סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » שנות ה 90 פרקים מלאים

שנות ה 90 פרקים מלאים

הרפתקאותיו, שהציגו את דמויות המיתולוגיה היוונית (ולא רק), לא היו רק מרתקות, אלא גם מצחיקות, היה מקום לבדיחות טובות, רגעים מאלפים ואפילו פרקים טרגיים. לצורך האפקט הקומי, התסריטאים הוסיפו לעיתים כפילות של הדמויות הראשיות לעלילה. לדוגמא, קווין סורבו ניגן גרסה מרושעת של הרקולס – הריבון. לוחמת סקסית חסרת פחד, מגניבה וארורה עם זעקת הקרב האופיינית שלה ונשק הצ’אקראם יוצא הדופן הפכה לא רק למלכת הלוחמת, אלא גם למלכת סדרת הטלוויזיה של שנות ה -90. בימינו, סיפורה של איכרה יפהפייה שנערה עשירה אהבה אך נדחתה, ואז הפכה למעצבת אופנה מפורסמת, נראה נאיבי ולא ראוי לתשומת לב מיוחדת.

מני השתחרר מהצבא והחל לעבוד בחברת “בזק”, ומכיר את אשתו העתידית הרומניה. הקריירות בהם עוסקים בני המשפחה ישתנו בהתאם למה שאירע במציאות; גידי רוכש מכולת ומצטרפות לסדרה דמויות נוספות. מני השתחרר מהצבא והחל לעבוד בחברת “בזק”, ומכיר את אשתו לעתיד הרומנייה. הקריירות בהם עוסקים בני המשפחה ישתנו בהתאם למה שאירע במציאות; ממוקה משכיר את המכולת לגידי ודמויות חדשות מצטרפות לסדרה. בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו. אסף את כל הלהיטים מהעשור הכי מיוחד במוזיקה ומשדר לכם להיטים ברצף, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

תחנות רדיו בשידור חי באינטרנט

מלחמות העבריינים מגיעות לשיאן בפיגוע פלילי בו נהרגים 3 חפים מפשע, מה שמזניק מצוד אחר אברג’יל. הסדרה עוסקת במשפחת אסייג וממשיכה את עלילת “שנות ה-80”, חמש שנים אחרי, לשנת 1993. הוא רומז לפעולה של מכונת פורטל שהמציאה אחת הדמויות הראשיות, המלכה מלורי. בעזרתו תוכלו “להחליק” לעולמות מקבילים, דומים במקצת, אך במובנים מסוימים שונים מאוד מאם אדמתנו. אלה שבשנות ה -90 רצו לדגדג את עצביהם לא רק במציאות, אלא גם על מסך הסרט, המתינו בקוצר רוח על ידי שומר הקריפטה.

מסארוס היה מעורב בצילומים רק כאשר נדרש להציג את אלפא בצמיחה מלאה או בתנועה. הומור ב”אלפא “מובן גם למבוגרים וגם לילדים, אין כמעט בדיחות וולגריות, ולכן ניתן להמליץ ​​עליו בבטחה לצפייה במשפחה. סצינות מרהיבות, דיאלוגים מצחיקים בין מייקל לקיט, פעלולים ועצם רעיון הידידות בין האדם למכונה חכמה סיפקו ל”אביר ריידר “פופולריות פנומנלית במשך שנים רבות.

שנות ה-80

בנוסף, הסדרה העלתה נושאי נוער נפוצים כמו תחילת הריון, יחסים קשים עם הורים, בגידה בחברים, סמים ואלכוהוליזם, מה שהעלה אותה במהירות לשיא הפופולריות. בניגוד ל”זינה “, ל”נדודים המדהימים של הרקולס” אין סוף ברור, הדמויות עוזבות לעבר האופק, לעבר מעללים חדשים. הם פשוט לא הספיקו להסיר אותו, מכיוון שקווין סורבו סבל משלושה שבץ במהלך הצילומים ופרש בשקט. עם התפתחות הסדרה היא הפכה יותר ויותר מסיפור אגדות על ניצחון על הרע לסיפור עמוק ואפילו טרגי שבו לא תמיד טוב יצא המנצח, וה”טובים “לא היו טובים בכל דבר. עם זאת, אתה מבחין בכך לחלוטין כשאתה חוזר לבאפי בבגרות. אך גם זה לא מנע מ”סנטה ברברה “להפוך לסדרת הטלוויזיה הארוכה ביותר מכול ששודרה ברוסיה.

  • יחד עם זאת, הצופים הרוסים לא הוצגו עוד 97 פרקים אחרונים בטל-סאג.
  • שוב ושוב הקהל הישראלי מתאהב בתכנים המדברים בשפה שלו, ולא פלא שסדרות טלויזיה ישראליות מצליחות לגעת, לרגש, למתוח, להלהיב ולעורר את הקהל המקומי.
  • שנות ה-90 היא סדרת טלוויזיה ישראלית מסוגת קומדיית מצבים, שעלתה לשידור בערוץ רשת 13 וממשיכה את העלילה, הדמויות והמאפיינים של הסדרה “שנות ה-80”, לה היא משמשת כספין אוף.
  • אסף את כל הלהיטים מהעשור הכי מיוחד במוזיקה ומשדר לכם להיטים ברצף, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

שנות התשעים פרק 18 היא קומדיית מצבים טלוויזיונית סאטירית ישראלית, שיצרו שלום אסייג ומני אסייג בשיתוף עם ליאור פריד. הסדרה שודרה לראשונה בזכיינית ערוץ 2 “רשת”, ועם סגירתו של זה המשיכה הסדרה להיות משודרת ברשת 13 עד לסיומה ב-20 באוגוסט 2020, בו שודר הפרק האחרון של הסדרה. הסדרה, שצילומיה התקיימו ברמלה, לוד, חיפה, נתניה, בנצר סרני וגבעת ברנר, מתארת את תקופת נעוריו של שלום אסייג, ומציגה בצורה קומית-עדתית את החברה שאפיינה את ישראל בשנות ה-1980. שנות ה-90 היא סדרת טלוויזיה ישראלית מסוגת קומדיית מצבים, שעלתה לשידור בערוץ רשת 13 וממשיכה את העלילה, הדמויות והמאפיינים של הסדרה “שנות ה-80”, לה היא משמשת כספין אוף. רדיו להיטי שנות ה-80 הוא אלטרנטיבה לתחנות רדיו אחרות ומיועד לכל מי שרוצה לשמוע את המוזיקה הכי טובה של שנות ה-80. בשנות ה -90 זרם לרוסיה זרם סוער של סרטים זרים וסדרות טלוויזיה.

עונה 2, פרק 9: המורה לספורט

כל צעד, כל תנועה של הדמויות נחשב ומובא לשלמות, לכל פרט בסדרה יש משמעות משלו, והקהל יכול להתחרות רק בפוירו בחדות המוח, ותוהה מיהו הפושע. זה מצחיק שהבריטי דייוויד סושט התגלגל מחדש על מסך הכסף כפוארו הבלגי. על מנת להרגיש את רוחו של הרקול, כדי להבין טוב יותר את דמותו, סוכט למד את ההיסטוריה של בלגיה, צפה בכל יצירותיה של אגתה כריסטי ממחזור פוארו והקרנות קולנוע קודמות הקשורות לפוירו, וכן פיתח הליכה מיוחדת עבור הבלש המפורסם. בלש פשטן במעיל גשם מקומט מתמיד, מסתובב בפיג’ו 403 ישן ומזכיר ללא הרף את אשתו, שאיש לא ראה אותה – כך הופיע סגן פרנק קולומבו, אותו גילם פיטר פאלק, בפני הקהל. אגב, הגלימה נלקחה מארון הבגדים של השחקן עצמו; הוא שירת את פאלק במשך כ -25 שנה. בתחילת הסדרה את תפקיד אלפא שיחק השחקן הגמד מיחאי “מיהו” מסארוס, אך אז הוחלף בבובה אלקטרונית וחובב החתולים הפרוותי צולם רק עד מותניו.

  • הסדרה, שצילומיה התקיימו ברמלה, לוד, חיפה, נתניה, בנצר סרני וגבעת ברנר, מתארת את תקופת נעוריו של שלום אסייג, ומציגה בצורה קומית-עדתית את החברה שאפיינה את ישראל בשנות ה-1980.
  • אנו מציגים בפניכם את 15 סדרות הטלוויזיה המובילות של שנות ה -90 שצפו בכל רחבי רוסיה.
  • למרבה הצער, העשירית לא הצליחה להתקרב להצלחת העונות הראשונות.

סיפורה של העלייה הגדולה מברית המועצות בשנות ה-90, דרך עיניהם של ״דור אחד וחצי״, אלו שנולדו שם, עלו לישראל בהיותם ילדים ובני נוער, וחוו את קשיי הקליטה שלהם ושל משפחתם. רדיו להיטי שנות ה-70 משדר 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. מה היה סוד ההצלחה של אחת מסדרות הטלוויזיה הפופולריות ביותר בשנות ה -90 ברוסיה? לא רק באי קלקול של צופים רוסים (או בעיקר צופים), אלא גם בעובדה שאישה רוסיה פשוטה יכולה בקלות לשייך את עצמה לגיבורה נאיבית, חביבה וחרוצה. סדרת דוקו המביאה את סיפור תיק חקירת משפחות הפשע בישראל.

עונה 1, פרק 9: צו ראשון

אבל בתחילת שנות ה -90, כשפרוסטו מריה הייתה בטלוויזיה, רחובות הערים הרוסיות היו ריקים. אנו מציגים בפניכם את 15 סדרות הטלוויזיה המובילות של שנות ה -90 שצפו בכל רחבי רוסיה. במידה ונתקלת בתוכן המפר זכויות יוצרים, אנא דווח לנו. המספר הקטן יחסית של פרקים לסדרות טלוויזיה מקסיקניות איפשר לחשוף באופן דינמי את דמויות הגיבורים, את מערכות היחסים שלהם ולהביא את העניין לסיום הגיוני. ב-5 באוקטובר 2020, נודע כי מני אסייג פרש מכתיבת המשך הסדרה ואת מקומו מחליף אחיינו דניאל אסייג. הם התחילו לחפף ולא לשים עונות חדשות אז אף אחד כבר לא רואה..

סיפוריו היו מלאים בהומור השחור ביותר, וההתייחסות לכל סיפור לא הייתה צפויה לחלוטין. ל”זינה “החזקה והעצמאית הייתה יריבה ראויה – הרקולס החתיך האמיץ והאצילי, אותו גילם קווין סורבו בסדרת הטלוויזיה הפופולרית של שנות ה -90. למרות שהסדרה צולמה בסוף שנות ה -70 של המאה העשרים, היא החלה להיות מוצגת ברוסיה בשנת 1991.

שנות ה-80, עונה 4, פרק 20: שירת הסירנה

גורלה של מריאן ויאריאל התייפח אז על ידי העשירים והעניים. אחרי הכל, בגורל הסרט שלה, הגיבורה הצליחה להכיר אהבה גדולה וטהורה, להיפרד מאהובה, להביא לעולם בן, לאבד אותו ולחפש שנים רבות. שלום מכיר באילת את אשתו לעתיד, רקדנית אנגלייה בשם בקי. הקריירות בהם עוסקים בני המשפחה ישתנו בהתאם למה שאירע במציאות; ממוקה משכיר את המכולת לגידי ודמויות חדשות מצטרפות לסדרה, בהמשך העונה שלום התחתן עם בקי ולאחר מכן נולד בנו הבכור דניאל. העונה מסתיימת כששלום ובקי מתגרשים לאחר שצחק על בקי בטלוויזיה אצל מרגול.

הסדרה משודרת ברשת 13 וממשיכה את העלילה, הדמויות והמאפיינים של הסדרה “שנות ה-80”. התסריטאי הראשי הוא דניאל אסייג שמככב בסדרה בתפקיד אביו שלום אסייג, ואחיינו של התסריטאי הראשי של הסדרה שנות ה-80, מני אסייג. הסדרה עוסקת בקורות משפחתו של שלום אסייג ומציגה בצורה קומית-עדתית את החברה שאפיינה את ישראל בשנות ה-1990.

שנות ה-80, עונה 5, פרק אחרון: הכנסת הספר

הסכתיםמכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד… מכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד… שוב ושוב הקהל הישראלי מתאהב בתכנים המדברים בשפה שלו, ולא פלא שסדרות טלויזיה ישראליות מצליחות לגעת, לרגש, למתוח, להלהיב ולעורר את הקהל המקומי. במדור זה תוכלו למצוא את כל מה שחדש על המסך הביתי מתוצרת כחול-לבן.

מי הרוצח ידוע כבר בתחילת כל פרק, אך נראה כי הנבל או הנבל סיפקו לעצמו את האליבי המושלם. בארצנו, אופרת סבון זו על חייהן של ארבע משפחות בעיירה סנטה ברברה האמריקאית החלה להיות מוצגת בשנת 1992 והסתיימה ב- 17 באפריל 2002. יחד עם זאת, הצופים הרוסים לא הוצגו עוד 97 פרקים אחרונים בטל-סאג.

שנות ה-90 פרק 21

המיזוג של בלש, דרמה, מיסטיקה ומלודרמה סיפק לסדרה דירוג צופים גבוה, ובשנת 2007 היא נבחרה בין תוכניות הטלוויזיה הטובות בכל הזמנים על פי מגזין Time. ה- X-Files קיבלו שוב ושוב פרסים יוקרתיים – אמי, סטורן וגלובוס הזהב בקטגוריות שונות (לרוב – כסדרת הדרמה הטובה ביותר), והצלחתם נמשכה כל כך הרבה זמן שבשנת 2016 הוחלט לשחרר על המסך. עונה 10, עם דייוויד דוכובני וג’יליאן אנדרסון המבוגרים אך עדיין הנמרצים. למרבה הצער, העשירית לא הצליחה להתקרב להצלחת העונות הראשונות. מולדר וסאלי, מחפשים אחר האמת, שהיא “איפשהו קרוב”, הפכו במשך שנים רבות לצמד הסרטים האהוב על הקהל הרוסי. התוצאה היא סדרה בה הכל טוב – ממשחק ועד תחפושות, מהכיוון לאווירה בה מתרחשים אירועים.

אבל כמה יצירות מופת לסרטים הפכו למועדפות פופולריות, ועד היום יש דירוגים גבוהים על Kinopoisk. בערוץ הרדיו של להיטי שנות ה-70 בחרו את הלהיטים הכי טובים, הלהקות הכי גדולות והשירים הכי נוסטלגיים. בשידורי רדיו להיטי שנות ה-80 תוכלו לשמוע את מדונה, מייקל ג’קסון, סינדי לאופר וגם להקות מטאל כמו איירון מיידן, מטאליקה ומגאדת’. בגזרת הסינת’פופ מככבים דוראן דוראן, דפש מוד ויוריתמיקס. סקרן כי בית הספר התיכון טורנס, ששימש לצילומים, “נדד” לעוד סדרת טלוויזיה פופולרית לנוער בשנות ה “באפי ציידת הערפדים”.

שנות ה-80 עונה 3 פרק 13: רצים לדירה

לפני קצת פחות מחצי שנה הם היו שמים כל תחילת חודש את העונה החדשה.. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה . אתר TVNetil הוקם בשנת 2006 על מנת לספק בית חם ליצירה הישראלית הטלוויזיונית והקולנועית. למרות היעדר הנפש הנתפס שלו, קולומבו מסיר את הפשעים המורכבים ביותר מבלי לנקוט בירי או באיומים. והאופן שבו הוא עושה את עבודתו בחן זכה בסדרה באהבת הקהל המתמשכת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן