סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » רשת צפיה ישירה

רשת צפיה ישירה

צפייה ישירה בסרטים חדשים, כל הסרטים לצפייה ישירה במקום אחד ישירות באתר ללא הורדה למחשב. VOD הינו אתר הצפייה הישירה הגדול והמוביל ברשת. בין 4 ביוני ל-3 באוגוסט 2017, שידר הערוץ את תוכני הטלוויזיה החינוכית לאחר שנחתם הסכם שידורי החינוכית בתאגיד השידור הישראלי, כולל מהדורת הערב החדש.

ערוץ “קשת” 12, ערוץ טלוויזיה מסחרי ישראלי המשודר באפיק 12. הערוץ משדר תכניות בוקר, אירוח, אקטואליה, תחקירים, דוקו, ריאלטי, תכניות דרמה וקומדיה, ריאליטי, סאטירה, בידור, חדשות ומגוון רחב של תכנים. ערוץ “רשת” 13 הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי המשודר באפיק 13. הערוץ משדר תכניות אקטואליה, תחקירים, דרמה, קומדיה, תכניות בידור ואירוח ותוכניות מציאות. בין היתר משדר הערוץ את מהדורת החדשות במקביל לשידור בקשת.

ערוץ הידברות לצפייה ישירה לייב – לצפייה לחץ כאן

אן חינוכית הוא ערוץ טלוויזיה ציבורי, ששידוריו מיועדים לילדים ונוער. הערוץ מחליף את הטלוויזיה החינוכית הישראלית בעקבות חוק השידור הציבורי הישראלי, וקם ב-15 באוגוסט 2018 כחלק מתאגיד “כאן”. מאז תחילת פעילותו הערוץ משודר באיכות SD בטלוויזיה, ובאיכות HD באתר ובאפליקציית “כאן”.

ערוץ הידברות הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי המוצג באפיק 97 בשירותי הטלוויזיה. הערוץ מציג שידורים על הידברות, אמונה, דת ועוד. כאן חינוכית הוא ערוץ טלויזיה מבית תאגיד השידור הישראלי. בעבר נקרא ערוץ 23 (ערוץ חינוכית) של רשות השידור הישראלית. הערוץ מציג תכנים לימודיים והעשרה בתחומים שונים וגם תוכן לילדים. הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי ישראלי, המשודר באמצעות חברת הכבלים “HOT”, חברת הלוויין “yes”, סלקום tv (באיכות HD), פרטנר TV או באמצעות ממיר עידן+.

קול התור

אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות. ערוץ 24 הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי מבית קשת 12. הערוץ מציג בעיקר תכנים של מוזיקה, שירים חדשים, קליפים ועוד.

פעילותו העיקרית של הארגון בישראל היא הפעלת ערוץ הידברות בטלוויזיה הרב-ערוצית בישראל. הערוץ הוקם בשנת 2008 ומשודרות בו הרצאות וסדנאות בנושאים כגון אמונה, חינוך, שלום בית, אהבה, שם האדם, יהדות ומדע, ישראל והעמים והתמודדות עם קשיים. בערוץ גם תוכניות לילדים, אירוח, מוזיקה וכתבות. הערוץ משדר 24 שעות ביממה, למעט שבתות וחגים.

קשת 12 (ערוץ

ומעתה קשת משדרת בערוץ 12, רשת משדרת בערוץ 13. בין היתר קשת 12 הייתה הראשונה ששילבה במהלך שידור הפרסומות בערוץ, כתובית “מיד נשוב” אשר מיידעת את הצופה שכעת יש פרסומות ואף שעון אשר נותן חיווי מתי הפרסומות מסתיימות. מה שגרם גם לערוצים המסחריים האחרים לנהוג כמוה. ראש הממשלה ומשרד הבריאות בשידור חי, הם יגבילו עוד יותר את ההנחיות בעקבות התפשטות וירוס הקורונה בישראל. התפשטות נגיף הקורונה בישראל הביאה את משרד הבריאות להורות על בידוד בית לכל מי ששהה בקרבת …

אנו נמשיך להילחם ביתר שאת בבעלי ההון על מנת להנגיש ולאפשר צפייה חינמית לכל דורש בכל מיקום בעולם. אנו מודים לכל הצופים שלנו על התמיכה הרבה, אנו שואבים מכם מוטיבציה להמשיך את פעילות האתר. מומחי הסייבר של אתר סדרות נערכו מבעוד מועד לכל תרחיש, כבר מתחילת המשפט בארה״ב. איזור אישי חדש, שם ירוכזו כל הפרקים שלא סיימת והסדרות שלך. בצפייה בבינג’ הפרקים שנצפו לא מסומנים אוטומטית.

ערוץ 21 (ערוץ הקניות)

אתר israelTV מעדכן כל מה שחם על המסך הישן ועל המסך הקטן וברחבי הרשת. תכני בידור ותכנים ויראליים, מהארץ ומהעולם. היחסים המורכבים בין חמיות לכלות נמצאים כמעט בכל בית בישראל. בסרט חושפני ואישי מלווה עינת ארליך, חמיות וכלות, ובוחנת מקרוב את מערכת היחסים הסבוכה ביניהן.

מה מרגישים הילדים על ההחלטה שהתקבלה עבורם? מדוע עמדת הממסד הרפואי בישראל כל כך עיקשת ? האם הכרח שמפעל בנק הזרע ייסגר בעקבות פתיחת האופציה לתרומה לא אנונימית? בפעם הראשונה בישראל נשמע קולם של הדמויות הראשיות האמיתיות בעולם תרומות הזרע, קול שרבים היו מעדיפים שלא יישמע.

האח הגדול VOD | פרק 34: משימת ההתעלמות ממשיכה

הערוץ מציג בעיקר תכנים של מוצרי צריכה לקהל הצרכנים הצופה בבתים. רוצים גם אתם לצפות בערוצי הטלוויזיה השונים בשידור חי בחינם? כאן, בעמוד זה אתם יכולים לראות את מה שאתם רוצים ללא תשלום.

שידורי הערוץ מועברים גם באתר האינטרנט של הארגון. כאן 11 הוא ערוץ של תאגיד השידור הישראלי, המחליף את ערוץ 11 (הערוץ הראשון) שהיה בעבר של רשות השידור הישראלית. ניתן לצפות בחדשות ואקטואליה, מבזקים, תוכניות בידור ופנאי ועוד.

דווקא כשהמחירים עולים: השכר הממוצע בישראל יורד

גם אתם יכולים להגיע ללקוחות חדשים באמצעות פרסום כתבה בתשלום באתר חינם בחינם. השוטרים היא דרמת פשע משטרתית ישראלית המשודרת בקשת 12. ביים אותה רותם שמיר והתסריטאי הראשי הוא יובל יפת. הסכתיםמכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד… מכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדה היסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד…

ערוץ 33 היה ערוץ טלוויזיה ציבורי ישראלי שבהתחלה שידר את שידורי ערוץ הכנסת, לאחר מכן תוכניות מקור בעברית ולאחר סגירת המחלקה העברית שידר בעיקר תוכניות בשפה הערבית. הערוץ נקלט בבתי הצופים באמצעות שידור דיגיטלי קרקעי, באמצעות חברת הכבלים (“הוט”) או באמצעות חברת הלוויין (“יס”). כמו כן ניתן היה לקלוט את השידור בכל המזרח התיכון גם באמצעות צלחת לוויין פרטית המכוונת ללוויין עמוס. בידיוק בשביל זה הכנו לכם פוסט הכולל ערוצי טלוויזיה לייב לצפייה ישירה כדי להנות מהחדשות, סדרות ומשחקי ספורט. ערוץ 26 הוא ערוץ האח הגדול מבית רשת והיה בעבר מבית קשת.

חדשות היום עם אלמוג בוקר

הערוץ משדר שידורים ישירים ממליאת הכנסת ומוועדותיה, וכן מפיק באופן עצמאי תוכניות אקטואליה פוליטית נוספות. מה המשקל של ידיעת המוצא בגיבוש הזהות האישית שלנו ? עד כמה מוסרי להחליט החלטה לכל החיים עבור יישות שעדיין אינה קיימת?

הוא ערוץ טלוויזיה ציבורי ממלכתי בישראל, הפועל במסגרת תאגיד השידור הישראלי. הערוץ החל את שידוריו ב-15 במאי 2017 והחליף את הערוץ הראשון של רשות השידור. מכאן 33 הוא ערוץ טלויזיה של תאגיד השידור הישראלי. הערוץ היה בעבר ערוץ 33 של רשות השידור הישראלית. הערוץ מציג תכני אקטואליה וחדשות, ותכנים נוספים בשפה הערבית.

ערוץ 13 לצפייה ישירה לייב- לצפייה לחץ כאן

אספנו עבורכם את כל ערוצי הטלוויזיה המאפשרים צפייה ישירה בצורה החוקית ורכזנו לכם את הערוצים בצורת אינדקס נוח, פשוט ומהיר לתפעול ולצפייה. Russia Today – חדשות בשידור חי מבית ערוץ רוסיה הפדרלית. ערוץ הילדים (נקרא בעבר “ערוץ 6”) הוא ערוץ טלוויזיה ישראלי לילדים ונוער, המשודר בפרטנר tv ובסלקום tv.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן