סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » רוחות של אהבה פרקים מלאים

רוחות של אהבה פרקים מלאים

הבנות של גונש שונות באופי אחת מהשנייה ולכל אחת סיפור משלה בהתמודדות עם המעבר שלהן. חייה של יילדיז משתנים כאשר היא מקבלת הצעת עבודה מאשת החברה הגבוהה, אנדר. אנדר מנצלת את התאווה של ילדיז כדי לפתות את בעלה, ממנו היא רוצה להתגרש מבלי לאבד את מעמדה החברתי והפיננסי בחברה. זיינפ היא ילדה יפייפייה ותמימה שמתחילה לעבוד ביחד עם אליהן, איש עסקים צעיר ושחצן שלא נמנע מלפגוע באנשים. החל מיומה הראשון בחברה, הם מתחילים להילחם האחד בשני ואליהן מתחיל לפתח רגשות כלפיה.

כאן ארכיוןעוד…

  • הנוכחות של פיראט שוב בחייה של נרין מאצלצת אותה להתמודד עם עברה הטראומטי ולחפש את משפחתה האבודה וגורלם הטרגי.
  • מירן אסלאנבי בחור המבקש נקמה על מות הוריו שנרצחו.
  • כאילו שוטר רשם לנו דוח של דמעות, שצריך לפדות בעיקר דרך רוחות של אהבה לצפייה ישירה בלבן של הכאב. טיפים לחיסכון בכל תחומי החיים ומידע מועיל בנושאי תרבות הפנאי בישראל ומגזינים און ליין כרטיסים אנו מודים לכם שבחרתם לגלוש באתר החיסכון של ישראל כעת … ערוץ המשדר סביב השעון את הסדרות הטורקיות החדשות והמצליחות בעולם, ולראשונה בישראל – סרטים בטורקית עם כל הכוכבים הגדולים! במאקו טיוי צפייה ישירה של מגוון תכניות קשת 12, החדשות, ערוץ 24, פרקים מלאים של סדרות ישראליות ותכניות מובילות בחינם וגם בשידור חי. דמי מנוי חודשיים של 19.90 ש”ח. בכפוף לתנאי הנספח. עד היום יותר מ-120 מדינות קנו את הזכויות לשידור הסדרה.

    אהבה משולשת

    למרות זאת, הוא דחוי על ידי יתר הרופאים האחרים שלא יכולים לסבול אותו בהתחלה, אך הכנות שלו ומסירותו מכריעים אותם בסופו של דבר. לצד בית החולים, מתרחשים סיפורי דרמות רומנטיות אשר לא ישאירו עין יבשה. הטרנדים הפופולריים ביותר של בדירוג מילות מפתח בשנת 2022 בקטגוריות עם אהבה חלומית פרקים מלאים ועם בדירוג מילות מפתח. גלה מעל 22 מהפריטים הטובים ביותר שלנו עבור בדירוג מילות מפתח ב-AliExpress.com, כולל המותגים הנמכרים ביותר של … “אהבה חלומית פרקים מלאים במחיר המשתלם ביותר – מבצעים נהדרים לקניית אהבה …

    דרמה טורקית חדשה מרגשת ואותנטית על מסורת טורקית ואהבה של אם שאינה מוותרת ונאחזת בחיים בחוזקה עבור ילדיה. בשיא הפריים טיים ומצליחה לעורר סערה בעולם ועכשיו גם בישראל. יום אחד, דרכיה של גולרו ושל עומר הקימאולו, חברה לשעבר של גולפם, מצטלבים. הפגישה הזאת, משנה את כל חלומותיה של גולרו וחייה מתהפכים ומלחמת הוורדים מתחילה. כולם לוקחים חלק במלחמה, אין דרך לא להיות מעורבים גם בשכונה וגם באחוזה. כעת לאחר שחלתה במחלה קשה ובעלה התגרש ממנה, מלק חוזרת לבית משפחתה בטורקיה עם שלושת ילדיה.

    סדרות טורקיות מומלצות

    אך בלילה אחד חייהם משתנים, כרים, ילדם האהוב, נלקח מביתם על ידי מי שנראו כמו קציני משטרה. יום אחד דרכיהם נפגשות בנסיבות יוצאות דופן, אסלי מנתחת אדם שפרחאת ירה בו, וכדי להציל את חייה, היא נאלצת להתחתן עם פרחאת. מתוך אמונה שיום אחד אייס תתפרסם, פיזלט גוררת אותה ממקום למקום כדי להגשים את חלומותיה. באחד מהמסעות הם נתקלים במשפחת אגמן העשירה והמכובדת, אשר מתגוררת באחת מאחוזות היוקרה ליד שפת הים.

    אחרי שאמה של אזו נפטרה, היא גדלה לצד אביה האכזר ומנסה להילחם על חייה. שריפה שפורצת באחוזתה משנה את עולמה וחייה נקשרים בהארון ובעלי אשר נלחמים על ליבה. לפני שנים רבוץ מלק נמלטה מחתונתה עם קוצ’י ועוברה לברלין, בעקבות כך משפחתה ניתקה כל קשר עימה. בברלין היא התחתנה עם בעל מתעלל ונולדו להם שלושה ילדים. סיפור סינדרלה המודרני, עלייתה של נערה ענייה שהאיר לה מזלה, החליטה לקחת את גורלה לידיה ושאפה להגיע לפסגה. כפי שאירע לגומוש, החיים יכולים להשתנות לפעמים בעקבות שיחת טלפון אחת.

    תמיד אהבה

    זהו אחד האזורים השמרניים ביותר בטורקיה, שם עדיין נשמרות מסורות של גאולת דם כהגנה על כבוד ונישואין מסודרים. היעלמותו של דמיר, והגעתו של אויבו האקאן גומשאולו לעיר, מעמיד את זולייהא בפני החלטה האם לבחור בעברה או בדרך חדשה. בנו של איידין, בראן, רואה את האבין במסיבה ומתאהב בה, אך אמו לא בעד הקשר הזה ועושה הכול כדי לטרפד אותו. הזוג מתעקש בכל זאת להתחתן ובדרכם לחתונה, הם מעורבים בתאונת דרכים שתשנה את חייהם מקצה לקצה. לקאמל וליילה יש הכל, הם מנהלים עסק משפחתי, יש להם בית מדהים ושני ילדים.

    עם חזרתה הביתה היא פוגשת שוב את קוצ’י וחייהם משתנים מהקצה אל הקצה. זוכת פרס “פרפר הזהב” לשחקן ושחקנית הטובים ביותר בקומדיה רומנטית בשנת 2017. פיראט, עורך דין מצליח פוגש את אהבת נעוריו האבודה, נרין, 13 שנה לאחר שנטשה את עיר הולדתה.

    על סדר היום

    בתקופת התיכון, פיראט ונרין היו בני זוג, פיראט הוא אהבתה הראשונה של נרין שמעולם לא שכחה. הנוכחות של פיראט שוב בחייה של נרין מאצלצת אותה להתמודד עם עברה הטראומטי ולחפש את משפחתה האבודה וגורלם הטרגי. סדרת דרמה בכיכובו של איברהים צ’ליקול כוכב הסדרה “מחיר התשוקה” והסרט “רק אתה”.

    ב-Netflix מחכה לך ספרייה גדולה של סרטים, סרטי תעודה, תוכניות טלוויזיה, אנימה, תכנים מקוריים זוכי פרסים של Netflix ועוד. שני בני דודים, שגדלים ביחד באותה אחוזה כמו אח ואחות, מניחים לילה אחד לאהבה שהם חשו זה לזו במשך זמן כה רב, ומתנשקים. הילד קובר את האהבה הבלתי אפשרית הזאת לתוך לבו והולך ומתרחק ומשאיר את הנערה מאחור. הסדרה ‘רוחות של אהבה’ גרמה לי להגיד ‘כמה טוב שלא נולדתי במחוז נידח בטורקיה, לא הייתי שורד אפילו יום! המטרה של מירן היא לבזות את הילדה, להכתים את הכבוד של שדגלו, ולנקום בכך את מות הוריו. הדבר האכזרי והפשוט ביותר הוא לסרב לאשתו, ולהחזיר אותה לבית אביה.

    דנה לעידן: “אחרי שהמצלמות נכבו לא שמת עליי בכלל”

    נסרין שנכנסת לביתה של סלדה כעוזרת בית גוזלת ממנה את חייה הטובים. קרים בעלה של סלדה החליט להתגרש מאשתו ולהתחתן עם נסרין. סלדה המתקרבת לשנות החמישים של חייה מרגישה מושפלת ונטושה. היא הקריבה את חייה לטובת טיפוח ביתה וילדיה, ועכשיו היא חשה חרטה על שבזבזה את שנותיה היפות. נסרין עשירה שנתנה את כל חייה לבית ולמשפחה וסלדה צעירה שגוזלת ממנה את כל מה שיש לה. ליילה הרוסה מהעובדה שבנה נחטף, היא מקבלת הודעה שאומרת שאם הם יפנו למשטרה, בנם ימות.

    האתר הרשמי של ערוץ ויוה בישראל, עם צפייה ישירה חינם בטלנובלות ובסדרות של הערוץ. כאן תוכלו לצפות בטלנובלות מכל העולם באיכות גבוהה וללא תשלום. היכנסו עכשיו לאתר הרשמי בישראל וצפו בפרקים מלאים, מאחורי הקלעים, טריילרים וראיונות עם כוכבים. באתר תוכלו למצוא את כל המידע על הסדרות של ערוץ ויוה, לוח שידורים, בלוגים על הסדרות, פורומים על הסדרות ועוד.

    כך האירוויזיון בישראל נשמע אם אוטמים את האוזניים

    בערוץ החדש סדרות טורקיות חדשות, מובילות מהנצפות ביותר בטורקיה ועטורות פרסים וכוכבים. ריאן ומיראן זוג שנפגשו באקראי ועוד באותו היום מבקש מיראן את ידה של ריאן ריאן ומיראן מתחתנים, ריאן חושבת שזה מתוך אהבה ומאושרת אך מניעיו של מיראן שונים לחלוטין. (השחקנית סון יה ג’ין) היא יורשת מיועדת של תאגיד בדרום קוריאה. יום אחד, בעת רחיפה, תאונה שנגרמה על ידי רוחות חזקות מובילה אותה להצניח את מצנח הרחיפה שלה לנחיתת חירום בצפון קוריאה. על פי העלילה האירועים מתרחשים בעיר מידיאת הנמצאת במחוז מרדין שבדרום מזרח טורקיה.

    הוא גדל על ידי סבתו שאמרה לו מאז שהיה ילד, שהוא צריך לנקום ברצח הוריו ולהעלות את שם משפחתו. “הדוקטור” היא אחת הסדרות הנצפות ביותר בטורקיה בזכות הסיפור המרתק שלה וקבלת האחר. הסדרה עוקבת אחר מחלקה כירורגית בבית חולים מובילה שעוברת מהפך כאשר מתמחה חדש מצטרף לצוות. למתמחה תסמונת שמקשה עליו לתקשר עם סביבתו, אך הוא רופא פנומנלי המציל חיי רבים.

    מי השניים שיישארו ומי ילך הביתה? | פרק 4 לצפייה ישירה

    בתהליך הנקמה מירן מתאהב בריאן שאדולו (אברו שאהין) בת המשפחה שהיו אחראיים למות הוריו של מירן… מירן אסלאנבי בחור המבקש נקמה על מות הוריו שנרצחו. סבתו של מירן, עזיזה אסלאנבי מתכננת את הנקמה במשך 27 שנים.

    רייאן היא נכדה למשפחת שאדולו, משפחה בולטת בעיירה מידיאט. סבה ואביה הם דמויות חשובות מאוד בחייה ובמשפחת שאדולו. עם זאת, רייאן מעולם לא הרגישה אהובה בבית על ידי מישהו פרט לאביה, הזאר (אביה החורג), אימה ואחותה הקטנה. רייאן עברה התעללות בילדותה מצד סבה בשל העובדה שהיא לא נכדתו הביולוגית והסיבה היחידה שהוא אימץ אותה למשפחה היא בגלל בנו הזאר, אבל היא לא יודעת את זה. בוקר אחד, רייאן יוצאת ברכיבה על סוסה אל השדות למקום החביב עליה שהיא אוהבת לצפות בזריחה.

    מי חשפה קראש מפתיע? מאחורי הקלעים של פרק האיחוד

    ההורים המודאגים, שוכרים בלש פרטי, מחמט, לשעבר קצין משטרה, כדי שיעזור להם למצוא את בנם. ברגע שהמשפחה פוגשת את מחמט, הוא מבינים שהבעיה הרבה יותר גדולה ומורכבת ממה שהיא נראית, ככל שהוא צולל יותר בחקירת המקרה, כך מתרבות השאלות. גונש, מורה לספרות בתיכון בעיר איזמיר, פרודה מבעלה שעזב אותה ואת שלושת בנותיה המתבגרות, התאומות סלין ונאזלי והצעירה ביותר, פרי. לאחר רומן שנמשך 6 חודשים בסתר בינה לבין איש עסקים מאיסטנבול בשם האלוק, הם מחליטים להתחתן והיא עוברת ביחד עם שלושת בנותיה לאיסטנבול. תודה רבה למתרגמות המדהימות, בהחלט עשיתם עבודה טובה ותודה שאתן מקדישות מזמנכם האישי. הסכתיםמכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד…

    צרו איתנו קשר

    אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן