סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » צומת מילר עונה 1

צומת מילר עונה 1

הוא נחרד מהרעיון ומטפח שנאה כלפי אסי. יונתן, ליעם ודני, גיבורי העונה הראשונה של החולמים, מוצאים עצמם בהרפתקה חדשה וגדולה מהחיים במחנה קיץ יוקרתי, כשהם מחפשים אוצר קסום ומסתורי. במקביל, הם מנסים להשתלב בין ילדים …

מילר היא קומדיית מצבים ישראלית שהקומיקאי אדיר מילר יצר, כתב וביים (בשיתוף עם אוהד פרח) ובה מגלם מילר את עצמו. הסדרה משודרת בשידורי קשת החל מ-23 ביוני 2016. הסדרה מתמקדת בסיפור חייו של אדיר מילר, ומעניקה הצצה הומוריסטית לחייו האמיתיים לכאורה של מילר כסטנדאפיסט המנסה לתמרן בין המציאות, הזוגיות והמשפחה, לבין החלום להמשיך ליצור. בסדרה, אשתו היא פסיכולוגית של ידוענים. בכל פרק מתארחים בסדרה אמנים ישראלים, כשהם מגלמים את דמותם האמיתית.

צומת מילר עונה 3 פרק 11 – צפייה ישירה – אתר מאקו

את שיר הפתיחה של הסדרה מבצע מוקי, שגם כתב את המילים והלחין יחד עם אורי אבני. צומת מילר היא קומדיית מצבים ישראלית שה קומיקאי אדיר מילר יצר, כתב וביים (בשיתוף עם אוהד פרח) ובה מגלם מילר את עצמו. הסדרה שודרה ב שידורי קשת החל מ- 23 ביוני 2016 עד 5 ביוני 2022 [ דרוש מקור].

  • קשת מצידה מעוניינת בחידוש הסדרה לעונה נוספת, אך אדיר מילר חושב שהסדרה כבר הגיעה לשיאה, וכי זהו הזמן הנכון ביותר לסיימה.
  • באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה .

האתר אינו מחזיק בתוכן המפר זכויות יוצרים. במידה ונתקלת בתוכן המפר זכויות יוצרים, אנא דווח לנו. בשל מבצע של צה”ל בעזה אדיר נשלח לשמח חיילים בשטח. העניינים מסתבכים כשהוא מגיע למקום ל… לא התחברתי כל כך לעונה הזאת. העונות הקודמים היו הרבה יותר טובות, וזה רק התדרדר עם הזמן.

נשות הספורטאים מיאמי – 9. פרק האיחוד

צומת מילר עונה 2 לצפייה ישירה . צומת מילר היא קומדיה שיצר, כתב וביים הקומיקאי אדיר מילר שגם מגלם את עצמו בסדרה. אדיר התפרסם כיוצר של הסדרה מצליחה רמזור וזו הסדרה השניה שהוא יוצר. סדרת דרמה קומית חדשה על חייו של אדיר מילר, ותעניק הצצה הומוריסטית לחייו האמיתיים כסטנדאפיסט המנסה לתמרן בין המציאות, הזוגיות והמשפחה, לבין החלום להמשיך ליצור.

אירועים מחייו של אדיר מילר, בניסיון ליצור תוכנית טלויזיה חדשה אחרי הלהיט “רמזור”. אירועים מחייו של אדיר מילר, בניסיון ליצור תוכנית טלויזיה חדשה אחרי הלהיט רמזור. סאקורה לוכדת הקלפים פרקים מלאים. הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן מתי הפרק עולה (לחץ עלי). גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים. אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה!

טלוויזיה ישראלית לצפייה ישירה לייב – טלוויזיה חכמה

אתר TVNetil הוקם בשנת 2006 על מנת לספק בית חם ליצירה הישראלית הטלוויזיונית והקולנועית. אחרי 14 שנה אדיר מגלה מהי הסיבה האמיתית שבגללה נפרדו אסי וגורי ועופר הסוכן שולח את אדיר לאירועים מוזרים על מנת ש-“יוציאו אותו טוב”. רמזור עולה על במת התיאטרון בכיכובו של אדיר – אבל מה עושים כשלהפקה אין תקציב ללהק גם א… עורב שהתנחל על מרפסתו של אדיר גורם לאדיר ומאיה צרות צרורות. עופר כהרגלו מסבך את העניי…

הופעה של אדיר מילר, שהייתה אמורה להיערך ב-1 בספטמבר 2016 בפני שוטרי מחוז ירושלים, התבטלה עקב פרק בסדרה, “לתפארת משטרת ישראל”, שהכיל לעג על השוטרים בנושא מנת משכל הנמוכה שלהם כביכול. בעונה הראשונה כל פרק נפתח בריאיון של מילר לדנה ויס בנושא הקשור לפרק כשלעיתים הם משוחחים עוד מספר פעמים במהלך הפרק עצמו. בעונה השנייה הקונספט השתנה, וכל פרק הסתיים במופע סטנדאפ של מילר על נושא הפרק.

השופטת גודי 20 – פרק 78

לאור ההצלחה, בערוץ מנסים בכל כוחם לשנות את דעתו של מילר בכדי שהסדרה תמשיך להיות משודרת לעונה נוספת. קומדיית המצבים המצליחה של הקומיקאי והיוצר אדיר מילר, “צומת מילר”, ככל הנראה מתקרבת לסיום שידוריה וזאת לאחר שנותרו שני פרקים בלבד לסיום העונה הרביעית. הפרקים המלאים של “נבסו” לצפייה ישירה. דרמה קומית על משפחה ישראלית מעורבת. זוג אתיופי אשכנזי ומשפחתם המורחבת על כל המורכבות המשתמעת מכך. הסדרה הקומית על חייו של הסטנדאפיסט והקומיקאי אדיר מילר חוזרת בעונה חדשה!

לוח שבועי מלא עם פירוט זמני התוכניות. האתר של Pashut אינו מעלה, משדר או מזרים תוכן כלשהו באתר – תוכן זה זמין באינטרנט ומוצגים מאתרים כגון Dailymotion ו- YouTube. כל הזכויות שמורות © לאתר TVNetil.net.

עונה 1[עריכת קוד מקור | עריכה]

צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות. הסדרה שודרה בערוץ 2 במסגרת “שידורי קשת”, עלתה לשידור ב-23 ביוני 2016 ושודרה בימי חמישי. פרק הבכורה של הסדרה השיג 27.8% מדרוג, וזכה להשקת הקומדיה הגבוהה ביותר ב-3 השנים.

עלילת הסדרה מתמקדת בחייו של הקומיקאי אדיר מילר, עם התייחסות הומוריסטית לחייו כסלבריטאי המנסה לשלב בין העבודה והמשפחה. אשתו, מאיה, המגולמת על־ידי שתי שחקניות במהלך העונות (אדוה בולה בעונה 1, ודקלה הדר בעונות 2-4) היא פסיכולוגית במקצועה, ובכל פרק מתארחים אצלה סלבריטאים כאלה ואחרים שמגלמים את עצמם. הסדרה שודרה בשידורי קשת החל מ-23 ביוני 2016 עד 5 ביוני 2022.

טוען את עונה 1 פרק

צומת מילר כל העונות לצפייה ישירה. צומת מילר הינה סדרה קומית על חייו של הסטאנדפיסט והקומיקאי אדיר מילר. לצידו של אדיר מילר משחקים גם מירי אלוני, גל זייד, דקלה הדר, אברהם סלקטר, מאי ז’פקו, אנה ברקן, עדי חבשוש, גאיה באר גורביץ ואורי עטיה. צומת מילר היא סדרת קומדיית מצבים המשודרת בקשת 12 מאז שנת 2016.

  • אחרי 14 שנה אדיר מגלה מהי הסיבה האמיתית שבגללה נפרדו אסי וגורי.
  • עופר כהרגלו מסבך את העניי…
  • עלילת הסדרה מתמקדת בחייו של הקומיקאי אדיר מילר, עם התייחסות הומוריסטית לחייו כסלבריטאי המנסה לשלב בין העבודה והמשפחה.

הסדרה מתמקדת בסיפור חייו של אדיר, ותעניק הצצה הומוריסטית לחייו האמיתיים כסטנדאפיסט המנסה לתמרן בין המציאות, הזוגיות והמשפחה, לבין החלום להמשיך ליצור. הי חיפשתם צומת מילר עונה 2 פרק 4, במנוע החיפוש בול. תמצאו אתרים שזמינים ותוצאות שמדורגות באמצעות גולשים שמחוברים. אולי בזכות החיפוש הזה צומת מילר עונה 2 פרק 4.תוכלו לזכות בפרס … אדיר מילר, יוצר הסדרה כאמור, עדכן כי בהחלט ייתכן שזוהי עונתה האחרונה של הסדרה, וככל הנראה הקומדיה המצליחה של קשת 12 תגיעה לסיומה כבר בעונה זו. קשת מצידה מעוניינת בחידוש הסדרה לעונה נוספת, אך אדיר מילר חושב שהסדרה כבר הגיעה לשיאה, וכי זהו הזמן הנכון ביותר לסיימה.

ריקוד האש פרק 1 לצפייה ישירה

לאדיר נמאס שבגלל שהוא קומיקאי לא מתייחסים אליו ברצינות, אז עופר מציע לו לקחת חלק בדרמ… אחרי 14 שנה אדיר מגלה מהי הסיבה האמיתית שבגללה נפרדו אסי וגורי.

בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה . אדיר מקבל הצעה מהסרטים – לנסוע ללונדון ולפגוש את מנהל הערוץ “קומדי סנטרל”, דייויד האש… רמזור הייתה אחת הסדרות הטובות שנוצרו בארץ מאז ומעולם לפחות בטופ 3 והוא פשוט החליט להפסיק אותה ולהביא את הזבל הזה במקום החלטה דבילית ומטומטמת לחלוטין. טלוויזיה מכיל לוח שידורים לכל הסדרות, בכל הערוצים, בכל רגע נתון ובפריסה של שבוע מראש. לוח שידורים עבור יס, עבור הוט ועבור שאר הערוצים.

הכי זול בארץ!

דנה ויס לא השתתפה בעונה זו. בהיעדר דמות ראשית מקורית ומסקרנת, “צומת מילר” היא בסך הכל סוג של ספין אוף של “רמזור”. מערכת האתר וחברי צוות דפי הפייסבוק דברים שלא ידעתם, ניוזבוקס ומצחיקיפדיה. אם גם אתם מעוניינים לכתוב באתר, צרו קשר בקישור הזה. כשאדיר מילר מבקש מאישתו לפרגן לו לילה עם אנג’לינה ג’ולי, היא משווה את הנושא ללילה עם אסי כהן, חברו של אדיר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן