סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » צומת מילר לצפייה ישירה

צומת מילר לצפייה ישירה

מילר היא קומדיית מצבים ישראלית שהקומיקאי אדיר מילר יצר, כתב וביים (בשיתוף עם אוהד פרח) ובה מגלם מילר את עצמו. הסדרה משודרת בשידורי קשת החל מ-23 ביוני 2016. את שיר הפתיחה של הסדרה מבצע מוקי, שגם כתב את המילים והלחין יחד עם אורי אבני. סרט זה זמין באתר החדש גם לצפייה ישירה – צומת מילר לצפייה ישירה … ביניהם סרטים להורדה ישירה, סדרות להורדה, משחקים להורדה, ת כנות להורדה ושירים להורדה.

הפרקים המלאים של “נבסו” לצפייה ישירה. דרמה קומית על משפחה ישראלית מעורבת. האח הגדול שנות ה-90 שף מתחלף צופית גרנט ללא גבולות אהבה חדשה … עד כמה אתם מכירים את הסדרה ‘נבסו’?

מאסטר שף עונה 10 פרק 16 לצפייה ישירה

אחת מפסגות היצירה של האחים כהן (ביג לבובסקי, פארגו). ” התקליטור כולל ראיון עם הצלם בארי זוננפלד (הבמאי של גברים בשחור) והשחקנים. עוד משתתפים סטיב בושמי וג’ון פוליטו. אדיר מקבל הצעה מהסרטים – לנסוע ללונדון ולפגוש את מנהל הערוץ “קומדי סנטרל”, דייויד האש…

בסך הכול מדובר בסרט טוב, מעט איטי, עם סצנה שנכנסת לסדרת הסצנות הזכורות עם הציטוט “הבט אל תוך הלב שלך”. סדרות הינו אתר המציע חווית צפייה ישירה של סדרות שונות מהארץ ומחו”ל, במגוון רחב של ז’אנרים והתאמות לקהלי יעד שונים, בניהם משפחה, ילדים, גיל הרך ועוד. לכל הסדרות מחו”ל הנמצאות באתר סדרות, מצורפות כתוביות בשפה העברית (נקרא גם “תרגום מובנה”). גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים. אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות. מילר פנה לזמר מוקי (מי שכתב וביצע את שיר הפתיחה של “רמ זור”) וביקש ממנו להיות הקול שמאחורי שיר הפתיחה של “צומת מילר”.

צומת מילר עונה 4 פרק 10 לצפייה ישירה

סרט גנגסטרים מסוגנן, מבריק ושנון העוקב אחר מעלליהם של מספר גנגסטרים קשוחים בארה”ב בימים בהם נאסר למכור אלכוהול. צומת מילר ,סרט הגנגסטרים הראשון של האחים כהן, מעמיד במרכז את טום רייגן (גבריאל ביירן) יד ימינו של ליאו, גנגסטר שמחזיק בראש עיר ובמשטרה כאוות נפשו והוא מה שנקרא בורר. אל השניים מגיע גנגסטר נוסף שפותח בחזית מולם, ג’וני קספר (ג’ון פוליטו), שמבקש את אישורו של ליאו להרוג את ברני, אחיה של בת זוגו של ליאו. כשהאישור לא מגיע, נפתחת מלחמה בעיר שבמהלכה לא ניתן לצפות אף מהלך. אני מניח שהאחים כהן מגדירים את הסרט כבין הקלאסיקות הראשונות והחשובות שלהם. מותר לציין כי אכן מדובר בקלאסיקה טובה לסרטי כהן, אבל לא ממש סרט קלאסי לסרטי גנגסטרים או משהו מרכזי או חשוב בהיסטורית הוליווד.

מוקי כמובן הסכים וביוני הקרוב כבר תוכלו להתרשם מהשיר החדש שילווה את הסדרה. סדרת דרמה קומית חדשה על חייו של אדיר מילר, ותעניק הצצה הומוריסטית לחייו האמיתיים כסטנדאפיסט המנסה לתמרן בין המציאות, הזוגיות והמשפחה, לבין החלום להמשיך ליצור. סרט ישראלי מלא אדיר מילר תפקיד ראשי עלילת הסרט, למעט סצנות הפתיחה והסיום, מתרחשת בחיפה במהלך חודש אחד בקיץ 1968. קשר מיוחד נרקם בין אריק (תובל שפיר), נער בן 16, ובין יעקב ברייד (אדיר מילר), שדכן מצולק, רווק וניצול השואה. ירושלים היא סדרת טלוויזיה ישראלית מסוגה דרמת מתח משטרתית, שיצר דוד אקרמן, והופקה על ידי מוש דנון וחיים שריר שעתידה לעלות לשידור ב 12 במאי 2022 ב-HOT. הסדרה מבוססת על אירועים וסיפורים אמיתיים.

צומת מילר עונה 4 פרק 8

ברשת 13 הדרמה היא כבר ממש זן נדיר ונכחד. העונה השנייה של הסדרה “נבסו”, שהיית מעורב בעשייתה, זכתה לשיבוצים הזויים ברשת, עם הפסקות שידורים ארוכות בין פרקים – שישה שבועות בין הפרק החמישי לשישי, מעל לחודשיים בין הפרק השמיני לתשיעי, וכמעט חצי שנה (!) בין הפרק התשיעי לעשירי. יוסי ואסה, מיוצרי וכוכבי הסדרה, אמר לנו שהתבאס מאוד מההתנהלות הזאת של רשת.

צומת מילר כל העונות לצפייה ישירה. צומת מילר הינה סדרה קומית על חייו של הסטאנדפיסט והקומיקאי אדיר מילר. לצידו של אדיר מילר משחקים גם מירי אלוני, גל זייד, דקלה הדר, אברהם סלקטר, מאי ז’פקו, אנה ברקן, עדי חבשוש, גאיה באר גורביץ ואורי עטיה. הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן מתי הפרק עולה (לחץ עלי). הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן איזה משחק עולה (לחץ עלי).

צומת מילר עונה 3 פרק 7 – צפייה ישירה – אתר מאקו

שחקנים מדהימים,לעילא ולעילא,שנותנים בעזרת שפה אותנתית ומשחק מצוין את אווירת שנות ה-20 בסרטי הגנגסטרים. סיפור מלא סמלים ומוטיבים על שני איילי פשע בעיר אחת שלא גדולה מספיק עבור שניהם,שניהם נמצאים בתחרות ואילו טום,עוזרו של האחד,מתחיל לזגזג במשחקי בגידה ונאמנות בין השניים וגורם לסערה רצינית בצעדים מחושבים ומוקפדים בכל צעד ושעל של הדרך. גבריאל ביירן מושך אחריו קאסט עמוס ואיכותי של שחקנים בינהם ג’ון טורטרו הענק,סטיב בושמי היצור המופלא ומרשה גיי הרדן המצוינת שמרימים את העלילה הסבוכה לגבהים חדשים.

  • אנשי המשטרה מנסים לסכל אירוע מסוכן שעלול להסלים את המצב העדין הקיים בין תושבי העיר, בייחוד לקראת צום תשעה באב היהודי וחג הקורבן המוסלמי.
  • קשר מיוחד נרקם בין אריק (תובל שפיר), נער בן 16, ובין יעקב ברייד (אדיר מילר), שדכן מצולק, רווק וניצול השואה.
  • טנלובלה הפרקים של אזל …
  • אחת מפסגות היצירה של האחים כהן (ביג לבובסקי, פארגו).

מערכת האתר וחברי צוות דפי הפייסבוק דברים שלא ידעתם, ניוזבוקס ומצחיקיפדיה. אם גם אתם מעוניינים לכתוב באתר, צרו קשר בקישור הזה. יתכן והאתר הנוכחי יוצג באופן שגוי, כמו כן אתרים אחרים ברשת.

צומת מילר – עונה 1

סרט שמאמץ מעט את המחשבה,אבל יותר מכך מרתק את הצופה באותנתיות ובצילום מוקפד לאחד משיאי סרטי המאפיה,אחד כזה שנוגע בפסגה מתחילתו ועד סופו. פשוט חובה לראות,לא פעם אחת,על מנת להבין את הגדולה של האחים כהן ויצירת המופת שהם מגישים לנו אל עבר המסך. מומלץ,מרשים,חזק ואינטנסיבי…

אל מול הררי הביקורת החיובית, חייב שתהיה דעה מהצד השני ובמקרה מדובר בטעמי. לטעמי, הסרט היה מורכב ומסובך מדי, הקצב האיטי שלו, בלי עלייה בקצב העלילה, גרמה לציפיה מאכזבת ש”משהו בכל זאת יקרה כבר” אבל זה לא קרה. רמזור עולה על במת התיאטרון בכיכובו של אדיר – אבל מה עושים כשלהפקה אין תקציב ללהק גם א… בשל מבצע של צה”ל בעזה אדיר נשלח לשמח חיילים בשטח. העניינים מסתבכים כשהוא מגיע למקום ל…

צומת מילר עונה 4 פרק 9

דוד אקרמן, יוצר הסדרה, קיבל השראה לאחר שעסק בפעילויות אבטחה בעיר העתיקה בירושלים, מה שהביא אותו לכתוב את הסדרה , הסדרה עוקבת אחר מאבקי השליטה והקשר ההדוק שבין כסף ורדיפת בצע לבין נציגי הדתות בעיר העתיקה בירושלים. אנשי המשטרה מנסים לסכל אירוע מסוכן שעלול להסלים את המצב העדין הקיים בין תושבי העיר, בייחוד לקראת צום תשעה באב היהודי וחג הקורבן המוסלמי. יצירת מופת נוספת של האחים כהן שעשויה בקפידה ובדיוק עד הפרט האחרון כמו כל סרט אחר שהם מייצרים פרי מוחם הקודח.

חשוב לציין שכל ההורדות הם הורדות ישירות. הי חיפשתם צומת מילר עונה 2 פרק 4, במנוע החיפוש בול. תמצאו אתרים שזמינים ותוצאות שמדורגות באמצעות גולשים שמחוברים. אולי בזכות החיפוש הזה צומת מילר עונה 2 פרק 4.תוכלו לזכות בפרס … צומת מילר לצפייה ישירה בחינם – פורטל ההנחות, המבצעים והחינם השיתופי …

ערוץ 24 שידור חי

הסדרה מתמקדת בסיפור חייו של אדיר מילר, ומעניקה הצצה הומוריסטית לחייו האמיתיים כסטנדאפיסט המנסה לתמרן בין המציאות, הזוגיות והמשפחה, לבין החלום להמשיך ליצור. בסדרה אשתו היא פסיכולוגית מפורסמת, ומדי פעם מתארחים בסדרה אמנים ישראלים. הסרט צומת מילר, Miller’s Crossing – אחת מפסגות היצירה של האחים כהן (ביג לבובסקי, פארגו).

פלמ”ח עונה 3 פרק 15 היא סדרת נוער ישראלית מסוגת דרמה תקופתית-הרפתקאות, שנהגתה על ידי יהונתן בר אילן ועדן גוריון והופקה על ידי “ענני תקשורת” עבור “Yes”. הסדרה עלתה לשידור ב-5 באפריל 2020 בערוץ TeenNick. טנלובלה הפרקים של אזל … סאקורה לוכדת הקלפים פרקים מלאים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן