סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » שנות ה 80 פרקים מלאים

שנות ה 80 פרקים מלאים

ב-5 באוקטובר 2020, נודע כי מני אסייג פרש מכתיבת המשך הסדרה ואת מקומו מחליף אחיינו דניאל אסייג. בשידורי רדיו להיטי שנות ה-80 תוכלו לשמוע את מדונה, מייקל ג’קסון, סינדי לאופר וגם להקות מטאל כמו איירון מיידן, מטאליקה ומגאדת’. בגזרת הסינת’פופ מככבים דוראן דוראן, דפש מוד ויוריתמיקס. רדיו להיטי שנות ה-80 הוא אלטרנטיבה לתחנות רדיו אחרות ומיועד לכל מי שרוצה לשמוע את המוזיקה הכי טובה של שנות ה-80. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה .

הסדרה עוסקת בצורה הומוריסטית בנעוריו של הקומיקאי שלום אסייג ומשפחתו, החיה בשנות ה-1980 בטירת כרמל. העיר קולטת העלייה מנקזת לסיפור את בני העדות השונות, על כל הסטיגמות של העיר (כמו “עיר של ערסים”). הסדרה מתארת את נעוריו של אסייג, את משפחתו, ואת שכניו וחבריו.

שנות ה-80, עונה 5, פרק 16: מוצא המינים

שנות ה-80 היא קומדיית מצבים טלוויזיונית סאטירית ישראלית, שיצרו שלום אסייג ומני אסייג בשיתוף עם ליאור פריד. הסדרה שודרה לראשונה בזכיינית ערוץ 2 “רשת”, ועם סגירתו של זה המשיכה הסדרה להיות משודרת ברשת 13 עד לסיומה ב-20 באוגוסט 2020, בו שודר הפרק האחרון של הסדרה. שנות ה-90 היא סדרת טלוויזיה ישראלית מסוגת קומדיית מצבים, שעלתה לשידור בערוץ רשת 13 וממשיכה את העלילה, הדמויות והמאפיינים של הסדרה “שנות ה-80”, לה היא משמשת כספין אוף. שלום אסייג ואחיו מני , כתבו יחד סדרה חדשה בשם “שנות השמונים”, העוסקת בילדותו ובנעוריו של שלום בטירת הכרמל. בין השחקנים תמצאו את עופר שכטר , אוולין הגואל, יעקב כהן ויגאל עדיקא.

דיווח זה אושר רשמית כאשר נפתח האתר הרשמי של הסרט, אשר נועד לגייס כספים דרך שימוש במרצ’נדייז וכרטיסים לבכורה ולסרט עצמו.

שנות ה-80, עונה 5, פרק 4: עוגמת נופש

כן מודגשים פערים חברתיים, בין היתר טירת כרמל כעיירת פיתוח חמה ומלוכדת לעומת הקיבוץ הסמוך המייצג את בני האליטה האשכנזית, נצר לבני העליות שלפני קום המדינה. הסדרה מציגה בן היתר את מדיניות כור ההיתוך של מדינת ישראל בן העדות ואת תוצאותיה. קלודין היפה נגררת לרומן אסור עם פנסו העבריין האימתני מהשוק ומזעזעת את הוריה ואת פרוספר. להקת הצברים מתעתדת לטוס להופעה בחו”ל בתאריך בעייתי, מה שגורם לשלום להסתבך עם מאפיונר גרוזיני זעפן. פרדי מצידו יוצא מדעתו בעקבות שיגעון הגוגואים. בספטמבר 2019 הוכרז כי סרט קולנוע רשמי המבוסס על הסדרה עתיד לצאת לאקרנים במהלך קיץ 2020. קיומו של הסרט נתלה בגיוס תקציב מקרב מעריצי הסדרה, לאור בחירת יוצריה שלא לפנות לקרנות הקולנוע בבקשת תמיכה.

  • הסדרה מתארת את נעוריו של אסייג, את משפחתו, ואת שכניו וחבריו.
  • העיר קולטת העלייה מנקזת לסיפור את בני העדות השונות, על כל הסטיגמות של העיר (כמו “עיר של ערסים”).
  • אתר VivaLaparak אינו מקליט / מעלה את התכנים באתר , אלא מוצא אותם ברחבי הרשת ורק מפרסם דרך להגיע אליהם.

מקורית17 בפברואר 2022 – הווה (24 שבועות ויומיים)קישורים חיצונייםהאתר הרשמידף התוכנית ב-IMDb שנות ה-90 היא סדרת טלוויזיה ישראלית מסוגת קומדיית מצבים, העוסקת בקורות משפחתו של שלום אסייג ומציגה בצורה קומית-עדתית את החברה שאפיינה את ישראל בשנות ה-1990. הסדרה משודרת ברשת 13 וממשיכה את העלילה, הדמויות והמאפיינים של הסדרה “שנות ה-80”. התסריטאי הראשי הוא דניאל אסייג שמככב בסדרה בתפקיד אביו שלום אסייג, ואחיינו של התסריטאי הראשי של הסדרה שנות ה-80, מני אסייג. הסדרה עוסקת בקורות משפחתו של שלום אסייג ומציגה בצורה קומית-עדתית את החברה שאפיינה את ישראל בשנות ה-1990. הסדרה, שצילומיה התקיימו ברמלה, לוד, חיפה, נתניה, בנצר סרני בגבעת ברנר ובמושב בניה מתארת את תקופת נעוריו של שלום אסייג, ומציגה בצורה קומית-עדתית את החברה שאפיינה את ישראל בשנות ה-80 של המאה ה20.

משפחת פנסו[עריכת קוד מקור | עריכה]

העונה מסתיימת כששלום ובקי מתגרשים לאחר שצחק על בקי בטלוויזיה אצל מרגול. הסדרה עוסקת במשפחת אסייג וממשיכה את עלילת “שנות ה-80”, חמש שנים אחרי, לשנת 1993. מני השתחרר מהצבא והחל לעבוד בחברת “בזק”, ומכיר את אשתו העתידית הרומניה. הקריירות בהם עוסקים בני המשפחה ישתנו בהתאם למה שאירע במציאות; גידי רוכש מכולת ומצטרפות לסדרה דמויות נוספות. מני השתחרר מהצבא והחל לעבוד בחברת “בזק”, ומכיר את אשתו לעתיד הרומנייה. הקריירות בהם עוסקים בני המשפחה ישתנו בהתאם למה שאירע במציאות; ממוקה משכיר את המכולת לגידי ודמויות חדשות מצטרפות לסדרה.

משפחת אסייג שבה הורי המשפחה פרוספר ולילאן עלו ממרוקו. שלום מכיר באילת את אשתו לעתיד, רקדנית אנגלייה בשם בקי. הקריירות בהם עוסקים בני המשפחה ישתנו בהתאם למה שאירע במציאות; ממוקה משכיר את המכולת לגידי ודמויות חדשות מצטרפות לסדרה, בהמשך העונה שלום התחתן עם בקי ולאחר מכן נולד בנו הבכור דניאל.

שנות ה-80 “נעים להזכיר”

בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו. אתר TVNetil הוקם בשנת 2006 על מנת לספק בית חם ליצירה הישראלית הטלוויזיונית והקולנועית. אתר VivaLaparak אינו מקליט / מעלה את התכנים באתר , אלא מוצא אותם ברחבי הרשת ורק מפרסם דרך להגיע אליהם. עם הצלחת הסדרה; לקראת סוף ספטמבר 2019, הוכרז כי סרט קולנוע רשמי המבוסס על הסדרה מתוכנן לצאת לאקרנים במהלך קיץ 2020. אך קיומו של הסרט נתלה בגיוס כספים ותקציב שניתן מצד מעריצי הסדרה והקהל הרחב לאחר שיוצרי הסדרה בחרו לא לפנות לקרנות הקולנוע.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן