סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » קוסם סולטאן שחקנים

קוסם סולטאן שחקנים

כמו כן חצי האי קרים, היה ידוע בלוחמיו המעולים שגויסו לצבא העות’מאני בשיטת ה”דוושירמה”. בנוסף נאלצה האימפריה לראשונה להסכים להתערבות של מעצמה אירופית בתוך שטחה ובתוך אוכלוסייתה (אוכלוסיית הנוצרים האורתודוקסים). אך הדבר המשפיל ביותר עבור האימפריה העות’מאנית בהסכם היה הוויתור חסר התקדים על שטחים שבהם חיו מוסלמים.

לכן אחיהם של הסולטאנים יכלו לשלוט, מה שיצר תוהו ובוהו שלטוני, בניגוד למצב הקודם והאכזרי. האתר הרשמי של ערוץ ויוה בישראל, עם צפייה ישירה חינם בטלנובלות ובסדרות של הערוץ. כאן תוכלו לצפות בטלנובלות מכל העולם באיכות גבוהה וללא תשלום. היכנסו עכשיו לאתר הרשמי בישראל וצפו בפרקים מלאים, מאחורי הקלעים, טריילרים וראיונות עם כוכבים. באתר תוכלו למצוא את כל המידע על הסדרות של ערוץ ויוה, לוח שידורים, בלוגים על הסדרות, פורומים על הסדרות ועוד.

אמנות ובידור, סרטים

לאור ההצלחה הבינלאומית של סדרת הטלוויזיה, זה היהמפתיע מספיק כדי ללמוד כי עבור מנהלים רבים המעורבים ביצירת הפרויקט הזה, לעבוד על הסדרה ועשה הופעת הבכורה בקריירה שלו. עבדנו על התמונה Zeynep Gunay, מרט Baikal, Yagyz Alp Akaydin ואחרים. למרות זאת, עדיין המשיך קאסםלעסוק בעניינים פוליטיים של המדינה ובכך מנע את ההורה של הסולטן הצעיר. יש דעה כי זה היה על פקודותיה כי Mahdeyker נשלחה לגלות במקום רחוק מן הארמון.

זמן לא רב אחר כך מסופר מחם ג’יראי על קסם על האמת של דרביש ועל תפקידו בהתנקשות בסולטאן מחמד השלישי. בינתיים, בגלל חלימה, נחשפת האמת של רגשותיו של הנדן ודרוויש זה לזה, מה שהופך את הנדן לפגיע. סוד מעורבותו של דרביש במותו של הסולטאן מחמד השלישי מתגלה לאהמט, שהורג את דרוויש עצמו. לאחר מותה של האנדן ניתנת לביתה של ספיה להנהגת הרמון. במהלך תקופה זו אהמט מתכונן לבנות מסגד מול האגיה סופיה. אהמט מורה לשחרר את ספיה ממגדל הנעורים, עקב עזרתה להציל את קסם מהשודדים.

הסולטן: פרק 111

זה הפך פילגש אהובה של אחמד ואני, בתור מסכים צעירים מאסטר סולטן – Ekin Koç. בסדרה “קסם הסולטן” עופרת מיוצגת על ידי נשים חזקות. בנוסף ואליד, על הסולטן מטפל אמו – הנדאן סולטן. בעלת אינטלקט וחוכמה יוצאי דופן, היא הצליחה לתת אותם לקסמן סולטן בנישואין. ילדים הצליחו בסופו של דבר רק לחזק את עמדתה בבית המשפט.

אחד המאורעות המשמעותיים בשקיעת האימפריה העות’מנית, היה הכישלון בכיבושה של וינה ב-1683. סלים הודח ובשנת 1687 עלה לשלטון בנו סולימן השני, לאחר מאסר של שנים רבות ב”קאפס”, דירה מיוחדת בארמון, בה נכלאו הטוענים לכתר. דגם זה של החלפת שולטנים אפיין את גם את סוף המאה ה-17 ואת המאה ה-18. לשלטון עלו שולטנים מבוגרים, לאחר שנים ארוכות של מאסר, שלא היו כשירים לשלוט בממלכה, שסבלה משחיתות ומאנרכיה.

הסולטן

בוגר ארבעים שנה קסם סולטאן ישחק שחקנית – Nurgul Eshilchay. מרכז הפקה מוקדש מצלם את האפים, עושה כמה תיקונים בתסריט. TIMS החברה עבור “קסם סולטאן” יצוק הרים בזהירות. סדרה היסטורית תמיד שיחק חשובתפקיד בטלוויזיה. במהלך ההיסטוריה, מספר עצום של פרויקטים שונים נוצרו.

השולטן החדש היה רוב הזמן שיכור ומסומם והפקיד את ניהול הממלכה בידי הווזיר הגדול (ממוצא בוסני), סוקולו מחמת’ פאשה. אשתו הראשית של סלים (הקאדין), ניצלה את שכרותו, לעריכת שנויים בארמון, לפי ראות עיניה. כבר בשנת 1391 הקים השולטן העות’מני בייזיד הראשון , מבצר סמוך לקונסטנטינופול, בצד האסייתי של מצר בוספורוס, שכונה אנאדולו היסארי (Anadolu Hisarı), כלומר “המבצר האנטולי”. בייזיד הראשון, כונה “ילדרם” (Yıldırım), שמשמעותו “הברק” וזאת משום מהירות מסעותיו הצבאיים ויכולתו לעבור בין מספר חזיתות בתוך זמן קצר להפליא. האפיפיור בוניפקיוס התשיעי קרא למסע צלב נגדו. הצבא הצלבני שם מצור על ניקופול , בבולגריה של ימינו, בשנת 1396, כדי לאלץ אותו לצאת לעזרת העיר.

הסולטן: פרק 101

הוא הרחיב את הארמון בטופקאפי והוסיף לו אולם ענק ועשרה מטבחים. הממלכה סבלה מחוסר יציבות, מאינפלציה וממרידות בצבא. עם מותו, רצחה אשתו סאפיה 19 מבניו, כדי לאפשר לבנה, אחמט השישי, להיות לשולטן. בשנה השישית לשלטונו, בנה הארכיטקט הראשי שלו, מח’מת אגא, את ‘המסגד הכחול’, בעל ששת המינרטים. שנה אחר כך מת השולטן והחלו כמה עשרות של שנים, שעמדו בסימן של “קלקולים”.

בנו של איידין, בראן, רואה את האבין במסיבה ומתאהב בה, אך אמו לא בעד הקשר הזה ועושה הכול כדי לטרפד אותו. הזוג מתעקש בכל זאת להתחתן ובדרכם לחתונה, הם מעורבים בתאונת דרכים שתשנה את חייהם מקצה לקצה. ליילה הרוסה מהעובדה שבנה נחטף, היא מקבלת הודעה שאומרת שאם הם יפנו למשטרה, בנם ימות. ההורים המודאגים, שוכרים בלש פרטי, מחמט, לשעבר קצין משטרה, כדי שיעזור להם למצוא את בנם. ברגע שהמשפחה פוגשת את מחמט, הוא מבינים שהבעיה הרבה יותר גדולה ומורכבת ממה שהיא נראית, ככל שהוא צולל יותר בחקירת המקרה, כך מתרבות השאלות. לקאמל וליילה יש הכל, הם מנהלים עסק משפחתי, יש להם בית מדהים ושני ילדים.

הסולטן: פרק 123

ביתה הגדולה חזן, פחות שותפה לגחמות של אמה, היא מעולם לא סלחה לה על מות אביה והיא מהווה את המכשול הגדול ביותר העומד בפני הגשמת חלומותיה של פיזלט. סיפורן של שתי אחיות שגרות באיסטנבול ולמרות שהן אחיות הן שונות האחת מהשניה לחלוטין. וזה מוביל אותי להבין את ראשו של אדרואן השליט העכשוי בתורקיה. מה הפלא שהוא רוצה להחזיר את השולטנות בטורקיה. לאחר מותה נלקחה גופתה מטופקאפי ל”ארמון הישן” ואז נקברה במאוזוליאום של בעלה אהמט הראשון. קסם החליט להמשיך באופן עצמאי את המשך השושלת.

מאוחר יותר מתפטרת ביתה של ספיה מתפקידה, בגלל האינטריגות של קסם. מאוחר יותר, הבשורה הראשונה נודעת על ידי בלבול כי אחיה האבוד הממושך מתגלה כאיסקנדר והוא הנסיך האבוד של השושלת העות’מאנית. ספייה וביתה מסתירים שניהם את האמת הזו במשך אחת עשרה שנים, שבמהלכם קסם מגבשת את כוחה ויולדת שבעה ילדים נוספים. זולפיקאר וחומשא מתחתנים, ואיסקנדר נכנס לתפקיד חסודבאש (החדר של הסולטאן). אהמט, בן גם בן, בייזיד, מפילגש שלישית, גולבהאר.

ולידה סולטאן ועוצרת[עריכת קוד מקור | עריכה]

כתוצאה מכך, קיבלנו יצירה בקנה מידה גדול באמת, אשר כל מעריץ של הז’אנר ההיסטורי חייב לראות. ביקורות על סדרת הטלוויזיה “קסאם סולטן”, העלילה, השחקנים – כל זה נשקול במאמר. אבראהים לא היה יציב נפשית, וקוסם ניצלה את ההזדמנות על מנת להפוך שוב לעוצרת ולסולטאנית בפועל. קוסם הצטיירה כאישה אגואיסטית, שלא בריאותם של בניה עומדת כנגד עיניה, אלא שלטונה שלה. יש לזכור כי באותה תקופה סולטאנים באו, הלכו ושבו לשלטון, ולכן קוסם הייתה צריכה להתמודד גם עם נשות ושפחות סולטאנים יריבות וגם עם וזירים גדולים חזקים. לכן, העדיפה קוסם אנשים חלשים ולא תמיד יציבים בסביבתה.

2 העונה התברר להיות אפילו יותר מצטיינים מאשר הראשון, אומרים הצופים בטלוויזיה. כתוצאה מהפיכה נוספת,שליט האימפריה ובנו האחרון של ואלידה סולטאן, כך שהמקום על כס המלכות נלקח על ידי נכדה – מחמט בן השש. אבל על כך היתה הסמכות הבלתי מעורערת של קסם, כי דמותו של טורהאן הופיעה, אמו של שליט צעיר. העימות הנורא ויריבות מתמדת בין שתי נשים חזקות החלו, שנמשכו כשלוש שנים. תשומת לבו לסולטן הצעיר והמקסים של הפילגשים לא נמשכה מיד. אבל, בעלת אופי חזק וכוח רצון גדול, אסרה הילדה להזיל דמעות בעניין זה, כמו גם את ביתה ואת קרובי משפחתה.

הסולטן: פרק 127

אף כי אנסטסיה נשבעה שהיא תחזור למולדתה בכל מחיר. תוך כדי שיטוט בארמון היא מגלה מעבר מסתורי המוביל לגן סודי, שם היא פוגשת לראשונה את אהמט. עם זאת, אהמט מציג את עצמו בשם אחר ובקרוב אנסטסיה מתחילה להרגיש רגשות כלפיו.

לא לשכוח שמדובר בתפקיד של דמות היסטורית שלא חיה בימינו, לא מתלבשת בלבוש של ימינו ויש לה משמעות היסטורית רבה. לכן לברן סאאת לא היה קל להתמודד עם התפקיד וכובד משקלו. לכן, ההעדפה הייתה לתת את דמותה של קוסם לשחקנית מנוסה שנראית גם טוב מאוד חיצונית. לדעת רבים, נורגול היא השחקנית היפה ביותר חיצונית בתורכיה.

העות’מאנים: לידתה של אימפריה

לכן, אברהים היה צריך לחשוב על המשך הסוג שלו. אבל לצעיר זה היה אופי מורכב, והוא לא התעניין לחלוטין ביחסים עם נשים. היא לא הייתה אם הבכור הראשון של השליטיורש לכס.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן