סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » שטיסל עונה 3 פרק 1

שטיסל עונה 3 פרק 1

הסדרה “שטיסל” היא דרמה משפחתית, שבה נושאי זוגיות, יחסי הורים וילדים ויחסים בין אחים תופסים מקום מרכזי. העונה הראשונה של הסדרה התקבלה בביקורות חיוביות בקרב מבקרי טלוויזיה רבים בישראל. הבית בכתובת נחום 8, בירושלים, צולם כבניין בו נמצאת דירה של משפחת שטיסל. הסדרה שואבת את שמה ממסעדת “שטיסל”, מסעדה ותיקה המבשלת אוכל יהודי-מזרח אירופי, לה סניפים בירושלים ובבני ברק.

יוסל׳ה, בנם של גיטי וליפא, הוא כעת בחור ישיבה בן 19 בחיפוש אחר אהבת אמת. ועקיבא מנסה לאזן בין החיים לאמנות ובין המציאות לגעגוע. העונה החדשה (עונה 3) עלתה לשידור בתאריך 20 בדצמבר 2020.

עונה 3, פרק 2: אם אין אני לי

לאחר זמן קצר התאלמן מליבי, ונותר כאב חד-הורי לבתם. הוא מודיע לקאופמן (בעל הגלריה והאוצר) שהוא יקיים את התערוכה כמתוכנן, ומצייר ציור נוסף עבור התערוכה, בו נראית אישה המניקה את תינוקה. כחלק מקידום התערוכה מתראיין קיווע אצל ירון לונדון (בתפקיד עצמו) בתוכנית “לונדון את קירשנבאום”, ומסביר בראיון שאפשר לראות באישה שבציור גם את אמו. שולם מספר לעקיבא שנפוצה השמועה אודות הראיון ברחוב החרדי ולכן הוא רותח מזעם עליו ומטיף לו. כשהוא רואה את הציור, בו נראית אישה עם כיסוי ראש שחלק קטן משיער ראשה נראה לעין, הוא מספר לבנו בדמעות עד כמה אמו הקפידה על כיסוי שיער ראשה.

שיקר לרוחמי שהרב יסכים לכך שילכו לפונדקאית, בסוף העונה השלישית רוחמי יולדת את בתם המשותפת. נחום “נוּחֶעם” שטיסל (ששון גבאי, עונות 2–3) – אחיו הצעיר של שולם, אשר הגיע לארץ עם בתו ליבי במטרה למצוא לה שידוך ראוי, לאחר שנים ארוכות בבלגיה. בעונה 3 נמצא בדיכאון עקב מות בתו ובסוף בעזרת נחמה יוצא ממנו.

עונה 1 פרק 8

רוחמי, בתם הבכורה בת ה-16, מתאהבת בבחור צעיר ופרוש בשם חנינא טוניק (יואב רוטמן), אשר מבלה את ימיו ולילותיו בלימוד עצמי בבית כנסת נטוש בשכונתם. היא מציעה לו להינשא לה כדי שאמה לא תחוש מחויבות לחזור לאביה על מנת להבטיח את עתידה היא, וכדי להציל את חנינא מהרהורי עבירה, ויוזמת טקס קידושין בין השניים לעיני עדים. כאשר רוחמי מספרת לאביה על נישואיה מאבד ליפא את עשתונותיו ומכה את בעלה.

  • העונה הראשונה של הסדרה התקבלה בביקורות חיוביות בקרב מבקרי טלוויזיה רבים בישראל.
  • צופים רבים בארץ ובעולם מצפים בקוצר רוח לחזרתה של סדרת …
  • הוא מנסה למצוא לה שידוך בדרך המקובלת על ידי השדכן קניגסברג, אך בסופו של דבר היא ועקיבא התחתנו.
  • סדרת דרמה ישראלית שזכתה במספר פרסים מטעם האקדמיה הישראלית לטלוויזיה, כולל הפרס לשחקנית הטובה ביותר – נטע ריסקין.

אורח החיים הדתי מודגם בסדרה במקומות רבים, כמו הברכות שהדמויות מברכים לפני האוכל ולאחריו, המנהג המורה לנשק מזוזה, הפרדה בין גברים ונשים ושמירה על איסור ייחוד. במרץ 2021 נמסר על פיתוח רימייק אמריקאי לסדרה, שיופק על ידי “נטפליקס” בשיתוף חברת “פרימאנטל” (אנ’). את העיבוד לאנגלית כותבת לורן גאסיס (אנ’), ויביים קנת’ לונרגן.

שטיסל לצפייה ישירה

מעט לאחר הפתיחה הוא עוזב את התערוכה ומתיישב על ספסל באחד מבתי הכנסת במוזיאון. ליבי מגיעה אל התערוכה, מחפשת את קיווע, ומתיישבת על ידו. צבי אריה מקבל הצעה להיות זמר חתונות, חלום ילדות שלו. תחילה הוא נענה להצעה, אך כששמע כי הזמר הקודם בלהקה עזב את החברה החרדית בעקבות ההצלחה, הוא מחליט לבטל את השתתפותו בלהקה.

הוא חוזר לקראת סוף העונה הראשונה, אך בעקבות הולדת ילדם השישי פורץ סכסוך בינו ובין גיטי, העוזבת את הבית עם ילדיה. בפלאשבק מוצגת גם תחילת הזוגיות הבעייתית של גיטי וליפא. שוּלֶם שטיסל הוא אלמן מזה שנה, המתחיל לנסות ולמצוא שידוך ראוי באמצעות השדכן קניגסברג. תחילה הוא מנהל קשר מסוים (שכולל בעיקר ארוחות משותפות) עם עליזה, מזכירה גרושה ב”תלמוד תורה” בו הוא מלמד, אך סירובו להבהיר את כוונותיו מניע אותה להתחיל לבחון קשר עם אדם אחר. בהמשך הוא מתחיל להתחבר אל הרבנית חשין, אלמנה של עמיתו לעבודה שהלך לעולמו, אך קשר זה נקטע לאחר זמן קצר. בעונה השנייה שולם מתארס למנוחה, אלמנתו של קניגסברג, אך לבסוף מגלה שאינו רוצה בה באמת שכן היא שתלטנית ומרבה לנהוג בחנפנות.

פרק: אוי נו נו

למטה תמצאו מספר מקורות איכותיים להזרמת תוכן של כל פרקי הסדרה “שטיסל” באיכות גבוהה. זהו סיפור על קורות חייה של משפחה חרדית ירושלמית ומאבקי ההישרדות שלה, הרואה בגיבורי הסדרה בני-אדם הראויים לאהבה, הרבה לפני השתייכותם המגזרית. מנוע החיפוש בול מציג לא מעט וואריאציות של חיפושים לדוגמא חיפשתם אתר סדרות שטיסל והמנוע החכם שלנו הציג לכם מתוך מאגר עצום של אתרים את המידע מכל המנועים בעולם. תמיד תוכלו לנסות גם בחיפושים הקשורים, שאולי יעזרו לכם למצוא מידע נוסף תחת המונח אתר סדרות שטיסל. יש לא מעט אספקטים שהפכו את שטיסל לא רק לסדרה מדוברת, אלא לסדרה מכוננת. מאות סדרות ועונות, הפקות מקור ישראליות, הקטלוג המלא של HBO וסדרות מובילות בשידור מקביל לארה”ב! … שטיסל. למה נשים רוצחות.

עקיבא הוא צייר שלא מוכן למכור ציורים על מנת להתפרנס. העלילה פוגשת את השטיסלים חמש שנים עברו מאז הפעם האחרונה שבה פגשנו את משפחת שטיסל בסוף העונה השנייה. Netflix – שטיסל – עונות 1-3 – פרקים מלאים באיכות גבוהה בפלטפורמת נטפליקס (למנויים בלבד). הדברים נכונים גם לגבי סדרות שעוסקות בקהילות סגורות, כמו ‘שטיסל’, שעוסקת במשפחה חרדית … אומר עידו ישעיהו, מבקר הטלוויזיה של אתר וואלה. נוחעם, אחיו של שולם, מגיע לישראל עם בתו, ליבי, כדי למצוא לה חתן ראוי.

TvIsrael-פורטל צפייה ישירה הגדול בארץ !

הסדרה “שטיסל” בכלל והעונה השנייה בפרט זכתה לחשיפה גבוהה ולביקורות חיוביות ברובן גם במגזר החרדי, על אף ההתנזרות של חלקים בציבור זה מטלוויזיה או מאינטרנט. בובע מלכה (מגולמת בעונה זו על ידי ליא קניג), השקועה בתרדמת, מתעוררת ברגע שבנה נחום (נהגה “נוּחֶעם”) מגיע לבקרה. נוחעם ובתו ליבי (הדס ירון), שאותה הוא מכנה “שטערצלע”, מתארחים בביתו של שוּלֶם. נוחעם מחפש חתן לבתו, אך היא מתאהבת בקיווע. היא מוצאת אחדים מציוריו, מעודדת ומשכנעת אותו לנסות ולמכור אותם באמצעות גלריה. חמש שנים עברו מאז הפעם האחרונה שבה פגשנו את משפחת שטיסל.

לאחר הפטירה מגיע לביתו של שולם אדם זר המציע לו לרכוש תמורת סכום גבוה את סיפור חייה של אמו אשר צולם והוקלט על ידו, אך מנוחה משכנעת אותו לבל יעשה זאת. לאחר שהוא מתחרט ומבקש בכל זאת לרכוש מתברר לו שהחומר נמחק על ידי הצלם, בעקבות זאת הוא מודיע למנוחה על ביטול אירוסיהם. דודו יששכר (זאב טנא), שביטל שידוך בעבר ונשאר רווק, מציע לו לשאול לדעתה של אלישבע. בשיחה ביניהם היא אומרת לו שהיא מבוגרת מדי עבורו.

פרק 9: רק עוד כוס סודה אחת

שודד תוקף את גיטי, שולם מגלה שהמשכורת שלו התכווצה… עקיבא מחפש מקום לישון אחרי ששולם זרק אותו מהבית… אלישבע מסכימה להיפגש עם עקיבא, גיטי מגלה שבעלה נעלם בארגנטינה… במידה ונתקלת בתוכן המפר זכויות יוצרים, אנא דווח לנו. אתר TVNetil הוקם בשנת 2006 על מנת לספק בית חם ליצירה הישראלית הטלוויזיונית והקולנועית.

צבי אריה שטיסל (שראל פיטרמן) – אחיו הבכור של עקיבא, הלומד בכולל וחולם לנהלו. ליפא וייס (זהר שטראוס) – בעלה של גיטי, שנעלם בארגנטינה בעקבות משבר דתי. בהמשך חוזר לארץ ומתמודד גם עם משבר בזוגיות. קיווע מתחתן עם רחלי בנישואים פיקטיביים כדי להשיב אליו את דבורל’ה. לאחר ביקור של הזוג בוועדה הילדה מושבת לידו. לרבנית ערבליך (רות גלר) המתגוררת עם בובע מלכה באותו בית אבות, נודע שהיא חולה בסרטן, והיא משתפת את בובע מלכה בהחלטתה להתאבד.

שטיסל – פרקים מלאים לצפייה ישירה

בעונה השנייה נישאת לחנינא, חרף התנגדות הוריה. בעונה השלישית מתגלה שרוחמי סובלת מיתר לחץ דם ריאתי ולכן אסור לה להיכנס להריון. בסיום העונה השלישית יולדת רוחמי את בתה ושורדת את הלידה. דרמה נוגעת ללב ועטורת שבחים בכיכובם של מיכאל אלוני ודב גליקמן. סיפורם של רווק חרדי ואביו האלמן, שותפים לדירה, להומור ציני ולחיפוש אחר אהבה בשכונת מאה שערים. בפוסט זה תוכלו למצוא גם פרקים מלאים של שטיסל עונה 3, ולהתעדכן כאן בקישורים חדשים לפרקי העונה השלישית שיוצאים מדי שבוע.

במהלך אותו ערב מגיעה עובדת סוציאלית לביתם בעקבות טעות בהחלפתה של דבורהל’ה בילדה אחרת במעון. נוחעם מנסה להתאבד מול עיניה, ולמחרת דבורה’לה נלקחה ממנו על ידי הרווחה. קיווע שנכנס לחובות בתשלומים לדירה, מסכים למכירת מספר ציורים של ליבי, אך מתחרט. הוא עובר לגור בבית אביו ויוצא להשיב לעצמו את הציורים האבודים.

עונה 1 פרק 2

המשחק הוא דיאלוגים שונים בן השחקנים / שחקניות – לדוגמא הסדרה שטיסל. גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים. אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! הגברים לבושים בלבוש חרדי, פאותיהם ארוכות ומסולסלות והם אינם מגלחים את זקנם.

  • יוסלה מבקש לבטל את השידוך עם שירה לוינזון, שבה הוא לא מוצא עניין, גיטי אינה מסכימה לכך.
  • נוחעם ובתו ליבי (הדס ירון), שאותה הוא מכנה “שטערצלע”, מתארחים בביתו של שוּלֶם.
  • שירה לוי (ריף נאמן, עונה 3) – בחורה חרדית ממוצא מזרחי, המתחילה להיפגש עם יוסל’ה וייס לאחר טעות בזיהוי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן