סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » ריקוד האש פרק 4 לצפייה ישירה

ריקוד האש פרק 4 לצפייה ישירה

ריקוד האש פרק 8 לצפייה ישירה, ריקוד האש פרק 8 להורדה, ריקוד האש פרק 8 שידור חי, ריקוד האש פרק 8 שידור ישיר, ריקוד האש פרק 8 המלא לצפייה ישירה או להורדה, ריקוד האש 2022 פרק 8 לצפייה ישירה או להורדה, ריקוד האש עונה 1 פרק 8 לצפייה ישירה או להורדה – הפרק המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. סדרת דרמה מלאת קסם שמתרחשת בקהילה חרדית מיוחדת במינה בטבריה. ריקוד האש פרק 4 לצפייה ישירה, ריקוד האש פרק 4 להורדה, ריקוד האש פרק 4 שידור חי, ריקוד האש פרק 4 שידור ישיר, ריקוד האש פרק 4 המלא לצפייה ישירה או להורדה, ריקוד האש 2022 פרק 4 לצפייה ישירה או להורדה, ריקוד האש עונה 1 פרק 4 לצפייה ישירה או להורדה – הפרק המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן מתי הפרק עולה (לחץ עלי). (עונה 1) בנו הבכור של אדמו”ר קהילה חסידית בטבריה (יהודה לוי), נתן, מבטיח ללמד צעירה בת 18 מהקהילה לרצות את החיים ולא להיות בודדה. אלא שבעבר נחשד נתן באהבה אסורה עם אחת החסידות.

ריקוד האש פרק 4 היא סדרת דרמה מלאת קסם שמתרחשת בקהילה חרדית מיוחדת במינה בטבריה. במרכז הסדרה נתן (יהודה לוי) הבן הבכור של האדמו”ר שהלך לעולמו, ואמור לרשת את תפקידו, נהג להיות “רב של נשים” מה שמעיב על קבלתו ע”י הקהילה וגורם למאבק מול אח הצעיר (עידו ברטל). הרב נתן הבטיח לא לחזור לעיסוקו כשהתחתן, אבל ההבטחה שלו מופרת כשהוא פוגש את פייגי (מיה עיברין) בת ה-17 ברגע אחד נואש שלה כשהוא אינו מצליח לעמוד מנגד.

משתמשים שתרמו לאתר אינם צריכים להמתין לטעינת הפרק!

אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות. שתפו את גולשי אידיבי בדעתכם על סדרת הטלויזיה, כתבו ביקורת, שאלו שאלות, ודונו ברעיונות שראיתם על המסך. האתר אינו מחזיק בתוכן המפר זכויות יוצרים. במידה ונתקלת בתוכן המפר זכויות יוצרים, אנא דווח לנו. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה .

(עונה 1) ברגע אחד נואש בקהילה חסידית בטבריה, פייגי בת ה-18 (מיה עברין) נעזרת בנתן (יהודה לוי), בנו הבכור של אדמו”ר הקהילה, כבן 35, נשוי ואב לשלום. בעקבות המפגש הזה החיים של שניהם משתנים. הוא מבטיח ללמד אותה לרצות את החיים ולא להיות בודדה ופייגי תובעת את קיום ההבטחה. במרכז הסדרה המתרחשת בקהילה חסידית בטבריה, נמצאת פייגי בת ה-18 (מיה עברין). ברגע אחד נואש היא נעזרת בנתן (יהודה לוי) בנו הבכור של אדמו”ר הקהילה, כבן 35 ,נשוי ואב לשלום. בעקבות המפגש הזה החיים של שניהם משתנים. הוא מבטיח ללמד אותה לרצות את החיים ולא להיות בודדה ופייגי תובעת את קיום ההבטחה. ריקוד האש פרק 6 לצפייה ישירה, ריקוד האש פרק 6 להורדה, ריקוד האש פרק 6 שידור חי, ריקוד האש פרק 6 שידור ישיר, ריקוד האש פרק 6 המלא לצפייה ישירה או להורדה, ריקוד האש 2022 פרק 6 לצפייה ישירה או להורדה, ריקוד האש עונה 1 פרק 6 לצפייה ישירה או להורדה – הפרק המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית.

טעינה ריקוד האש פרק 6 לצפייה ישירה

אחרי המפגש ביניהם יחזור נתן לעשות את מה שהוא עושה הכי טוב, להקשיב ולכוון את ליבן של נשים. פייגי גדלה עם אם חד-הורית פגועת-נפש ובלתי צפויה (נועה קולר) שמאוימת מהקשר הדק שנרקם בין השניים. ככל שפייגי נהפכת עצמאית יותר, כך האומץ שלה גדל והיא מצליחה לעמוד מול קהילה שלמה שמתקוממת מול הרב ודורשת ממנו להפסיק את פעולתו. הוא מבטיח ללמד אותה לרצות את החיים ולא להיות בודדה ופייגי תובעת את קיום ההבטחה. מערכת יחסים מורכבת ועמוקה נוצרת בין החסידה הצעירה לנתן, בן ה-35 שנשוי ואב לנער בן 18. פייגי גדלה עם אם חד הורית פגועת נפש ובלתי צפויה (נועה קולר) שמאוימת מהקשר הדק שנרקם בין השניים.

דבר מה שהוא גדול וקטן בו זמנית, אינטימי להפליא ובכל זאת עצום מאין כמוהו. סדרות הינו אתר המציע חווית צפייה ישירה של סדרות שונות מהארץ ומחו”ל, במגוון רחב של ז’אנרים והתאמות לקהלי יעד שונים, בניהם משפחה, ילדים, גיל הרך ועוד. לכל הסדרות מחו”ל הנמצאות באתר סדרות, מצורפות כתוביות בשפה העברית (נקרא גם “תרגום מובנה”). גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים.

טעינה ריקוד האש פרק 4 לצפייה ישירה

בנו הבכור של אדמו”ר קהילה חסידית בטבריה (יהודה לוי), נתן, מבטיח ללמד צעירה בת 18 מהקהילה לרצות את החיים ולא להיות בודדה. אלא שבעבר נחשד נתן באהבה אסורה עם אחת החסידות. סדרה מרתקת מאת הבמאית המוערכת רמה בורשטיין, המתרחשת בקהילה חסידית בטבריה ובמרכזה פייגי (מיה עברין) בת ה-18, שחייה משתנים בעקבות מפגש מקרי עם נתן (יהודה לוי), בנו של אדמו”ר הקהילה שנחשד באהבה אסורה. אחרי שנחשד באהבה אסורה עם אחת החסידות, הוא חדל להיפגש עם נשים ביחידות ובעצם איבד את הזכות לרשת את האדמו”רות אחרי מות אביו. שרוליק אחיו הצעיר (עידו ברטל) ראוי יותר. אחרי המפגש ביניהם יחזור נתן לעשות את מה שהוא עושה הכי טוב, להקשיב ולכוון את ליבן של נשים. קורים בה דברים, יש דמויות ראשיות ודמויות משנה, יש סצינות וקווי אורך ורוחב, אבל עדיין לא ברור לי באמת על מה היא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן