סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » פאודה עונה 3 לצפייה ישירה

פאודה עונה 3 לצפייה ישירה

אבו מוחמד מציב בפני ג’יהאד אולטימטום שלא משתמע לשתי פנים. מבצע פשיטה מוביל לתוצאות קטלניות. דורון חושש לחייו של בשאר ומפעיל לחצים כדי לחלץ אותו. דורון מרגיש שנידאל קרוב מדי, ופועל במהירות כדי להגן על משפחתו. שירין מוציאה לפועל תוכנית מסוכנת.

החיבור ביניהם מעניק לדורון גישה נוחה לאביו של המתאגרף הצעיר, בכיר בחמאס, שהשתחרר מהכלא לאחר 20 שנים. ההתפתחויות במהלך העונה מובילות את דורון ואת צוות המסתערבים לפעילות ולאזורים קשים במיוחד, שעד כה נמנעו מלפעול בהם, לנוכח הסכנה הגדולה לחייהם. לסדרה מצטרפת העונה מרינה מקסימיליאן, בתפקיד ראש דסק עזה בשב”כ. פאודה – עונה 3 | פרקים מלאים לצפייה ישירה. צוות המסתערבים של “פאודה” חוזר בעונה מסעירה ומותחת מתמיד.

אורחים מהכוכב הירוק לצפייה ישירה – הסרט המלא אונליין

כשמידע מודיעיני מפתיע מצביע על מתקפה קרבה, המשימה מסתבכת ונעשית מסוכנת עוד יותר. הצוות נאבק לגבות את דורון במשימה שלו בגוב האריות. ואליד מקבל החלטה שיכולה לשנות את כל התמונה.

אלא שהפעם, בלי כמה מהדמויות האהובות שנקטלו בעבר, אנחנו פחות מושקעים רגשית, יחד עם זאת הפרק טומן כמה זרעים מעניינים להמשך. קפטן איוב (איציק כהן) מנסה לחלץ אותו ממצבו הקשה ומגייס אותו למשימת אבטחה ״קלילה״ בבריסל. ב-26 בדצמבר 2019, החלה את שידוריה העונה השלישית.

סדרות ותוכניות

בשאר מגלה את תוכנית ההטעיה ומבצע מהלך נואש. אחד מבני הערובה לוקח את העניינים לידיים, ומשימת החילוץ נעשית דחופה עוד יותר. בשאר נחשף לפרטים מטרידים על מצבו הנוכחי.

ואליד תוקף את דרכי הפעולה של אבו אחמד. הבוס של מורנו מאיים לפרק את הצוות. דורון מגלה שאבו אחמד יגיע לחתונה של אחיו. הוא מכנס את הצוות הוותיק לתקיפה חשאית, אבל עד מהרה התוכנית משתבשת.

פאודה עונה 3 לצפייה ישירה, פרקים מלאים

אבו אחמד חושף את תוכנית-העל שלו, שיכולה לשנות את מאזן הכוחות באזור. האשמה בתוצאות המארב ההרסניות מוטלת על דורון. הוא מחליט לפעול על דעת עצמו כדי לתקן את המצב, ומבקש מהצוות להצטרף אליו למשימה.

מרינה מקסימיליאן בלומין מצטרפת לצוות השחקנים של פאודה מה שמבטיח עליית מדרגה גם בצוות השחקנים. למרות שאיוב תמך במשפחה במשך שנים, עומאר מעולם לא מצא את מקומו בישראל, ובשנות ה- 20 שלו עבר ללבנון. לעומתו, אחותו מאיה (לוסי איוב) נטמעה בחברה הישראלית והפכה לקצינה מוערכת במשטרת ישראל. אבל הפגישה המיוחלת בבריסל לא הולכת כמתוכנן, ובמהרה דורון מוצא עצמו בעימות חזיתי עם חוליית טרור מתוחכמת ונועזת. דרמה היסטורית המספרת את חיי הלוחמים הויקינגים בימי הביניים, בסאגה משפחתית מלאת קונפליקטים וקרבות עקובי דם.

כמה פרקים יש בסדרה “הסולטן”, ואיפה צופים בהם? כל התשובות

לעונה מצטרפת שחקנית ישראלית שעושה חיל בהוליווד – ענבר לביא בתפקיד שני רוסו, לוחמת חדשה בצוות. היחידה חוזרת לשטח עם איש צוות חדש. תוכנית הנוקאאוט של בשאר מתקדמת לקראת סופה הטרגי והבלתי נמנע.

היקף תוכניתו של נידאל מתבהר, ודורון עומד מול איום חדש. הצוות – וגם אבו סמארה – מתערבים ברגע האחרון. אבו אחמד מסתכן כדי לראות את אשתו. מורנו שולח את הצוות לפשיטה נועזת לאור היום. לוחמי חמאס מגיעים לביתו של אבו איאד, המשת”פ של צוות המסתערבים בחיפוש אחר הצוות, ומאלצים את אשתו לגלות להם היכן הם מסתתרים.

Sdarot Dev – דומיין חדש לאתר סדרות טי וי

העלילה עוקבת אחרי רגנאר לוטברוק, המבקש תמיד לפרוץ גבולות, ומחפש תמיד עולמות חדשים לכבוש…. הילה לוקחת את העניינים לידיים, ואלי נאלץ לקבל החלטה קשה מנשוא. דורון נקלע לסיטואציה וגם הוא עומד בפני הכרעה. ג’יהאד מקבל משימה חדשה ומחליט לנצל אותה כדי לדאוג לעתיד משפחתו. אבו מוחמד מתמודד עם תוצאות הטיפול הכושל בבני הערובה. נידאל מגן על נאמנותו החדשה לסמיר.

“פאודה” – כאוס בערבית, מביאה את סיפורם של דורון, מפקד צוות מסתערבים ואנשיו המנסים ללכוד חי או מת את בכיר מבוקשי החמאס בשטחים, תאופיק חאמד, “הפנתר”‏. המאבק הקשה והמדמם בין הצדדים נפרש למול עינינו במלוא האכזריות שלו וחושף את פניה המכוערים של המלחמה אך גם את הרעות ואחוות הלוחמים. לאחר שבסוף הפרק האחרון של העונה הראשונה הורג וואליד את אבו אחמד, הוא הופך להיות “ראש הזרוע הצבאית של חמאס בגדה”. העונה, יריב חדש מופיע וטורף את כל הקלפים כאשר הוא משנה את מאזן הכוחות בגדה ומציג אתגר חדש ליחידה פרק 1; עונה 3; פרק 1,עונה 3 צוות המסתערבים של “פאודה” חוזר בעונה חדשה.

פאודה עונה 3 צפייה ישירה ספויילרים

תמיד תוכלו לנסות גם בחיפושים הקשורים, שאולי יעזרו לכם למצוא מידע נוסף תחת המונח פאודה עונה 3 פרקים מלאים סדרות. הפציעה של דניאל גרינברג גולסטאריות 2 לי לוי מסנג רת את אביגיל שרעבי הצצה לפרק 5 גולסטאריות 2 חברות עונה 3 פרק 4 מישהו לרוץ אחריו. גם בעונתה השלישית היא סדרה נהדרת ומרתקת. הפרקים בעזה הם מהמותחים והמפחידים שהיו בסדרה.

דורון, מפקד צוות מסתערבים ואנשיו אשר מנסים ללכוד את בכיר מבוקשי החמאס בשטחים, תאופיק חאמד, “הפנתר”. המרדף הבלתי פוסק גובה מחיר יקר, פיזי ונפשי מדורון, בני צוותו והקרובים אליהם. אולם את המחיר משלם גם הצד השני, של “האויב”. הפנתר, האיש שדם של יותר מ-100 ישראלים על ידיו, גורם במסע ההרג שלו לפגיעה בחפים מפשע, ישראלים ופלסטינים. המאבק הקשה והמדמם בין הצדדים נפרש למול עינינו במלוא האכזריות שלו במהלך העונה הראשונה וחושף את פניה המכוערים של המלחמה אך גם את הרעות ואחוות הלוחמים.

פאודה

במהלך העונה השלישית, פורסם כי הסדרה הוזמנה לעונה רביעית הצפויה לעלות לשידור במהלך 2022 (13/7). במהלך העונה השלישית, פורסם כי הסדרה הוזמנה לעונה רביעית הצפויה לעלות לשידור במהלך 2022. לקראת העונה השלישית של סדרת האקשן, yes ערכה מסיבת עיתונאים בינלאומית עם כוכבי הסדרה ואם חשבתם שהכניסה אל נטפליקס תשנה משהו אצל היוצרים, טעיתם. “מי שיחכה לראות בבינג’ יפסיד, והולך להיות לו ספוילר אחרי ספוילר אחרי ספוילר”. פאודה היא סדרת דרמה-פעולה המשודרת ברשת הסטרימינג נטפליקס. עונה 3 מתרחשת בין השאר ברצועת עזה ועוסקת בדורון וצוותו אשר חודרים לעומק עזה על מנת לחלץ את יערה …

לצד זה, היא לא שוכחת את המהות שלה, ומספקת אקשן מהודק ואפקטיבי. המרדף אחריה ייקח את דורון ואת הצוות מבריסל אל עומק לבנון, במשימה המורכבת והמסוכנת ביותר שהם ידעו. הצוות חובר לבעל ברית ותיק, ולוחץ על אבו מוחמד כחלק ממשימת הפשיטה.

הפלאש לצפייה ישירה / The Flash

לאחר שוואליד מפנה לו עורף, אל מקדסי משקיע שבעתיים בתוכנית הנקמה שלו. במהלך מבצע, דורון מפר הנחיה מפורשת כדי להציע לשירין דרך מוצא. דורון חוזר לצוות שלו כדי להשתתף במבצע לחיסול האחראי לפיגוע טרור – שמעוניין גם לנקום בדורון עצמו. הבוסים של דורון מאשרים לו להוציא לפועל את תוכניתו, אך הוא מגלה כי האובססיה שלו לגבי אבו אחמד גבתה מחיר כבד ממשפחתו. דורון מהדק את החבל סביב צווארה של שירין ונוקט צעדים קיצוניים כדי לקיים עסקת חילופי שבויים. כיום, ניתן לצפות בפרקי הסדרה המלאים גם באמצעות ערוצי הטלוויזיה, וגם במקורות שונים ברשת אשר ריכזנו אותם כאן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן