סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » פאודה עונה 4 פרק 1

פאודה עונה 4 פרק 1

לאחר שבסוף הפרק האחרון של העונה הראשונה הורג וואליד את אבו אחמד, הוא הופך להיות “ראש הזרוע הצבאית של חמאס בגדה”. אך הדמות המרכזית בעונה הוא נידאל עוודאללה (המכונה גם “אבו סיף אל-מקדסי”), בנו של השייח’ שנהרג בעונה הראשונה, ופעיל בארגון המדינה האסלאמית שחזר מסוריה ורוצה לנקום בדורון על שהרג את אביו. למרות שחלק ניכר מהסדרה מתנהל בערבית, ליאור רז הוא היחיד בצוות השחקנים שבאמת מדבר את השפה ולא רק מדקלם את השורות שלו בעל פה. “גם איציק כהן לא יודע ערבית”, צוחק יששכרוף. בעונה הזו המאבק הוא אישי יותר, בין דורון לנידאל, ומתמקד רבות בנסיונותיהם לפגוע זה במשפחתו של זה.

לעונה מצטרפת שחקנית ישראלית שעושה חיל בהוליווד – ענבר לביא בתפקיד שני רוסו, לוחמת חדשה בצוות. חשבתם שרק אתם מזדהים עם דמויות שאתם צופים בהן בסדרות? יששכרוף בכה כשהוא ראה בשלב העריכה את הסצנה שבה נורית (רונה-לי שמעוני) ושגיא (עמדי) מתחתנים. את הסצנות שהתסריט ממקם בגדה המערבית נוהגת ההפקה לצלם בכפרים ערבים ישראלים, בתיאום עם המשטרה כמובן. אלא שמשטרת ישראל כמו משטרת ישראל, לא תמיד מתואמת עם עצמה.

קוזיי גוניי – פרק 29

אי שם בשכונה עמוסת מהגרים, אזור שמזכיר את דרום תל אביב שלנו, יושב בשבי קפטן איוב. כאלו שהאיחוד האירופי הצבוע יכול לדרוש רק ממדינת ישראל ולוחמיה. במתחם בו שבוי קפטן איוב, אותו מגלם איציק כהן, יש כאלפיים בני אדם. האם כח המשימה שהגיע מישראל יוכל לפעול בו?. לא בטוח כלל וזה ספוילר אמתי בכל הנודע לפאודה עונה 4 פרקים מלאים לצפייה ישירה בפלטפורמות של yes vod.

המרדף אחריה ייקח את דורון ואת הצוות מבריסל אל עומק לבנון, במשימה המורכבת והמסוכנת ביותר שהם ידעו. הם הגיעו אל העיר רמלה בדרכים עקלקלות, אבל אחד מהם הפך לסוכן כפול והצליח לא להתגלות. הדרמה בשיאה קבלו את פאודה עונה 4 פרק 3 לצפייה ישירה מלחמה ושלום ואין שלום. ליאור רז חושף פרטים על דורון, הדמות שהוא מגלם בסדרה והשינוי המטורף שלה מהעונה הראשונה עד לעונה הרביעית. דורון של עונה 1 הוא בהחלט לא אותו דורון של עונה 4. הייתה ועדת חקירה והוא הודח מהיחידה.

פרק 4 של פאודה עלה!🍿

“שימי לב שלוחמים בצוות יורים תמיד בבודדת. למה? אתה לא יורה צרור, כי זה לא פוגע. מי שהיה לוחם יודע את זה. צרור זה להרתעה, בודדת זה לפגיעה. זה בא לידי ביטוי בתקשורת בין הלוחמים במהלך הלחימה, בזוויות שלהם. אז כמו שאתם בטח יודעים בקרוב נוכל לצפות בנטפליקס פאודה 4 פרקים מלאים. הסדרה שחשפה את ישראל לכל העולם באמצעות אפליקציית הסדרות והסרטים. יותר מזה, לדעתי, הסדרה עושה שירות גדול לישראל. תחילת העונה השלישית של סדרת הלהיט הישראלית מהדהדת אירועים שכבר ראינו בסדרה. אלא שהפעם, בלי כמה מהדמויות האהובות שנקטלו בעבר, אנחנו פחות מושקעים רגשית, יחד עם זאת הפרק טומן כמה זרעים מעניינים להמשך.

הפנתר, האיש שדם של יותר מ-100 ישראלים על ידיו, גורם במסע ההרג שלו לפגיעה בחפים מפשע, ישראלים ופלסטינים. המאבק הקשה והמדמם בין הצדדים נפרש למול עינינו במלוא האכזריות שלו במהלך העונה הראשונה וחושף את פניה המכוערים של המלחמה אך גם את הרעות ואחוות הלוחמים. כדי להפוך את הסצנות לאותנטיות נעזרה ההפקה באנשי מקצוע שמגיעים מהדבר האמיתי – היחידה ללוחמה בטרור, ששימשה אמצעי נוסף שהפך את “פאודה” לחיקוי נאמן ככל האפשר של המציאות. “אין פה גיבור הוליוודי שיורה מהמותן צרור ומחסל שורה של מחבלים”, מאבחן יששכרוף.

האח הגדול עונה 12 פרק 26

במעגל הפנימי של אבו אחמד החשדות הולכים ומתגברים. דורון מתחזה לבחור שמבקש להיות מחבל מתאבד, ומתקרב למטרה באופן מסוכן. לאחר שהתנסה שוב בפעילות מבצעית, דורון מבקש ממורנו לחזור לצוות. בינתיים, אמאל רוצה להפוך לשאהידה כדי לנקום את מות בעלה. סוכן ישראלי בכיר לשעבר חוזר לפעולה כדי ללכוד מחבל פלסטיני שחשב שחיסל. המרדף הבלתי פוסק גובה מחיר פיזי ונפשי כבד הן מהצד הישראלי והן מהצד הפלסטיני.

  • כך דורון מוצא עצמו בבירה האירופאית, מלווה את איוב לפגישה עם מקור לבנוני צעיר בשם עומאר טוואלבה (אמיר בוטרוס).
  • טלוויזיה מכיל לוח שידורים לכל הסדרות, בכל הערוצים, בכל רגע נתון ובפריסה של שבוע מראש.
  • כל הזכויות שמורות אין להעתיק, לשכפל, ו/או אמצעי מכני, דיגיטלי, אופטי, מגנטי ו/או אחר את המידע באתר אינטרנט זה לשימוש מסחרי כרטיסים להופעות כל המידע אודות ההופעות נמצא באחריותם של האמרגנים.

סוף טוב הכול טוב, אף אחד לא נפגע וגם לא נעצר. בעונתה הרביעית יוצאים המסתערבים לפעולה למספר יעדים מחוץ לגבולות ישראל, מה שהופך אותה לעונה המורכבת ביותר גם ברמה הסיפורית וגם ברמת האקשן – זאת העונה ששוברת את כל השיאים . לקראת העונה השלישית של סדרת האקשן, yes ערכה מסיבת עיתונאים בינלאומית עם כוכבי הסדרה ואם חשבתם שהכניסה אל נטפליקס תשנה משהו אצל היוצרים, טעיתם.

טופס אתר הטפסים של ישראל

“המזל הוא שאנחנו כבר יודעים לעשות את זה, ואז אומרים לנו ‘זה נראה מדהים’, וככה בחיים לא יביאו לנו עוד כסף”, היא צוחקת. “אלה סכומים שכששומעים עליהם בחוץ לארץ התגובה היא ‘פחחחח. לא יכול להיות שזה התקציב שלכם. אין מצב'”. סיפור הרקע של העונה הרביעית תבע מן התסריטאים, יששכרוף ורז, שעות ארוכות של פיצוח. זאת בין היתר משום שהסיפור נכתב במקביל לעבודה על הסדרה שלהם לנטפליקס, “פגע וברח”. “זה לא היה פשוט להתניע את העונה הזאת”, מודה יששכרוף, “כי זה כמו להבקיע גול בפעם הרביעית. אני לא זוכר הרבה סדרות דרמה – ואני לא מדבר על סדרת מופת לילדים כמו ‘הפיג’מות’ שאני ממש מעריץ, אלא סדרת מתח ואקשן – שיש לה עונה רביעית בארץ, אין חיות כאלה. לוסי איוב, אמיר בוטרוס, גל פרידמן, לואיי נופי, לואיי עלי, תום גרציאני, אורי מחרז, ועוד.

האבדות והטרגדיות שהם נאלצים להתמודד איתן יוצרות תפניות והסלמות במהלך חייהם. “יש משהו בלהיות הקטן והממזר, ולא הגדול והמסורבל”, מסכם יששכרוף, “זה כמו כוח קומנדו לעומת חטיבה, וכשאתה בא למלחמה עדיף לך לבוא עם חטיבה, אבל במבצעים מסוימים עדיף לבוא עם צוות קטן, לעקוץ ולצאת”. יתכן והאתר הנוכחי יוצג באופן שגוי, כמו כן אתרים אחרים ברשת. השורד האחרון – מבוסס על סיפורו האמיתי של מרקוס לוטרל, לוחם ביחידת אריות הים של צי ארצות הברית, שהיה הלוחם היחיד שניצל במבצע כושל מ-2005 לחיסולו של מנהיג טליבאן באפגניסטן. אחרי עזה פאודה יוצאת לחו”ל. וגם שם יש תערובת של אקשן בין צוות קביליו לצד השני, מניעים אישיים וסגירת מעגל, או חשבון. תלוי איך אתם קוראים לה.

בקשת פרק

Wesave.info האתר הישראלי לחיסכון ומידע אובייקטיבי מדויק . חזון האתר הנו לספק מידע אובייקטיבי לרווחת הגולשים , טיפים לחיסכון בכל תחומי החיים ומידע מועיל בנושאי תרבות הפנאי בישראל ומגזינים און ליין כרטיסים אנו מודים לכם שבחרתם לגלוש באתר החיסכון של ישראל כעת באתר. במהלך העונה השלישית, פורסם כי הסדרה הוזמנה לעונה רביעית הצפויה לעלות לשידור במהלך 2022.

מארק איווניר רשימת סדרות וסרטים – השחקן שנולד באוקראינה כבר צבר ותק בסדרות אשקן מומלצות. אחרי תפקיד לפנתיאון בסדרה המומלצת תא גורדין ב yes בתפקיד סוכן רוסי. שחק בשנת 1993 בסרט רשימת שינדלר בתור מרסל גולדברג. בשנת 2018 שחק בסרט שבעה ימים באנטבה. חברי הצוות מודאגים מכך שדורון שוקע בייאוש, והם מתגייסים לדרבן אותו לצאת לפעולה.

אתר הסדרות הגדול בישראל לצפייה ישירה

כך דורון מוצא עצמו בבירה האירופאית, מלווה את איוב לפגישה עם מקור לבנוני צעיר בשם עומאר טוואלבה (אמיר בוטרוס). עומאר, במקור מג׳נין, הוא בנו של משת״פ בכיר שסייע רבות לכוחות הביטחון. לאחר שנחשף כבוגד, איוב דאג לשליפתה של משפחת טוואלבה מהגדה, והם התיישבו ברמלה. למרות שאיוב תמך במשפחה במשך שנים, עומאר מעולם לא מצא את מקומו בישראל, ובשנות ה- 20 שלו עבר ללבנון. לעומתו, אחותו מאיה (לוסי איוב) נטמעה בחברה הישראלית והפכה לקצינה מוערכת במשטרת ישראל. אבל הפגישה המיוחלת בבריסל לא הולכת כמתוכנן, ובמהרה דורון מוצא עצמו בעימות חזיתי עם חוליית טרור מתוחכמת ונועזת.

דורון מרגיש שנידאל קרוב מדי, ופועל במהירות כדי להגן על משפחתו. דורון מקבל ביקור מפתיע בזמן שהוא ממתין לדעת מה יעלה בגורלו. אבו אחמד חושף את תוכנית-העל שלו, שיכולה לשנות את מאזן הכוחות באזור. קצין ישראלי בכיר מנסה לגרום לאבו אחמד לצאת מהמחבוא. עלי מנסה להדוף חשדות לשיתוף פעולה, ובועז מצטרף לצוות למארב מסוכן. אנו משתמשים בקובצי Cookie כדי לנתח תנועה לאתר ולייעל את חוויית האתר שלך.

🍿סדרות/סרטים לצפייה ישירה כאן🍿

האשמה בתוצאות המארב ההרסניות מוטלת על דורון. הוא מחליט לפעול על דעת עצמו כדי לתקן את המצב, ומבקש מהצוות להצטרף אליו למשימה. אבו אחמד פוקד על ואליד לארגן תקיפת-נגד מיידית. דורון ונורית מתקרבים למטרה בזהות בדויה. העונה מתרחשת בין השאר ברצועת עזה ועוסקת בדורון וצוותו אשר מסתננים לעזה על מנת לחלץ את יערה ואלעד אשר נחטפו על ידי ג׳יהאד חמדאן ובנו בשאר. של העונה הנוכחית (שמשודרת כרגיל ב-yes) שתעזור לכם להתגבר על הקריז.

פאודה עונה 4 פרקים מלאים לצפייה ישירה ללא הגבלה בנטפליקס. בעונתה הרביעית יוצאים המסתערבים לפעולה במספר יעדים מחוץ לגבולות ישראל ובהמשך לאירועי העונה הקודמת, דורון (ליאור רז) מתמודד עם אשמה כבדה על מות חברו לצוות ועם תחושת כעס ותסכול בעקבות הדחתו מהיחידה. קפטן איוב (איציק כהן) מנסה לחלץ אותו ממצבו הקשה ומגייס אותו למשימת אבטחה ״קלילה״ בבריסל.

פאודה עונה 4 הווידאו הראשון המלא לצפייה ישירה

אין לו קשר עם הילדים או עם אשתו לשעבר. סובל לבד ומלקק את הפצעים כתוצאה מאירועי פאודה עונה 3 לצפייה ישירה בנטפליקס. הנה זה בא, הנה הווידאו העונה החדשה והפרק שכולם חכו לו. צוות הלוחמים המהולל ביותר בסדרות של yes ובטח של נטפליקס יוצא לדרך. קבלו את פאודה עונה 4 פרק 1 לצפייה ישירה yes תרגום עברית מובנה. השב”כ יוצא למרדף כדי להרוג את חאמד ולסכל את הפיגוע. המרדף הבלתי פוסק גובה מחיר פיזי ונפשי כבד הן מהצד הישראלי והן מהצד הפלסטיני. האבדות והטרגדיות שהם נאלצים להתמודד איתן יוצרות תפניות והסלמות במהלך חייהם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן