סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » שנות ה 90 לצפייה ישירה

שנות ה 90 לצפייה ישירה

צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות. סדרת ההמשך ל”שנות ה 80″ מביאה את סיפור הפריצה של שלום אסייג, שבזמן שהופך מבדרן צעיר לאחד הקומיקאים המוכרים בישראל, נאלץ להתחתן בשל היריון לא מתוכנן. סדרת ההמשך ל”שנותה 80″ מביאה את סיפור הפריצה של שלום אסייג, שבזמן שהופך מבדרן צעיר לאחד הקומיקאים המוכרים בישראל, נאלץ להתחתן בשל היריון לא מתוכנן. אתר סדרות ימשיך להיות אתר הצפייה ישירה מספר 1 בישראל (ועכשיו כנראה גם בארה״ב). המשטרה עצרה השבוע את אנדראס פיליפה זולואגה פוארטה, תושב המרכז בשנות ה-50 לחייו, בחשד שביצע מעשים מגונים במספר קטינים בעת ששהו בספא באזור השרון. היום (חמישי) המשטרה קוראת לקורבנות נוספים שנפגעו מהחשוד להגיע לתחנת המשטרה ולהגיש תלונה.

הקריירות בהם עוסקים בני המשפחה ישתנו בהתאם למה שאירע במציאות; גידי רוכש מכולת ומצטרפות לסדרה דמויות נוספות. מני השתחרר מהצבא והחל לעבוד בחברת “בזק”, ומכיר את אשתו לעתיד הרומנייה. הקריירות בהם עוסקים בני המשפחה ישתנו בהתאם למה שאירע במציאות; ממוקה משכיר את המכולת לגידי ודמויות חדשות מצטרפות לסדרה. איזור אישי חדש, שם ירוכזו כל הפרקים שלא סיימת והסדרות שלך. מבוסס על אווירה ודיאלוגים ופחות על התפתחות עלילתית.קולנוע עצמאי קלאסי. סטיב בן ה-13 גדל במשפחה קשת יום עם אימו החד הורית ואחיו הגדול שאוהב להתעלל בו.

שנות ה-80, עונה 5, פרק 26: ספיישל משפחת עובדיה

סדרות הינו אתר המציע חווית צפייה ישירה של סדרות שונות מהארץ ומחו”ל, במגוון רחב של ז’אנרים והתאמות לקהלי יעד שונים, בניהם משפחה, ילדים, גיל הרך ועוד. לכל הסדרות מחו”ל הנמצאות באתר סדרות, מצורפות כתוביות בשפה העברית (נקרא גם “תרגום מובנה”). גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים. אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה!

כאשר סטיב עדין הנפש והבודד, פוגש בחבורת נערים משולי החברה שתחביבם הוא לגלוש על סקייטבורד, חייו מקבלים תפנית. הוא סופג את הקשיחות שהייתה חסרה בו ונטמע היטב בחבורה שאוהבת גם לעשן, לשתות ולבלות עם בנות.לא מובן מה השורה התחתונה ומה המסר.לא סרט רע, אבל התחושה שיוצאים איתה בסוף היא, שמדובר בסרט מפוספס ולא שלם. האתר אינו מחזיק בתוכן המפר זכויות יוצרים.

שנות ה-90 פרק 12

במידה ונתקלת בתוכן המפר זכויות יוצרים, אנא דווח לנו. מומחי הסייבר של אתר סדרות נערכו מבעוד מועד לכל תרחיש, כבר מתחילת המשפט בארה״ב. 1️⃣ כרטיס אשראי על ידי רכישת מטבעות וירטואליים באתר באופן ישיר (sdarot.tw/donate). אנו משתמשים בקובצי Cookie כדי לנתח תנועה לאתר ולייעל את חוויית האתר שלך.

יתכן והאתר הנוכחי יוצג באופן שגוי, כמו כן אתרים אחרים ברשת. אתר TVNetil הוקם בשנת 2006 על מנת לספק בית חם ליצירה הישראלית הטלוויזיונית והקולנועית.

שנות ה-80, עונה 4, פרק 22: פרק פספוסים ללא צנזורה

הסרט עוקב אחר סטיבי, בן שלוש-עשרה, בשנות ה-90 של לוס אנג’לס, אשר מבלה את הקיץ לנווט בין חייו הקשים אשר בביתו וקבוצה של חברים חדשים שהוא פוגש בחנות לסקייטבורדים. הסדרה עוסקת במשפחת אסייג וממשיכה את עלילת “שנות ה-80”, חמש שנים אחרי, לשנת 1993. בצפייה בבינג’ הפרקים שנצפו לא מסומנים אוטומטית. צריך לצאת מהאפליקציה ולהיכנס כדי שיתעדכן. שלום מכיר באילת את אשתו לעתיד, רקדנית אנגלייה בשם בקי. הקריירות בהם עוסקים בני המשפחה ישתנו בהתאם למה שאירע במציאות; ממוקה משכיר את המכולת לגידי ודמויות חדשות מצטרפות לסדרה, בהמשך העונה שלום התחתן עם בקי ולאחר מכן נולד בנו הבכור דניאל.

  • האתר אינו מחזיק בתוכן המפר זכויות יוצרים.
  • גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים.
  • הסדרה שודרה לראשונה בזכיינית ערוץ 2 “רשת”, ועם סגירתו של זה המשיכה הסדרה להיות משודרת ברשת 13 עד לסיומה ב-20 באוגוסט 2020, בו שודר הפרק האחרון של הסדרה.
  • הוא סופג את הקשיחות שהייתה חסרה בו ונטמע היטב בחבורה שאוהבת גם לעשן, לשתות ולבלות עם בנות.לא מובן מה השורה התחתונה ומה המסר.לא סרט רע, אבל התחושה שיוצאים איתה בסוף היא, שמדובר בסרט מפוספס ולא שלם.

על ידי קבלת השימוש שלנו בעוגיות, הנתונים שלך יצטברו עם כל נתוני המשתמש האחרים. הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן מתי הפרק עולה (לחץ עלי). בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו. אנו נמשיך להילחם ביתר שאת בבעלי ההון על מנת להנגיש ולאפשר צפייה חינמית לכל דורש בכל מיקום בעולם. יחס התצוגה בניגון פרק מתאפס כשעוברים בין פרקים.

שנות ה-90 VOD | פרק 6: הדרכת כלה

העונה מסתיימת כששלום ובקי מתגרשים לאחר שצחק על בקי בטלוויזיה אצל מרגול. ב-5 באוקטובר 2020, נודע כי מני אסייג פרש מכתיבת המשך הסדרה ואת מקומו מחליף אחיינו דניאל אסייג. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה . מני השתחרר מהצבא והחל לעבוד בחברת “בזק”, ומכיר את אשתו העתידית הרומניה.

הסדרה שודרה לראשונה בזכיינית ערוץ 2 “רשת”, ועם סגירתו של זה המשיכה הסדרה להיות משודרת ברשת 13 עד לסיומה ב-20 באוגוסט 2020, בו שודר הפרק האחרון של הסדרה. שנות התשעים פרק 17 היא קומדיית מצבים טלוויזיונית סאטירית ישראלית, שיצרו שלום אסייג ומני אסייג בשיתוף עם ליאור פריד. הסדרה, שצילומיה התקיימו ברמלה, לוד, חיפה, נתניה, בנצר סרני וגבעת ברנר, מתארת את תקופת נעוריו של שלום אסייג, ומציגה בצורה קומית-עדתית את החברה שאפיינה את ישראל בשנות ה-1980. לאורך העונה הראשונה של הסדרה, העלילה נגעה במגוון נושאים, אירועים, טרגדיות וטרנדים שהתקיימו בשנות ה-90 של המאה ה-20, כגון מגפת החצבת, הערצה לזמר אביב גפן, טלפון הבננה מוטורולה, מלחמת המפרץ ומוקדמות מונדיאל 1994, הופעה ראשונה של שלום אסייג והגירושים מאשתו. שנות ה-90 היא סדרת טלוויזיה ישראלית מסוגת קומדיית מצבים, שעלתה לשידור בערוץ רשת 13 וממשיכה את העלילה, הדמויות והמאפיינים של הסדרה “שנות ה-80”, לה היא משמשת כספין אוף.

שנות ה-90 VOD | פרק 12: חתונת העשור של שלום אסייג

מקורית17 בפברואר 2022 – הווה (24 שבועות ויומיים)קישורים חיצונייםהאתר הרשמידף התוכנית ב-IMDb שנות ה-90 היא סדרת טלוויזיה ישראלית מסוגת קומדיית מצבים, העוסקת בקורות משפחתו של שלום אסייג ומציגה בצורה קומית-עדתית את החברה שאפיינה את ישראל בשנות ה-1990. הסדרה משודרת ברשת 13 וממשיכה את העלילה, הדמויות והמאפיינים של הסדרה “שנות ה-80”. התסריטאי הראשי הוא דניאל אסייג שמככב בסדרה בתפקיד אביו שלום אסייג, ואחיינו של התסריטאי הראשי של הסדרה שנות ה-80, מני אסייג. הסדרה עוסקת בקורות משפחתו של שלום אסייג ומציגה בצורה קומית-עדתית את החברה שאפיינה את ישראל בשנות ה-1990. שנות התשעים פרק 18 היא קומדיית מצבים טלוויזיונית סאטירית ישראלית, שיצרו שלום אסייג ומני אסייג בשיתוף עם ליאור פריד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן