סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » שטיסל עונה 3 פרק 2

שטיסל עונה 3 פרק 2

הסיפורים הועמסו זה על זה ותשעה פרקים לא הספיקו כדי לשלב אותם אחד בשני, מה ששלל מ”שטיסל” את אחד המוטיבים האהובים שלה – ההתנהלות של משפחת שטיסל כגוף אחד מרובה זרועות, והקשר בין הצאצאים שלה. ה”תהליך” היחיד שעוד איכשהו אפשר להתחבר אליו הוא של קיווע, שנקרע בין הנאמנות לאשתו המתה והפחד שלו ממחלת הנפש של רחלי, לאהבתו אליה ולרצון שלו להעניק לדבור’לה אמא. קיווע נאלץ להיתלש משולם כדי לעבור לפאזה הבאה בחייו, וזה התהליך המנומק, ההדרגתי יחסית והבלתי לעוס שאנחנו מקבלים מהעונה הזאת. גאליס עונה 5 פרק 25 לצפייה ישירההוא פרק אחד מתוך עשרות פרקים שייצאו לסדרה בעונה זו ובעונות הקודמות שהשחקנים שמשחקים בה הם בהחלט השחקנים מהשורה הראשונה של הקהל הישראל. השחקנים שמשחקים בסדרה בעלי יכולות גבוהות ביותר ובמהלך הצפייה בסדרה אי אפשר לפספס את המשחק שמוסיף רבות לפרק. במהלך הפרקים נוכל לראות את עומר דרור שמשחק את ארז בראל, המנהיג של “צוות טורינו” והמכר של אודי, עומר לוקח חלק עיקרי בסדרה בעונות 4-5.

שטיסל פרק 3 עונה 2 צפייה ישירה ספוילרים – סדרות סרטים תרגום … בימים האחרונים עלה לאוויר הפרק הראשון בעונה השלישית של סדרת הטלוויזיה המצליחה “שטיסל”. הסדרה עוקבת אחר עלילותיהם של שלושה דורות במשפחה חרדית ירושלמית מוכת …

עונה 1 פרק 9

התחרותיות בולטת כאשר נוחעם מספר בגאווה לבתו ליבי כיצד קנה בעורמה משולם את חלקת הקבר שליד קברה של בובע מלכה. בשלב מוקדם יותר בסדרה חש שולם קנאה כאשר בובע מלכה מתעוררת מתרדמתה, מזהה את נוחעם ושמחה לראותו, וכלל אינה מזהה את שולם, שטיפל בה במסירות. עקיבא, בנו של שולם, מתאהב באלישבע האלמנה, למורת רוחו של אביו שרוצה שיתחתן עם רווקה צעירה. למרות התנגדות שולם, עקיבא ואלישבע נפגשים פעם אחת, והיא מסרבת להמשיך. בעונה השנייה הוא מתאהב בליבי, בת דודו, ואף היא מתאהבת בו, אך התנגדותו של אביה נוחעם מונעת את התפתחות הרומן.

פרק חדש נוסף ורביעי במספר בסדרהשטיסל פרק 10לצפייה ישירה שהיא סדרת דרמה ישראלית אשר עוסקת בעולם החרדי ועוקבת אחרי משפחת שטיסל אשר עוברת אירועים מרגשים, עצובים, שמחים וסוחפים. פרק חדש נוסף ורביעי במספר בסדרהשטיסל פרק 11לצפייה ישירה שהיא סדרת דרמה ישראלית אשר עוסקת בעולם החרדי ועוקבת אחרי משפחת שטיסל אשר עוברת אירועים מרגשים, עצובים, שמחים וסוחפים. פרק חדש נוסף ורביעי במספר בסדרהשטיסל פרק 12לצפייה ישירה שהיא סדרת דרמה ישראלית אשר עוסקת בעולם החרדי ועוקבת אחרי משפחת שטיסל אשר עוברת אירועים מרגשים, עצובים, שמחים וסוחפים.

פרק: הגשרים של קניגסברג

סרטים לצפייה ישירה | סדרות לצפייה ישירה | סרטונים … חמש שנים עברו מאז הפעם האחרונה שבה פגשנו את משפחת שטיסל. יוסל׳ה, בנם של גיטי וליפא, הוא כעת בחור ישיבה בן 19 בחיפוש אחר אהבת אמת. ועקיבא מנסה לאזן בין החיים לאמנות ובין המציאות לגעגוע. יחסים בין אחים באים לידי ביטוי בסדרה ביחסים שבין שולם לאחיו הצעיר ממנו נוחעם, יחסים המתאפיינים בתחרותיות וקנאה.

  • הוא עובר לגור בבית אביו ויוצא להשיב לעצמו את הציורים האבודים.
  • ליפא יוצא לעשות זאת, אוחז במקל על מנת להכות את הבעל הטרי, אך כשהוא רואה את חיבתה העזה של רוחמי לבעלה הלמדן הוא חוזר בו.

ליפא וייס (זהר שטראוס), גיסו של קיווע, שטס לחצי שנה לארגנטינה במסגרת עבודתו כשוחט, מתפקר שם ונעלם. אשתו גיטי מנסה להסתיר את החרפה מהסביבה ומילדיה. לפרנסתה היא עובדת, תחילה כשמרטפית אצל אישה חילונית, ולאחר מכן בחלפנות כספים בביתה. רוחמי בת ה-15 עוזרת בגידול אחיה ונוהגת לספר להם את הספר “אנה קארנינה”, תוך שהיא משנה את שמות הדמויות ומתאימה אותן למגזר החרדי. בעונה החדשה, אנחנו חוזרים למשפחת שטיסל הבוגרת יותר והלב הולך להתרחב שוב. יכול להיות שמה שהיה ליוצרים לומר הספיק לשתי עונות והשלישית כבר הגיעה מכוח האינרציה, את זה נדע בעוד חמש שנים, אם וכאשר תגיע עונה רביעית.

אתר סדרות שטיסל

דודו יששכר (זאב טנא), שביטל שידוך בעבר ונשאר רווק, מציע לו לשאול לדעתה של אלישבע. בשיחה ביניהם היא אומרת לו שהיא מבוגרת מדי עבורו. למרות זאת, הוא מודיע למחותנו המיועד כי אינו אוהב את בתו, וזה מבטל בכעס את האירוסין.

שיר הנושא הוא עיבוד מיוחד של השיר “לאן הולכים פתאום כולם” שהולחן על ידי אבי בללי, סולן להקת “נקמת הטרקטור” שביצעה את השיר במקור. “וכו’…” או “וכולי” – הדרך של שולם לסיים משפט כשאין ברצונו להאריך בדיבור. אביגיל (אביב כרמי, עונה 3) – עובדת סוציאלית שמלווה את חנינא ורוחמי בהליך הפונדקאות. מלכי (הילה פלדמן, עונה 3) – חברת ילדות של גיטי, שבאה לבקש ממנה עזרה אחרי שבעלה עזב אותה ונעלם. פרופסור משניות (ולדימיר פרידמן, עונה 3) – רופא גינקולוג שרוחמי וייס מטופלת אצלו.

צפייה ישירה

בשנים האחרונות, אנשים שחיים בחו”ל ורוצים לראות סדרות כמו שטיסל, בני אור, … הסדרה שלרוב עשתה לכם קווץ’ בלב הלכה קצת רחוק מידי הפעם, ולעתים באופן מאולץ מדי. טוב שנותר לנו להתרשם מתצוגת המשחק של דובל’ה גליקמן, … קיווע הפך לאבא וצריך להתמודד עם המציאות מול הגעגוע והרצון למצוא את הדרך הנכונה לאזן את האמנות בחייו.

הסדרה עוקבת אחר חייו של עקיבא שטיסל, בחור חרדי, רחווק עם נפש של אומן. גיטי וייס, בתו של שולם, נשואה לליפא, שבעקבות הצעת עבודה נוסע לארגנטינה, אך שם נעלם ללא כל הסבר ומותיר אותה עגונה עם חמישה ילדים. הוא חוזר לקראת סוף העונה הראשונה, אך בעקבות הולדת ילדם השישי פורץ סכסוך בינו ובין גיטי, העוזבת את הבית עם ילדיה. בפלאשבק מוצגת גם תחילת הזוגיות הבעייתית של גיטי וליפא. הגברים לבושים בלבוש חרדי, פאותיהם ארוכות ומסולסלות והם אינם מגלחים את זקנם. הדמויות דוברות יידיש בהברה ליטאית, ומשכך אפשר להניח שמדובר במשפחה פרושית.

עונה 1 פרק 6

בטעות פוגש את האישה הלא נכונה, עקב אי הבנה שנוצרה מהשם. נחום “נוּחֶעם” שטיסל (ששון גבאי, עונות 2–3) – אחיו הצעיר של שולם, אשר הגיע לארץ עם בתו ליבי במטרה למצוא לה שידוך ראוי, לאחר שנים ארוכות בבלגיה. בעונה 3 נמצא בדיכאון עקב מות בתו ובסוף בעזרת נחמה יוצא ממנו. נוחעם, חמיו של קיווע וסבה של דבורהל’ה, מתגלה באחד מבתי הכנסת כשהוא בדיכאון עמוק.

היא הוקרנה בפסטיבלי סרטים יהודיים ברחבי העולם, ושני הפרקים הראשונים הוקרנו בפסטיבל FIPA צרפת. הבית בכתובת נחום 8, בירושלים, צולם כבניין בו נמצאת דירה של משפחת שטיסל. הפרקים צולמו, בין היתר, בצפון תל אביב, בשכונות הירושלמיות מקור ברוך ומאה שערים, לעיתים גם ממצלמה נסתרת ברכב. עבודת צוות הצילום הופרעה לפרקים בשל מחאת תושבים חרדים. ביוני 2016, נודע שהעונה השלישית עתידה לעלות לשידור בשנת 2018, אך תהליך הפקתה נדחה. במאי 2019, דווח כי הפקת העונה השלישית עלולה להתבטל עקב סכסוך בין ארגון השחקנים שח”ם לחברת yes. צילומי העונה השלישית החלו ב-13 ביולי 2020 והסתיימו ב-24 באוגוסט 2020.

עונה 1 פרק 12

ללא ספק, מדובר בסדרה ישראלית אשר תכבוש אתכם, תשאיר אתכם פעורי פה, שאליה תתמכרו מאוד. הסדרה שטיסל משודרת בחברת הלווין YES יס בימי שבת בערב. לסדרה שטיסל 12 פרקים מלאים שבכולם תוכלו לצפות כאן באתר שלנו ובעוד מגוון ענק של סדרות לצפייה ישירה מישראל ומהעולם. כמו כן, באתר שלנו מבחר רחב, איכותי ונפלא של סרטים לצפייה ישירה מכל הזמנים ומכל הסוגים, ללא תקלות וללא תשלום. שטיסל היא סדרת טלוויזיה ישראלית בז’אנר דרמה, המתרכזת בחייהם של משפחה חרדית בירושלים. הסדרה נוצרה על ידי אורי אלון ויהונתן אינדורסקי, והבמאי הוא אלון זינגמן.

בעונה הקודמת יונתן חזר אלינו לאחר שכולנו חשבנו שהוא הוקפא לנצח ולא יחזור יותר. מוקצה מסכמים עונה של שטיסל עם ציטוטים שחבל לשכוח. חידון “מי אמר למי? … קיבצנו לכם 5 סדרות מדוברות ולא מדוברות שיעבירו לכם את הזמן יופי (או קצת פחות יופי). הסכת שטיסל – הסיפור האמיתי – כל הפרקים | כאן – תאגיד השידור …

פרק: נישט יפים, נישט אמיצים

תמיד תוכלו לנסות גם בחיפושים הקשורים, שאולי יעזרו לכם למצוא מידע נוסף תחת המונח אתר סדרות שטיסל. בשנה האחרונה עלו פה לא מעט סדרות שעוררו באזז וגרפו אחוזי רייטינג גבוהים, אם זה סדרות חדשות כמו ‘מנאייכ’ ו’טהרן’, ואם זה מותגים ותיקים … במרץ 2021 נמסר על פיתוח רימייק אמריקאי לסדרה, שיופק על ידי “נטפליקס” בשיתוף חברת “פרימאנטל” (אנ’). את העיבוד לאנגלית כותבת לורן גאסיס (אנ’), ויביים קנת’ לונרגן. את הציורים שמופיעים בסדרה כציורים שצייר עקיבא, ציירו מנחם הלברשטט (עונה 1 ו-3) ואלכס טוביס (עונה 2 ו-3). שירה לוי (ריף נאמן, עונה 3) – בחורה חרדית ממוצא מזרחי, המתחילה להיפגש עם יוסל’ה וייס לאחר טעות בזיהוי.

עקיבא, המכונה קיווע, החל לעבוד כמלמד בתלמוד תורה, ומתאהב באלישבע רוטשטיין (איילת זורר), אמו של תלמיד בכיתתו שהתאלמנה פעמיים. הוא מבקש מהשדכן קניגסברג (אברהם מור) לשדך ביניהם, למורת רוחו של אביו, שרוצה שיתחתן עם רווקה. שולם דוחק בקיווע להיפגש עם אסתי בת התשע-עשרה.

שטיסל פרק 12

בפוסט זה ריכזנו קישורים לפרקים מלאים מהסדרה שטיסל לצפייה ישירה אונליין. שטיסל היא סדרת דרמה ישראלית העוסקת בקורותיה של משפחת שטיסל החרדית המתגוררת בירושלים. הסדרה מספרת על עקיבא שטיסל (מיכאל אלוני), רווק חרדי מתבגר החי עם אביו שולם (דבלה גליקמן) בדירתם המשקיפה על השכונה החרדית גאולה בירושלים, אחרי מות האם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן