סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » שבאבניקים עונה 2 פרק 14 בדרייב

שבאבניקים עונה 2 פרק 14 בדרייב

בסיום העונה, מאיר שבור-הלב מגלה שרות החליטה להתארס לחבר ילדותה מחוץ לארץ; גדליה ודבורה נפרדים לאחר שגדליה מסרב להתמסר לגישור הפערים ביניהם; במקביל, אבינועם מבין כי חרף ניסיונותיו, הוא אינו מתקבל בקרב חברי הישיבה החילונית. בהיותו פגוע מאוד ומתוך שכרותו בערב פורים, אבינועם מתפרץ יחד עם גדליה למסיבה הנערכת במבנה הישיבה החילונית עם חומר נפץ. בעקבות כך, השניים נכנסים למעצר וכאשר הם יוצאים, אבינועם מגלה כי המעשה הוסרט והוא הפך ל”כוכב רשת” בעולם החרדי, ואילו השכנים הגישו בקשה לסגירת הישיבה בתואנה כי היא מביאה נזק לשכונה. בעקבות הבקשה, נערך עימות בבית המשפט בין הארבעה לשכנים המתלוננים, במהלכו אבינועם מתחרט על השתתפותו בעימות. לאחר שדבורה מתפרצת אל האולם במהלך העימות ומוכיחה בזעם את גדליה על מעשיו, לאחר שגילתה שיצא לפגישה עם נחמה, שותפתה לדירה, ועל כך שמחלוקת לשם שמיים סופה להתקיים; גדליה מתרצה והשניים מתארסים שוב. מקורית24 בדצמבר 2017 – הווה (4 שנים ו־31 שבועות)קישורים חיצונייםדף התוכנית ב-IMDb שבאבניקים היא סדרת דרמה קומית ישראלית מבית היוצר של חברת הטלוויזיה HOT, שעונתה הראשונה צולמה במהלך שנת 2016 ועלתה לשידור בשנים 2017–2018.

تحميل אקסטרים פוטבול פרק 2 MP3 – MP4 – موقع عبد واب – … הסדרה נוצרה על ידי פיליפ אלסנדרי, מארק ברטה, מוניקה רטאצי וג’ורג’יו ולטר, והיא כוללת עונה אחת בעלת 39 פרקים באורך 22 דקות. ברוכים הבאים לפורום הסדרה “שבאבניקים”, המשודרת בהוט. שלושה מהם צעירים שנהנים מהחיים ואחד מהם מלומד, המצטרף אליהם לבקשת הרב כדי שיעזרו לו למצוא זיווג. בצורה זו, אנו נחשפים לחיי החברה החרדית בכלל ואל אתגרי השידוך העומדים בפניה בפרט.

שבאבניקיםעונה 2 פרק 1

בפורום זה תוכלו לדון, לדבר, לשאול, לברר ועוד על כל נושא שקשור… קשת רוזנבלום (אביב פנקס) – תלמידה בישיבה החילונית. צולי גרוס (איתי זבולון) – תלמיד ישיבה המתעב את גדליה, ובמיוחד לאחר שהכשילו במבחן לרבנות. הרב אשי שפיצר (רותם קינן) – רב חרדי המתמנה לשמש כמשגיח בישיבה, והופך ליריבו של הרב יוסף בלוך.

בסדרה מככבים דניאל גד, ישראל אטיאס, אורי לייזרוביץ’ ועומר פרלמן בתפקידים ראשיים. הרב יוסף בלוך (דב נבון) – ראש ישיבת “נתיבות אברהם”, ובנו של ראש הישיבה הקודם שנהרג. מקורב לחבורה ובאופן כללי דוגל במתן חופשיות לבחורים.

אקסטרים פוטבול פרקים מלאים

לאחר שלקה בהתקף פרנויה קשה, נעם מוצא את עצמו מאושפז במחלקה סגורה ומתמודד לראשונה עם סביבה זרה שכוללת אנשים קיצוניים וחוקים נוקשים. במחלקה הפסיכיאטרית הוא גם מוצא לראשונה אנשים שיכולים להבין ולקבל אותו כפי שהוא, מה שגורם לו להאמין שמצא את המקום שהוא יכול להרגיש שייך, אלא שלמחלקה – ולצוות הרפואי שלה – חוקים משלו. את אביו אודי (בן דמותו של אסי דיין ז”ל) מגלם רמי הויברגר, ואת אמו של נעם מגלמת קרוליין לנגפורד, אמו האמיתית של ליאור דיין. לירון בן שלוש (“את לי לילה”, “מוטלים בספק”, “אישה עובדת”) מגלמת את ד”ר זרובסקי, הרופאה הצמודה של נעם, איתה הוא מפתח קשר קרוב הגובל בתלותי.

  • “החולמים” מספרת את סיפורם של סטודנטים צעירים פלסטינים, המגיעים בשנת 2008 לתל אביב ומנסים ליצור לעצמם קהילה משוחררת פלסטינית חדשה.
  • “שקופים” עוקבת אחרי הדמויות השקופות בחברה הישראלית, האנשים שאנחנו עוברים לידם ביומיום ולא רואים אותם, שנמצאים כל הזמן ברקע של חיינו אבל לא זוכים לשום יחס.
  • בעודם מחפשים את הדמויות הישראליות והפלסטיניות שפגשה האם בעת הדיונים באוסלו לפני 26 שנה, מגלים ההורים כי בתם נמצאת בידי דעא”ש. הסדרה תשודר ב-HOT (ישראל), TV2 (נורווגיה) ונטפליקס.
  • דב “לייזר” בראון, ממשפחה אמידה מחו”ל.

בתחילת הסדרה, מבקש מהשלושה לעזור לגדליה למצוא שידוך. בעונה השנייה משמש לגדליה כמדריך חתנים. גדליה, חרדי למדן המקפיד על קלה כחמורה, שהוא צו”ל ובעל קשיים חברתיים. מועבר לגור יחד עם השלושה באותו חדר לבקשת המשגיח הרב בלוך, המבקש מהשלישייה לרכך את חוסר הטאקט בו הוא ניחן ולפתוח אותו לעולם, כדי שיוכל למצוא שידוך. גדליה, חרדי למדן המקפיד על קלה כחמורה, שהוא צו”ל ובעל קשיים חברתיים.

ילדים ביער פרק 2

העונה הראשונה עלתה ב-24 בדצמבר 2017 והסתיימה ב-12 בפברואר 2018, וכללה 12 פרקים. העונה שנייה עלתה לשידור ב-25 ביולי 2021 והסתיימה ב-10 באוקטובר 2021, וכללה 16 פרקים. ב-13 באוקטובר 2021, אושר רשמית על ידי HOT כי הסדרה חודשה לעונה שלישית.

קטעי בית המדרש בעונה הראשונה צולמו בישיבת בני עקיבא “יד אברהם” בנתניה. יוצרי הסדרה הם אלירן מלכה שגם ביים, ודניאל פארן שגם הפיק. בנוסף, על עבודת הבימוי אחראים מאור זגורי ואריאל בנבג’י.

שנות הירח: פרק 1

הרב קליינמן (ערן בן צבי) – ראש הישיבה בה גדליה מנסה את מזלו, שמכשיל אותו במבחני ההסמכה לרבנות. הרב ברוך מרדכי בלוך (מיכה לבינסון) – ראש הישיבה הראשון שנהרג כתוצאה מקריסת הנברשת בפתח הסדרה (השחקן עצמו נפטר לפני צאת הסדרה). רות גוטליב (שלי בן-יוסף) – בתם של ג’ני ופיליפ וחברתה של דבורה בראון, שנפגשת עם דב לייזר, אך מוצאת שפה משותפת עם מאיר. בעונה השנייה מתגלה שאיבדה את ידה בתאונת סקי. דבורה בראון (מאיה ורטהיימר) (עונה 2, משנית בעונה 1) – אחותו התאומה והדעתנית של דב לייזר, שמלומדת בש”ס ופוסקים, כותבת קונטרסי חידושי תורה ואף שואפת להפוך ליועצת הלכה לנשים. מתאהבת בגדליה, ובהמשך השניים מתארסים.

אבינועם אינו מתמסר לשלומי, אלא יוצא עם שירה, מלצרית חילונית, אותה הוא פוגש בבית קפה שהוא נוהג לפקוד. מאיר אף הוא עוקף את שלומי ונפגש עם רות גוטליב, בתם של תורמי הישיבה, שיצאה לפגישת שידוך לא מוצלחת עם דב לייזר, ואילו גדליה מחוזר על ידי אחותו של דב לייזר, דבורה; בתחילה הוא מסרב להצעתה לפגישה, אך לבסוף מתרצה ומסכים להיפגש איתה. מנוע החיפוש בול מציג לא מעט וואריאציות של חיפושים לדוגמא חיפשתם אקסטרים פוטבול פרקים מלאים והמנוע החכם שלנו הציג לכם מתוך מאגר עצום של אתרים את המידע מכל המנועים בעולם. תמיד תוכלו לנסות גם בחיפושים הקשורים, שאולי יעזרו לכם למצוא מידע נוסף תחת המונח אקסטרים פוטבול פרקים מלאים. ארבעת השבאבניקים חייבים ישיבה כדי להתחתן, אבל אף ישיבה לא מוכנה לקבל אותם. הם מוצאים פרצה בחוק שמאפשרת להם להקים ישיבה פיקטיבית שבה הם יהיו מוגנים מכל צו גיוס, וחיים את החיים כפי שהם רוצים לחיות אותם.

מלכות עונה 2 פרק 6

Sdarot TV סדרות אקסטרים פוטבול מדובב עונה 1 פרק 1 לצפייה … כאשר ראש הישיבה שלהם, הרב מרדכי בלוך, נהרג במפתיע מקריסת נברשת, יורש אותו בנו בתפקידו. הוועד המנהל של הישיבה חולק על דרכו החינוכית של הרב בלוך הבן, וממנה למשגיח בישיבה את הרב אשי שפיצר, שיהיה מנהלה בפועל של הישיבה, וישליט בה את דרכו החינוכית המחמירה. לאחר שרביעיית תלמידי הישיבה דלעיל, פוגעים ביחסיו של הרב שפיצר עם בני הזוג גוטליב, תורמים גדולים של הישיבה, מגרש הרב שפיצר את מאיר מהישיבה. השלישייה הנותרת פותחת במרד ובמה שהם תופסים כ”עלילות” בתקשורת, עד שהרב שפיצר מחזיר את מאיר, אך מבקש מהם בתמורה לחדול מן השביתה ולגור בדירה שלו.

בעל דרישות גבוהות מהבחורים, אותם הוא מנהיג ביד קשה. HOT והיוצרים של “מחוברים”, פורמט הצילום העצמי שיצר שפה חדשה בטלוויזיה, מבקשים לנצל את הידע, הניסיון והמיומנות שלהם במטרה לספר באופן אישי ואותנטי את סיפורם של צעירים בעוטף. צעירים הגדלים בעולם שבו, לצד שגרת ההתבגרות, הלימודים, האהבה הראשונה וגיבוש הזהות העצמית, מלווה אותם חרדה קיומית אינסופית כצל שחור. צעירים הגדלים במציאות שבה בכל רגע עלול לקרות משהו אלים, הפורץ את אשליית הנורמליות, עולם שבו האחים הקטנים שלהם מרטיבים בכל לילה את המיטה וההורים שלהם מנסים לשרוד כלכלית ורגשית. “מחוברים עוטף עזה” היא סדרה בת 20 פרקים המספרת בדרך אינטימית ואותנטית את סיפורם של נערות ונערים, דור העתיד של הסכסוך, וגם קורבנות היום-יום שלו, צעירים שיש להם קול שרוצה לפרוץ. לפעמים עבודתו של שוטר היא פשוט לשמור על הסדר הקיים – ככה זה בעיר העתיקה בירושלים.

שבאבניקים 2021 פרק 15 לצפייה ישירה

סדר היום שלהם נע בין מקומות קדושים ויקרים, מכון כושר נפרד לגברים, דייט עם איזה שידוך בלובי של הילטון ובתי קפה. אך הכל משתנה כשמגיע לישיבה משגיח חדש שמחליט לשים סוף לנהנתנות הבלתי פוסקת שלהם. החברות מטשטשת את הגבולות ביניהן ומעמתת אותן עם השאלה מה זה בית, איך נוטים למצוא אותו במקומות לא צפויים, וההכרח לגדול ולעזוב אותו שוב ושוב. שלום לכל גולשי פורום שבאבניקים, בדיון זה הייתי רוצה לשאול אילו סטיגמות כלפי החברה החרדית, שאנחנו שומעים ביום יום, הסדרה ניפצה לכם. ברוכים הבאים לשימושון של פורוםשבאבניקים. בשימושון זה תוכלו למצוא מידע, כתבות וסיקורים הודות הסדרה, העוסקת בחיי ארבעה חרדים צעירים וחושפת את הצופים…

בראיון שנערך עם היוצר אלירן מלכה הוא הודיע שתהיה לסדרה עונה שנייה שתכלול 16 פרקים, שעתידה לעלות לשידור בקיץ 2021. שיתוף פעולה ישראלי-נורווגי עם TV2 ונטפליקס. דרמת מתח אקשן ששורשיה נעוצים בתקופת הסכמי אוסלו בין ישראל לרשות הפלשתינית ב-1993. סיפור מתח-פוליטי-רומנטי דובר אנגלית, עברית, נורווגית וערבית שיצולם ברובו בישראל בכיכובם של שחקנים ישראליים ונורווגים, ובהם אלון אבוטבול.

הנספח: פרק 1

את הישיבה הם מקימים בתוך הדירה של סבתא של דב, בלב הרחוב החילוני האחרון שנשאר בירושלים, מה שמעורר עליהם את השכנים שרוצים לשמור על רוח השכונה ולא מוכנים שהחבורה הזאת תשתלט להם על החלקה הקטנה. הרב שפיצר נוטל לידיו את תפקיד ראש הישיבה, וכשהוא מכריז על כך באמצעות ההכנות להעברת השיעור הכללי בישיבה, הוא גורם לרביעייה להצית מרד נגדו בקרב כל תלמידי הישיבה. כשהוא לא מצליח להשליט סדר בישיבה הוא קורא לארבעה לדין תורה אצל הרב אלתר קופר, גדול הדור, שפוסק לטובת הארבעה. להפתעתה של הרביעייה, מודיע להם הרב בלוך, שחוזר לראשות הישיבה, שעליהם לעזוב לטובתם ולטובת הישיבה.

דב “לייזר” בראון, ממשפחה אמידה מחו”ל. דרמה קומית חדשה שתביים טליה לביא (“אפס ביחסי אנוש”) ויצרו שיר ראובן ושרה אנשין, על שתי נשים צעירות בשנות העשרים המוקדמות לחייהן שעוברות לגור בדירת שותפות קטנה ומסריחה בתל אביב והופכות למשפחה. שיר היא סטודנטית לרפואה שעוזבת את הוריה החונקים בראשון לציון, ושרה נפלטת מהעולם החרדי כדי לנסות למצוא את עצמה בעולם החילוני, והיא עדיין מחפשת. אביב גפן פרץ לתודעה הלאומית בשנת 1992 עם האלבום “זה רק אור הירח”, אלבום מהפכני שסחף דור שלם והוציא לאור נושאים שהיו אסורים בטאבו – התבגרות בבית נטול אהבה עם הורים אגואיסטים, התנגדות לצבא ומלחמות, דכאונות ואכזבה מהמציאות, אבל גם אופטימיות ותקווה לעולם טוב יותר.

שבאבניקים – עונה 2, פרק 16 – פרק אחרון לעונה

את הישיבה, הארבעה מחליטים להקים בדירת סבתם של דב ודבורה הממוקמת בלב הרחוב החילוני, מעשה אשר מעורר עליהם את חמת השכנים שמעוניינים לשמור על צביונה החילוני של השכונה. Sdarot TV סדרות אקסטרים פוטבול מדובב עונה 1 פרק 1 לצפייה ישירה 2 mp3. 78,949 views Feb 28, 2020 … …more …more.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן