סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » צפיה ישירה ערוץ 11

צפיה ישירה ערוץ 11

אולפני הערוץ ממוקמים בתוך בניין הכנסת, במרחק הליכה מאולם המליאה המרכזי. מצלמות הערוץ מוצבות באופן קבוע באולם המליאה והשידורים מועברים מהאולפן הסמוך אל הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו ומשם נקלטים באמצעי השידור השונים. קשת 12 הוא ערוץ טלויזיה מסחרי של הזכיינית קשת, המחליף את ערוץ 22 (ערוץ 2) שהיה בעבר בשיתוף עם הזכיינית רשת 13. ניתן לצפות בתוכניות הטלוויזיה של קשת, מהדורת החדשות, תוכניות בוקר, בידור ופנאי ועוד.

כל הטלנובלות הנחשקות מכל העולם לצפייה ישירה בחינם. טלנובלות מארגנטינה, טלנובלות מברזיל, טלנובלות מספרד, טלנובלות מטורקיה וטלנובלות מקוריאה. כל מה שמתרחש בעולם הטלנובלות נמצא במרחק הקלקה, כולל מידע על כל מה שמשודר בערוצים של ויוה ושל ויוה פלוס. הוא מעניק הזדמנות לצפות בפעילותם של 120 חברי הכנסת, דרך ראיונות בתוכניות השונות והשידורים מתוך פעילות הכנסת.

האח הגדול לצפייה ישירה

אישור המיזוג הושלם ב-8 בנובמבר 2018, וב-16 בינואר 2019 החל המיזוג בערוץ 13 (לפני עלייתו כונה זמנית בתקשורת בשם “ערוץ רשת-עשר”). הסלוגן החדש שמלווה את השקת הערוץ הוא “הכול מתחבר”. אתר חינם בחינם הוא פורטל שמציג את כל המדריכים והכתבות בנושאים שאפשר לקבל אותם בחינם, ללא תשלום, ללא עלות או בלי מחיר, בלי עמלות וכד’. ערוץ 66 הוא ערוץ הקבלה מבית אתר קבלה לעם. הערוץ משדר בעיקר תכנים הקשורים לעולם הקבלה. הסכתיםמכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד…

הוא ערוץ טלוויזיה ציבורי ממלכתי בישראל, הפועל במסגרת תאגיד השידור הישראלי. הערוץ החל את שידוריו ב-15 במאי 2017 והחליף את הערוץ הראשון של רשות השידור. כאן 11 הוא ערוץ של תאגיד השידור הישראלי, המחליף את ערוץ 11 (הערוץ הראשון) שהיה בעבר של רשות השידור הישראלית. ניתן לצפות בחדשות ואקטואליה, מבזקים, תוכניות בידור ופנאי ועוד. כאן חינוכית הוא ערוץ טלויזיה מבית תאגיד השידור הישראלי.

שידורי ספורט אונליין לצפייה ישירה

ערוץ הכנסת הוא ערוץ טלויזיה המנוהל על ידי חברת החדשות. הערוץ מציג תכני אקטואליה ופרשנות לגבי דיונים של הכנסת, מליאת הכנסת ועוד. הערוץ מציג בעיקר תכנים של מוצרי צריכה לקהל הצרכנים הצופה בבתים. הערוץ החל את שידוריו ב-15 במאי 2017 והחליף את הערוץ הראשון של רשות השידור שקדם לו. ערוץ 9 הוא ערוץ טלויזיה מסחרי ישראלי בשפה הרוסית.

  • ניתן לצפות בתוכניות רבות של הטלוויזיה של רשת, כמו חדשות אקטואליה, תוכניות בידור, ריאליטי, דוקומנטרי ועוד.
  • ערוץ “כאן 11”, הערוץ המרכזי של תאגיד השידור הישראלי.
  • היכנסו עכשיו לאתר הרשמי בישראל וצפו בפרקים מלאים, מאחורי הקלעים, טריילרים וראיונות עם כוכבים.
  • הערוץ מועבר גם באופן חופשי, באמצעות לוויין התקשורת “עמוס”, באתר האינטרנט ובסלולר.
  • הערוץ מציג תכנים, חדשות, בידור, תרבות ועוד.

היכנסו עכשיו לאתר הרשמי בישראל וצפו בפרקים מלאים, מאחורי הקלעים, טריילרים וראיונות עם כוכבים. באתר תוכלו למצוא את כל המידע על הסדרות של ערוץ ויוה, לוח שידורים, בלוגים על הסדרות, פורומים על הסדרות ועוד. הצטרפו לקהילה התוססת של האתר ותוכלו לקבל תשובה על כל שאלה בנוגע לטלנובלה האהובה עליכם.

הרב זמיר כהן בהלכות שבת – המשך קידוש ועוד דיני נר שבת, שחרית, קריאת התורה וסעודות שבת

רשת 13 הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי של הזכיינית רשת, המחליף את ערוץ 22 (ערוץ 2) שהיה בעבר בשיתוף עם הזכיינית קשת 12. ערוץ 13 מוזג ביחד עם ערוץ עשר שהיה באפיק 14 לאחר. ניתן לצפות בתוכניות רבות של הטלוויזיה של רשת, כמו חדשות אקטואליה, תוכניות בידור, ריאליטי, דוקומנטרי ועוד. ערוץ 26 הוא ערוץ האח הגדול מבית רשת והיה בעבר מבית קשת. הערוץ מציג שידור לייב מבית האח הגדול, של התוכנית על הבית הכי מדובר בישראל.

הוא משדר תוכניות חדשות, אקטואליה, בידור, אירוח ותרבות לכל המשפחה. ערוץ 24 (נקרא בעבר “ערוץ המוסיקה” ו”מוסיקה 24″) הוא ערוץ טלוויזיה ישראלי בעל תוכן של בידור, מוזיקה וסרטים. ערוץ 9 אינו מופיע ברשימת ערוצים של עידן+ (עידן פלוס) וגם הפסיק להציג שידור חי.

ערוץ 11 ( ערוץ כאן ) לצפייה ישירה

ערוץ 24 הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי מבית קשת 12. הערוץ מציג בעיקר תכנים של מוזיקה, שירים חדשים, קליפים ועוד. אספנו עבורכם את כל ערוצי הטלוויזיה המאפשרים צפייה ישירה בצורה החוקית ורכזנו לכם את הערוצים בצורת אינדקס נוח, פשוט ומהיר לתפעול ולצפייה. Russia Today – חדשות בשידור חי מבית ערוץ רוסיה הפדרלית.

הסכתיםמכוריםסיפור ביוםחיות כיס שיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד… מכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד… אתר israelTV מעדכן כל מה שחם על המסך הישן ועל המסך הקטן וברחבי הרשת. תכני בידור ותכנים ויראליים, מהארץ ומהעולם. מעלייתו לאוויר ועד ה-12 במאי 2018 היה הערוץ בתקופת הרצה.

ערוץ 24 לצפייה ישירה לייב- לצפייה לחץ כאן

בעבר נקרא ערוץ 23 (ערוץ חינוכית) של רשות השידור הישראלית. הערוץ מציג תכנים לימודיים והעשרה בתחומים שונים וגם תוכן לילדים. אן חינוכית הוא ערוץ טלוויזיה ציבורי, ששידוריו מיועדים לילדים ונוער. הערוץ מחליף את הטלוויזיה החינוכית הישראלית בעקבות חוק השידור הציבורי הישראלי, וקם ב-15 באוגוסט 2018 כחלק מתאגיד “כאן”. מאז תחילת פעילותו הערוץ משודר באיכות SD בטלוויזיה, ובאיכות HD באתר ובאפליקציית “כאן”.

שידורי הערוץ מועברים גם באתר האינטרנט של הארגון. האתר הרשמי של ערוץ ויוה בישראל, עם צפייה ישירה חינם בטלנובלות ובסדרות של הערוץ. כאן תוכלו לצפות בטלנובלות מכל העולם באיכות גבוהה וללא תשלום.

הלסינקי – מכבי תל אביב  (17:

הערוץ נקלט בבתי הצופים באמצעות שידור דיגיטלי קרקעי, באמצעות חברת הכבלים (“הוט”) או באמצעות חברת הלוויין (“יס”). כמו כן ניתן היה לקלוט את השידור בכל המזרח התיכון גם באמצעות צלחת לוויין פרטית המכוונת ללוויין עמוס. בערוץ משודרים שלל תוכניות מאקטואליה ועד לתוכניות בידור. כאן הוא שידור ציבורי ממלכתי בישראל, והחליף את הערוץ הראשון של רשות השידור שקדם לו. הסלוגן של הערוץ הוא “תעשו 1 ועוד 1” באיכות HD. ערוץ הידברות הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי המוצג באפיק 97 בשירותי הטלוויזיה.

מכאן 33 הוא ערוץ טלויזיה של תאגיד השידור הישראלי. הערוץ היה בעבר ערוץ 33 של רשות השידור הישראלית. הערוץ מציג תכני אקטואליה וחדשות, ותכנים נוספים בשפה הערבית. ערוץ “כאן 11”, הערוץ המרכזי של תאגיד השידור הישראלי. הערוץ משדר בעיקר חדשות, אקטואליה ותכניות בנושאי תרבות. בידיוק בשביל זה הכנו לכם פוסט הכולל ערוצי טלוויזיה לייב לצפייה ישירה כדי להנות מהחדשות, סדרות ומשחקי ספורט.

פ.ס.וו. איינדהובן – מכבי תל אביב  (19:

הערוץ מציג שידורים על הידברות, אמונה, דת ועוד. ערוץ 14 (לשעבר ערוץ 20 (ערוץ מורשת)) הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי, ונחשב ערוץ מורשת ישראל. הערוץ מציג תכנים, חדשות, בידור, תרבות ועוד. רוצים גם אתם לצפות בערוצי הטלוויזיה השונים בשידור חי בחינם? כאן, בעמוד זה אתם יכולים לראות את מה שאתם רוצים ללא תשלום.

כיום זה ממש לא חובה לקחת את השלט ולהדליק את הטלוויזיה כדי לצפות בערוצים ישראליים מובילים. אפשר פשוט להיכנס לאינטרנט, לחפש ולגשת למידע הזה בחופשיות. גם אתם יכולים להגיע ללקוחות חדשים באמצעות פרסום כתבה בתשלום באתר חינם בחינם. ערוץ הקניות הישן והמוכר באפיק 21 משנת 1996 עכשיו גם לצפייה באינטרנט. הערוץ מועבר גם באופן חופשי, באמצעות לוויין התקשורת “עמוס”, באתר האינטרנט ובסלולר.

שידור ישיר | ליגת האלופות משחקי גומלין שמינית גמר 23.2.22

פעילותו העיקרית של הארגון בישראל היא הפעלת ערוץ הידברות בטלוויזיה הרב-ערוצית בישראל. הערוץ הוקם בשנת 2008 ומשודרות בו הרצאות וסדנאות בנושאים כגון אמונה, חינוך, שלום בית, אהבה, שם האדם, יהדות ומדע, ישראל והעמים והתמודדות עם קשיים. בערוץ גם תוכניות לילדים, אירוח, מוזיקה וכתבות. הערוץ משדר 24 שעות ביממה, למעט שבתות וחגים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן