סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » ריקוד האש פרקים מלאים

ריקוד האש פרקים מלאים

שוב ושוב הקהל הישראלי מתאהב בתכנים המדברים בשפה שלו, ולא פלא שסדרות טלויזיה ישראליות מצליחות לגעת, לרגש, למתוח, להלהיב ולעורר את הקהל המקומי. במדור זה תוכלו למצוא את כל מה שחדש על המסך הביתי מתוצרת כחול-לבן. הסכתיםמכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד… מכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד… כל הזכויות שמורות אין להעתיק, לשכפל, ו/או אמצעי מכני, דיגיטלי, אופטי, מגנטי ו/או אחר את המידע באתר אינטרנט זה לשימוש מסחרי כרטיסים להופעות כל המידע אודות ההופעות נמצא באחריותם של האמרגנים. האם אישה חרדית מחייכת בחלום וחולמת על אהבה אמתית, כמו זו שהיא רואה, לכאורה, בהבזקים מחוץ לחומות הקהילה.

  • נתן, בנו של האדמו”ר לוקח אותה תחת חסותו ומבטיח ללמד אותה לבחור בחיים. אחרי מות האדמו”ר, נתן יצטרך להחליט מי יירש את הכיסא.
  • ואני אומר לה, לאהובת ליבי, בואי נצפה ביחד בפרק החדש.

הסדרה הומה מאימג’ים חזקים, נוגעים ללב. כל הסצנות המשותפות של עיברין וקולר, כשרק שתיהן לבדן, רבות-עוצמה. הצילום היפה של שי גולדמן (“ביקור התזמורת”) נוטה לתקריבים, בעיקר כשמדובר בפייגי או נתן, כך שפניהן של הדמויות מכסות את המסך. ולא רק פניהן – כשנתן מבקש מפייגי להציג את ידיה, אף הן תופסות את כל המסגרת, מביעות את השקר שאך זה סיפרה. “ריקוד האש” נדמית לפעמים כמו מדרש אגדה או סיפור חסידי, כזה שמחבר את הרוח אל הקרקע ומרתק אותה אליו, כמו בלון קשור שאם מישהו יגזור לו את החוט הוא יטוס לשמיים. אלירז שדה כבר לא מחביא את הכיפה והציצית.

אינפיניטי פרק 5 לצפייה ישירה

ריקוד האש פרק 3 היא סדרת דרמה מלאת קסם שמתרחשת בקהילה חרדית מיוחדת במינה בטבריה. במרכז הסדרה נתן (יהודה לוי) הבן הבכור של האדמו”ר שהלך לעולמו, ואמור לרשת את תפקידו, נהג להיות “רב של נשים” מה שמעיב על קבלתו ע”י הקהילה וגורם למאבק מול אח הצעיר (עידו ברטל). הרב נתן הבטיח לא לחזור לעיסוקו כשהתחתן, אבל ההבטחה שלו מופרת כשהוא פוגש את פייגי (מיה עיברין) בת ה-17 ברגע אחד נואש שלה כשהוא אינו מצליח לעמוד מנגד.

בעקבות המפגש הזה החיים של שניהם משתנים. הוא מבטיח ללמד אותה לרצות את החיים ולא להיות בודדה ופייגי תובעת את קיום ההבטחה. מערכת יחסים מורכבת ועמוקה נוצרת בין החסידה הצעירה לנתן, בן ה-35 שנשוי ואב לנער בן 18. כבר עשור שרמה בורשטין מתווכת את העולם החרדי – או לפחות פלח בו – לשאר העולם. בורשטין הביאה את המיומנויות הקולנועיות שרכשה עוד לפני שחזרה בתשובה אל “למלא את החלל” ב-2012, שזכה בחמישה פרסי אופיר, בכללם לסרט ולבימוי הטובים ביותר, ואף היה לסרט הישראלי הקופתי ביותר באותה שנה.

ריקוד האש פרק 6 לצפייה ישירה

ב-2016 הגיע “לעבור את הקיר”, שגרף גם הוא פרסי אופיר, שלושה במקרה הזה, כולל לבורשטין על התסריט. ואחרי ההצלחות האלה, הפרויקט הבא שלה, שהגיע אתמול (ראשון) אל מסכי יס, הוא דווקא סדרה – “ריקוד האש”, דרמה שכתבה וביימה בכיכובם של מיה עיברין, בתפקיד המשחק הראשון שלה, ויהודה לוי, שזכה על תפקידו כאן בפרס השחקן הטוב ביותר בפסטיבל סירייס מאניה. שרוליק אחיו הצעיר (עדו ברטל) ראוי יותר. אחרי המפגש ביניהם יחזור נתן לעשות את מה שהוא עושה הכי טוב, להקשיב ולכוון את ליבן של נשים. פייגי גדלה עם אם חד-הורית פגועת-נפש ובלתי צפויה (נועה קולר) שמאוימת מהקשר הדק שנרקם בין השניים. ככל שפייגי נהפכת עצמאית יותר, כך האומץ שלה גדל והיא מצליחה לעמוד מול קהילה שלמה שמתקוממת מול הרב ודורשת ממנו להפסיק את פעולתו.

דבר מה שהוא גדול וקטן בו זמנית, אינטימי להפליא ובכל זאת עצום מאין כמוהו. איזונים לא פשוטים שהסדרה מפליאה לקיים בזכות כתיבה יפהפיה ומושכת (המכתבים שהותיר האדמו”ר למשפחתו מייצגים את זה בשלב מוקדם ובבוהק), בימוי מכשף ומשחק מעולה. עיברין נטולת הניסיון מרשימה בתפקיד לא פשוט, ויהודה לוי זכה בצדק בפרס על תפקידו כאן. עלילת הסדרה מתרחשת בקהילה חרדית בטבריה ועוקבת אחר פייגי בת ה-18 (עיברין).

ריקוד האש פרק 10 לצפייה ישירה

כאשר אני צופה בסדרה ריקוד האש פרקים מלאים לצפייה ישירה. סדרה מרתקת מאת הבמאית המוערכת רמה בורשטיין, המתרחשת בקהילה חסידית בטבריה ובמרכזה פייגי (מיה עברין) בת ה-18, שחייה משתנים בעקבות מפגש מקרי עם נתן (יהודה לוי), בנו של אדמו”ר הקהילה שנחשד באהבה אסורה. צפו בווידאו לקראת שידור ריקוד האש פרק 7 לצפייה ישירה הצצה לסדרה. במרכז הסדרה המתרחשת בקהילה חסידית בטבריה, נמצאת פייגי בת ה-18 (מיה עברין). ברגע אחד נואש היא נעזרת בנתן (יהודה לוי) בנו הבכור של אדמו”ר הקהילה, כבן 35 ,נשוי ואב לשלום. בעקבות המפגש הזה החיים של שניהם משתנים. הוא מבטיח ללמד אותה לרצות את החיים ולא להיות בודדה ופייגי תובעת את קיום ההבטחה. על אף החמקמקות, ואולי בגללה, יש ב”ריקוד האש” משהו ממגנט תמיד.

סדרת דרמה מלאת קסם שמתרחשת בקהילה חרדית מיוחדת במינה בטבריה. שפותעבריתהפקהמפיקאדר שפרןחברת הפקהקומא סטודיוזשידוררשת שידוריסקישורים חיצונייםדף התוכנית ב-IMDb ריקוד האש היא סדרת טלוויזיה ישראלית מסוגה דרמה שכתבה רמה בורשטין. אצלנו לא מתחתנים מאהבה אלא מתוך תקוה שזה הדבר הנכון.

מלכת היופי של ירושלים פרק 39

שהיא מאפשרת לנו להתעלם מחסרונות של הצד שני. ואני אומר לה, לאהובת ליבי, בואי נצפה ביחד בפרק החדש. אחרי שנחשד באהבה אסורה עם אחת החסידות, הוא חדל להיפגש עם נשים ביחידות ובעצם איבד את הזכות לרשת את האדמו”רות אחרי מות אביו. שרוליק אחיו הצעיר (עידו ברטל) ראוי יותר. אחרי המפגש ביניהם יחזור נתן לעשות את מה שהוא עושה הכי טוב, להקשיב ולכוון את ליבן של נשים. הועלו טענות כי רמה בורשטיין שמקורבת לרב אליעזר ברלנד כתבה את התסריט במתוה ההגנה המשפטית והציבורית לאישומים נגדו.

אני מרשה לשתף אתכם בשיחה שהייתה לי פעם עם אישה חרדית, חסידת אחת הקהילות בעיר פתח תקוה. עבדנו יחד על פרויקט ועם הזמן שוחחנו על החיים האישיים. היא ספרה לי על חיי המשפחה שלה, על מסיבות ראש חודש המרגשות לנשות הקהילה ואני ספרתי לה כישלון נישואי.

בלאדי מורי פרק 9

פייגי, בחורה חרדית בת 18 נמצאת במצוקה גדולה. נתן, בנו של האדמו”ר לוקח אותה תחת חסותו ומבטיח ללמד אותה לבחור בחיים. אחרי מות האדמו”ר, נתן יצטרך להחליט מי יירש את הכיסא. Wesave.info האתר הישראלי לחיסכון ומידע אובייקטיבי מדויק . חזון האתר הנו לספק מידע אובייקטיבי לרווחת הגולשים , טיפים לחיסכון בכל תחומי החיים ומידע מועיל בנושאי תרבות הפנאי בישראל ומגזינים און ליין כרטיסים אנו מודים לכם שבחרתם לגלוש באתר החיסכון של ישראל כעת באתר.

למרות המנעד הלכאורה-ברור הזה, לא פעם קשה לאמוד את מהותה של “ריקוד האש”, את היעד שהיא חותרת אליו. לפעמים לאורכה נדמה שהיא מתנהלת בסצנות לא תמיד מנומקות, דיאלוגים לא פעם חידתיים, וניואנסים שמרכיבים משהו החומק מהאצבע כמו כספית. זה משהו שבכללותו עשוי להטריד ולהעיק, אבל במקביל יופיו מובע בקביעות מבעד לחרכים. אפילו בסצנות שעשויות לקומם, כמו הפגישה של זוג קרוע עם הרב נתן באחד הפרקים העתידיים, יש כל כך הרבה ליריות וכוח. במובן הזה, ייתכן שהדמות שהכי מייצגת את “ריקוד האש”, לפחות בארבעת הפרקים הראשונים שנשלחו לביקורת (מתוך שמונה), היא אחותו של נתן, ליבי (נועם פרוסט). כולם אומרים עליה שהיא יפהפיה, אך היא בוחרת להסתיר את כל גופה כמו נשות השאלים – רק עיניה ניבטות מאחורי הבדים שהיא עוטה.

בלאדי מורי פרק 5

בנו הבכור של אדמו”ר קהילה חסידית בטבריה (יהודה לוי), נתן, מבטיח ללמד צעירה בת 18 מהקהילה לרצות את החיים ולא להיות בודדה. אלא שבעבר נחשד נתן באהבה אסורה עם אחת החסידות. פייגי גדלה עם אם חד הורית פגועת נפש ובלתי צפויה (נועה קולר) שמאוימת מהקשר הדק שנרקם בין השניים. פייגי אותה מגלמת ברוב כישרון השחקנית מיה עיברין, אמנם מגנה על מינה אותה מגלמת נטע שפיגלמן מפני מתנגדי הרב. אולם מעליהן מרחפת שאלה קשה- האם באמת הרב נתן, יהודה לוי, עומד להתחתן?

בקרוב תעלה בהוט סדרת הדוקו-ריאליטי המשפחתית, “משפחת שדה”, בה כולנו נראה את החיים של אלירז המתחזק, לצד משפחה מסורתית. יהודה לוי זכה על תפקידו בסדרה בפרס השחקן הטוב ביותר בפסטיבל סירייס מאניה. בראיון לסרוגים הוא מספר על ההתקרבות לדת, על הבת הקטנה שרק נולדה לו, על חלוקת התפקידים בבית, ועל החוויה המורכבת של להכניס מצלמות הביתה בצילומי הסדרה החדשה. ובחוץ השמיים מתקדרים כמו הלב של החסידה התמה. בסתר ליבה, כך אני מתרשם, פייגי מייחלת לרב נתן.

ריקוד האש פרק 7 צפייה בווידאו היום כבר לא מתים מאהבה אמתית

אביה הלך לעולמו זה מכבר, אמה סובלת מבעיות נפשיות (נועה קולר) וגם פייגי עצמה סובלת מנטיות אובדניות, ובאופן כללי מניתוק מה מסביבתה. כבר כילדה קטנה היא שמה חיץ מכוון, עצוב, בינה לבין שאר העולם. האם תתכן אהבה שאינה תלויה בדבר אם כל מטרתו של השידוך הוא שמירה על הסדר הישן ?. קבלו את ריקוד האש פרק 7 צפייה בווידאו היום כבר לא מתים מאהבה אמתית. הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן מתי הפרק עולה (לחץ עלי).

החשיפה המסקרנת לא תיעצר בבני הזוג לוי ושדה, ובסדרה ישתתפו גם ילדיהם של אילנית לוי והזמר אייל גולן, ליאם ואלין. התוכנית, שתופק על ידי סוכנות הייצוג והתוכן ADD, צפויה לעלות לשידור בשנה הקרובה. בשלב הראשון ייעדר מהם ליאם גולן, שנמצא יחד עם שדה ועם אביו בצילומי הדוקו-ריאליטי הוותיק “גולסטאר” שמתקיימים במרוקו. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן