סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » רוחות של אהבה פרקים מלאים לצפייה

רוחות של אהבה פרקים מלאים לצפייה

מתברר כי כל דבר שקשור למיראן הוא שקר; החתונה, משפחתו, שמו, הרקע שלו. אך רגשותיו כלפי רייאן היו הדבר היחיד שהיה אמיתי בכל הסיטואציה, אהבתו אליה הייתה אמיתית מרגע פגישתו, ומה שעשה לה עשה בניגוד לרצונו, בידו המנחה של שלו סבתו (עזיזה). מירן נאבק כעת להתמודד עם מה שהוא עשה למי שהוא אוהב. המניע מאחורי הנקמה שלו הוא העובדה שמירן מאמין שאביו של רייאן (הזאר) חטף, אנס והרג את אמו וירה באביו. הוא גדל על ידי סבתו שאמרה לו מאז שהיה ילד, שהוא צריך לנקום ברצח הוריו ולהעלות את שם משפחתו.

יש הרבה רמזים ולכן רוב גדול של אנשים אומר שתצא עונה שניה. הכותרת הזאת חייבת לקבל מקום משלה ברשימת סדרות אהבה – והפעם בעברית. בדיוק במהלך אחד הקרבות החשובים של חייו, מקבל בשורה נוראית, שאישתו האהובה נהרגה בתאונת דרכים. ואם זה לא מספיק נורא, הכינו ממחטות – היא נשאה את ילדם בביטנה. אם מבטא בריטי והסתבכויות מביכות בעלילה עושים לכם את זה, זו בהחלט הסדרה בשבילכם.

בדפי סדרות

גולרו נולדה בשכונת פרברים וגדלה במגורי המשרתים, באחוזה גדולה בה אביה עבד כגנן. למרות חלומותיה הגדולים באחוזה המדהימה, היא מעולם לא שוכחת את השכונה הצנועה בה נולדה, יותר מכל היא מעריצה את בתו של בעל האחוזה, גולפם סיפאהי. סיפורן של שתי נשים שהזמן, האהבה והמעמד משנה את עולמן. חייה של יילדיז משתנים כאשר היא מקבלת הצעת עבודה מאשת החברה הגבוהה, אנדר.

בשיא הפריים טיים ומצליחה לעורר סערה בעולם ועכשיו גם בישראל. הסדרה אובססיה – כי כולנו יוצרים את הגיהנום של עצמינו. מירן מבין שהוא התאהב ברייאן ומוכן לעשות הכל כדי לזכות בה בחזרה. מירן יאלץ להתגבר על עצמו, על הגאווה והטינה שלו, להתמודד עם קרוביו ואויביו, אבל בעיקר לעמוד חוץ מול סבתו היקרה עזיזה.

פרקים מלאים

ב-Netflix מחכה לך ספרייה גדולה של סרטים, סרטי תעודה, תוכניות טלוויזיה, אנימה, תכנים מקוריים זוכי פרסים של Netflix ועוד. בערוץ החדש סדרות טורקיות חדשות, מובילות מהנצפות ביותר בטורקיה ועטורות פרסים וכוכבים. הסדרה ‘רוחות של אהבה’ גרמה לי להגיד ‘כמה טוב שלא נולדתי במחוז נידח בטורקיה, לא הייתי שורד אפילו יום! שני בני דודים, שגדלים ביחד באותה אחוזה כמו אח ואחות, מניחים לילה אחד לאהבה שהם חשו זה לזו במשך זמן כה רב, ומתנשקים. הילד קובר את האהבה הבלתי אפשרית הזאת לתוך לבו והולך ומתרחק ומשאיר את הנערה מאחור. הכותבת מצאה לדעתה קשר מעניין שהתסריטאי שזר בין שתי הדרמות- יופי אמיתי ויום אחד במקרה, היא לא ניסתה לומר ששתיהן דומות ועם אותה עלילה.

קראנו את הצו עם פרסומו בתאריך 26/4 כך שאין הפתעה בפרסומים (המאוחרים) של התקשורת בישראל שעושה “יד אחת” עם בעלי ההון ומכריזה על “סופו של עידן”. יחס התצוגה בניגון פרק מתאפס כשעוברים בין פרקים. בעיה בטעינה של סדרה ספציפית (לכל אחד סדרה אחרת) כאשר מחוברים לחשבון. גרסה חדשה זמינה עבור האפליקציה שלנו למכשירי Android – טלפונים וטאבלטים בלבד (לא עבור Android TV – סטרימרים וטלוויזיות). 1️⃣ כרטיס אשראי על ידי רכישת מטבעות וירטואליים באתר באופן ישיר (sdarot.tw/donate). גומוש מחכה בסבלנות שמחמט, שאהבה אותו כל חייה, יחזיר לה אהבה, אך הוא איבד את אהובתו בתאונה איומה ומואס בחייו.

פלמ”ח לצפייה ישירה – פרקים מלאים אונליין

לכן לפעמים הוא עונה על השאלות של ג’ו קיונג בלי הקשר למה שהיא אמרה, כי הוא אומר לה את מה שהוא רוצה לומר ברגע שהבמה מסתיימת. וגם הבחור מהקפיטריה זה שוב אותו הבחור מהסדרה יום אחד במקרה. נשמח להפתיע אתכם עם סדרה קוריאנית רומנטית ביותר, וכנראה אחת מבין סדרות אהבה היפות ביותר שתראו. עם 10 עונות שאפשר לראות בלופים, חברים עוקבת אחרי חבורה של שישה אנשים בגילאי ה- 30 המתגוררים בניו יורק, כאשר כל דמות לגמרי שונה מהשנייה ופשוט אי אפשר לבחור מועדף. האנטומיה של גריי, אחת הסדרות האהובות עלינו ועל העולם לאורך כל עונותייה, בכל טווח גילאים.

להיות איתה היא סדרת קומדיה רומנטית ישראלית מוצלחת ומרגשת שכולנו יכולים להתחבר אליה. הסדרה מספרת את סיפורם של נועה הולנדר, דוגמנית מהממת וידועה שפוגשת את עמוס דהרי, אופה פשוט אבל צ’ארמר חתיך. סדרה קסומה,תודה רבה על התרגום,מעריכה מאוד. לאחר שאהבת נעוריו של טאנר עוזבת את העיירה, הוא מנסה יחד עם בני דודיו לבנות מטוס ייחודי שיביא כבוד לעיירה. בני הדודים ינסו להתגבר יחד על הקשיים ולהצליח. דרמה מופלאה, המספרת את סיפור אהבתם המרגש של פריט ואיישה, שעומד למבחן פעם אחר פעם אל מול קונפליקט אינסופי בין שתי משפחות חזקות באנטקיה.

אהבה ועונש

גונש, מורה לספרות בתיכון בעיר איזמיר, פרודה מבעלה שעזב אותה ואת שלושת בנותיה המתבגרות, התאומות סלין ונאזלי והצעירה ביותר, פרי. לאחר רומן שנמשך 6 חודשים בסתר בינה לבין איש עסקים מאיסטנבול בשם האלוק, הם מחליטים להתחתן והיא עוברת ביחד עם שלושת בנותיה לאיסטנבול. גם סו ג’ין מודעת לעצמה, והיא מנסה לשבור את העלילה גם כן בניסיון להתקרב לסו הו.

כאילו שוטר רשם לנו דוח של דמעות, שצריך לפדות בעיקר דרך רוחות של אהבה לצפייה ישירה בלבן של הכאב. – ויוה – עולם הסדרות של ויוה פתוח לכולם באתר וואלה וכולל בתוכו המון סדרות אהבה פופולאריות לצפייה ישירה. חתונה ממבט ראשון עונה 4, ;חתונה ממבט ראשון, חתונה ממבט ראשון ארץ נהדרת, , חתונה ממבט ראשון עונה 4 פרק 1, חצי שנה … יארן, בתו של ג’יהאן (אחיו של הזאר) נמשכת מאוד למירן, אך מירן מתאהב בבת דודה, רייאן, שגורם ליראן להישבע לנקום ברייאן כי במוחה גנבה ממנה את מירן והרסה את חייה. בסופו של דבר, מירן מציעה נישואים לרייאן, הם מתחתנים ומתחילים את חייהם החדשים יחד.

הדרמות הטורקיות מגיעות ל-VOD STORE

זוכת פרס “פרפר הזהב” לשחקן ושחקנית הטובים ביותר בקומדיה רומנטית בשנת 2017. פיראט, עורך דין מצליח פוגש את אהבת נעוריו האבודה, נרין, 13 שנה לאחר שנטשה את עיר הולדתה. בתקופת התיכון, פיראט ונרין היו בני זוג, פיראט הוא אהבתה הראשונה של נרין שמעולם לא שכחה. הנוכחות של פיראט שוב בחייה של נרין מאצלצת אותה להתמודד עם עברה הטראומטי ולחפש את משפחתה האבודה וגורלם הטרגי. סדרת דרמה בכיכובו של איברהים צ’ליקול כוכב הסדרה “מחיר התשוקה” והסרט “רק אתה”.

כל המאמצים למצוא פיתרון בסוף מובילים את הזוג לאיזי, סטודנטית צעירה שהיא גם חצי נערת ליווי, והיא מתייחסת לזוג כקליינטים לכל דבר. אבל דברים מתחילים להיות מעניינים כשהזוג, ג’ק ואמה, מפתחים רגשות לאיזי. כעת לאחר שחלתה במחלה קשה ובעלה התגרש ממנה, מלק חוזרת לבית משפחתה בטורקיה עם שלושת ילדיה. עם חזרתה הביתה היא פוגשת שוב את קוצ’י וחייהם משתנים מהקצה אל הקצה.

האקשן האמיתי מתחיל! הגברים החדשים באים | אהבה חדשה פרק 3 לצפייה ישירה

אך למרות כל המהפך שעשתה (או לא) – הדרמות ממשיכות לבוא ולהתמגנט אליה. נחיתת חירום לאהבה מביאה לנו הצצה לגבול בין העולם הצפון קוריאני והדרום קוריאני כמו שלא ראינו לפני, ומציגה מזווית מעניינת מאוד את ההבדל הקיצוני בין השתיים. אחרי דרמות רבות השניים מגיעים לפשרה בה נטלי תהיה מעצבת אישית של אותה זמרת, שירז. הבעיה היא, שבעלה של שירז מתאהב בנטלי, ונטלי בכלל מאורסת לבן זוגה – שחר. איסבל ואניבל הם זוג טרי ומאוהב שבדיוק גילו שלאיסבל בעיה נשימתית קשה. כעת הרופאים ממליצים לה לעזוב את העיר למקום עם אוויר נקי יותר, איסבל מתרגשת מביתה החדש והפסטורלי ומתחבבת לרעיון בו תקבל טיפול במרפאה שבבעלות בעלה.

הפעם הדמות הראשית היא ג’ו קיונג, כשהבעיה שלה היא שהיא מכוערת בהגזמה. היא לא מודעת לעצמה, כמו שאתם יכולים לראות בפרקים הראשונים שהיא עושה דברים בניגוד להיגיון שלה עצמה ושואלת את עצמה למה היא עושה את זה, אבל לא ממשיכה לחשוב הלאה. אבל היא תהפוך באחד הפרקים האחרונים, לא אכתוב באיזה חלק בשביל לא לספיילר למי שלא ראה. Yes – טלנובלות טורקיות – רשימת ההמלצות ועדכונים על סדרות אהבה טורקיות באתר יס. Series Of Love – אתר סדרות של אהבה מרכז סדרות רומנטיות קוריאניות ומכל העולם.

לתת חיים

כשאהבה משנה את מסלול החיים הישן – סיפורה של גולרו. נסרין שנכנסת לביתה של סלדה כעוזרת בית גוזלת ממנה את חייה הטובים. קרים בעלה של סלדה החליט להתגרש מאשתו ולהתחתן עם נסרין. סלדה המתקרבת לשנות החמישים של חייה מרגישה מושפלת ונטושה. היא הקריבה את חייה לטובת טיפוח ביתה וילדיה, ועכשיו היא חשה חרטה על שבזבזה את שנותיה היפות. נסרין עשירה שנתנה את כל חייה לבית ולמשפחה וסלדה צעירה שגוזלת ממנה את כל מה שיש לה.

Ligalrefaeli – רשימת סדרות אהבה טורקיות מומלצות מכל הזמנים. הכינו את המצופים למערבולת סוחפת של תככים בעבודה ובחיי האהבה שרק מסתבכים. עשר שנים חולפות להן, רפאל נטש את עולם האיגרוף וכיום הוא אח בבית חולים. את אותה סטודנטית שהציל את ראייתה, שכיום היא כבר רופאה.

הכל בשביל האהבה

חייה של נאלאן, בת למשפחה עמידה אשר גדלה בתנאים קשים משתנים, כשהיא פוגשת את סדאט אשר הוריו נחושים לחתנו עימה. קאדיר הוא מורה שנערץ על ידי כל תושבי העיירה בה הוא מתגורר. הכל משתנה כשהוא מתאהב בפטמנור, מורה חדשה למוזיקה בבית הספר שלו. הם מתכננים להינשא, למרות אי הסכמתו של אביה, אך הגורל – והשקר – מתערבים וגורמים הרס בשניהם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן