סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » שנות התשעים פרק 1

שנות התשעים פרק 1

אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות. ב-5 באוקטובר 2020, נודע כי מני אסייג פרש מכתיבת המשך הסדרה ואת מקומו מחליף אחיינו דניאל אסייג. סמדר שילוני מ-ynet כתבה כי “הסדרה החדשה שכתב אביב גפן על עצמו מלאת קלישאות ודיאלוגים ילדותיים – ולמרות שאת הסיפור הזה כבר שמענו, הוא מספק את יצר המציצנות שלנו עם כניסה לארון הפצעים המשפחתיים.” עוד הוסיפה כי “ההאדרה העצמית של גפן מחבלת ביכולת להעמיד יצירה ראויה, אך אי אפשר להתעלם גם מהצדדים היפים בה”. אביב עושה הכל כדי להישמע, שוחט פרות קדושות וסולל דרך ייחודית שגררה לא מעט ביקורת שלוותה בהופעות אלימות מצד הקהל. העונה מסתיימת ברצח רבין בכיכר העיר ביריות שרצחו גם את התמימות של התקופה, את החלומות על מזרח תיכון חדש והפכו את ישראל לגן עדן נדל”ני ומקום שסוע ומדמם.

שנות התשעים פרק 18 היא קומדיית מצבים טלוויזיונית סאטירית ישראלית, שיצרו שלום אסייג ומני אסייג בשיתוף עם ליאור פריד. שנות התשעים פרק 3 היא קומדיית מצבים טלוויזיונית סאטירית ישראלית, שיצרו שלום אסייג ומני אסייג בשיתוף עם ליאור פריד. שנות התשעים פרק 14 היא קומדיית מצבים טלוויזיונית סאטירית ישראלית, שיצרו שלום אסייג ומני אסייג בשיתוף עם ליאור פריד. שנות התשעים פרק 1 היא קומדיית מצבים טלוויזיונית סאטירית ישראלית, שיצרו שלום אסייג ומני אסייג בשיתוף עם ליאור פריד. הסדרה עוסקת בקורות משפחתו של שלום אסייג ומציגה בצורה קומית-עדתית את החברה שאפיינה את ישראל בשנות ה-1990. הסדרה, שצילומיה התקיימו ברמלה, לוד, חיפה, נתניה, בנצר סרני וגבעת ברנר, מתארת את תקופת נעוריו של שלום אסייג, ומציגה בצורה קומית-עדתית את החברה שאפיינה את ישראל בשנות ה-1980.

סופר סטרייקה עונה 1 פרק 9

מקורית17 בפברואר 2022 – הווה (24 שבועות ויומיים)קישורים חיצונייםהאתר הרשמידף התוכנית ב-IMDb שנות ה-90 היא סדרת טלוויזיה ישראלית מסוגת קומדיית מצבים, העוסקת בקורות משפחתו של שלום אסייג ומציגה בצורה קומית-עדתית את החברה שאפיינה את ישראל בשנות ה-1990. הסדרה משודרת ברשת 13 וממשיכה את העלילה, הדמויות והמאפיינים של הסדרה “שנות ה-80”. התסריטאי הראשי הוא דניאל אסייג שמככב בסדרה בתפקיד אביו שלום אסייג, ואחיינו של התסריטאי הראשי של הסדרה שנות ה-80, מני אסייג. שנות התשעים פרק 19 היא קומדיית מצבים טלוויזיונית סאטירית ישראלית, שיצרו שלום אסייג ומני אסייג בשיתוף עם ליאור פריד. הסדרה שודרה לראשונה בזכיינית ערוץ 2 “רשת”, ועם סגירתו של זה המשיכה הסדרה להיות משודרת ברשת 13 עד לסיומה ב-20 באוגוסט 2020, בו שודר הפרק האחרון של הסדרה. שנות התשעים פרק 21 היא קומדיית מצבים טלוויזיונית סאטירית ישראלית, שיצרו שלום אסייג ומני אסייג בשיתוף עם ליאור פריד.

הסדרה עוסקת במשפחת אסייג וממשיכה את עלילת “שנות ה-80”, חמש שנים אחרי, לשנת 1993. כל האירועים המוצגים בה מבוססים על הביוגרפיה האישית של גפן, והם מגיעים לשיאם עם הופעתו בעצרת השלום, כשבסיומה נרצח ראש הממשלה יצחק רבין. העלילה של העונה הראשונה נעה על ציר זמן ומתרחשת משנת 1991 ועד שנת 1995. סדרות הינו אתר המציע חווית צפייה ישירה של סדרות שונות מהארץ ומחו”ל, במגוון רחב של ז’אנרים והתאמות לקהלי יעד שונים, בניהם משפחה, ילדים, גיל הרך ועוד. לכל הסדרות מחו”ל הנמצאות באתר סדרות, מצורפות כתוביות בשפה העברית (נקרא גם “תרגום מובנה”).

חיפוש

הקריירות בהם עוסקים בני המשפחה ישתנו בהתאם למה שאירע במציאות; ממוקה משכיר את המכולת לגידי ודמויות חדשות מצטרפות לסדרה, בהמשך העונה שלום התחתן עם בקי ולאחר מכן נולד בנו הבכור דניאל. העונה מסתיימת כששלום ובקי מתגרשים לאחר שצחק על בקי בטלוויזיה אצל מרגול. חלק מהאירועים המתוארים בסדרה לא מתארים בצורה מדויקת את האירועים כפי שהתקיימו במציאות. הריאיון הפרובוקטיבי של אביב גפן ל”ידיעות אחרונות”, המוצג בסדרה שהתרחש בקיץ 1993, קרה שנה וחצי לפני בחורף 1992. כך גם לגבי ההופעה הראשונה של גפן בטלוויזיה שבסדרה מתוארת שהתרחשה ב-1992 למרות שפועל התרחשה ב-1991.

מני השתחרר מהצבא והחל לעבוד בחברת “בזק”, ומכיר את אשתו העתידית הרומניה. הקריירות בהם עוסקים בני המשפחה ישתנו בהתאם למה שאירע במציאות; גידי רוכש מכולת ומצטרפות לסדרה דמויות נוספות. מני השתחרר מהצבא והחל לעבוד בחברת “בזק”, ומכיר את אשתו לעתיד הרומנייה. הקריירות בהם עוסקים בני המשפחה ישתנו בהתאם למה שאירע במציאות; ממוקה משכיר את המכולת לגידי ודמויות חדשות מצטרפות לסדרה.

שנות התשעים פרק 13

לאורך העונה הראשונה של הסדרה, העלילה נגעה במגוון נושאים, אירועים, טרגדיות וטרנדים שהתקיימו בשנות ה-90 של המאה ה-20, כגון מגפת החצבת, הערצה לזמר אביב גפן, טלפון הבננה מוטורולה, מלחמת המפרץ ומוקדמות מונדיאל 1994, הופעה ראשונה של שלום אסייג והגירושים מאשתו. בישראל10 במרץ 2022 – 21 באפריל 2022שנות הירח היא סדרת דרמה אוטוביוגרפית מוזיקלית ישראלית שיצר אביב גפן וביים אוהד פרח. הסדרה עלתה לאוויר ב-10 במרץ 2022 בחברת התקשורת והכבלים “HOT”, אך מוקדם יותר ב-8 במרץ 2022 עלו שני פרקי הבכורה של הסדרה ל-HOT VOD ו-NEXT TV וליוטיוב הועלה פרק הבכורה. הסדרה לוקחת אותנו דרך עיניו של אביב למסע בין הגדילה בצל אביו, יהונתן גפן (נירו לוי) שנחשב לגדול הסופרים והמשוררים בישראל, ועד לכמיהה לאהבה ותשומת לב בכל מחיר בתל אביב של שנות התשעים, כשהעולם היה אופליין עם ניחוח של חלומות ברחובות על שלום אזורי.

יצא רק בינואר 1993 בעוד שבסדרה חברי הלהקה מוזמנים למשרדי חברת התקליטים כדי לקבל את פרס אלבום הזהב ביוני 1992. גפי אמיר מהארץ טענה כי “ליהוק מבריק וצוות שחקנים מצוין ומאופק, מצליחים לחפות במעט על החולשה, הרדידות ומגבלות המנייריזם”. לדעתה, גפן התסריטאי “מאוהב ומתרפק על דמותו המעוצבת כנשגבת, ולכן רדודה ומוגבלת. התוצאה קרובה יותר לסוגת הקולונוסקופיה מאשר לדרמה טלוויזיונית”. בנשף רוק 9, אשר אירע ב-3 ביולי 2021 בלייב פארק בראשון לציון, הוקרן פרומו ראשון לסדרה. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה . אתר TVNetil הוקם בשנת 2006 על מנת לספק בית חם ליצירה הישראלית הטלוויזיונית והקולנועית.

שנות ה90 פרק 19

הסדרה מביאה למסך את סיפור הפריצה של שלום אסייג, שבזמן שהופך מבדרן צעיר בתחילת הדרך לאחד הקומיקאים המוכרים בישראל, נאלץ להתחתן בשל הריון לא מתוכנן, הופך לאבא צעיר ומתגרש זמן קצר לאחר מכן. בסדרה ישובו למסך הדמויות המוכרות והאהובות בגרסתן המבוגרת יותר, לצד הדמויות החדשות ציון הנדבק (אוראל צברי), פרח הפמיניסטית (פרלה דנוך) ובקי (עופרי לסקי). סדרת ההמשך ל”שנותה 80″ מביאה את סיפור הפריצה של שלום אסייג, שבזמן שהופך מבדרן צעיר לאחד הקומיקאים המוכרים בישראל, נאלץ להתחתן בשל היריון לא מתוכנן.

שנות ה-90 היא סדרת טלוויזיה ישראלית מסוגת קומדיית מצבים, שעלתה לשידור בערוץ רשת 13 וממשיכה את העלילה, הדמויות והמאפיינים של הסדרה “שנות ה-80″, לה היא משמשת כספין אוף. סדרת ההמשך ל”שנות ה 80” מביאה את סיפור הפריצה של שלום אסייג, שבזמן שהופך מבדרן צעיר לאחד הקומיקאים המוכרים בישראל, נאלץ להתחתן בשל היריון לא מתוכנן. “שנות הירח”, סדרת הדרמה החדשה של HOT, מספרת את הסיפור הכמעט בלתי אפשרי וחסר סיכוי של אביב גפן (נח אנגלהרד) להפוך מנער מתבגר, מתוסבך, לכוכב הרוק הכי גדול שידעה ישראל. מנער דחוי הוא הפך לקול של דור שלם, עם שירים שנחשבים היום לפסקול ישראלי אלמותי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן