סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » שטיסל עונה 1

שטיסל עונה 1

בעמוד זה תקבלו את כל המידע הרלוונטי על שטיסל עונה 2 פרק 14 לצפייה ישירה עם כל הכתבות והסקירות החדשות ביותר והמעניינות ביותר. חמש שנים עברו מאז הפעם האחרונה שבה פגשנו את משפחת שטיסל. עולמו היציב של שולם מתערער בעקבות סטירה. יוסל׳ה, בנם של גיטי וליפא, הוא כעת בחור ישיבה בן 19 בחיפוש אחר אהבת אמת. ועקיבא מנסה לאזן בין החיים לאמנות ובין המציאות לגעגוע. הסדרה נרכשה לשידור על ידי הערוץ הראשון והעונה הראשונה שודרה בו מסוף ינואר 2016.

עם תום העונה הראשונה, איילת זורר עזבה את הסדרה עקב אילוצי לוח זמנים. יששכר “סוחער” בן-חורין (זאב טנא, עונות 1 ו-3) – אחיה של דבורה שטיסל וגיסו של שולם, מוכר לוטו שהתארס בצעירותו לנחמה יוקטן, אך החליט לבטל את האירוסין. נחמה יוקטן (מיקי קם, עונה 3) – ארוסתו לשעבר של יששכר, שמתארסת לו בשנית בתחילת העונה השלישית. גיטל “גיטי” וייס (נטע ריסקין) – אחותו הגדולה של עקיבא בעלת מסעדה ואם חרדית לשישה, המנהלת מערכת יחסים רעועה עם בעלה ליפא. העלילה מתרחשת חמש שנים מסוף העונה הקודמת.

עונה 1 פרק 3

(ניצה שאול, עונה 1) – רבנית (רֶבֶּצֶן) ואלמנה שמנהלת קשר מסוים עם שוּלֶם. שחלק קטן משיער ראשה נראה לעין, הוא מספר לבנו בדמעות עד כמה אמו הקפידה על כיסוי שיער ראשה. הוא מכין תמונות עבור פוקס (אורי הוכמן), אמן חרדי ידוע, וזה חותם עליהן כאילו היו שלו. שיר הנושא הוא עיבוד מיוחד של השיר “לאן הולכים פתאום כולם” שהולחן על ידי אבי בללי, סולן להקת “נקמת הטרקטור” שביצעה את השיר במקור. “וכו’…” או “וכולי” – הדרך של שולם לסיים משפט כשאין ברצונו להאריך בדיבור. מלכי (הילה פלדמן, עונה 3) – חברת ילדות של גיטי, שבאה לבקש ממנה עזרה אחרי שבעלה עזב אותה ונעלם.

יוסל’ה פוגש את שירה במקרה לאחר תפילה בכותל המערבי, ורוצה להמשיך בקשר. גיטי, לוחצת על יוסל’ה להיפגש עם שירה “האמיתית” (שירה לוינזון), בעקבות חברה שמזכירה לה את העבר האפל של המשפחה. יוסל’ה ושירה לוינזון מתארסים ליד מיטת אביה הגוסס של שירה. ליפא, נותן שירותי קייטרינג לצילומים של סדרה חרדית, ומתפתה לשמש כניצב בניגוד לדעתה של גיטי. עקיבא שטיסל (נהגה “קיווע”) הוא רווק חרדי ירושלמי בן 26, המתגורר עם אביו האלמן, שלום (נהגה “שוּלֶם”) שטיסל. עקיבא, המכונה קיווע, החל לעבוד כמלמד בתלמוד תורה, ומתאהב באלישבע רוטשטיין (איילת זורר), אמו של תלמיד בכיתתו שהתאלמנה פעמיים.

פרק 1: רץ בוואטספים

במקום זאת הוא צובע את קווצת שיערה של הדמות, שמבצבץ מהמטפחת, מכסה אותו, ומחזיר בכך את כבודה. “הצורעס” מתחילות כשהבחור הצעיר מתאהב דווקא בבחורה (ריף נאמן) “לא משלהם”, אך דרך ילדיהם הם לומדים עוד משהו על הזוגיות והאהבה של עצמם. משולם פוגש את נחמה (מיקי קם) שאצלה הוא מקווה למצוא נחמה חסדי השם, אבל אחיו (ששון גבאי) שמגיע לביקור פתע משנה לו את התוכניות. האתר אינו מחזיק בתוכן המפר זכויות יוצרים.

פרק חדש נוסף ורביעי במספר בסדרהשטיסל פרק 6לצפייה ישירה שהיא סדרת דרמה ישראלית אשר עוסקת בעולם החרדי ועוקבת אחרי משפחת שטיסל אשר עוברת אירועים מרגשים, עצובים, שמחים וסוחפים. פרק זה הוא פרק מופלא שיצמיד אתכם למסך לכל אורכו שבסיומו את תתאהבו ותתמכרו לסדרה, ולא תפסיקו לחכות לפרק הבא. לסיכום, באתר החדש שלנו, תמצאו מגוון רחב שלסרטים לצפייה ישירהעם תרגום מובנה מכל הזמנים והסוגים וגם מבחר רחב של סדרות לצפייה רבות וטובות אחרות מישראל ומהעולם. פרק חדש נוסף ורביעי במספר בסדרהשטיסל פרק 7לצפייה ישירה שהיא סדרת דרמה ישראלית אשר עוסקת בעולם החרדי ועוקבת אחרי משפחת שטיסל אשר עוברת אירועים מרגשים, עצובים, שמחים וסוחפים.

התעגעתם? ‘שטיסל’ חוזרת בעונה שלישית. צפו בפרק הבכורה

הוא מבקש מהשדכן קניגסברג (אברהם מור) לשדך ביניהם, למורת רוחו של אביו, שרוצה שיתחתן עם רווקה. שולם דוחק בקיווע להיפגש עם אסתי בת התשע-עשרה. למרות היסוסיו, הוא מציע לבסוף לאסתי נישואים, על אף שעודו מאוהב באלישבע. שידור העונה הראשונה החל ב-29 ביוני 2013, והיא כללה 12 פרקים. שידור העונה השנייה החל ב-31 באוקטובר 2015, וזאת כללה גם כן 12 פרקים ופרק נוסף של מאחורי הקלעים. העונה השלישית של הסדרה עלתה לשידור ב-20 בדצמבר 2020 וכללה 9 פרקים.

חנינא מקבל היתר מראש הישיבה, הרב סולובייצ’יק (שולי רנד), והם מתחילים הליך פונדקאות. אז מתחיל תור ארוך להיכנס לתלמוד תורה החדש, וועד ההורים מחזיר את שולם להיות מנהל. ליפא מגלה לגיטי כי הכסף שלקח מהאלמנה הרוויח תשואה נאה, ונותן לגיטי להחליט מה לעשות עם הכסף. לאחר מכן גיטי מקימה מסעדה במרכז גאולה. ליפא וגיטי יוצרים קשר עם אלמנה חשוכת ילדים (עירית שלג), המבקשת לשלם סכום נכבד לזוג שיסכים לקרוא לילדם על שם בעלה המנוח, זליג.

כמה פרקים יש בסדרה “אחיות”? ואיך אפשר לצפות בהם?

פרופסור משניות (ולדימיר פרידמן, עונה 3) – רופא גינקולוג שרוחמי וייס מטופלת אצלו. מנוחה קניגסברג (חנה לסלאו, עונות 2–3) – אלמנתו של השדכן קניגסברג, אשר שולם מגלה בה עניין וכמעט נישא לה. אידלמן (מאור שוויצר, עונות 1–2) – חברו של קיווע שטיסל. רחלי (בלה מנדל, עונה 1–2) – בתו של שוּלֶם, שהתקרבה לחב”ד והתחתנה עם ספרדי חוזר בתשובה. מתגוררים עם ילדיהם בנהריה. בטקס הענקת הפרס מביך אותו אביו, המנצל הזדמנות זו כדי לבקש כסף (‘לשנורר’) מהתורמים לתלמוד תורה שבניהולו.

שירה לוי (ריף נאמן, עונה 3) – בחורה חרדית ממוצא מזרחי, המתחילה להיפגש עם יוסל’ה וייס לאחר טעות בזיהוי. ליפא וייס (זהר שטראוס) – בעלה של גיטי, שנעלם בארגנטינה בעקבות משבר דתי. בהמשך חוזר לארץ ומתמודד גם עם משבר בזוגיות. שולם מנסה למסד את הקשר הזוגי עם נחמה יוקטן אך נתקל בסירוב מצידה. שולם ונחמה נפגשים ביום השלושים של יששכר, וקובעים להיפגש בביתו.

התגובות לסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

גיטי וייס, בתו של שולם, נשואה לליפא, שבעקבות הצעת עבודה נוסע לארגנטינה, אך שם נעלם ללא כל הסבר ומותיר אותה עגונה עם חמישה ילדים. הוא חוזר לקראת סוף העונה הראשונה, אך בעקבות הולדת ילדם השישי פורץ סכסוך בינו ובין גיטי, העוזבת את הבית עם ילדיה. בפלאשבק מוצגת גם תחילת הזוגיות הבעייתית של גיטי וליפא. העונה השלישית של הסדרה הייתה מועמדת ב-16 קטגוריות בטקס פרסי האקדמיה הישראלית לטלוויזיה לשנת 2021, והסדרה זכתה בפרס בקטגוריית שחקנית המשנה הטובה ביותר בסדרת דרמה (מיקי קם). לאחר צאת העונה השלישית של הסדרה, כאן הוציאו הסכת בשם “שטיסל הסיפור האמיתי”. ההסכת יצא ב-9 פרקים כמספר הפרקים בעונה זו.

פרק חדש נוסף ורביעי במספר בסדרהשטיסל פרק 8לצפייה ישירה שהיא סדרת דרמה ישראלית אשר עוסקת בעולם החרדי ועוקבת אחרי משפחת שטיסל אשר עוברת אירועים מרגשים, עצובים, שמחים וסוחפים. פרק חדש נוסף ורביעי במספר בסדרהשטיסל פרק 9לצפייה ישירה שהיא סדרת דרמה ישראלית אשר עוסקת בעולם החרדי ועוקבת אחרי משפחת שטיסל אשר עוברת אירועים מרגשים, עצובים, שמחים וסוחפים. פרק חדש נוסף ורביעי במספר בסדרהשטיסל פרק 10לצפייה ישירה שהיא סדרת דרמה ישראלית אשר עוסקת בעולם החרדי ועוקבת אחרי משפחת שטיסל אשר עוברת אירועים מרגשים, עצובים, שמחים וסוחפים. פרק חדש נוסף ורביעי במספר בסדרהשטיסל פרק 11לצפייה ישירה שהיא סדרת דרמה ישראלית אשר עוסקת בעולם החרדי ועוקבת אחרי משפחת שטיסל אשר עוברת אירועים מרגשים, עצובים, שמחים וסוחפים. פרק חדש נוסף ורביעי במספר בסדרהשטיסל פרק 12לצפייה ישירה שהיא סדרת דרמה ישראלית אשר עוסקת בעולם החרדי ועוקבת אחרי משפחת שטיסל אשר עוברת אירועים מרגשים, עצובים, שמחים וסוחפים. סדרת הדרמה הישראלית החדשה והמדוברת ביותר היא שטיסל לצפייה ישירה כמו כן מדובר באחת הסדרות הסוחפות והמרגשות ביותר כיום בארץ.

יצירת הסדרה

כאשר רוחמי מספרת לאביה על נישואיה מאבד ליפא את עשתונותיו ומכה את בעלה. רוחמי עוזבת את הבית ושבה אל בית הכנסת. גיטי מצדיקה את תגובתו וקוראת לו להשיב את הילדה בכוח. ליפא יוצא לעשות זאת, אוחז במקל על מנת להכות את הבעל הטרי, אך כשהוא רואה את חיבתה העזה של רוחמי לבעלה הלמדן הוא חוזר בו.

כשהיא מגיעה היא פוגשת את נוחעם שמספר לה ששולם ישן. נחמה מחליטה להמתין עד שיתעורר ומזמזמת לעצמה יצירה מוזיקלית המצליחה להוציא את נוחעם מהדיכאון, ולבסוף יוצאת עם נוחעם במקום עם שולם, בהמשך הם מחליטים להתחתן. צבי אריה מקבל הצעה להיות זמר חתונות, חלום ילדות שלו. תחילה הוא נענה להצעה, אך כששמע כי הזמר הקודם בלהקה עזב את החברה החרדית בעקבות ההצלחה, הוא מחליט לבטל את השתתפותו בלהקה. כמו במציאות, בעונה השלישית גם עלילת “שטיסל” התקדמה חמש שנים קדימה בזמן, והיא משחקת היטב על הפער הזה.

סדרות לראות

לחנינא ורוחמי, אך בעקבות שיחה מקרית יום קודם לכן בין גיטי לחנינא במסעדה, בה חושף חנינא פרטים מסיפור חייו, הם מחליטים לבטל את הדיון והנישואים נמשכים. קניגסברג (אברהם מור) לשדך ביניהם, למורת רוחו של אביו, שרוצה שיתחתן עם רווקה. במרץ 2021 נמסר על פיתוח רימייק אמריקאי לסדרה, שיופק על ידי “נטפליקס” בשיתוף חברת “פרימאנטל” (אנ’). את העיבוד לאנגלית כותבת לורן גאסיס (אנ’), ויביים קנת’ לונרגן.

(רות גלר), עונה 1–2) – חברתה של בובע מלכה מבית האבות. (נטע ריסקין) – אחותו הגדולה של עקיבא בעלת מסעדה ואם חרדית לשישה, המנהלת מערכת יחסים רעועה עם בעלה ליפא. רוחמי מקבלת כריות המדמות את שלבי הבטן בהריון.

שטיסל פרק 6

ישנם סדרות ניקיות ללא חוסר צניעות או שירת נשים אבל כן משחקות בהן נשים. המשחק הוא דיאלוגים שונים בן השחקנים / שחקניות – לדוגמא הסדרה שטיסל. בזכייתו השנייה עם הסדרה ונטע ריסקין), מוזיקה מקורית, עיצוב אמנותי ותלבושות. הליהוק לסדרה הושלם ביולי 2012 ובאותו חודש החלו צילומי שנים עשר הפרקים, שהסתיימו באפריל 2013.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן