשידור חי.

חם באתר

וכן, גם מכונית אחת פרטית שמגיעה לאן שבא לה על הצירים ברמת הגולן כאילו אין שם מלחמה. יש לא מעט סוציולוגים שטוענים שמלחמת יום כיפור שהחלה בבוקר כיפור 1973 שנתה את פני החברה הישראלית לתמיד. בעקבותיה הגיע המהפך של 1977 וקצת אחריו השלום עם מצריים. “שעת נעילה” מגוללת את סיפורי החברות, ההקרבה והאהבה, המאירים את הגיבורים והגיבורות שמצאו עצמם לבד מול הצבא הסורי, כשסכנת חורבן בית מרחפת מעל משפחותיהם בעורף. אלה סיפורי מלחמה כפי שלא סופרו מעולם על מסך, על המלחמה ששינתה את ישראל לעד.

דפנה מגולמת על ידי ג’וי ריגר ההפך הגמור מדמותו של מני. היא קצינת חיל נשים המסרבת להתפנות עם החיילות ובחורת להישאר באזור הקרבות ולסייע באומץ לב ללוחמים במקביל לניסיונה לקבל מידע על החבר שלה שנעלם עם תחילת המלחמה והמתקפה על מוצב החרמון. החיילים הסורים מתקדמים בתוך במנהרות של מוצג החרמון בזמן שאבינועם ויואב מחליטים לעזוב את ההר השריונרים מבינים ישנה בעיה עם מפקד הטנק שלהם. במקביל ליאור אשכנזי בתפקיד השריונר לשעבר שמחפש את הבן שלו7 מממשיך לחפש את בנו בזירת הקרבות יחד עם ליאור אשכנזי.

פרק 1 +2 בכורה כפולה כיפור שעת הנעילה ערוץ כאן

מה מצפה למי שייבחר לצפות בשחזור הקרבות ברמת הגולן במלחמת יום הכיפורים. צפייה ישירה בסרטים חדשים, כל הסרטים לצפייה ישירה במקום אחד ישירות באתר ללא הורדה למחשב. VOD הינו אתר הצפייה הישירה הגדול והמוביל ברשת.

גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים. אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות. ברמה הצחיחה שלאחר הקיץ, מתרחשים קרבות עזים של שריון ורגלים. אבל בסדרה, כאילו ביקום מקביל, אנשים נוסעים בג’יפים על דעת עצמם ונעים בין מוצבים יחד עם האג’נדות שלהם ועוד שניים שעושים טיול בשטח כאילו לא מתקיימים ברמה קרבות שריון עזים .

שעת נעילה כאן 11 לצפייה ישירה

אתר TVNetil הוקם בשנת 2006 על מנת לספק בית חם ליצירה הישראלית הטלוויזיונית והקולנועית. כל הזכויות שמורות אין להעתיק, לשכפל, ו/או אמצעי מכני, דיגיטלי, אופטי, מגנטי ו/או אחר את המידע באתר אינטרנט זה לשימוש מסחרי כרטיסים להופעות כל המידע אודות ההופעות נמצא באחריותם של האמרגנים. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה . דפנה, קצינה צעירה וחדורת מוטיבציה (ג’וי ריגר), המתעקשת להישאר בקו החזית נתונה בהפגזות למרות פקודת צה״ל לפנות פינוי מלא את כל הנשים בגולן.

הפעם סופי פוגשת אנשים גם דרך טינדר ולא רק בבר השכונתי שלה, חבריה הרבה פחות לבנים מאלה של טד מוסבי, ובת דמותה המבוגרת אולי גם תופיע בעצמה על המסך (בניגוד לסדרה המקורית, בה בוב סאגט רק קריין את המתרחש ומעולם לא נראה בעצמו). את הסדרה כותבים אייזק אפטקר ואליזבת ברגר, מכותבי הלהיט “החיים עצמם”. נכון, התכנית מבוימת בצורה מעולה, השחקנים הכי טובים על המסך והצילום באמת נראה כמו הפקה של נטפליקס יותר מאשר של הערוץ הראשון. היא יכולה להיות טובה לצופים של HBO לאלו שלא ממש אכפת להם מי ניצח במלחמה ההיא ומה באמת קרה כאן. לאחר כמעט חודשיים של פרומואים מסקרנים עולה בערוץ 11 כאן הסדרה המדוברת והיקרה בתולדות הטלוויזיה בישראל. אספנו עבורכם את כל ערוצי הטלוויזיה המאפשרים צפייה ישירה בצורה החוקית ורכזנו לכם את הערוצים בצורת אינדקס נוח, פשוט ומהיר לתפעול ולצפייה.

פרק ג’ | אל ארץ תחתית

הכנסו וצפו בצפייה ישירה בכל תוכניות ערוץ 13, רשת. האח הגדול, המירוץ למיליון, שנות ה-80, אבודים, דה וויס ועוד. -מדיני-ביטחוני חדשות בארץ חדשות בעולם כלכלה וצרכנות פרשנות ודעות כל תוכניות חדשות 13 … הפרק הראשון מציג את הדמויות רגע לפני המתקפה הסורית ובגזרת רמת הגולן בה מתמקדת הסדרה. כל דמות מייצגת פן אחר במלחמה ובחברה הישראלית של אותם ימים. אני מודה שכבר לפני פרק הבכורה של הסדרה אני לא חי בשלום עם כל הדמויות, אבל נשאיר את זה לביקורת של הפרקים המלאים שעת נעילה…

שהסדרה, גם אם תהיה בנויה רק על דמויות דמיוניות, תהיה קצת יותר קרובה למציאות. אחרת באמת מדובר בשעת הנעילה של ערוץ כאן.פאודה הצליחה מאד בחו”ל על אף שהיו בה סצנות פטריוטיות מרגשות. בשעת נעילה הן בינתיים נעלמו כלא היו. וכל זה בלא מעט כסף של משלם המיסים. ליאור אשכנזי – שלא תבלבלו בינו דמותו של בני גנץ בארץ נהדרת לדמות של מני בן דרור משעת נעילה. ליאור שירת בגדוד הנח”ל המוצנח. אבל בסדרה הוא יוצא לחפש את בנו החייל הנעדר. יש לי הרגשה שזה תפקיד שמצטלב עם פוקסטרוט. הפרק הראשון של שעת נעילה היה בהחלט מעודד. אחר כך התחילה נפילה איטית עד לחבטה סופית בפרק חמש של שעת נעילה.

שעת נעילה פרק 5 צפייה ישירה תאגיד כאן ערוץ 11

אחרונה חביבה לכתבה זו היא ג’וי ריגר, קצינת חיל הנשים שמתעקשת להישאר בקו החזית לסייע ללחימה ואולי גם לקבל רמז מאהובה שהקשר אתו נותק עם פרוץ הקרבות. את שירותה הצבאי עשתה ביחידה 8200 של חיל המודיעין. אביב אלוש – בשירותו הצבאי שרת כלוחם גולני, מגלם את יואב, מפקד מוצב החרמון, המנסה להגן חיי חיילי המודיעין. בשנים האחרונות הפך אלוש לאחד מהשחקנים הבולטים על המסך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן