סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » קיבוצניקים פרק 5

קיבוצניקים פרק 5

בפוסט זה ריכזנו קישורים לסדרה קיבוצניקים לצפייה ישירה. בני כיתת “נרקיס” מקיבוץ “מעיין חיים”, שאחרי הצבא התפזרו לכל עבר, נאלצים בעקבות פירוק הקיבוץ לחזור לגור ביחד כמו בבית הילדים, אלא שהפעם זה קורה בהאנגר תעשייתי בדרום תל אביב כשהם בני 30. דפנה “דפי” אמיר (דינה סנדרסון) – קיבוצניקית ובת כיתת “נרקיס” לשעבר, שעזבה קריירה מבטיחה בקיבוץ על מנת להגשים את חלומה ולהפוך לרופאה. במהלך העונה, דפנה מתחילה לנהל זוגיות עם סיסאי, למורת רוחו של פיצי.

רז “רזי” שדה (יעל אלקנה) – קיבוצניקית ובת כיתת “נרקיס” לשעבר. אישה קשוחה, סרקסטית וחריפה שמפגשה המחודש עם יאיר מערער אותה. יהל “חוליו” קרפטיג (עידו טאקו) – אחיו של יאיר ובנו של גרשון. נער חוצפן וחסר גבולות אך אינטליגנט, מתגורר בקיבוץ בתקופת דעיכתו. עבור רשת הכבלים “HOT” והופקה על ידי חברת ההפקות “סומיוקו”.

תרגום סדרות – האתרים הטובים ביותר להורדת כתוביות בעברית

בסוף העונה, יוגב חוזר להתגורר בקיבוץ ומבקש מנקש לפתוח את פינת החי. אבל “קיבוצניקים” לא תמיד במיטבה, וחלקיה הרעים או המביכים נובעים לא פעם כמו מהניסיון להיות קשוחה, מגניבה או נוקבת בכוח. הדמויות בה ילדותיות באופן מתריס כמעט, ויש איזה אלף מהן, מה שגורם לחלקים הדרמטיים שבה – אלה שאמורים לרתק את הצופים ולמשוך אותם – להרגיש מלאכותיים. לעתים נראה שתסריטאיה מבינים שתיכף נגמר להם הפרק בלי שיקרה בו משהו מסעיר או אמוציונלי, והם ממהרים לדחוף אירוע מעורר הזדהות לדקות האחרונות בפרק. המישמש – שלא לומר מישמיש – הזה בין דרמת התבגרות מרירה לקומדיית בנים גסה צורם בעיקר בדמותו של יוגב (יואל רוזנקיאר), בן קבוצת נרקיס שעבר פגיעה מוחית במהלך אירוע מסתורי בנערותם של הגיבורים.

  • דורון חג’בי (יוסי צברי) – תימני גאה וקשוח בעל זיקה דתית מסורתית, המנהל את שדה הגת הנמצא בשטח ההאנגר.
  • כל המידע באתר מוזן על ידי קהילת הגולשים שלנו ולמען הרחבת המידע של כולנו ולצורך ביצוע רכישות חכמות יותר בכל הקשור לעולמות הטלוויזיה, האינטרנט והסלולר.
  • ארז (דורון עמית) – חברו של יאיר מסיירת מטכ”ל, עוסק בנדל”ן.
  • ניקול “ניקי” דויטש (ליהי קורנובסקי) – ארוסתו, ובהמשך אשתו קרת הרוח, היפהפייה והכריזמטית של יאיר, שירדה בילדותה מהארץ עם משפחתה ועברה להתגורר בגרמניה.

הם מלצרים, מתמחים, מובטלים כרוניים או מנהלי עסקים כושלים. לא מצליח להם, לא יפה להם להתבגר ואין להם אף אחד להאשים. הם רבים בלי סוף למרות שכל ילדותם ונערותם הכריחו אותם להיות נחמדים זה לזה.

איפה אפשר לצפות בסדרה קיבוצניקים?

בפרק האחרון לעונה היא מנסה לחזור ליחיעם, ונפרדת מדורון. צפריר “פיצי” פפר (דניאל סבג) – קיבוצניק הומוסקסואל ובן כיתת “נרקיס” לשעבר. מתואר בתור הדובון אכפת לי הכיתתי וכאיש תמים שרק מעוניין לאחד את הכיתה. בסוף העונה עובר להתגורר בקיבוץ יחד עם חבריו. קיבוצניקים היא סדרת דרמה ישראלית המשודרת בחברת הכבלים HOT והופקה על ידי החברה “סומיוקו”.

עידן “מישמיש” רז (שלומי טפיארו) – קיבוצניק ובן כיתת “נרקיס” לשעבר. עידן מתואר כ”דון ז’ואן” סדרתי וכאדם כישרוני, אך חסר אמביציה, שמתחיל להתחזק בדת ובהמשך מגלה שהוא אביה הביולוגי של לילי. בסוף העונה הוא עובר להתגורר בקיבוץ יחד עם חבריו. בהמשך היא סוגרת את חנות הבגדים, עוזבת את יחיעם, ועוברת לגור בביתו של דורון, הסמוך להאנגר.

ברוכים הבאים לאתר סדרות

גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים. אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות. תסכול נוסף נובע מזה ש”קיבוצניקים” – שוב, בדיוק כמו “עספור” בשעתה – קצת מעמידה פנים שהיא סדרה לכולם ועל כולם בעוד שהיא במובהק סדרת בנים ועוסקת בעיקר בבנים ובצרות הגבריות שלהם.

HOT Magazine – קיבוצניקים – עונה 1 – פרקים מלאים באתר האינטרנט של הוט. Showtime – קיבוצניקים – עונה 1 – פרקים מלאים – תרגום לעברית (מתעדכן). Copyright © 2016 השוטר הטוב לצפייה ישירה, פרקים מלאים, powered by Blogger. Medium – קיבוצניקים – העונה הראשונה – פרקים מלאים. מחפשים מידע אודות קיבוצניקים פרק 5 לצפייה ישירה הוט?

פאודה עונה 3 פרק 8 לצפייה ישירה

יתכן והאתר הנוכחי יוצג באופן שגוי, כמו כן אתרים אחרים ברשת. במידה ונתקלת בתוכן המפר זכויות יוצרים, אנא דווח לנו.

בפורטל חברות התקשורת הגדול תוכלו למצוא את כל המידע אודות קיבוצניקים פרק 5 הוט, חוות דעת של גולשים וסקירות גולשים על קיבוצניקים פרק 5 הוט. נשמח אם תוכלו לשתף את הגולשים מניסיונכם ודעתכם על קיבוצניקים פרק 5 הוט. ארנון כץ (דני קמושביץ) – קיבוצניק ובן כיתת “נרקיס” לשעבר. אדם שקרן ומניפולטיבי ובעל נוכחות לא נעימה המכונס בעצמו, שהיה בעברו הילד הדחוי של הכיתה. במהלך העונה, מסתבך עם אלקנה וחבריו בגלל עסקאות הקשורות בחומרי נפץ. בסיום העונה, ארנון, כמו חבריו, חוזר להתגורר בקיבוץ.

המלצות צפייה

יחיעם “יחי” וויץ (אסף פרי) – בעלה של סמדר ובן כיתת “נרקיס” לשעבר. קיבוצניק גאה בעל כוח פיזי רב וחסר בושה או טקט, שנפצע ברגלו במהלך מלחמת לבנון השנייה, קיבל צל”ש ונותר נכה צה”ל. בהמשך, השניים סוגרים את החנות, ולמרות הריונה של סמדר הם נפרדים. בסיום העונה, יחיעם חוזר לקיבוץ יחד עם חבריו. יאיר “יא-יא” קרפטיג (רועי ניק) – קיבוצניק ומנהיג כיתת “נרקיס” לשעבר, שהצטיין בכל דבר שעשה. לסדרה קיבוצניקים עד כה עונה אחת בלבד, שהפרקים שלה עדיין משודרים במהלך השבוע בערוצי הטלוויזיה.

קודם כל, אני מרגיש שאין ברירה אלא להגיד שזה קצת מבאס ומאוד אייבליסטי (אפליה כנגד אנשים עם מוגבלות, ע”י) ללהק שחקן בתפקוד מוחי תקין לתפקיד כזה, ועוד לשתול בפיו שורות קומיות. לא כי פגועי נפש ומוח לא יכולים להצחיק, אלא כי זה עובר כאתנחתא קומית מאוד לא רגישה. יוגב הוא מין דובי מתוק ומגושם בלי פילטרים, ודמותו מתפקדת בו זמנית כליצן החצר של החבר’ה, מקרה הסעד שלהם וגם איזו מטאפורה מוקצנת למצבם הפרטי.

נורמלי לצפייה ישירה – פרקים מלאים אונליין

מנחם “מני” נקש (יניב ביטון) – כונס הנכסים ומנהל הקהילה של הקיבוץ אחרי קריסתו הכלכלית של המשק. מבוגר ב-3 שנים מבני כיתת “נרקיס”, גדל בחברת נוער בקיבוץ מעיין חיים ורוחש שנאה מתמדת לקיבוץ על רקע תחושות האפליה שחווה בו.מכונה לפעמים על ידי בני כיתת נרקיס מני תחש. יוגב “יוגי” קליין (יואל רוזנקיאר) – קיבוצניק ובן כיתת “נרקיס” לשעבר, שעבר תאונה קשה בגיל 18, בעקבותיה הפך לנתמך-סיעודי. מתואר כאדם שובב ומלא שמחת חיים, אך מנגד גם חסר שיקול דעת ובגרות.

שגם אם ישנאו וינאצו זה את זה, הם עדיין תקועים יחד, לנצח. “קיבוצניקים” היא רגע ההתבגרות שלהם, משום שבפעם הראשונה נראה שהצעירים הכועסים האלה יצטרכו לבחור אחד בשני מרצון. זו דינמיקה מעניינת מאוד, והיא מוצגת היטב מבעד לעיניו הזרות למחצה של יאיר, שמצד אחד מבין את החוקים והכללים של קיבוץ, ומצד שני בחר במודע לעזוב את כל זה.

קישורים לפרקים מלאים של הסדרה קיבוצניקים:

היא נסמכה על הומור בורקסי, אבל שזרה בו עלילות מאפְיה מקומיות לא יומרניות, ושוחקה, צולמה ונערכה כמו דרמת איכות. “קיבוצניקים” עושה, כאמור, את אותו הדבר בדיוק, ואין אפילו מה להתלונן – החן שלה אותו החן כמעט בדיוק, והלוואי עלינו עוד סדרות איכותיות, קצביות ומשעשעות כמו “עספור” וכמו “קיבוצניקים”. את הפרק הראשון של “קיבוצניקים” סיימתי בעיניים מגולגלות כל כך חזק אחורה עד שיכולתי לספור את זקיקי השיערות שלי מהבפנים של הקרקפת. היה בסדר, עשיתי חשבון נפש עם עצמי ועם העובדה שאני עוד לא בשל כלכלית להשתלת שיער בטורקיה, והמשכתי לפרק השני. וטוב שכך, כי בפרקיה השני והשלישי “הקיבוצניקים” מתאפסת על עצמה ומציגה את מה שהיא יכולה – ומה שכנראה רצתה וכיוונה – להיות. גיגו (רוברטו פולק) מורה וחבר קיבוץ ארוניסט, שבא לצלם סרט תיעודי על פועליה של כיתת נרקיס בהאנגר.

בפורטל חברות התקשורת הגדול תוכלו למצוא את כל המידע אודות קיבוצניקים פרק 5 לצפייה ישירה הוט, חוות דעת של גולשים וסקירות גולשים על קיבוצניקים פרק 5 לצפייה ישירה הוט. כל המידע באתר מוזן על ידי קהילת הגולשים שלנו ולמען הרחבת המידע של כולנו ולצורך ביצוע רכישות חכמות יותר בכל הקשור לעולמות הטלוויזיה, האינטרנט והסלולר. נשמח אם תוכלו לשתף את הגולשים מניסיונכם ודעתכם על קיבוצניקים פרק 5 לצפייה ישירה הוט. הסדרה משודרת בחסות HOT בערוצי הטלוויזיה וגם בממשק ה- VOD. מעבר לערוצי השידור הרשמיים, ניתן למצוא קישורי צפייה ישירה לפרקים המלאים של הסדרה גם ברחבי האינטרנט. למטה אספנו את הקישורים המובילים של הסדרה קיבוצניקים, אשר מתעדכנים באופן שוטף עם הפרקים החדשים בסדרה.

כמה פרקים שוחררו לסדרה קיבוצניקים?

באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה . חבר שלי אמר לי שכשאנחנו במצב אינטימי (סקס יבש) הוא תמיד מתחיל עם כל הנגיעות באיבר המין שלי וכל זה. הוא רוצה שאני כמה פעמים יתחיל את זה לבד ושאני זאת שתתחיל לגעת בו. באה על פי בקשתם של כיתת “נרקיס” לחתן את יאיר וניקי. דורון חג’בי (יוסי צברי) – תימני גאה וקשוח בעל זיקה דתית מסורתית, המנהל את שדה הגת הנמצא בשטח ההאנגר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן