סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » צומת מילר עונה 3 פרק 5

צומת מילר עונה 3 פרק 5

מילר היא קומדיית מצבים ישראלית שהקומיקאי אדיר מילר יצר, כתב וביים (בשיתוף עם אוהד פרח) ובה מגלם מילר את עצמו. הסדרה משודרת בשידורי קשת החל מ-23 ביוני 2016. את שיר הפתיחה של הסדרה מבצע מוקי, שגם כתב את המילים והלחין יחד עם אורי אבני. מקורית23 ביוני 2016 – 5 ביוני 2022 (6 שנים)קישורים חיצונייםדף התוכנית ב-IMDb צומת מילר היא קומדיית מצבים ישראלית שהקומיקאי אדיר מילר יצר, כתב וביים (בשיתוף עם אוהד פרח) ובה מגלם מילר את עצמו.

פלמ”ח היא סדרת נוער ישראלית מסוגת דרמה תקופתית-הרפתקאות, שנהגתה על ידי יהונתן בר אילן ועדן גוריון והופקה על ידי “ענני תקשורת” עבור “Yes”.

הסדרה

הסדרה שודרה בשידורי קשת החל מ-23 ביוני 2016 עד 5 ביוני 2022. הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן מתי הפרק עולה (לחץ עלי). צומת מילר עונה 4 פרק 12 לצפייה ישירה צומת מילר עונה 4 פרק 12 לצפייה ישירה, צומת מילר עונה 4 פרק 12 … צומת מילר עונה 4 פרק 12 לצפייה ישירה, צומת מילר עונה 4 פרק 12 להורדה, צומת מילר עונה 4 פרק 12 שידור חי, צומת מילר עונה 4 פרק 12 שידור ישיר, …

הסדרה נכתבה על ידי מיכל קופר קרן. הפרק האחרון של העונה הראשונה שודר ב-20 ביוני 2020. בפברואר 2021 פורסם כי הסדרה (אשר זכתה להצלחה רבה בארץ ובעולם) תחזור לעונה שנייה בהפקה משותפת של “ענני סטודיוס”, HOT וניקלודיאון העולמית. הסדרה כפולה עונה 3 פרק 4 עוסקת בחמישה אזרחים ישראלים המוצאים עצמם לפתע במרכזה של פרשת ריגול מסעירה – בוקר אחד הם מגלים בשידורי החדשות ששמותיהם שורבבו לתוך מבצע חטיפה דרמטי, המיוחס ל”מוסד”.

השופטת גודי 17 – פרק 210

טלוויזיה מכיל לוח שידורים לכל הסדרות, בכל הערוצים, בכל רגע נתון ובפריסה של שבוע מראש. לוח שידורים עבור יס, עבור הוט ועבור שאר הערוצים. לוח שבועי מלא עם פירוט זמני התוכניות. עוד בטרם שידורה, נמכרה הסדרה לשידור בגרסתה המקורית לערוצי פוקס בינלאומיים להפצה במדינות שונות וכן ליצירת גרסה אמריקאית וגרסה רוסית , בנוסף הסדרה נמכרה גם לחברת הפקות בוליוודית ומתוכננת לה גרסה הודית. לאחר שהוריהם נשלחים להגן על מקור המים המרכזי במדינה שהתייבש (אגם שלמה), האחים מקימים תא ריגול עצמאי בשם “ספיידרז” ובהמשך מצרפים גם את שון, אלה וסופי ויוצאים להציל את ההורים שלהם ואולי אף את המדינה כולה.

מיוחדת פרק 18 לצפייה ישירה, מיוחדת פרק 18 להורדה, מיוחדת פרק 18 שידור חי, מיוחדת פרק 18 שידור ישיר, מיוחדת עונה 1 פרק 18 לצפייה ישירה או להו… חשיפה עונה 2 – עשירים בחובות לצפייה ישירה או להורדה, חשיפה עונה 2 פרק 17 לצפייה ישירה, חשיפה עונה 2 פרק 17 להורדה, חשיפה עונה 2 פרק 17 שידור… חשיפה עונה 2 – אימת הדוגמניות לצפייה ישירה או להורדה, חשיפה עונה 2 פרק 12 לצפייה ישירה, חשיפה עונה 2 פרק 12 להורדה, חשיפה עונה 2 פרק 12 שידו…

צומת מילר כל העונות לצפייה ישירה

פרק 6 או 5 אני חושב שפרק 5 דיון פורה. פרק 6 או 1 אני חושב שפרק 6 דיון פורה. פרק 6 או 2 אני חושב שפרק 6 דיון פורה. בספטמבר 2021 פורסם על ידי קשת 12 כחלק מפרומו לסדרות השנה החדשה, שהעונה השלישית של כפולים תעלה במהלך 2022. במהלך החופשה הם מנסים לתפוס את ארנסטו. ב-15 באוגוסט 2021, נחשף כי הסדרה חודשה לעונה שלישית ואחרונה, שעלתה לשידור ב-30 ביוני 2022.

  • כפולים עונה 3 פרק 4 היא סדרת טלוויזיה ישראלית מסוגת דרמת מתח שעלתה לשידור ב-29 באוקטובר 2015 בשידורי קשת של ערוץ 2.
  • עוד בטרם שידורה, נמכרה הסדרה לשידור בגרסתה המקורית לערוצי פוקס בינלאומיים להפצה במדינות שונות וכן ליצירת גרסה אמריקאית וגרסה רוסית , בנוסף הסדרה נמכרה גם לחברת הפקות בוליוודית ומתוכננת לה גרסה הודית.
  • במהלך החופשה הם מנסים לתפוס את ארנסטו.

סדרת דרמה קומית חדשה על חייו של אדיר מילר, ותעניק הצצה הומוריסטית לחייו האמיתיים כסטנדאפיסט המנסה לתמרן בין המציאות, הזוגיות והמשפחה, לבין החלום להמשיך ליצור. צומת מילר עונה 3 – פרק 1 סדרת דרמה קומית חדשה על חייו של אדיר מילר, ותעניק הצצה הומוריסטית לחייו האמיתיים כסטנדאפיסט המנסה לתמרן בין המציאות, הזוגיות והמשפחה, לבין החלום להמשיך ליצור. צומת מילר עונה 4 – פרק 1 סדרת דרמה קומית חדשה על חייו של אדיר מילר, ותעניק הצצה הומוריסטית לחייו האמיתיים כסטנדאפיסט המנסה לתמרן בין המציאות, הזוגיות והמשפחה, לבין החלום להמשיך ליצור. צומת מילר, עונה 4 לצפייה ישירה. אדיר מתמודד עם נערה מתבגרת, אנאלי וגולן מחליטים להביא ילד לעולם, עופר ממשיך לתחמן את הסביבה ורותם עומדת בפני תהפוכות. בדיון זה נדון איך אתם צופים בסדרה בMakoTV או באתרים אחרים או שבשידור ישיר אני צופה לפעמים בMakoTV ולפעמיים בשידור חי.

חי בלילה

הכרישים עונה 5 פרק 3 לצפייה ישירה, הכרישים עונה 5 פרק 3 להורדה, הכרישים עונה 5 פרק 3 שידור חי, הכרישים עונה 5 פרק 3 שידור ישיר, הכרישים 5 פר… חשיפה 2 – אימת הדוגמניות לצפייה ישירה או להורדה, חשיפה עונה 2 פרק 11 לצפייה ישירה, חשיפה עונה 2 פרק 11 להורדה, חשיפה עונה 2 פרק 11 שידור חי,… מיוחדת פרק 17 לצפייה ישירה, מיוחדת פרק 17 להורדה, מיוחדת פרק 17 שידור חי, מיוחדת פרק 17 שידור ישיר, מיוחדת עונה 1 פרק 17 לצפייה ישירה או להו…

בכל פרק מתארחים בסדרה אמנים ישראלים, כשהם מגלמים את דמותם האמיתית. בדיון זה נדון מה אתם חושבים על הסדרה עד כה? אני חושב שהסדרה מצוינת ומצחיקה במיוחד אני מחכה בקוצר רוח כל פעם לפרק חדש דיון… העונה השנייה עלתה לשידור ב-21 בנובמבר 2018 בערוץ קשת 12, והסתיימה ב-2 בינואר 2019. את שלושת האזרחים בעונה השנייה מגלמים נטע ריסקין, יוסף סוויד ומורן רוזנבלט. גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים.

צומת מילר עונה 3 פרק 1 – צפייה ישירה – אתר מאקו

הכרישים עונה 5 פרק 1 לצפייה ישירה, הכרישים עונה 5 פרק 1 להורדה, הכרישים עונה 5 פרק 1 שידור חי, הכרישים עונה 5 פרק 1 שידור ישיר, הכרישים 5 פר… הכרישים עונה 5 פרק 2 לצפייה ישירה, הכרישים עונה 5 פרק 2 להורדה, הכרישים עונה 5 פרק 2 שידור חי, הכרישים עונה 5 פרק 2 שידור ישיר, הכרישים 5 פר… הכרישים עונה 5 פרק 4 לצפייה ישירה, הכרישים עונה 5 פרק 4 להורדה, הכרישים עונה 5 פרק 4 שידור חי, הכרישים עונה 5 פרק 4 שידור ישיר, הכרישים 5 פר…

הם לא יודעים ששלושת ילדיהם – דניאל, ניקי וטומי – גילו את עיסוקם הסודי והקימו כוח משימה משלהם. הסדרה עוקבת אחר שלושה אחים בני משפחת פישר – דניאל, ניקי וטומי, כאשר הם מגלים במהלך חגיגות יום ההולדת של טומי כי הוריהם פועלים בשירות סוכנות ריגול חשאית בשם “אקו” . לאחר שהוריהם נשלחים להגן על מקור המים המרכזי במדינה שהתייבש (אגם שלמה), האחים מקימים תא ריגול עצמאי בשם “ספיידרז עונה 3 פרק 9” ובהמשך מצרפים גם את שון, אלה וסופי ויוצאים להציל את ההורים שלהם ואולי אף את המדינה כולה. הסדרה שודרה בערוץ 2 במסגרת “שידורי קשת”, עלתה לשידור ב-23 ביוני 2016 ושודרה בימי חמישי. פרק הבכורה של הסדרה השיג 27.8% מדרוג, וזכה להשקת הקומדיה הגבוהה ביותר ב-3 השנים.

חשיפה עונה 2 פרק 11 – אימת הדוגמניות​

צומת מילר עונה 4 פרק 13 לצפייה ישירה, צומת מילר עונה 4 פרק 13 להורדה, צומת מילר עונה 4 פרק 13 שידור חי, צומת מילר עונה 4 פרק 13 שידור ישיר, … הכרישים עונה 5 פרק 7 לצפייה ישירה, הכרישים עונה 5 פרק 7 להורדה, הכרישים עונה 5 פרק 7 שידור חי, הכרישים עונה 5 פרק 7 שידור ישיר, הכרישים 5 פר… הכרישים עונה 5 פרק 8 לצפייה ישירה, הכרישים עונה 5 פרק 8 להורדה, הכרישים עונה 5 פרק 8 שידור חי, הכרישים עונה 5 פרק 8 שידור ישיר, הכרישים 5 פר… הכרישים עונה 5 פרק 9 לצפייה ישירה, הכרישים עונה 5 פרק 9 להורדה, הכרישים עונה 5 פרק 9 שידור חי, הכרישים עונה 5 פרק 9 שידור ישיר, הכרישים 5 פר…

חשיפה עונה 2 – אני התינוקת שננטשה באשפה לצפייה ישירה או להורדה, חשיפה עונה 2 פרק 13 לצפייה ישירה, חשיפה עונה 2 פרק 13 להורדה, חשיפה עונה 2 פ… חשיפה עונה 2 – הסיוט של מעיין אדם לצפייה ישירה או להורדה, חשיפה עונה 2 פרק 14 לצפייה ישירה, חשיפה עונה 2 פרק 14 להורדה, חשיפה עונה 2 פרק 14 … חשיפה עונה 2 – העדויות על אברהם (אברם) גרנט לצפייה ישירה או להורדה, חשיפה עונה 2 פרק 16 לצפייה ישירה, חשיפה עונה 2 פרק 16 להורדה, חשיפה עונה… חשיפה עונה 2 – אימת המפורסמות לצפייה ישירה או להורדה, חשיפה עונה 2 פרק 18 לצפייה ישירה, חשיפה עונה 2 פרק 18 להורדה, חשיפה עונה 2 פרק 18 שידו…

כפולים עונה 3 פרק 4

אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות. בדיון זה נדון האם לדעתכם הקליפ של אדיר בפרק מתאים למחוברים. ספיידרז עונה 3 פרק 9 היא סדרת לייב אקשן ישראלית בהפקת NUTZ Productions, HOT וקבוצת אנאני תקשורת. הסדרה מתמקדת באנה ונואה פישר, סוכנים סמויים מיומנים שעובדים עבור ECCO, ועליהם מוטלת המשימה להילחם בפושעים המסכנים את הטבע או את הסביבה.

לאחר שהוריהם נשלחים להגן על מקור המים המרכזי במדינה שהתייבש (אגם שלמה), האחים מקימים תא ריגול עצמאי בשם “ספיידרז” ובהמשך מצרפים גם את שון, אלה וסופי ויוצאים להציל את ההורים שלהם ואולי אף את המדינה כולה. לי היו 2 שאני לא מצליח לבחור ביניהם. 1-לפני ההופעה למשטרה עם הדודה והסוכן 2-עם השכן של אדיר שכשאדיר שואל אותו מה קורה הוא מתאר לו דברים דוחים בלי…

לגעת באושר – פרק 29

בעונה הראשונה כל פרק נפתח בריאיון של מילר לדנה ויס בנושא הקשור לפרק כשלעיתים הם משוחחים עוד מספר פעמים במהלך הפרק עצמו. בעונה השנייה הקונספט השתנה, וכל פרק הסתיים במופע סטנדאפ של מילר על נושא הפרק. בדיון זה נדרג את פרק 7 10 מצויין 1 גרוע אני חושב ש9 דיון פורה. בדיון זה נדון איזה פרק יותר יפה לדעתכם.

  • חשיפה עונה 2 – אני התינוקת שננטשה באשפה לצפייה ישירה או להורדה, חשיפה עונה 2 פרק 13 לצפייה ישירה, חשיפה עונה 2 פרק 13 להורדה, חשיפה עונה 2 פ…
  • הסדרה מתמקדת באנה ונואה פישר, סוכנים סמויים מיומנים שעובדים עבור ECCO, ועליהם מוטלת המשימה להילחם בפושעים המסכנים את הטבע או את הסביבה.
  • צומת מילר עונה 4 – פרק 1 סדרת דרמה קומית חדשה על חייו של אדיר מילר, ותעניק הצצה הומוריסטית לחייו האמיתיים כסטנדאפיסט המנסה לתמרן בין המציאות, הזוגיות והמשפחה, לבין החלום להמשיך ליצור.
  • הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן מתי הפרק עולה (לחץ עלי).
  • לי היו 2 שאני לא מצליח לבחור ביניהם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן