סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » פאודה עונה 1

פאודה עונה 1

במהלך מבצע, דורון מפר הנחיה מפורשת כדי להציע לשירין דרך מוצא. דורון מהדק את החבל סביב צווארה של שירין ונוקט צעדים קיצוניים כדי לקיים עסקת חילופי שבויים. אבו אחמד פוקד על ואליד לארגן תקיפת-נגד מיידית. דורון ונורית מתקרבים למטרה בזהות בדויה. טיים אאוט – פאודה – תאריך עלייה, דמויות חדשות והעלילה – כתבה באתר טיים אאוט.

“מי שיחכה לראות בבינג’ יפסיד, והולך להיות לו ספוילר אחרי ספוילר אחרי ספוילר”. דורון נמצא במשימת ״הסתערבות עמוקה״, בכיסוי של מאמן אגרוף ערבי-ישראלי, בכפר דהרייה שבנפת חברון, ויחד עם שאר הצוות הם מנסים לעצור מבוקש … אתר ISRAELIS.TUBE הינו אתר המספק מגוון רחב של סרטונים, וסרטים לצפייה ישירה מרחבי הרשת.

פאודה עונה 4 פרק 1 שידור חי

לאחר האירועים הדרמטיים בסוף הפרק הקודם, דורון המודאג חוזר לדאהרייה כדי לחפש את בשאר, תוך סיכון לשרוף את עממו, עכשיו כשזהותו ידועה בכפר. דורון נחוש לעצור את פאוזי בכל מחיר. הילה בשן, ראש דסק עזה בשב”כ, דוחקת בו להשתמש בבשאר כדי להגיע אליו. דורון חושש לסכן את המתאגרף הצעיר, אך מבין שזו האופציה הטובה ביותר. ” למרות שהיא במהותה סדרת אקשן, פאודה לא שוכחת לרגע שגיבוריה הם בראש ובראשונה בני אדם. ובכל זאת, הפרק הראשון של העונה מביא איתו גם כמה תהיות …

  • מי היה המופתי, חאג’ אמין אל חוסייני, האיש שהפך את הסכסוך לדתי.
  • אבל הפגישה המיוחלת בבריסל לא הולכת כמתוכנן, ובמהרה דורון מוצא עצמו בעימות חזיתי עם חוליית טרור מתוחכמת ונועזת.
  • הצוות חובר לבעל ברית ותיק, ולוחץ על אבו מוחמד כחלק ממשימת הפשיטה.

הצוות של דורון מגביר את המאמצים לעלות על עקבותיו של מקדסי, ואבו סמארה מציב בפני אל מקדסי אולטימטום. האשמה בתוצאות המארב ההרסניות מוטלת על דורון. הוא מחליט לפעול על דעת עצמו כדי לתקן את המצב, ומבקש מהצוות להצטרף אליו למשימה.

מאוהבת – פרק 26

בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו. תוכנית הנוקאאוט של בשאר מתקדמת לקראת סופה הטרגי והבלתי נמנע. הצוות חובר לבעל ברית ותיק, ולוחץ על אבו מוחמד כחלק ממשימת הפשיטה. בשאר מגלה את תוכנית ההטעיה ומבצע מהלך נואש. אחד מבני הערובה לוקח את העניינים לידיים, ומשימת החילוץ נעשית דחופה עוד יותר.

הצוות של דורון, אלי, שגיא, סטיב ונורית מחלץ את יערה דרך המטעים לכיוון הגבול בין עזה לישראל, כאשר רעש נשמע בין העצים וקבוצת חמושים מתקרבת אליהם. בשאר חודר להתנחלות ישראלית ומשקיף על בית משפחה, כאשר אביו מפתיע אותו מאחור ומנסה לגרום לו להתחרט ולצאת מההתנחלות מבלי לבצע פיגוע. “פאודה” (כאוס, מהומה ואי סדר) היא דרמת אקשן/מתח עוצמתית הסוחפת אותנו אל עולמם המורכב של לוחמי יחידת המסתערבים ה… “עמדי הוא כנראה הכי קרוב לדמות שלו מכל השחקנים של היחידה”, מוסיף יששכרוף.

מבצע ריפו 5 – פרק 18

דורון נקלע לסיטואציה וגם הוא עומד בפני הכרעה. לפלסטיני החבר בארגון המדינה האיסלאמית יש חשבון פתוח עם דורון, ונחישותו לסגור את החשבון מאלצת את דורון לשוב לפעילות ביחידה.

הצוות נאבק לגבות את דורון במשימה שלו בגוב האריות. ואליד מקבל החלטה שיכולה לשנות את כל התמונה. יתכן והאתר הנוכחי יוצג באופן שגוי, כמו כן אתרים אחרים ברשת. האתר של Pashut אינו מעלה, משדר או מזרים תוכן כלשהו באתר – תוכן זה זמין באינטרנט ומוצגים מאתרים כגון Dailymotion ו- YouTube. כאשר אתם מחפשים מונחים במנוע החיפוש בול, אתם תוכלו להינות ממנוע ישראלי שיוכל לספק לכם הגולשים הנחות מבעלי מקצוע.

השופטת גודי 17 – פרק 115

לעונה מצטרפת שחקנית ישראלית שעושה חיל בהוליווד – ענבר לביא בתפקיד שני רוסו, לוחמת חדשה בצוות. בשאר וג’יהאד, שדורון והצוות סוגרים עליהם, מוציאים לפועל תוכנית נואשת כדי להימלט. חברי הצוות מודאגים מכך שדורון שוקע בייאוש, והם מתגייסים לדרבן אותו לצאת לפעולה. אבו מאהר מגלה לאיזה ארגון נידאל נשבע אמונים, ומצטרף למאמצים לעלות על עקבותיו. קפטן איוב ונאור מסלימים את הניסיון לשבור את וואליד. לאחר שוואליד מפנה לו עורף, אל מקדסי משקיע שבעתיים בתוכנית הנקמה שלו.

  • דורון פועל במסגרת מבצע חשאי ממושך ומסוכן.
  • לפלסטיני החבר בארגון המדינה האיסלאמית יש חשבון פתוח עם דורון, ונחישותו לסגור את החשבון מאלצת את דורון לשוב לפעילות ביחידה.
  • אבו אחמד פוקד על ואליד לארגן תקיפת-נגד מיידית.
  • הסדרה פאודה (כאוס בערבית), מביאה את סיפורם של דורון, מפקד צוות מסתערבים ואנשיו המנסים ללכוד חי או מת את בכיר מבוקשי החמאס בשטחים, תאופיק חאמד, “הפנתר”.

שם דורון מתלווה לאיוב בפגישה עם עומאר טוואלבה (אמיר בוטרוס), מקור לבנוני חשוב במיוחד לאיוב. ב-26 בדצמבר 2019, החלו שידורי העונה השלישית, וב-13 ביולי 2022 עלתה לשידור העונה הרביעית. בנובמבר 2016, נרכשה הסדרה והועלתה לשידור על ידי שירות הצפייה נטפליקס. מינואר 2017 משודרת הסדרה בערוץ הראשון, ובהמשך בערוץ כאן 11. היקף תוכניתו של נידאל מתבהר, ודורון עומד מול איום חדש. הצוות – וגם אבו סמארה – מתערבים ברגע האחרון.

בובספוג 2 – פרק 22

ההתפתחויות במהלך העונה מובילות את דורון ואת צוות המסתערבים לפעילות ולאזורים קשים במיוחד, שעד כה נמנעו מלפעול בהם, לנוכח הסכנה הגדולה לחייהם. לסדרה מצטרפת העונה מרינה מקסימיליאן, בתפקיד ראש דסק עזה בשב”כ. היא סדרת טלוויזיה ישראלית לצפייה ישירה מסוג מתח ואקשן אשר יצרו אבי יששכרוף, הפרשן לענייני ערבים השחקן ליאור רז. דורון, מפקד צוות מסתערבים ואנשיו אשר מנסים ללכוד את בכיר מבוקשי החמאס בשטחים, תאופיק חאמד, “הפנתר”. לאחר שבסוף הפרק האחרון של העונה הראשונה הורג וואליד את אבו אחמד, הוא הופך להיות “ראש הזרוע הצבאית של חמאס בגדה”. אך הדמות המרכזית בעונה הוא נידאל עוודאללה (המכונה גם “אבו סיף אל-מקדסי”), בנו של השייח’ שנהרג בעונה הראשונה, ופעיל בארגון המדינה האסלאמית שחזר מסוריה ורוצה לנקום בדורון על שהרג את אביו.

הוא מכנס את הצוות הוותיק לתקיפה חשאית, אבל עד מהרה התוכנית משתבשת. כלבי המלחמה שלנו כבר מסתערים זה על זה. בסופו של הפרק הראשון ראינו את דורון ואבו אחמד “נפגשים” בפעם הראשונה … השבוע צפיתי בהקרנה מוקדמת של הפרק הראשון של הסדרה ” פאודה” ישבתי מרותק מול המסך. “פאודה” (כאוס, מהומה ואי סדר) היא דרמת אקשן/מתח עוצמתית הסוחפת אותנו אל עולמם המורכב של לוחמי יחידת המסתערבים המנהלים מרדף אינטנסיבי אחר בכיר מבוקשי החמאס תאופיק חאמד. צפייה ישירה בסדרה פאודה, פאודה הינה סדרת טלווייזיה ישראלית מסוג מתח ואקשן.

בשטחים, תאופיק חאמד, או אבו אחמד, בכל מחיר, חי או מת. תאופיק המכונה

הסדרה פאודה (כאוס בערבית), מביאה את סיפורם של דורון, מפקד צוות מסתערבים ואנשיו המנסים ללכוד חי או מת את בכיר מבוקשי החמאס בשטחים, תאופיק חאמד, הפנתר. הסדרה פאודה שודרה במקור בערוצי הטלוויזיה של חברת התקשורת yes. לאחר מכן, בשנת 2016, שודרה הסדרה גם בערוץ כאן 11 וגם נקנתה על ידי נטפליקס לצפייה ישירה באמצעות ממשק הסטרימינג שלהם. “פאודה” – כאוס בערבית, מביאה את סיפורם של דורון, מפקד צוות מסתערבים ואנשיו המנסים ללכוד חי או מת את בכיר מבוקשי החמאס בשטחים, תאופיק חאמד, “הפנתר”‏. למרות שחלק ניכר מהסדרה מתנהל בערבית, ליאור רז הוא היחיד בצוות השחקנים שבאמת מדבר את השפה ולא רק מדקלם את השורות שלו בעל פה.

קפטן איוב סוחט את אבו סמארה כדי שיעזור לו לפרוש מלכודת. קצין ישראלי בכיר מנסה לגרום לאבו אחמד לצאת מהמחבוא. עלי מנסה להדוף חשדות לשיתוף פעולה, ובועז מצטרף לצוות למארב מסוכן.

סיפורם של תאופיק ובני משפחתו, המכונים “האויב”. “פאודה” הינה סדרה מלאת

חאמד, מחבל מסוכן עם דם על הידיים, בן מוות החומק שוב ושוב מניסיונות חיסול. במערכת הביטחון מתקבל המידע שהוא מתכנן להוציא אל הפועל פיגוע המוני. המצוד אחריו שואב את המסתערבים עמוק אל תוך הרחוב הפלשתינאי. גם אם הם שרדו את דלקת הריאות מהסצנה הקודמת, “פאודה” סיפקה לשחקנים שלה לא מעט רגעים מאתגרים פיזית. לעידן עמדי, שמגלם את שגיא, זה עלה בקרע במניסקוס (שנמצא במפרק הברך), שהוא הרוויח בצילומי סצנת המרדף שפתחה את העונה.

סרטים לצפייה ישירה | סדרות לצפייה ישירה | סרטונים | סרטים … האתגר הגדול, לדברי יששכרוף, היה ההחלטה ללכת לשתי חזיתות במקביל מבחינת לוקיישן. צילומים בלבנון (שצולמו בצפון הארץ) ובבריסל (בודפשט). דורון מגלה שאבו אחמד יגיע לחתונה של אחיו.

חי בלילה

האם הכישורים שלו כחוקר ומנהל שטח בשטחי יהודה שומרון יעזרו לו לשרוד בשבי הרחק מגבולות מדינת ישראל. פאודה עונה 4 פרקים מלאים לצפייה ישירה ללא הגבלה בנטפליקס. אי שם בשכונה עמוסת מהגרים, אזור שמזכיר את דרום תל אביב שלנו, יושב בשבי קפטן איוב. כאלו שהאיחוד האירופי הצבוע יכול לדרוש רק ממדינת ישראל ולוחמיה. במתחם בו שבוי קפטן איוב, אותו מגלם איציק כהן, יש כאלפיים בני אדם. האם כח המשימה שהגיע מישראל יוכל לפעול בו?.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן