סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » פאודה עונה 4 מתי יוצא

פאודה עונה 4 מתי יוצא

דורון ושאר היחידה יוצאים למסע לתוך בלגיה כדי להחזיר את הקפטן. העונה מתרחשת כשנתיים לאחר אירועי העונה הקודמת. דורון חי בחווה של אביו, מנותק מהעולם ומחבריו ליחידה וחש תסכול רב על הדחתו ממנה. בנובמבר 2016, נרכשה הסדרה והועלתה לשידור על ידי שירות הצפייה נטפליקס. מינואר 2017 משודרת הסדרה בערוץ הראשון, ובהמשך בערוץ כאן 11.

  • בעונתה הרביעית יוצאים המסתערבים לפעולה במספר יעדים מחוץ לגבולות ישראל ובהמשך לאירועי העונה הקודמת, דורון (ליאור רז) מתמודד עם אשמה כבדה על מות חברו לצוות ועם תחושת כעס ותסכול בעקבות הדחתו מהיחידה.
  • העלילה אמורה למצוא הפעם את דורון קביליו והצוות שלו כשהם נאבקים בשתי חזיתות במקביל, נגד טרוריסטים מהחיזבאללה בלבנון ונגד גורמים פלסטינים מיליטנטים בשטחים הכבושים.
  • אוגוסט 2022 בנטפליקס מזמן לנו שפע של סדרות חדשות לצפייה ישירה ללא הגבלה.
  • עונה 1 של פאודה נחת לראשונה בנטפליקס בשנת 2016, כאשר העונות הבאות יגיעו כל שנתיים לאחר מכן ב-2018 וב-2020.
  • קבלו את פאודה פרק 2 עונה 4 לצפייה ישירה ב yes.

דורון (ליאור רז) מתמודד עם אשמה כבדה על מות חברו לצוות ועם תחושת כעס ותסכול בעקבות הדחתו מהיחידה. קפטן איוב (איציק כהן) מנסה לחלץ אותו ממצבו הקשה ומגייס אותו למשימת אבטחה “קלילה” בבריסל. ברוכים הבאים לפורום פאודה פורום זה עוסק בסדרה הישראלית והמצליחה, שנמכרה ברחבי העולם, “פאודה” ובפורום זה תוכלו לדון, לפרסם, לשאול ועוד לגבי הסדרה…. ברוכים הבאים ל־FAQ הרשמי של פורום פאודה כאן תקבלו תשובות לשאלות נפוצות בכל הנוגע לסדרה “פאודה”. לרגע חזרתה של העונה השלישית של הסדרה, הוחלט לפתוח…

מתי יוצא עונה חדשה

דורון האבל מפנה שאלות קשות אל שירין. הצוות פועל על דעת עצמו, תוך הפרת נהלים, כדי להשיג תשובות. אבו מאהר מגלה לאיזה ארגון נידאל נשבע אמונים, ומצטרף למאמצים לעלות על עקבותיו. קפטן איוב ונאור מסלימים את הניסיון לשבור את וואליד. סוכן ישראלי בכיר לשעבר חוזר לפעולה כדי ללכוד מחבל פלסטיני שחשב שחיסל. חזרתו מפעילה שרשרת אירועים כאוטית.

במהלך העונה השלישית, פורסם כי הסדרה הוזמנה לעונה רביעית הצפויה לעלות לשידור במהלך 2022. עונה חדשה לסדרה הישראלית המצליחה בעולם! בעונתה הרביעית יוצאים המסתערבים לפעולה במספר יעדים מחוץ לגבולות ישראל ובהמשך לעונה הקודמת, דורון מתמודד עם אשמה כבדה על מות חברו לצוות ועם תחושת כעס ותסכול בעקבות הדחתו מהיחידה.

עונה 1[עריכת קוד מקור | עריכה]

שאלה טובה ותשובה על פי ניסיון העבר. לרוב מספר חודשים לאחר הקרנת הסדרה בערוצי yes תוכלו לצפות בפרקים המלאים של פאודה עונה 4 עם תרגום עברית מובנה. מי שלא יכול להתאפק יוכל לצפות בעונה החדשה ולעקוב אחר המבצע להצלת קפטן איוב בערוצי yes. פאודה היא אחת מהפנינים הנסתרות של ספריית נטפליקס ומה שהוביל את ליאור רז ואבי יששכרוף לעבוד עם נטפליקס באופן בלעדי. עונה רביעית של פאודה יוצאת לדרך עכשיו שנתיים אחרי שעונה 3 ירדה לשירות ברחבי העולם. תחילת העונה השלישית של סדרת הלהיט הישראלית מהדהדת אירועים שכבר ראינו בסדרה.

תישארו ברכב כל הרחוב יוצא אליכם. מזהירים מחוליית הפיקוד במפקדה הממוזגת. אבל הלוחמים בשטח כבר מזמן מבינים. דברים שרואים מכאן לא רואים משם. וכך למעשה ניתן האות לרצף האירועים של העונה החדשה.

פרק 6

הספריות העירוניות היו אז על תקן נטפליקס וכל מי שקרא את הספר הראשון המשיך עד סוף הסדרה. לעומתו, אחותו מאיה (לוסי איוב) נטמעה בחברה הישראלית והפכה לקצינה מוערכת במשטרת ישראל. הפגישה בבריסל מסתבכת ודורון נקלע לסיטואציה מורכבת, הכוללת חוליית טרור מתוחכמת שחוטפת את קפטן איוב ומענה אותו.

אלא שהפעם, בלי כמה מהדמויות האהובות שנקטלו בעבר, אנחנו פחות מושקעים רגשית, יחד עם זאת הפרק טומן כמה זרעים מעניינים להמשך. בעונתה הרביעית יוצאים המסתערבים לפעולה במספר יעדים מחוץ לגבולות ישראל ובהמשך לאירועי העונה הקודמת, דורון (ליאור רז) מתמודד עם אשמה כבדה על מות חברו לצוות ועם תחושת כעס ותסכול בעקבות הדחתו מהיחידה. לאחר שבסוף הפרק האחרון של העונה הראשונה הורג וואליד את אבו אחמד, הוא הופך להיות “ראש הזרוע הצבאית של חמאס בגדה”. אך הדמות המרכזית בעונה הוא נידאל עוודאללה (המכונה גם “אבו סיף אל-מקדסי”), בנו של השייח’ שנהרג בעונה הראשונה, ופעיל בארגון המדינה האסלאמית שחזר מסוריה ורוצה לנקום בדורון על שהרג את אביו.

סקירת סדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

איפה אפשר לראות פאודה עונה חדשה? רק ב-yes TV ACTION, yes VOD ו-STING TV. ברוכים הבאים לפורום הסדרה פאודה המשודרת בערוץ Yes Action. הסדרה עוסקת ביחידת מסתערבים בלב הפעילות המסוכנת ללא פחד ובכך אנחנו נחשפים לחייהם של הסוכנים ושל היחידות הסודיות ביותר במדינה. בפורום זה תוכלו לדון, לשאול וכל נושא אודות הסדרה פאודה. אחד מבני הערובה לוקח את העניינים לידיים, ומשימת החילוץ נעשית דחופה עוד יותר.

במסגרת מאבק עובדי הבמה והתרבות, הזמר והיוצר עידן עמדי הגיע הבוקר לדיון בוועדת הרווחה של הכנסת. במהלך הדיון, עמדי הנסער תקף את היחס של המדינה כלפי… אני צפיתי בכל העונות ואני מכיר היטב את הרקע של כל הדמויות ואני פשוט לא מבין את העונה הזאת למה הם פתאום צריכים לטוס לבריסל? ברוכים הבאים לשימושון של פורום פאודה. בשימושון זה תוכלו למצוא סיקורים, דיונים, כתבות, פרומואים ומידע הודות הסדרה עוסקת ביחידת מסתערבים והחשיפה… בשאר וג’יהאד, שדורון והצוות סוגרים עליהם, מוציאים לפועל תוכנית נואשת כדי להימלט.

כוכב פאודה מגיע לכנסת ופותח על הממשלה

זה המקום הטוב ביותר עבור מראה מציאותי, חדשות על סלבריטאים וטלוויזיה, ספוילרים ועדכונים. כל זה אומר שאנחנו מצפים פאודה עונה 4 תגיע לנטפליקס לפני סוף 2022. הפעם סופי פוגשת אנשים גם דרך טינדר ולא רק בבר השכונתי שלה, חבריה הרבה פחות לבנים מאלה של טד מוסבי, ובת דמותה המבוגרת אולי גם תופיע בעצמה על המסך (בניגוד לסדרה המקורית, בה בוב סאגט רק קריין את המתרחש ומעולם לא נראה בעצמו). את הסדרה כותבים אייזק אפטקר ואליזבת ברגר, מכותבי הלהיט “החיים עצמם”. Wesave.info האתר הישראלי לחיסכון ומידע אובייקטיבי מדויק . חזון האתר הנו לספק מידע אובייקטיבי לרווחת הגולשים , טיפים לחיסכון בכל תחומי החיים ומידע מועיל בנושאי תרבות הפנאי בישראל ומגזינים און ליין כרטיסים אנו מודים לכם שבחרתם לגלוש באתר החיסכון של ישראל כעת באתר.

דורון חוזר לצוות שלו כדי להשתתף במבצע לחיסול האחראי לפיגוע טרור – שמעוניין גם לנקום בדורון עצמו. האשמה בתוצאות המארב ההרסניות מוטלת על דורון. הוא מחליט לפעול על דעת עצמו כדי לתקן את המצב, ומבקש מהצוות להצטרף אליו למשימה. לאחר שהתנסה שוב בפעילות מבצעית, דורון מבקש ממורנו לחזור לצוות. בינתיים, אמאל רוצה להפוך לשאהידה כדי לנקום את מות בעלה. עלות השחר – ההנחיות לנס ציונה ועדכוני פיקוד העורף יש להגיע לממד תוך דקה וחצי.

כוכב פאודה נחשף – מהשטחים לירושלים

בניגוד לעלילת העונה השלישית שהתרחשה ביהודה ושומרון וברצועת עזה, העונה החדשה יוצאת גם אל מחוץ לגבולות ישראל. הנה זה בא, הנה הווידאו העונה החדשה והפרק שכולם חכו לו. צוות הלוחמים המהולל ביותר בסדרות של yes ובטח של נטפליקס יוצא לדרך. קבלו את פאודה עונה 4 פרק 1 לצפייה ישירה yes תרגום עברית מובנה. הרבה מעבר למה שאנחנו מכירים בישראל.

דורון מתחזה למאמן אגרוּף של צעיר נחוש, כחלק ממבצע חשאי ממושך של הצוות שמבקש לעלות על עקבותיו של מבוקש מהחמאס. נידאל מזהה הזדמנות, מתארגן מחדש ומוביל תקיפה לילית. בשעה שוואליד מוחזק ונחקר במרתפי השב״כ, דורון לוקח את שירין תחת חסותו. תוכניתו של נידאל משתבשת באופן קטלני והוא נדחק לפינה. שירין יוצרת קשר עם דורון – וזה מסוכן לשניהם.

אשכול ה-OT של פורום פאודה!👳

אם אינך מכיר את הסדרה המבוססת על ישראל, הנה מה שאתה יכול לצפות אם תחליט לקפוץ פנימה. זוהי סדרת פעולה שמתארת ​​את הסיפור הדו-צדדי של הסכסוך הישראלי-פלסטיני. פעיל סמוי ישראלי חוזר מפרישה כדי לחפש אחר מיליטנט פלסטיני שחשב שהרג, מה שמניע שרשרת אירועים כאוטית.

מומחים לחתולים צוללים אל תוך המוח החתולי כדי לחשוף את היכולות האמיתיות של חיית המחמד הקופצנית. בבריסל הוא מתלווה לאיוב בפגישה עם עומאר טוואלבה (אמיר בוטרוס), מקור לבנוני חשוב במיוחד לקפטן איוב. אנו משתמשים בקובצי Cookie כדי לנתח תנועה לאתר ולייעל את חוויית האתר שלך. על ידי קבלת השימוש שלנו בעוגיות, הנתונים שלך יצטברו עם כל נתוני המשתמש האחרים. אתגר משקיען & אשכול השבוע של פורום פאודה באשכול זה יוכרזו מדי שבוע הזוכים באתגרים השבועיים של הפורום משקיען השבוע & אשכול השבוע.

פאודה עונה 4 פרק 4

מתי עולה העונה הרביעית של פאודה בנטפליקס ? ככל הנראה במהלך 2022 לאחר סיום שידור פרקים מלאים ב yes. לוסי איוב, אמיר בוטרוס, גל פרידמן, לואיי נופי, לואיי עלי, תום גרציאני, אורי מחרז, ועוד. אלו יופיעו לצד הצוות הוותיק שכולל את ליאור רז, רונה-לי שמעון, עידן עמדי, איציק כהן, דורון בן-דוד, יעקב זדה-דניאל, נטע גרטי, מורן רוזנבלט, מירב שירום . השב”כ יוצא למרדף כדי להרוג את חאמד ולסכל את הפיגוע.

  • הנה זה בא, הנה הווידאו העונה החדשה והפרק שכולם חכו לו.
  • “היא תלמידה שמאוד אוהבת טבע ומאוד אוהבת לטייל”, אמירה שגוררת צחוק עצבני מהשולחן ואולי רומזת משהו על מה שצפוי לדמות שלה, זאת שההפקה מסרבת למסור עליה פרטים נוספים, במהלך העונה.
  • במהלך העונה השלישית, פורסם כי הסדרה הוזמנה לעונה רביעית הצפויה לעלות לשידור במהלך 2022 (13/7).

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן