סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » פאודה עונה 4

פאודה עונה 4

לעומתו, אחותו מאיה (לוסי איוב) נטמעה בחברה הישראלית והפכה לקצינה מוערכת במשטרת ישראל. אבל הפגישה המיוחלת בבריסל לא הולכת כמתוכנן, ובמהרה דורון מוצא עצמו בעימות חזיתי עם חוליית טרור מתוחכמת ונועזת. המרדף אחריה ייקח את דורון ואת הצוות מבריסל אל עומק לבנון, במשימה המורכבת והמסוכנת ביותר שהם ידעו. בעונה הזו, יוצאים המסתערבים לפעולה במספר יעדים מחוץ לגבולות ישראל ובהמשך לאירועי העונה הקודמת, דורון (ליאור רז) מתמודד עם אשמה כבדה על מות חברו לצוות ועם תחושת כעס ותסכול בעקבות הדחתו מהיחידה. לעומתו, אחותו מאיה (לוסי איוב, הרכש החדש והלוהט) נטמעה בחברה הישראלית והפכה לקצינה מוערכת במשטרת ישראל.

האם אפשר להציל את השחקן איציק כהן המגלם את קפטן איוב. בעונה הנוכחית הוא מקבל זמן מסך והדמות שלו הולכת ותופסת דקות שידור. האם הכישורים שלו כחוקר ומנהל שטח בשטחי יהודה שומרון יעזרו לו לשרוד בשבי הרחק מגבולות מדינת ישראל.

טלוויזיה

אפשר להגיד שזה משל על מדיניות החוץ של מדינת ישראל, ואפשר גם להבין שזאת פשוט טלוויזיה טובה. חצי שנה אחרי ש-YES חשפה את העלילה המרכזית מהעונה הרביעית של פאודה, היום (ד’) יוצר הסדרה אבי יששכרוף מגלה את התאריך בו סדרת האקשן הישראלית תשודר – 13 ביולי הקרוב. בניגוד לעלילת העונה השלישית שהתרחשה ביהודה ושומרון וברצועת עזה, העונה החדשה יוצאת גם אל מחוץ לגבולות ישראל.

כוכב אקשן שנראה שלא צריך להתאמץ כדי לכבוש את המסך. משהו בטבעיות הפיטבולית שלו הופכת את דורון קביליו שלו לאחת הדמויות הכי כיפיות שאי פעם נכתבו למסך הישראלי. מדי פעם מנסים להוסיף לו רובד של מורכבות דרמטית או אפילו סקסית, אבל זה מיותר לגמרי, הקהל ימשיך להגיע לראות את הפרצוף המיוסר שלו כשהוא מגלה כרגיל שהוא היחיד שצודק במקום שבו כולם טועים.

קישור לפאודה עונה 4 פרק 1 לצפייה ישירה

לאחר שוואליד מפנה לו עורף, אל מקדסי משקיע שבעתיים בתוכנית הנקמה שלו. במהלך מבצע, דורון מפר הנחיה מפורשת כדי להציע לשירין דרך מוצא. במעגל הפנימי של אבו אחמד החשדות הולכים ומתגברים.

אנו משתמשים בקובצי Cookie כדי לנתח תנועה לאתר ולייעל את חוויית האתר שלך. על ידי קבלת השימוש שלנו בעוגיות, הנתונים שלך יצטברו עם כל נתוני המשתמש האחרים. דורון פועל במסגרת מבצע חשאי ממושך ומסוכן. כשמידע מודיעיני מפתיע מצביע על מתקפה קרבה, המשימה מסתבכת ונעשית מסוכנת עוד יותר. הצוות נאבק לגבות את דורון במשימה שלו בגוב האריות. ואליד מקבל החלטה שיכולה לשנות את כל התמונה.

🍿סדרות/סרטים לצפייה ישירה כאן🍿

הוא מכנס את הצוות הוותיק לתקיפה חשאית, אבל עד מהרה התוכנית משתבשת. בעונה 4 של פאודה דורון מפקד הצוות פורש מהתפקיד לחיים אזרחיים ומתוקף נסיבות שחבר שלו ( גבי) נחטף הוא חוזר לתפקידו הישן וכל הצוות שלהם טס לבריסל כדי לחפש את גבי החטוף. על אף שדורון כבר מרגיש תשוש, מעורער נפשית ולא שייך, קפטן אויב מצליח לפתות אותו לנסיעה קצרה לבריסל כדי לפגוש מקור פלסטיני בחו”ל. אבל בפאודה כמו בפאודה, אסור שהדברים ילכו חלק, ומתברר כי המשת”פ שלנו הוא לא מי שחשבנו שהוא, אלא פעיל ארגון טרור שחוטף את קפטן איוב. הפגישה בבריסל מסתבכת ודורון נקלע לסיטואציה מורכבת, הכוללת חוליית טרור מתוחכמת שחוטפת את קפטן איוב ומענה אותו.

הם הגיעו אל העיר רמלה בדרכים עקלקלות, אבל אחד מהם הפך לסוכן כפול והצליח לא להתגלות. הדרמה בשיאה קבלו את פאודה עונה 4 פרק 3 לצפייה ישירה מלחמה ושלום ואין שלום. דורון (ליאור רז) מתמודד עם אשמה כבדה על מות חברו לצוות ועם תחושת כעס ותסכול בעקבות הדחתו מהיחידה. קפטן איוב (איציק כהן) מנסה לחלץ אותו ממצבו הקשה ומגייס אותו למשימת אבטחה “קלילה” בבריסל. אין סיבה להיראות מופתעים, שני הפרקים הראשונים של “פאודה” מבהירים שהיא חוזרת כדי לעבוד.

פרק 4

דורון מתחזה לבחור שמבקש להיות מחבל מתאבד, ומתקרב למטרה באופן מסוכן. סוכן ישראלי בכיר לשעבר חוזר לפעולה כדי ללכוד מחבל פלסטיני שחשב שחיסל. לעונה מצטרפים שני שחקנים ישראליים שעושים חייל בהוליווד – מארק איווניר בתפקיד סגן מפקד השב”כ וענבר לביא בתפקיד המסתערבת החדשה. Wesave.info האתר הישראלי לחיסכון ומידע אובייקטיבי מדויק . חזון האתר הנו לספק מידע אובייקטיבי לרווחת הגולשים , טיפים לחיסכון בכל תחומי החיים ומידע מועיל בנושאי תרבות הפנאי בישראל ומגזינים און ליין כרטיסים אנו מודים לכם שבחרתם לגלוש באתר החיסכון של ישראל כעת באתר. לעונה מצטרפת שחקנית ישראלית שעושה חיל בהוליווד – ענבר לביא בתפקיד שני רוסו, לוחמת חדשה בצוות.

דורון ושאר היחידה יוצאים למסע לתוך בלגיה כדי להחזיר את הקפטן. לקראת העונה השלישית של סדרת האקשן, yes ערכה מסיבת עיתונאים בינלאומית עם כוכבי הסדרה ואם חשבתם שהכניסה אל נטפליקס תשנה משהו אצל היוצרים, טעיתם. “מי שיחכה לראות בבינג’ יפסיד, והולך להיות לו ספוילר אחרי ספוילר אחרי ספוילר”. בסדרה מרובת אקשן הייתם מאמינים שהסצנה הכי קשה עבור השחקנים תהיה קשורה במרדפים או קרבות פיזיים, אבל מה אתם יודעים – מסתבר שדווקא קצת גשם הביא אותם אל הקצה. “זאת הייתה הסצנה שהשחקנים סבלו בה הכי הרבה”, אומרת בנאסולי, “ואנחנו קוראים לה סצנת האמבטיה. השחקנים נלחמים, לא משנה במה אבל בתנאים לא תנאים, והבמאי (עומרי גבעון, ס”ש) אמר לפני זה שהוא רוצה שנוסיף לסצנה גשם. לא חושבת שאף אחד מאיתנו הבין לאן זה הולך.

מי מצטרף לרשימת השחקנים בעונה החדשה ?

לאחר שבסוף הפרק האחרון של העונה הראשונה הורג וואליד את אבו אחמד, הוא הופך להיות “ראש הזרוע הצבאית של חמאס בגדה”. אך הדמות המרכזית בעונה הוא נידאל עוודאללה (המכונה גם “אבו סיף אל-מקדסי”), בנו של השייח’ שנהרג בעונה הראשונה, ופעיל בארגון המדינה האסלאמית שחזר מסוריה ורוצה לנקום בדורון על שהרג את אביו. בעונה הזו המאבק הוא אישי יותר, בין דורון לנידאל, ומתמקד רבות בנסיונותיהם לפגוע זה במשפחתו של זה.

שירין יוצרת קשר עם דורון – וזה מסוכן לשניהם. לפלסטיני החבר בארגון המדינה האיסלאמית יש חשבון פתוח עם דורון, ונחישותו לסגור את החשבון מאלצת את דורון לשוב לפעילות ביחידה. האתר של Pashut אינו מעלה, משדר או מזרים תוכן כלשהו באתר – תוכן זה זמין באינטרנט ומוצגים מאתרים כגון Dailymotion ו- YouTube. אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידנו. כל הזכויות שמורות אין להעתיק, לשכפל, ו/או אמצעי מכני, דיגיטלי, אופטי, מגנטי ו/או אחר את המידע באתר אינטרנט זה לשימוש מסחרי כרטיסים להופעות כל המידע אודות ההופעות נמצא באחריותם של האמרגנים. ענבר לביא פילמוגרפיה השחקנית שנולדה ברמת גן צברה רשימת תפקידים במיטב הסדרות המומלצות בשנים האחרונות ובינהן סדרות ההוליוודיות “מתחזים”, “לוציפר” בתור איב, ו”נמלטים”.

איך לראות פאודה עונה 4

של העונה הנוכחית (שמשודרת כרגיל ב-yes) שתעזור לכם להתגבר על הקריז. תוכנית הנוקאאוט של בשאר מתקדמת לקראת סופה הטרגי והבלתי נמנע. בשאר מתוסכל וזועם, ומחליט להשתמש באסטרטגיה של דורון נגדו. דורון כועס על ההחלטה האימפולסיבית של הילה.

למרות הנוסחתיות המוכרת, אין הרבה סדרות מותחות יותר מ”פאודה”, כאלה שמרתקות אותך לספה ומכריחות אותך לחכות בסבלנות לפרק הבא. למען הסר ספק, ההשוואה היא לא לסדרות ישראליות אחרות, אלא לסדרות בינלאומיות. בעולם התוכן הגלובלי, שגדוש בכל כך הרבה טלוויזיה איכותית, זה ממש לא מעט. הכי חזק, הכי בועט והכי נועז שיכול להיות, העונה החדשה של פאודה מוכיחה בפעם הרביעית למה הפכה להצלחה בינלאומית ונמכרה ל”נטפליקס”. ונכון שכמה דמויות חשובות כבר עברו מהעולם, אבל אליהן עתידות להצטרף כמה שאין לי ספק שיטביעו חותם. אז עם קאסט כזה, כותבים כאלה ועלילה שכזו, גם גודל הציפייה לא הביא לאכזבה.

שירות לקוחות

המעבר מהרחובות הצפופים של מחנה הפליטים ג’נין לרחובות הצחים של בריסל מדגיש את הגישה הנקייה של “פאודה” כלפי הסכסוך. הגורמים האירופאיים מהווים מכשול בירוקרטי בין כוחות הביטחון הישראליים לבין המחבלים. בבלגיה אי אפשר לפעול בחופשיות בלי בג”ץ ובלי בצלם. מעניין יהיה לראות עד כמה קו העלילה הזה יתפתח, והאם העקיצה הזאת כלפי התמימות האירופאית תתחזק בהמשך העונה – ואיך הקהל הבינלאומי שמפרגן בקביעות ל”פאודה” יתחבר לזווית הזאת. עכשיו במקום שהכי לא הייתם רוצים להיות בו מתרחשת דרמה אמתית. היא מעמידה במבחן את מיתוס החברות והיכולת של יחידה עילית לחלץ שבוי מתוך תא שטח עוין במיוחד.

אלא שהפעם, בלי כמה מהדמויות האהובות שנקטלו בעבר, אנחנו פחות מושקעים רגשית, יחד עם זאת הפרק טומן כמה זרעים מעניינים להמשך. עונה חדשה לסדרה הישראלית המצליחה בעולם! בעונתה הרביעית יוצאים המסתערבים לפעולה במספר יעדים מחוץ לגבולות ישראל ובהמשך לעונה הקודמת, דורון מתמודד עם אשמה כבדה על מות חברו לצוות ועם תחושת כעס ותסכול בעקבות הדחתו מהיחידה. לא רק את חטיפת איש המודיעין הבכיר שאלה “פאודה” מהמציאות. “הסיפור השני, של הדמות שמגלמת לוסי איוב, דור שני למשת”פים, קרה באמת עם מישהו שהיה משת”פ בכיר מאוד בג’יהאד האיסלאמי. המשפחה שלו והסביבה חשבו שהוא המחבל הכי גדול אי פעם, אבל הוא בעצם משתף פעולה עם כוחות הביטחון והשב”כ.

חיסכון ומידע אובייקטיבי

בעונתה הרביעית יוצאים המסתערבים לפעולה במספר יעדים מחוץ לגבולות ישראל ובהמשך לאירועי העונה הקודמת, דורון (ליאור רז) מתמודד עם אשמה כבדה על מות חברו לצוות ועם תחושת כעס ותסכול בעקבות הדחתו מהיחידה. קפטן איוב (איציק כהן) מנסה לחלץ אותו ממצבו הקשה ומגייס אותו למשימת אבטחה ״קלילה״ בבריסל. כך דורון מוצא עצמו בבירה האירופאית, מלווה את איוב לפגישה עם מקור לבנוני צעיר בשם עומאר טוואלבה (אמיר בוטרוס). עומאר, במקור מג׳נין, הוא בנו של משת״פ בכיר שסייע רבות לכוחות הביטחון. לאחר שנחשף כבוגד, איוב דאג לשליפתה של משפחת טוואלבה מהגדה, והם התיישבו ברמלה. למרות שאיוב תמך במשפחה במשך שנים, עומאר מעולם לא מצא את מקומו בישראל, ובשנות ה- 20 שלו עבר ללבנון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן