סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » שמות מיוחדים לבנות

שמות מיוחדים לבנות

בכל שנה מתעדכנת רשימת השמות לבנות, אותה מפרסמת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. חלקם אתם מכירים ולגבי האחרים… ייתכן ותופתעו. לעומת זאת, רשות האוכלוסין וההגירה התייחסה לנושא ערב שנת תשפ״א ופרסמה את השמות הפופולריים לשנה החולפת, שכוללת בין היתר גם שמות נפוצים לבנות לשנת 2019. עץ ממשפחת התותיים. הבחירה בשם זה מבטאת קשר עמוק של ההורים לטבע ואת שאיפתם שגם ביתם תהיה מחוברת לטבע.

השם מסמל עדינות, שייכות, רוך, מוסר עבודה, חיבור לאדמה ולטבע, ופריון. השם נגזר מהמילה ‘יפעה’, המתארת תכונות פאר, יופי, אצילות, הדר והוד, והוא מסמל משמעויות עוצמתיות שקשורות לעדינות, אסתטיקה, חוכמה, רושם חיובי ותפארת. שם ייחודי ומקורי מהשפה הלטינית.

שמות לבנות הנצפים ביותר באתר בחודש האחרון

סנונית. ציפור שיר ששייכת למשפחת הסנוניתיים. השם מסמל התחדשות וראשוניות והבחירה בו מבטאת את תחושת ההתחדשות של ההורים המאושרים על ביתם, כמו גם על הקשר שלהם לעולם הטבע.

רויטל. שילוב המילים ‘רוי’ ו’טל’ מעניקות לשם הקשר של ערכי פריון, חיות, אהבה, אופטימיות, מרפא ובריאות, ולכן השם מייצג חיבור לפלאי הטבע. קלייר.

בחירת שמות לבנות מ א-ת

הבחירה בשם זה משקפת את שאיפת ההורים שביתם תקרין טוב מאישיותה על הסביבה, שיהיה לה עושר פנימי, אך שלא תהיה מוחצנת. שיח נוי רב שנתי עם פרחים ריחניים בצבעי סגול. טלילה. השם נגזר מהמילה ‘טל’ שמקורה בעולם המים. טל מייצג חיוניות, רעננות, אופטימיות והתחדשות. בנוסף, הטל משקה את העולם במהל הלילה, בצנעה ובשקט ולכן השם מבטא גם עדינות, אצילות, מסתוריות וצניעות.

אביטל. המקור לשם הוא בתנ”ך, אביטל הייתה אחת מנשות דוד המלך ואם בנו. המשמעות המילולית של השם היא זיקה למשפחה, לבית, ולתהליכי ונפלאות הטבע. עמותת עתים הוקמה בשנת 2002 על ידי הרב ד”ר שאול פרבר, יליד ארה”ב, שעלה לארץ והופתע מהניכור שחש הציבור הישראלי כלפי קיום חיים יהודיים. בתחתית עמוד השם הנבחר, תוכלו למלא את פרטי התינוק ולקבל ניתוח נומרולוגי אישי בחינם לכל שם שבחרתם. רימונה. בנומרולוגיה, השם מייצג חופש.

שמות של בנות באות כ’

ולקרוא לילד שלכם מתנה אבל בצורה כל כך יפה – זה ללא ספק שיחוק. בפירוש הקבלי, השם מאפיין אנשים עם נתינה, אכפתיות, לב רחב ואדיבות. המילה מתארת את היקום ופירוש השם הוא עולם ומלואו. במיסטיקה, לנשים עם שם זה יש תכונות של הישגיות, אנרגיות חיוביות ופעלתנות. הן בעלות יכולת מילולית טובה, יועצות טובות ואוניברסליות. השם מגיע מעולם הצומח ומתאר שיח פרא, והבחירה בו מסמלת יכולת הסתגלות, יצר הישרדות חזק, חוזק ויציבות.

זהו שם מקורי המתאר אריג שמעופיין ביוקרה ועדינות, ולכן הבחירה בו מתייחסת למעלות של איכות, עדינות, ייחודיות, יופי, נימוס, אצילות ונועם הליכות. שילוב המילים ‘לי’ ו’רז’ יוצר את הביטוי ‘הפלא שלי’, ‘הסוד שלי’ או ‘הקסם שלי’ ומעיד על אינטימיות, עולם אישי רחב והקשר החזק בין הבת להורים. שם ייחודי שמיוחסות לו משמעויות של חיבור לרוחניות, לטבע, ליופי, לעוצמה ולפאר.

שמות לבנות מהתנך

השם מבטא שאיפה לרב תרבותיות. ולריה. באיטלקית, פירוש השם הוא חוזק, אומץ ובריאות. המקור לשם הוא בלועזית, ובצרפתית פירושו חוזק, כוח ועוצמה. ויולטה. באיטלקית, פירוש השם הוא פרח עם עלי כותרת ורודים וסגולים.

במיסטיקה, השם מסמל רצון, משמעת, סמכותיות, עקביות, כוח, מעמד, וריכוז רב. לנשים עם שם זה יש יכולת לראות את שני צדי המטבע והן טובות בקבלת החלטות. שם ייחודי ומקורי שמגיע מלטינית ומתאר בעל חיים ימי שנקרא אלמוג. השם מסמל ערכי יופי, רוחניות, סמליות, אסתטיקה, כוח ועוצמה, וקשר ליסודות הטבע.

שמות לבנות באות ו’

הבחירה בשם זה מבטאת את הקשר של ההורים למסורת היהודית, ואת שאיפתם שביתם תלך בדרכם ותעניק משמעות חזקה לרובד הרוחני בחייה. הגרסה הנקבית לשם ‘רם’, והבחירה בו מתאימה להורים שמבקשים להעניק לביתם שם שמבטא את גאוותם על הולדתה ואת אמונתם ביכולותיה. השם משקף גם את שאיפתם שביתם תציב לעצמה יעדים ותחתור לכבישתם בשאפתנות ובחריצות, ושתכבוש פסגות מרשימות ורמות. יונית.

המקור לשם הוא בעולם הצומח ומשמעותו צמח נרקיסי עם פרחים לבנים שצומח בשפע מינים בתקופת הקיץ. בנומרולוגיה, השם מסמל שהמשפחה נמצאת תמיד במקום הראשון אנשים עם שם זה ידועים בהכנסת האורחים שלהם, ביתם תמיד פתוח והם אוהבים גם להתארח. הם כישרוניים ויצירתיים, נדיבים, כריזמטיים ונוטים לוותר על עצמם על מנת להעניק לאחרים.

שמות לבנות 2018 לפי לשכת הסטטיסטיקה הממשלתית

נדגיש כי רשימת השמות לתינוקות מעודכנת לשנת 2022. לפניכם מעל 1500 שמות לבנות שניתנו לתינוקות בישראל במהלך השנים לפי רישום משרד האוכלוסין. זהבית. השם נגזר מהמילה ‘זהב’, ומשמש גם לכינוי צמח ממשפחת השושנים המאופיין בתפרחת בגוונים צהובים. זהב מסמל יוקרה והבחירה בשם זה משקפת את תחושת ההורים שביתם היא מתנה יקרה לכל המשפחה. בנוסף, הבחירה בשם מבטאת את שאיפתם שביתם תהיה ייחודית, עם אופי איכותי, בעלת מידות טובות ואצילית.

  • יסמין.
  • השם נגזר מהמילה רננה והוא מייצג שמחה, עליזות, תקווה, אופטימיות ואור.
  • במיסטיקה, לנשים עם שם זה יש תכונות של הישגיות, אנרגיות חיוביות ופעלתנות.

אשת האדם הראשון, והראשונה בתולדות האנושות. הבחירה בשם זה מבטאת את שאיפת ההורים שביתם תהיה שאפתנית, עם אופי נועז וחדשני שמאפשר לה לפרוץ גבולות, שאינה נרתעת ממכשולים ומסוגלת לעבור בהצלחה את כל הקשיים. ברוסית, משמעות השם היא דת ואמונה.

הריון

שם עם נוכחות, עם משמעות, עם ייחודיות שיהיה רק שלהם. הנה כמה מהשמות היפים והנדירים במיוחד לבנות. לשמות נוספים כולל מקור השראה ומשמעות, מוזמנים לקרוא את המאמר ‘שמות לבנות מהתנ”ך’. מישל, מרגנית ומלודי – אלה רק שלושה שמות שהוצאנו מתוך רשימה אקראית של שמות של בנות מהאינטרנט.

רק אלו הנרשמים / רשומים לדיוור של סימילאק יוכלו לקבל קופון עם מילוי הפרטים. ארייה באיטלקית זה “אוויר, נשימה, שאיפה” וזה כה פשוט ומדהים וכה יפה. הניתוח הנומרולוגי לשם זה הוא לא פחות מקסים.

שמות לבנות באות ט’

לכן הבחירה בשם זה משקפת את שמחת ההורים על ביתם. השם מתאר גילה, עליזות, חדווה, רינה, שמחה וצחוק, והבחירה בו משקפת נטייה אופטימית וחיובית של ההורים, ואת שאיפתם שנסיבות החיים של הבת יובילו לאושר ושמחה בכל עת. השם נגזר מהפעולה ‘עליה’ המתארת תנועה כלפי מעלה ומעבר מנקודה אחת לנקודה גבוהה יותר. סתווית. השם נגזר משם העונה סתיו, והוא מתאים לבנות שנולדו בעונה זו. בנוסף, הוא מתאים להורים שאוהבים חידושיים ושינויים והבחירה בו מסמלת את נטיותיהם למקוריות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן