סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » פריפריה אימפריה פרק 3

פריפריה אימפריה פרק 3

חיי העושר והסופר סטייל של היום מפצים על השנים הקשות. הסדרה מלווה אותן כשהן חוגגות את החיים, מארגנות את האירוע המשותף, וקופצות מהשקות ואירועים נוצצים לחגיגות משפחתיות גרנדיוזיות. בדרך הן גם מתקרבות, חושפות סודות, מוצאות זו בזו נחמה ומפתחות חברויות אמיצות ומעוררות השראה. שמור בדפדפן זה את השם, האימייל והאתר שלי לפעם הבאה שאגיב.

כולן נולדו וגדלו בפריפריה, שגרירות גאות שעד היום שומרות אמונים למקורות – אשקלון, אשדוד, רמלה ומושב מצליח. כל אחת היא אימפריה בתחומה, וכולן מג’נגלות ביד רמה בין עסקים משגשגים, משפחות מפוארות וחיי חברה מעוררי קנאה. היום בתה הבכורה, יהלי–מרים, כבר בת 12. “כשהיא הייתה בת חודש נקלטתי להריון שני, בת 21 עם תינוקת ביד ועובר בבטן. ילדתי את אור (היום בן 11, דב”א), ואז החלטתי לעשות הפסקה”. אל הדוגמנות, מספרת מריומה, הגיעה במקרה.

צפייה ישירה

כמה רחוק הייתי אני מוכן ללכת עבור אהבה לאישה שאיני מכיר באמת רק בגלל מעמדה הרם בקהילה?. כנראה שהתשובות, עבורי לפחות, כולן נעוצות בשיר מאת שמרית אור ובביצוע של בועז שרעבי. פייגי אותה מגלמת ברוב כישרון השחקנית מיה עיברין, אמנם מגנה על מינה אותה מגלמת נטע שפיגלמן מפני מתנגדי הרב. אולם מעליהן מרחפת שאלה קשה- האם באמת הרב נתן, יהודה לוי, עומד להתחתן?

מלכות הביוטי הנוצצות של הדרום ( ממתי רמלה זה דרום ? ) השיקו את סדרת הדוקו-ריאליטי החדשה שמשודרת בערוץ yes ישראלי, והן לא מסתירות כלום. את הקשיים, את ההתמודדות ובעיקר את הכישרון הבלתי נדלה. זה לא שמחר בבוקר הן יהיו מועמדות לפרס בסגנון brand award עולמי.

גולסטאריות עונה 3 פרק 10

כאשר אני צופה בסדרה ריקוד האש פרקים מלאים לצפייה ישירה. זרקורים מאירים את המסלול, דוגמניות לבושות במיטב העיצובים. כל התעשייה באה לפרגן למעצבות העל החדשות, שמגיעות מרמלה, אשקלון ואשדוד.

קבלו את פריפריה אימפריה פרק 3 המלא לצפייה ישירה. צפו בווידאו לקראת שידור ריקוד האש פרק 7 לצפייה ישירה הצצה לסדרה. האם תתכן אהבה שאינה תלויה בדבר אם כל מטרתו של השידוך הוא שמירה על הסדר הישן ?. קבלו את ריקוד האש פרק 7 צפייה בווידאו היום כבר לא מתים מאהבה אמתית. כי אם אני מבין משהו באופנה, המותגים של תל אביב הופכים לכביסה תלויה ביחס לעיצובי האופנה שמגיעים מאשקלון, רמלה ואשדוד. כי מה לסצנה של סטייל ואופנה לעיר כמו רמלה.

טעינה פריפריה אימפריה פרק 12 לצפייה ישירה

דיברתי לפעמים שטויות, כמו שאני בחיים האמיתיים. לא הלכתי לפני צילומים לעשות פן, יש כאלה שקמו מוקדם לסדר שיער, אני שמתי קצת מייק אפ, סומק וביי. לושיוס ליון היה בריון רחוב שאף אחד לא חשב להתעסק איתו, אך כיום הוא אמן היפ הופ מוצלח שמחזיק בבעלותו את חברת התקליטים “אימפריה בידור” המשגשגת. באחד מן הימים, מגלה לושיוס שהוא חולה במחלת ניוון שרירים משתקת ושנשאר לו עוד שלוש שנים בלבד, וכעת ניצב מול ההחלטה להכתיר את אחד משלושת ילדיו להמשך הנהגת האימפריה והמשפחה. מבחינתי האינטרנט והרשתות החברתיות בדרך להפוך את תל אביב למיותרת. האתר של Pashut אינו מעלה, משדר או מזרים תוכן כלשהו באתר – תוכן זה זמין באינטרנט ומוצגים מאתרים כגון Dailymotion ו- YouTube.

הארץ – אימפריה – כתבה על השחקן הראשי בסדרה אימפריה באתר הארץ. רק שעה נסיעה מפרידה בין מה שנקרא אצלנו יישובי הפריפריה לבין תל אביב ומרכז גוש דן. אבל במציאות של לא מעט אנשים מדובר בשנות דור. סוג של תקרת זכוכית שלא ניתן לנפץ באמצעות גזרנות או עיצוב מדהים ככל שיהיה. למול הפער הזה ניצבת הטלקומוניקציה והעולם הקטן שלנו.

מלהקים, תכירו: נעמה מריומה

כל מה שצריך הוא מנוי של yes, כורסא נוחה לצפייה במסך, כיבוד קל על השולחן ואת היתר הן עושות בגדול – נשות פריפריה אימפריה. לא רחוקות, נגישות, לא עטופות בצלופן. זה הזמן להכיר את השמות מאחורי מהפכת האופנה של מדינת ישראל. אוריה עזרן, נעמה מריומה, אורטל בניסטי, סינדי דזן, דליה מנאשרוב, קים מנאשרוב. כולן מתגוררות ויוצרות מחוץ לגבולות העיר תל אביב.

  • כל זה בהנחה ש”מיס” איימי תתחזק את הזווית הצעירה עם הצטרפות ל”הבנים והבנות” או סיבוב כיתתי ב”ששטוס”.
  • שהיא מאפשרת לנו להתעלם מחסרונות של הצד שני.
  • אף בדיחה, שלהן או של כריס רוק, לא תיזכר בזכות היותה מצחיקה.
  • רק אל תקשקשו לה במוח על העצמה נשית וקריירה, כי מבחינתה גם לקחת החלטה להפוך לאימא מרובת ילדים זה סוג של קריירה – וזה מה שהיא עשתה.
  • כי מבחינתן מה יש בתל אביב שכולם יוצאות עם קרוקס ובלי חזייה באשדוד אם את לא מושלמת את לא קיימת, או לפחות בלתי נראית.
  • רבותי וגבירותי, גולשות וגולשים יקרים קבלו את פריפריה אימפריה פרק 5 המלא לצפייה ישירה.

ואז הגיעה הסדרה החדשה של אורנה בן דור. רבותי וגבירותי, גולשות וגולשים יקרים קבלו את פריפריה אימפריה פרק 5 המלא לצפייה ישירה. אם תשאלו אותי מה היה המשפט שנחקק בי ? אצלנו לא מתחתנים מאהבה אלא מתוך תקוה שזה הדבר הנכון.

אימפריה עונה 3 פרק 1 לצפייה ישירה

דוקו-ריאליטי חדש ונוצץ שחושף את הנשים העוצמתיות מאחורי עולם הביוטי, מחוץ לתל אביב. הסדרה עוקבת אחר שש נשים דעתניות וחריפות וגם דמויות ססגוניות, מהפנטות ונוטפות גלאם, משלבות כוחות כדי להרים אירוע אופנה מחוץ לתל אביב.פרקים חדשים בימים ג-ה. הסדרה עוקבת אחר שש נשים דעתניות וחריפות וגם דמויות ססגוניות, מהפנטות ונוטפות גלאם, משלבות כוחות כדי להרים אירוע אופנה מחוץ לתל אביב.

Wesave.info האתר הישראלי לחיסכון ומידע אובייקטיבי מדויק . חזון האתר הנו לספק מידע אובייקטיבי לרווחת הגולשים , טיפים לחיסכון בכל תחומי החיים ומידע מועיל בנושאי תרבות הפנאי בישראל ומגזינים און ליין כרטיסים אנו מודים לכם שבחרתם לגלוש באתר החיסכון של ישראל כעת באתר. אחרי שלוש שנים החליטה מריומה שהיא בשלה לעוד ילדים, ואז הגיעו אביב , יולי ואן – שהגיעה לעולם למרות אזהרות הרופאים לאחר שמריומה עברה ארבע לידות קיסריות. “רציתי ילד חמישי ויהי מה. ביקשתי מאלוהים עוד בת והוא שמע, ואז אמרתי – אני את שלי עשיתי. הגעתי ליעד”. בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו.

הבוזגלוס עונה 6 פרק 4

מה שקורה בכל העולם מופיע על המסך הטלפון החכם שלנו תוך שניות. עמוד זה מציג טריילרים וקטעי וידאו לצפיה ישירה מתוך פריפריה אימפריה. על מנת לצפות בוידאו, יש ללחוץ על סימן החץ לניגון שמופיע בכל משבצת ניגון. לאט ובאופן מדורג אנו נחשOים אליהן.

  • אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה!
  • אוריה עזרן לוקחת את בנה ריי לסיור בשכונת הקרוונים בבת ים.
  • אצלנו לא מתחתנים מאהבה אלא מתוך תקוה שזה הדבר הנכון.
  • מה שקורה בכל העולם מופיע על המסך הטלפון החכם שלנו תוך שניות.

כי כבר בפרק 1 פריפריה אימפריה לצפייה ישירה ראינו שכאן זו אופרה אחרת. סדרות TV – אימפריה – Empire – פרקים מלאים עם תרגום לעברית. אבל גם אם הדרך לתל אביב נראית היום קצרה מתמיד, עדיין לא תזיזו אותה מרמלה רבתי. “קשה להוציא ממני את רמלה. אני תמיד נמצאת במקום שנוח וטוב לי. אומרים לי תעברי לתל אביב, את יכולה, ואני אומרת, תעזבו אותי, תנו לי את הפינה ליד סבתא שלי, ליד אבא”, מריומה מצהירה. מורידים – אימפריה – Empire – פרקים מלאים להורדה – עם תרגום מובנה. שני הפרקים האחרונים היו מלאכת מחשבת של סדרות ישראליות.

שבאבניקים עונה 2 פרק 13

“אמרו מסביב שאני יפה אבל לא השתחצנתי, אותי עניין לעזור, להיות בנתינה, לא היופי – ככה עד היום”. מריומה למדה בתיכון עמל ברמלה, וכל יום אחרי הלימודים – משעה ארבע אחר הצהריים עד שמונה בערב – הייתה הולכת להחליף את אבא שלה בשוק (“אנחנו שולטים בשוק. לדוד שלי יש את בורקס ‘באבא’, מי לא מכיר. הכי טעים שיש”). “התאהבו באופי שלי כי אני מרגשת ומצחיקה, קצת אישה וקצת ילדה ואני צבעונית ובעצם יש בי הכל”, היא מסבירה מה גרם לצוות הסדרה להתאהב בה.

אבל כאן זה לא אמריקה והתקציבים של גופי התוכן מוגבלים, לכן סביר להניח שהדרך לקוקה ובוזגלו תצטרך לעבור בהיכרות מעט יותר מעמיקה עם המיינסטרים הישראלי. אם המשפחה דליה והקונטרה הגברית אלירן דזן מסתמנים כהימורים הכי בטוחים, כאלה שבוודאות יספקו את הסחורה ב”האח הגדול” ומשם גם באיזושהי תוכנית פאנל יומית. כל זה בהנחה ש”מיס” איימי תתחזק את הזווית הצעירה עם הצטרפות ל”הבנים והבנות” או סיבוב כיתתי ב”ששטוס”. בשביל ש”בית ספר למוסיקה” תהיה על הפרק היא תצטרך להוכיח שהיא יודעת לשיר. את “העלאה” (אמזון פריים), שחזרה לא מזמן לעונה שנייה, אבל רק אם אתם גם ככה משלמים כבר על מנוי.

כל מה שחדש באתר

היא מגלה שעד לאחרונה בכלל לא ידעה מה זה אינסטגרם (“הייתי ממש תמימה”), ועכשיו יש לה כבר 13 אלף עוקבים ובכל יום נוספים לה עוד ועוד. תודו שלא חשבתם שזה מה שנקבל על המסך. אחד הדברים היפים בסדרה היא שאין לך, כצופה, צורך להתאמץ על מנת להבין את התופעה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן