סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » שוטרים פרק 1

שוטרים פרק 1

ראובן פרץ (דני שטג) – בלש במשטרת נהריה. מה שטוח עכשיו הוא שם נרדף לסדרה ישראלית מוצלחת. לא בגלל שזכה, כמעט בהליכה במזר במסכה, אלא בעיקר שהאמירה החברתית שלו כאילו נבטת במשחק שלו. על המסך כשחקן, כזמר ואדם בחברה שלנו.

אלון מבין שעל מנת להילחם בעזרא, ראשית עליו לשקם את מעמדם הציבורי של השוטרים בעיר. צחי הלוי יככב בתפקיד הראשי כקצין בילוש מצטיין שחוזר לעיר ילדותו נהריה, אך מהר מאוד מבין שהעיר שינתה את פניה ומחליט לצאת להילחם בפשע השורץ בעיר. דניאל גד ושוויצר יגלמו שוטרים ממחלקת הבילוש בראשה עומד אלי פיניש.

מה אתם חושבים על הסדרה עד כה?

כל הזכויות שמורות © לאתר TVNetil.net. האתר אינו מחזיק בתוכן המפר זכויות יוצרים. במידה ונתקלת בתוכן המפר זכויות יוצרים, אנא דווח לנו. אוקיי, אני לא יודע למה כל כך מתלהבים מהסרט הזה, סרט לדעתי גרוע במיוחד ובכלל לא מצחיק. חברים שלי גררו אותי לסרט ואחרי חצי שעה אני נרדמתי, מרטין לורנס תמיד בסרטים מופיע בתור שוטר או אחד שמתחזה לשוטר או איזה פושע כושי חמקמק, אני ממש לא אהבתי את הסרט, ואני לא …

לירז באומן (דור הררי) – יד ימינו של מאור, המוח של הארגון. לאחר שמאור חושב שבאומן מסר את מיקומו של מאור למתנגדיו, הוא מנסה להרוג אותו אך ללא הצלחה. שולה שרעבי (ריטה שוקרון) – אמו של אלון, מתגוררת עם בעלה בנהריה. תום שנהב (אביב בוכלר) – בתם המתבגרת של אלון ומיקי, תלמידת כיתה י”א. חברה של עמית.

פרק 4: השוטר

HOT – השומרים – Watchmen – סדרת הדרמה החדשה מגיעה להוט (ללקוחות בלבד). בלב הסיפור נמצא מתח בין האישי והמקצועי, שמתלכד בשאיפה להיאבק בעבריין המקומי בכל הכוח. ויחד עם זאת, לא בטוח שפעולת הגירוי של רגש ה”תיכנסו בהם” שעליו לוחצת הסדרה, היא הפנטזיה הנכונה מבחינה מוסרית לחורף 2021, אחרי שנה שמתאפיינת במתיחות וחשדנות הולכות וגוברות בין המשטרה לציבורים שונים. החזרתיות של התמה הזאת מעלה שאלות על החשש הישראלי מאובדן הביטחון האישי, כמו גם מאובדן אמון מוחלט ביכולת של כוחות הביטחון להגן על האזרחים מחוסר צדק ואלימות. הדרמה החדשה מבית CBS מספרת על משפחה מגוונת של שוטרים המסורים לאכיפת החוק בניו יורק. פרנק ריגן (השחקן הותיק והמוערך טום סלק) הוא נציב משטרת ניו יורק המושל על המשטרה וכמו כן גם על משפחת ריגן.

סדרת הטלוויזיה “השוטרים” עלתה לשידור ב-25 לינואר 2021, וכעת היא משודרת באופן רשמי בערוץ הטלוויזיה קשת 12 ובממשקי ה- VOD של חברות התקשורת. עם זאת, אפשר לצפות בפרקים המלאים של הסדרה גם במקורות שונים ברחבי הרשת, כמו למשל באתר Sdarot TV ומאקו. כך או כך, נכון לרגע זה “השוטרים” היא למעשה הדרמה היחידה כרגע בשלושת הערוצים המרכזיים, וגם ללא התחרות היא שווה את הצפייה שלכם. בינתיים, עד הסדרה המקורית הבאה, אפשר לקוות לפריצתו של גל סדרות גם בנושאים אחרים לגמרי. הייתי שמחה לכתוב כאן את כל רשימת השחקנים המוכרים המככבים בסדרה, אך לכולנו עוד יש משימות לעשות היום.

נראה שזה הולך באותה הכיוון כמו במציאות – ספויילרים

מאור עזרא שחשב שבאומן זה שניסה לפגוע בו שלח אנשים להוריד את באומן ואת חייליו, אבל הם הצליחו להוריד רק את החיילים שלו, עמית… קובי אדרי (מאור שוויצר) – רכז המודיעין. הופך לעד מדינה ובכך שולח את אלון, ראובן ויואב למעצר. Seret – השומרים – Watchmen – עם תרגום מובנה – באתר הישראלי Seret.

כשהוא מגיע, הוא מגלה שמעמד המשטרה רעוע והעיר נמצאת במצב שבו עבריין אחד, מאור עזרא (שלומי יפרח), וחייליו מטילים טרור בעיר כאשר אפילו השוטרים מפחדים ונותנים להם לעשות כרצונם בעיר. אלון חוזר עם משפחתו לנהריה ובמהרה מגלה שהמשטרה משותקת מול העבריין הצעיר מאור עזרא, שמשליט טרור בעיר. לאחר שהוא חווה השפלה על בשרו, אלון מבין שעל מנת להילחם בעזרא, עליו קודם לשקם את מעמדם של השוטרים בעיר. למטה ריכזנו מספר קישורי סטרימינג המאפשרים צפייה מקוונת בפרקים המלאים מהסדרה “השוטרים”. יואב קשתי (דניאל גד) – שוטר צעיר במשטרת נהריה. משתתף במבצע הנקמה נגד ארגון הפשע של מאור עזרא.

מבזק חדשות

גרסה מקומית ללהיט הבריטי “Come Dine with Me”. חובבי בישול זרים זה לזה, מתחרים מי מהם הוא הבשלן האולטימטיבי. כל אחד יארח את הקבוצה לארוחת ערב חגיגית בביתו, ויקבל בסופה ציונים.

  • על המסך כשחקן, כזמר ואדם בחברה שלנו.
  • תוכנית ההשקעות החדשה של יזהר ואיתן מושכת את תשומת לב המשטרה.
  • כאן ארכיוןעוד…

עמי עטיה (אלי פיניש) – בלש במשטרת נהריה, מכיר את אלון מתקופת היסודי והתיכון, עזב לתחנת עכו לאחר שארגון הפשע של מאור ניסה לפגוע במשפחתו. Ynet – כתבה על הסדרה Watchmen באתר האינטרנט של ידיעות אחרונות. וואלה – ביקורת הסדרה “השומרים” במדור התרבות של אתר וואלה. בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו.

פרק 1

השוטרים בעיר מרגישים חסרי ישע ומי שקובע את סדר היום הוא הפשע. על סף הדמיון לסרטו הראשון של דה נירו כבמאי ” סיפור מרובע ברונקס”, גם לעבריינים יש הילה שיותרת בעיקר תסכול אצל מספר שוטרים בעיר ומכאן מתחיל המפנה בעלילה בסדרה החדשה של ערוץ 12. למרות תקופת הקורונה, הטלוויזיה הישראלית ממשיכה ליצור סדרות חדשות בקצב מסחרר. בקרוב בקשת 12 תעלה ‘השוטרים’, דרמת מתח חדשה שיצרו במאי ‘פאודה’ רותם שמיר ויובל יפת בהפקת ‘קודה’. הדרמה בכיכובם של צחי הלוי, שני כהן, אלי פיניש, דניאל גד, שירי מימון, מאור שוויצר ,דני שטג, הדר רצון ועוד…. “השוטרים” מבוססת על סיפור אמיתי, פרשת “השוטרים הנוקמים” שהתרחשה בנהריה בשנת 2006.

דמותו מבוססת על העבריין הישראלי, מיכאל מור. נעימת הנושא הנלווית לפתיח הסדרה, היא השיר “נהריה” בביצועו של מייק בורשטיין. עלילת הסדרה השומרים מבוססת על הרומן הגרפי מבית DC Comics, אך בניגוד לספרי הקומיקס עוברת עיבוד קל מחדש כאשר היא מתרחשת בעידן המודרני. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה . Walla – כתבה על הסדרה “השוטרים” באתר וואלה! “סרט מצחיק ונחמד מאוד יש קטעים גרועים אבל בסך הכל סרט…”

עוד סדרות ישראליות לצפייה ישירה שאולי תאהבו

ומוסיף בטיילת הגעתון לגלוש וכבר כמעט אין תקווה לעיר. מתוך הכלים השבורים האלו צמחה פרשת השוטרים הנוקמים. זו הפרשה שהייתה הבסיס לתסריט של השוטרים.

בעקבות לכידתו של פושע מבוקש ופציעתו בשוגג, השוטרים שומרים עליו בבית החולים במשמרות. דני מעודד את רונצ’ו להילחם בבריונים. תוכנית ההשקעות החדשה של יזהר ואיתן מושכת את תשומת לב המשטרה.

חוק ושפל: “השוטרים” ממשיכה רצף של סדרות ישראליות מוצלחות על ממסד רקוב

דיגיטלקול התורארון הקודשספר המדברמה לא בסדר איתיכאן חסכניםדוקותייםכאן סקרניםכאן מקשיביםשיחות מילואיםעוד… קול התורארון הקודשספר המדברמה לא בסדר איתיכאן חסכניםדוקותייםכאן סקרניםכאן מקשיביםשיחות מילואיםעוד…

אם אתם מחפשים סרט כיפי, קצר ומצחיק, הסרט שווה צפייה. קצין בילוש מצטיין חוזר לעיר ילדותו נהריה, אך מהר מאוד מבין שהעיר שינתה את פניה ומחליט לצאת להילחם בפשע השורץ בעיר. אחרי הפרק האחרון נראה שזה יהיה בדיוק כמו במציאות.

צפייה ישירה

אך כשהוא לא יכול להתחמק ממסורת המשפחה ג’יימי מחליט לוותר על עתיד מבטיח בתחום המשפטים והופך לשוטר טרי. חייו של ג’יימי מקבלים תפנית כאשר הוא מתבקש לסייע בחקירה משטרתית סודית שאפילו אביו לא יודע עליה ואחת שיכולה להשפיע על מורשת המשפחה. בואו, לא לשלב נשים בדרמת פשע זה הכי 2010.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן