סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » רשימת סדרות נטפליקס

רשימת סדרות נטפליקס

המותחן העל-טבעי שנוצר כסדרת המשך ל”מי מתגורר בבית היל” זכה אמנם לביקורות משבחות על התפאורה והארט האמינים אך במקביל נטען כי הסדרה עלולה להיות ארוכה מדי עם סוף מאכזב. בפועל, מדובר בסדרה סוחפת ומפחידה על אחוזה מהפנטת רדופת רוחות וסיפור אהבה שקשה להישאר אדישים אליו, כשויקטוריה פדרטי המדהימה בתפקיד ראשי יוצא דופן. נטפליקס קיימת כבר יותר מ-20 שנה וצברה קהל לקוחות גדול.

מומחים לחתולים צוללים אל תוך המוח החתולי כדי לחשוף את היכולות האמיתיות של חיית המחמד הקופצנית. לפעמים זה נעשה בעדינות מחניקת גרון, פעמים אחרות באלימות גרוטסקית, רוב הזמן עם ממד קומי מאזן ותמיד מעניין ומלבב. את הבלוג יצרתי מתוך אהבה לאוכל ומתוך רצון ליצור מקום בו אפשר ללמוד, ליצור ולשחק עם אוכל והילדים שלנו.

סמוך על סול | עונה 5

תשע עונות מתוך שש סדרות שודרו מאז שהגיעה “דרדוויל” ב-2015 כסנונית הראשונה בשיתוף הפעולה בין נטפליקס למארוול, ועד ליוני האחרון, שאז הגיעה העונה השנייה של “לוק קייג'”. אחרי כל זה, עם הרבה עליות ובעיקר מורדות שמרחו את זמננו בלי סוף, מבין הסדרות האלה אפשר לסמן שתי עונות יחידות שבאמת שוות את זמנכם. מספרת על “הבחור” חסר השם, שליח וויד על אופניים בניו יורק.בסדרה אנחנו נתקלים בסיטואציות ולקוחות הזויים שהסדרה עוקבת אחר חייהם ועל הקשר של כולם ל”בחור”.

סדרה חדשה לחלוטין, יצאה בשנה שעברה וסובבת סביב חייו של גו’ אקזוטיק. הסדרה כרגע נמצאת במקומות הראשונים של רשימת הסדרות המומלצות בנטפליקס ובצדק. ג’ו אקזוטיק הוא בעל גן חיות בו יש בעיקר חתולים גדולים. הסדרה עוסקת בכל נושא התחרות של מגדלי החתולים בינם לבין עצמם, ושמה דגש על יריבות ארוכת שנים בין ג’ו לקרול בסקין. עבור מי שמחפש לצפות בסדרות מומלצות בנטפליקס והוא אוהב את ז’אנר הפשע, מלחמות סמים, רציחות קרות ומהלכים מתוחכמים שברוני סמים עושים כדי לבסס את מעמדם ולשלוט, זאת בחירה מומלצת.

רק הולכת ומשתפרת: “GLOW” היא סדרת הקיץ המושלמת

אם אתם הורים סביר להניח שתמצאו את עצמכם בהרבה סיטואציות שמוצגות בסדרה. לאחרונה העונה השישית של הסדרה עלתה לשירות התוכן של נטפליקס והחלטנו שזאת סיבה מספיק טובה להמליץ לכם עליה. שבעה תינוקות מאומצים ע”י מיליארדר בשם רג’ינלד הרגריבס, שמאמן אותם להציל את העולם.

לכל מי שמחפש סדרות מומלצות בנטפליקס והוא אוהב עלילות שוד, זאת הסדרה בשבילו. ג’נג’י כהן כבר יצרה עבור נטפליקס את “כתום זה השחור החדש” (שלא זמינה במלואה בנטפליקס בישראל, מאחר שהזכויות עליה מצויות בידי HOT), וחזרה עם הפנינה המתוקה הזו בכיכובה של אליסון ברי. סיפורה של ליגת היאבקות מקצועית של נשים, אמיתית לחלוטין, שהוקמה בשנות ה-80 בעזרתן של שחקניות מובטלות וכרוז משועשע, והפכה לתוכנית טלוויזיה שרצה בסינדיקציה במשך ארבע שנים. אם העונה הראשונה ניסתה לבנות משהו מאפס, בשנייה הוא כבר בנוי ומתפקד בשיא המרץ. ההתגייסות הקולקטיבית הזו, שהלכה ונבנתה לאורך העונה הראשונה, מגיעה לשיאה בעונה השנייה כשהקבוצה כבר מלוכדת ומשחקת עם נקודות החוזק של כל החברות בה. ואם נצא שנייה החוצה מהתסריט ונביט עליו מבחוץ, זה ייצוג די מרשים של חברות נשית שלא מנוצל לצרכי קידום סבוני של העלילה, רגעי “או מיי גאד שי דידנט” או פיתוי נקודת המבט הגברית, ובאמת נדיר למצוא את זה בטלוויזיה.

כוח עליון: “חסרי אלוהים” של נטפליקס מסעירה, יפהפיה ומהפנטת

הסדרה מציגה סיפור של שני אחים, קיד הוא קומיקאי מצליח ומולטי מיליונר וקרלטון הוא לוזר שחי על חשבון אחיו ומסתבך בחובות לשוק האפור. ערב אחד כשהשניים יוצאים למועדון בפילדלפיה קורה משהו שמאיים להרוס את חייו של קיד. סדרת אימה ומיסתורין של רבקה סוננשיין, שיצרה את הסדרה בהשראת פודקאסט בעל אותו שם ששודר במקור בשנת 2016, והפכה אותו לסדרת מתח ואימה שמתכתבת עם סרטים מפורסמים מהז’אנר כמו פרויקט המכשפה מבלייר, הניצוץ ועוד. חשוב לציין שהפרק הראשון מתחיל קצת איטי ולא מסביר את הסיבה להתפרצות הקטלנית אך העניינים יתחילו לזוז מהר לקראת סוף הפרק הראשון ובהמשך תקבלו גם הסבר איך ההתפרצות החלה. הסדרה מתארת את הסיפורים של כמה מהוויקינגים המפורסמים בהיסטוריה, כל זאת על רקע המלחמות על כס המלוכה האנגלי.

קשה לחשוב על עיר שמייצגת יותר דעיכה אמריקאית מאשר פלינט שבמישיגן. העיר שבה נולדה לפני 110 שנים ג’נרל מוטורס וסיפקה לתושביה מאות מקומות עבודה, הוכתה על ידי גוויעת תעשיית הרכב האמריקאית ואז גוועה בעצמה. חוויית הצפייה ב”בוג’ק הורסמן” מורכבת מרגעים שבהם מישהו כאילו כיווצ’ץ לכם את הלב, ומיד אחריהם רגעים בהם כואבת הבטן מרוב צחוק. בארבע השנים האחרונות זו כבר הפכה קלישאה שחוקה לומר שהדמות הכי אנושית על המסך היא זו של סוס מצויר, אך זו כנראה האמת. כמו כולנו, בוג’ק מנסה לצלוח את החיים האלו בלי לדעת בדיוק איך, והצורה המדויקת בה מצליחה הסדרה לנסח את התהיות הקיומיות שלו ושל הדמויות האחרות, משכיחה את העובדה שהוא כוכב הוליוודי ששוחה בכסף והגשים את כל החלומות שלו.

מסמנים את אורנג’ קאונטי עונה 2 בנטפליקס

התסריטאי והמפיק ראיין מרפי, מי שהביא לנו את ״אמריקה נגד או.ג׳יי סימפסון״, ״אימה אמריקאית״, ״הרצח של ורסצ’ה״ ואת ״גלי״, חתם על חוזה שמן במיוחד עם נטפליקס שבמסגרתו יפיק סדרות לחברה במשך חמש שנים תמורת 300 מיליון דולר (!). אחרי שיצר לנטפליקס את ״הפוליטיקאי״ שלא זכתה להצלחה גדולה, מגיעה ״הוליווד״ שנראית מבטיחה מאוד. היא מתרחשת בהוליווד בתקופה שלאחר מלחמת העולם השנייה, ומציגה מעין תרחיש דמיוני על אולפני הסרטים.

עורך הדין המיתולוגי של וולטר וג’סי זוכה לסדרת ספין משלו שמראה את כל האירועים אשר קדמו לכל הסיפור המתרחש בשובר שורות. בנוסף, חשוב לציין שהסדרה הייתה מועמדת לזכייה בפרס גלובוס הזהב. סדרה דוקומנטרית העוסקת סביב האופן בו מפיקים, מייצרים, מוכרים וצורכים סמים. צוות צילום עוקב אחרי המשתמשים וסוחרי הסמים בסדרת ראיונות מעמיקים ונטולי צנזורה. במהלך צילומי הראיונות עם שלושה סוחרי סמים באמסטרדם בעונה השלישית של הסרה, שוטר מקומי פרץ לדירה ועצר את סוחר הסמים בזמן שהמצלמה תיעדה הכל. “המורדת” היא סדרת מופת אשר חושפת צדדים נסתרים של הקהילה החרדית בברוקלין, אשר הביאה למועמדות לפרס האמי של שירה האס- השחקנית הראשית בסדרה.

מרגשים, חכמים, מטלטלים: הפרקים הכי טובים ששודרו בטלוויזיה ב-2017

נטפליקס היא חברה אמריקאית שנוסדה בשנת 1995 ועיקר הכנסותיה מגיעות משירותי הזרמת תוכן למנויים בפלטפורמות השונות בהן היא זמינה. מנויי נטפליקס נהנים מספריית תוכן ענקית של סרטים וסדרות בשפות שונות עם תרגום מובנה, בהם ניתן לצפות באמצעות אתר האינטרנט של נטפליקס וכמו כן במכשירים נוספים כגון טלוויזיות חכמות, סמארטפונים, קונסולות משחק ועוד. אחרי שסדרות פשע אמיתי היו להצלחה גדולה בשירות התוכן של נטפליקס, כעת מצטרפת לז׳אנר סדרה מרתקת בשם ״הרוקח״. מדובר בסדרה תיעודית שמציגה לנו את סיפורו העצוב והלא יאמן של אדם בשם דן שניידר, העוסק כרוקח בעיר הקטנה בלואיזיאנה, ארצות הברית. מדובר בסדרת דרמת-מתח צרפתית מעולה בת 6 פרקים בלבד שמגוללת סיפור על רוצחת סדרתית בשנות ה-90 ונשלחה לכלא לכל חייה. 20 שנה לאחר מכן כאשר המשטרה מזהה שיש חקיין שמחקה את האופן בו ביצעה את הפשעים שלה, היא מנסה לעזור למשטרה לתפוס אותו.

למרות שנכנסה לכלא בתור אישה מאורסת לגבר, עד מהרה היא מוצאת את עצמה בכלא מנהלת רומן לוהט עם אלכס האקסית, שמסתבר שהגיעה לאותו כלא בדיוק. סרגיי, אהובתו, בנם האוטיסט, גרושתו של סרגיי ועוד כמה אנשים מתאגדים בכדי להימלט מהסגר. המטרה שלהם היא להגיע לאי מדברי אשר נמצא בקרליה (חבל ארץ היסטורי בצפון אירופה), שם הם יוכלו להתחיל את חייהם מ-0. דבר זה אינו פשוט, במיוחד לאור סיפורי הדרמה של כל אחד ואחת מהדמויות. נטפליקס אינה ידועה כחברה שמנדבת יותר מדי מידע, אך נראה שהיא מתחילה להיות קצת יותר גמישה.

נפלאות התזונה: “שולחן השף” הנהדרת מתעלה הרבה מעל הנעשה בצלחת

הסדרה הינה ספין אוף לסדרה “נרקוס”, במקור נועדה להיות ההמשך של נרקוס וכעת נהפכה לסדרת בת. במהלך 2020 קיבלנו אלינו את העונה השניה של נרקוס מקסיקו המספרת על הסיפור ההיסטורי של קרטלי הסמים במקסיקו. סדרות נטפליקס מסוג קומדיית מצבים בדרך כלל מתעלות על עצמן, והסדרה המונפשת הזו היא מבית היוצר של ריק ומורטי. הסדרה מספרת על משפחת חייזרים שהחליטו לעבור למרכז אמריקה ומנסים להיטמע בין כולם תוך כדי שהם מחזיקים במחשב בעל תכונות אנושיות שעתיד להשתלט על הארץ, בינתיים הם מנסים להחליט איפה יותר טוב לחיות, בכדור הארץ או בכוכב ממנו הגיעו.

אפשר לומר “גאולה דרך הביבים”, אבל לבוג’אק אין גאולה, והוא גם לא מחפש אותה. הוא רק מנסה לחיות את החיים שלו בלי להותיר אחריו יותר מדי הרס. את מה שכבר עשה ינסה לתקן, אבל בדרך לשם כבר יעשה את הנזק הבא. הם מנסים כל הזמן, ובאופן מודע ואקטיבי, להיות כאלה. וזו גם הטקטיקה, אם אפשר לקרוא לה ככה, שבה פועלת הסדרה. דרמת הפשע הזו על איל הפשע הקולומביאני פבלו אסקובר ועל הניסיונות ללכוד אותו, לא ממש אחידה ברמתה וסובלת מאי אילו חולשות, אבל ככל שהיא מתקדמת ומתמקדת, כך היא משתפרת.

איפה אפשר לקנות מדבקות קיר לילדים

זהו הדין גם לגבי התמורות ש”הכתר” מציגה – לכאורה כאלו שלא שינו באמת את יחסי הכוחות בין הארמון לבין הממשל, אבל בפועל תוצאה של התפתחויות אישיות מורכבות שמתגלגלות לנגד עינינו מפרק לפרק. גם בנוף הטלוויזיוני העשיר והמגוון של ימינו קשה למצוא יצירה שכל מאפייניה השונים משתלבים אלה באלה בהרמוניה שכזו, כשכולם נעשים ברמה הגבוהה ביותר האפשרית. הגיבורה הראשית שלה אינה אליזבת, כי אם מעמדה, תוארה, או נכון יותר הביטוי הפיזי שלה בדמות העצם הנוצץ שעל ראשה. ההשפעה של המעמד עליה ועל כל אחד מבני משפחתה אינו דרמטי במובן המטלטל שהתרגלנו לראות בו טרגדיות – אלא במובן אנושי ונוגע ללב.

אדם מסתורי שמכנה את עצמו “הפרופסור” זומם להוציא לפועל את השוד הגדול ביותר שהיה אי פעם. כדי לבצע את התוכנית השאפתנית שלו, הוא צריך לגייס צוות שכולל שמונה אנשים עם התמחויות קרימינליות שונות. סדרת נטפליקס דרמטית ועוצמתית בכיכובו של השחקן ג’ייסון בייטמן שמוכר לחלק מכם מהסדרה “משפחה בהפרעה”.

פארגו | עונה 4

תלמיד תיכון בשם קליי ג’נסן חוזר יום אחד לביתו מבית הספר ומגלה שם תיבה מסתורית במרפסת שלו. בתוך התיבה הוא מגלה שבע קלטות שהוקלטו על ידי חברתו לכיתה, האנה בייקר, בחורה צעירה בה היה מאוהב. בקלטות שהאנה השאירה אחריה חושפת האנה סוג של יומן אודיו רגשי, שמפרט את שלוש עשרה הסיבות מדוע בעצם היא החליטה לעזוב את העולם הזה.

  • כל סיום של פרק משאיר במתח שלא משאיר ספק שתקליקו על כפתור הצפייה בפרק הבא.
  • הסדרה מציגה סיפורים אפלים על נוכלים ופושעים ממדרגה ראשונה, שאנשים תמימים עשו טעות גורלית כאשר הסכימו להכניס אותם לביתם בתור שותפים לדירה.
  • ״טוני נולד מחדש״ (“After Life״) עוסקת בטוני, עיתונאי מיזנטרופ (ריקי ג’רבייס מ״המשרד״ הבריטי) שאיבד את אשתו.
  • למי שלא מכיר את הסדרה, וירג’ן ריבר היא דרמה רומנטית שמבוססת על ספר מאת רובין קאר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן