סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » קשת צפיה ישירה

קשת צפיה ישירה

הסכתיםמכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד… מכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד… אתר חינם בחינם הוא פורטל שמציג את כל המדריכים והכתבות בנושאים שאפשר לקבל אותם בחינם, ללא תשלום, ללא עלות או בלי מחיר, בלי עמלות וכד’. גם אתם יכולים להגיע ללקוחות חדשים באמצעות פרסום כתבה בתשלום באתר חינם בחינם. השוטרים היא דרמת פשע משטרתית ישראלית המשודרת בקשת 12. את הסדרה יצרו רותם שמיר ויובל יפת.

ניתן לצפות בתוכניות רבות של הטלוויזיה של רשת, כמו חדשות אקטואליה, תוכניות בידור, ריאליטי, דוקומנטרי ועוד. ערוץ “קשת” 12, ערוץ טלוויזיה מסחרי ישראלי המשודר באפיק 12. הערוץ משדר תכניות בוקר, אירוח, אקטואליה, תחקירים, דוקו, ריאלטי, תכניות דרמה וקומדיה, ריאליטי, סאטירה, בידור, חדשות ומגוון רחב של תכנים. ערוץ 14 (לשעבר ערוץ 20 (ערוץ מורשת)) הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי, ונחשב ערוץ מורשת ישראל. הערוץ מציג תכנים, חדשות, בידור, תרבות ועוד.

נינג’ה ישראל

ביים אותה רותם שמיר והתסריטאי הראשי הוא יובל יפת. ב-23 באוגוסט 2019 יציאה לשידור עונה -3 והעונה ה-4 החלה ב-5 ליוני 2020. ב-18 במאי 2018 שודרה העונה ה-2, יחד עם הספיישל השני של “13 סיבות לדבר על זה”. העונה השנייה קיבלה ביקורות מעורבות יותר מהמבקרים, ונמתחה ביקורת על העלילה. הסדרה סובבת סביב תלמיד תיכון, קליי ג’נסן וחברתו האנה בייקר, נערה שהתאבדה לאחר שסבלה משורה של נסיבות מדכאות שנגרמו על ידי אנשים מבית הספר שלה. קופסת קלטות שהוקלטו על ידי האנה לפני ההתאבדות מפרטות את שלוש עשרה הסיבות לסיום חייה.

ברוב המדינות, בדומה לישראל, זכתה התוכנית לשיעורי צפייה גבוהים במיוחד ולביקורות מצוינות. טרום התוכנית, נוסעים הנבחרים להתלמדות אצל שפים שונים לתקופה בת חודשיים עד שלושה. בעונה השלישית, בפרק הגמר שברה התוכנית את שיאי המדרוג של כל הזמנים (מאז שהחלו מדידות המדרוג), עם שיא של 46.6% אחוזי צפייה.

כאן חינוכית (ערוץ

הערוץ מציג תכנים לימודיים והעשרה בתחומים שונים וגם תוכן לילדים. מכאן 33 הוא ערוץ טלויזיה של תאגיד השידור הישראלי. הערוץ היה בעבר ערוץ 33 של רשות השידור הישראלית. הערוץ מציג תכני אקטואליה וחדשות, ותכנים נוספים בשפה הערבית.

  • הערוץ משדר תכניות אקטואליה, תחקירים, דרמה, קומדיה, תכניות בידור ואירוח ותוכניות מציאות.
  • לאחר פיצול ערוץ 2 המסחרי לזכיניות שלה קשת, רשת, טלעד.

ערוץ 66 הוא ערוץ הקבלה מבית אתר קבלה לעם. הערוץ משדר בעיקר תכנים הקשורים לעולם הקבלה. אתר israelTV מעדכן כל מה שחם על המסך הישן ועל המסך הקטן וברחבי הרשת. תכני בידור ותכנים ויראליים, מהארץ ומהעולם.

סדרות ותכניות לצפייה ישירה

הערוץ מזוהה בעיקר עם הקהל הדתי בישראל. כאן 11 הוא ערוץ של תאגיד השידור הישראלי, המחליף את ערוץ 11 (הערוץ הראשון) שהיה בעבר של רשות השידור הישראלית. ניתן לצפות בחדשות ואקטואליה, מבזקים, תוכניות בידור ופנאי ועוד. ערוץ 14 (לשעבר ערוץ 20 מורשת), ערוץ טלוויזיה מסחרי ישראלי. הערוץ משדר תכניות חדשות, אקטואליה, בידור, אירוח ותרבות לכל המשפחה. 13 סיבות עונה 4 פרקים מלאים לצפייה ישירה 13 Reasons Why היא סדרת טלוויזיה אמריקאית המבוססת על הרומן “שלוש-עשרה סיבות” מאת ג’יי אשר.

קשת 12 הוא ערוץ טלויזיה מסחרי של הזכיינית קשת, המחליף את ערוץ 22 (ערוץ 2) שהיה בעבר בשיתוף עם הזכיינית רשת 13. ניתן לצפות בתוכניות הטלוויזיה של קשת, מהדורת החדשות, תוכניות בוקר, בידור ופנאי ועוד. רוצים גם אתם לצפות בערוצי הטלוויזיה השונים בשידור חי בחינם?

שנות ה-90 VOD | פרק 19: משחקי השף גורמט

החל מנובמבר 2017 משודרת בערוץ “קשת 12”. בעבר הייתה רשת מהזכייניות של ערוץ 2 אשר סיים את שידוריו. ערוץ 9 אינו מופיע ברשימת ערוצים של עידן+ (עידן פלוס) וגם הפסיק להציג שידור חי. כיום זה ממש לא חובה לקחת את השלט ולהדליק את הטלוויזיה כדי לצפות בערוצים ישראליים מובילים. אפשר פשוט להיכנס לאינטרנט, לחפש ולגשת למידע הזה בחופשיות.

מאסטר שף היא תוכנית מציאות ישראלית המשודרת, החל מ-14 באוקטובר 2010, בעבר בערוץ 2 במסגרת שידורי קשת ומנובמבר 2017 בקשת 12, בהפקת “גיל הפקות”. במרכז התוכנית הישראלית בשלנים חובבים, חסרי ידע מקצועי בבישול, מתחרים ביניהם על התואר “המאסטר שף של ישראל”. התוכנית מבוססת על תוכנית בריטית בשם זהה, ששודרה לראשונה ברשת ה-BBC בשנת 1990 ומשודרת מאז תחת זיכיון בכעשר מדינות ברחבי העולם.

שעת נעילה סדרת המופת של תאגיד השידור

ערוץ הידברות הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי המוצג באפיק 97 בשירותי הטלוויזיה. הערוץ מציג שידורים על הידברות, אמונה, דת ועוד. כאן חינוכית הוא ערוץ טלויזיה מבית תאגיד השידור הישראלי. בעבר נקרא ערוץ 23 (ערוץ חינוכית) של רשות השידור הישראלית.

ערוץ 24 הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי מבית קשת 12. הערוץ מציג בעיקר תכנים של מוזיקה, שירים חדשים, קליפים ועוד. הערוץ מציג בעיקר תכנים של מוצרי צריכה לקהל הצרכנים הצופה בבתים. העונה ה-17 של התוכנית עלתה לשידור ב-8 בינואר 2020 בערוץ קשת 12.

חדשות

ערוץ 9 הוא ערוץ טלויזיה מסחרי ישראלי בשפה הרוסית. הערוץ מציג תכני אקטואליה וחדשות, תכניות בידור ופנאי ועוד מידע בשפה רוסית. ראש הממשלה ומשרד הבריאות בשידור חי, הם יגבילו עוד יותר את ההנחיות בעקבות התפשטות וירוס הקורונה בישראל. התפשטות נגיף הקורונה בישראל הביאה את משרד הבריאות להורות על בידוד בית לכל מי ששהה בקרבת … בעפיק 12 משודר את ערוץ “קשת 12”, לשעבר זכיינית של ערוץ 2. בערוץ משודרים שלל תוכניות מאקטואליה ועד לתוכניות בידור.

מה שגרם גם לערוצים המסחריים האחרים לנהוג כמוה. העונה השנייה משודרת החל מ-29 באפריל 2020 בערוץ 13. העונה השנייה ממותגת גם בשם “אמבוש אקסטרים”, בטענה למתיחות יותר קיצוניות בעונה זאת. “עובדה” היא תוכנית תחקירים אקטואלית, בהנחייתה של אילנה דיין ובבימויו של גלעד טוקטלי, ששודרה שנים רבות בערוץ 2.

שידורים חיים

במרכז התוכנית מתחרים בשלנים חובבים, המבשלים לביתם ולהנאתם ואינם עוסקים בבישול כמקצועם העיקרי, על תואר “המאסטר שף” של ישראל, מומחה הבישול. בתחילתה של כל עונה נבחנים מתמודדים רבים במבחני מיון מול חבר שופטים מקצועי, שמחליט האם מגיע להם לעלות לשלב הבא. ערוץ קשת 12 (נקרא גם ערוץ 12) הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי ישראלי. לאחר פיצול ערוץ 2 המסחרי לזכיניות שלה קשת, רשת, טלעד. בעקבות פיצול ערוץ 2, ערוץ “קשת 12” הושק ב 2017 ומשדר בשידור חי ובלעדי את שידור החדשות של ערוץ 2, בשם החדש חדשות 12. ערוץ “רשת” 13 הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי המשודר באפיק 13.

כאן, בעמוד זה אתם יכולים לראות את מה שאתם רוצים ללא תשלום. “המדרשה” היא סדרת דרמה ואקשן ישראלית ששודרה החל מ-31 באוקטובר 2015 בזכיינית רשת בערוץ 2 ומסוף 2017 ועד סיומה ב-18 בינואר 2018 ברשת 13 במשך 2 עונות ו-25 פרקים. הסדרה מגוללת את הסיפור הבדוי של קורס הכשרה לארגון הביון הישראלי – “המוסד”, ועוסקת בצד האנושי של סוכני המוסד וחוויותיהם האישיות. ערוץ הכנסת הוא ערוץ טלויזיה המנוהל על ידי חברת החדשות. הערוץ מציג תכני אקטואליה ופרשנות לגבי דיונים של הכנסת, מליאת הכנסת ועוד.

LIVE ערוץ 13

הערוץ משדר תכניות אקטואליה, תחקירים, דרמה, קומדיה, תכניות בידור ואירוח ותוכניות מציאות. בין היתר משדר הערוץ את מהדורת החדשות במקביל לשידור בקשת. ערוץ 26 הוא ערוץ האח הגדול מבית רשת והיה בעבר מבית קשת. הערוץ מציג שידור לייב מבית האח הגדול, של התוכנית על הבית הכי מדובר בישראל. רשת 13 הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי של הזכיינית רשת, המחליף את ערוץ 22 (ערוץ 2) שהיה בעבר בשיתוף עם הזכיינית קשת 12. ערוץ 13 מוזג ביחד עם ערוץ עשר שהיה באפיק 14 לאחר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן