סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » פאודה עונה 1

פאודה עונה 1

החיבור ביניהם מעניק לדורון גישה נוחה לאביו של המתאגרף הצעיר, בכיר בחמאס, שהשתחרר מהכלא לאחר 20 שנים. ההתפתחויות במהלך העונה מובילות את דורון ואת צוות המסתערבים לפעילות ולאזורים קשים במיוחד, שעד כה נמנעו מלפעול בהם, לנוכח הסכנה הגדולה לחייהם. לסדרה מצטרפת העונה מרינה מקסימיליאן, בתפקיד ראש דסק עזה בשב”כ. היא סדרת טלוויזיה ישראלית לצפייה ישירה מסוג מתח ואקשן אשר יצרו אבי יששכרוף, הפרשן לענייני ערבים השחקן ליאור רז.

עמוד זה מציג טריילרים וקטעי וידאו לצפיה ישירה מתוך פאודה. על מנת לצפות בוידאו, יש ללחוץ על סימן החץ לניגון שמופיע בכל משבצת ניגון. אנו משתמשים בקובצי Cookie כדי לנתח תנועה לאתר ולייעל את חוויית האתר שלך. על ידי קבלת השימוש שלנו בעוגיות, הנתונים שלך יצטברו עם כל נתוני המשתמש האחרים. יחד עם המסתערבים, נטמע הצופה ברחוב הפלשתינאי כדי לנצח, אבל כשאתה עוטה את עורו של האויב, מחלחלת גם ההבנה שהוא בדיוק כמוך – אוהב, שונא, חולם, צודק וטועה. “יש משהו בלהיות הקטן והממזר, ולא הגדול והמסורבל”, מסכם יששכרוף, “זה כמו כוח קומנדו לעומת חטיבה, וכשאתה בא למלחמה עדיף לך לבוא עם חטיבה, אבל במבצעים מסוימים עדיף לבוא עם צוות קטן, לעקוץ ולצאת”.

האח הגדול עונה 12 פרק 27

דורון מבין כי הדרך היחידה להציל את חייו של בועז היא פעולה עצמאית שמשמעותה מרד במערכת הביטחון הישראלית. גלי מגבה אותו, ודורון מציע לחברי הצוות להצטרף אליו לפעולה. בנובמבר 2016, נרכשה הסדרה והועלתה לשידור על ידי שירות הצפייה נטפליקס. מינואר 2017 משודרת הסדרה בערוץ הראשון, ובהמשך בערוץ כאן 11. הסדרה הישראלית חוזרת בעונה השלישית לשורשים, ומציגה את שני הצדדים בסכסוך הישראלי פלסטיני באמצעות סיפורים אישיים של הגיבורים.

לפלסטיני החבר בארגון המדינה האיסלאמית יש חשבון פתוח עם דורון, ונחישותו לסגור את החשבון מאלצת את דורון לשוב לפעילות ביחידה.

הבוזגלוס באתר סדרות טי וי – לצפייה ישירה

הסדרה פאודה (כאוס בערבית), מביאה את סיפורם של דורון, מפקד צוות מסתערבים ואנשיו המנסים ללכוד חי או מת את בכיר מבוקשי החמאס בשטחים, תאופיק חאמד, ” … הסדרה פאודה (כאוס בערבית), מביאה את סיפורם של דורון, מפקד צוות מסתערבים ואנשיו המנסים ללכוד חי או מת את בכיר מבוקשי החמאס בשטחים, תאופיק חאמד, הפנתר. בניגוד לסדרה השנייה של יששכרוף ורז, “פגע וברח”, שזכתה לטעום מתקציבים מפנקים של נטפליקס, “פאודה” עדיין מופקת בתקציבים בסטנדרט ישראלי. כך, רק לאחר שהיא משודרת בארץ נטפליקס רוכשת אותה לשידור. “קיבלנו יותר כסף עבור העונה הזאת, אבל אלה עדיין סכומים שלא פשוט להתנהל איתם”, אומרת בנאסולי.

סוף טוב הכול טוב, אף אחד לא נפגע וגם לא נעצר. לאחר שחילופי השבויים מסתיימים בקטסטרופה לשני הצדדים, דורון הפצוע נעלם בשטח הפלסטיני, וואליד מתעמת עם אבו אחמד ומערער על שיקול דעתו, ושר ביטחון זועם וגובה מחיר ממורנו. וואליד ואבו אחמד יוצרים קשר עם דורון ודורשים את השייח ושיחרור אסירים בתמורה לבועז. דורון אובד העצות מגיע לשירין ומזדהה כאיש הרשות הפלסטינית. היא מספרת לו על הניתוח שעשתה לבועז, והצוות מבין שעליו להשיג קלף מיקוח נוסף.

אורחים מהכוכב הירוק לצפייה ישירה – הסרט המלא אונליין

דורון פועל במסגרת מבצע חשאי ממושך ומסוכן. כשמידע מודיעיני מפתיע מצביע על מתקפה קרבה, המשימה מסתבכת ונעשית מסוכנת עוד יותר. דורון מתחזה למאמן אגרוּף של צעיר נחוש, כחלק ממבצע חשאי ממושך של הצוות שמבקש לעלות על עקבותיו של מבוקש מהחמאס.

בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו. המרדף הבלתי פוסק גובה מחיר פיזי ונפשי כבד הן מהצד הישראלי והן מהצד הפלסטיני. האבדות והטרגדיות שהם נאלצים להתמודד איתן יוצרות תפניות והסלמות במהלך חייהם.

נטפליקס המלצות

חברי הצוות מודאגים מכך שדורון שוקע בייאוש, והם מתגייסים לדרבן אותו לצאת לפעולה. הבוסים של דורון מאשרים לו להוציא לפועל את תוכניתו, אך הוא מגלה כי האובססיה שלו לגבי אבו אחמד גבתה מחיר כבד ממשפחתו. דורון מקבל ביקור מפתיע בזמן שהוא ממתין לדעת מה יעלה בגורלו.

קפטן איוב סוחט את אבו סמארה כדי שיעזור לו לפרוש מלכודת. דורון חוזר לצוות שלו כדי להשתתף במבצע לחיסול האחראי לפיגוע טרור – שמעוניין גם לנקום בדורון עצמו. במעגל הפנימי של אבו אחמד החשדות הולכים ומתגברים. דורון מתחזה לבחור שמבקש להיות מחבל מתאבד, ומתקרב למטרה באופן מסוכן. דורון מהדק את החבל סביב צווארה של שירין ונוקט צעדים קיצוניים כדי לקיים עסקת חילופי שבויים. סוכן ישראלי בכיר לשעבר חוזר לפעולה כדי ללכוד מחבל פלסטיני שחשב שחיסל.

האח הגדול עונה 12 פרק 32

אבו אחמד חושף את תוכנית-העל שלו, שיכולה לשנות את מאזן הכוחות באזור. הצבא דולק אחר בשאר ואביו, הם מתכננים יחד תוכנית שעשויה לחלצם מהמצב הקשה אך גם תגרור מחיר כבד. בינתיים אביחי מתמודד עם השלכות טעותו הקשה. תכניתם של בשאר ואביו משתבשת והמציאות מובילה אותם לפעולה קיצונית אף יותר.

“פאודה” (כאוס, מהומה ואי סדר) היא דרמת אקשן/מתח עוצמתית הסוחפת אותנו אל עולמם המורכב של לוחמי יחידת המסתערבים המנהלים מרדף אינטנסיבי אחר בכיר מבוקשי החמאס תאופיק חאמד. כדי להפוך את הסצנות לאותנטיות נעזרה ההפקה באנשי מקצוע שמגיעים מהדבר האמיתי – היחידה ללוחמה בטרור, ששימשה אמצעי נוסף שהפך את “פאודה” לחיקוי נאמן ככל האפשר של המציאות. “אין פה גיבור הוליוודי שיורה מהמותן צרור ומחסל שורה של מחבלים”, מאבחן יששכרוף.

פרק 4 של פאודה עלה!🍿

כשהשב״כ לומד שפאוזי מתכנן פיגועים נוספים בעזרת תא של ״נוחבות״ (לוחמי קומנדו מעזה), דורון והצוות מגבירים את מאמציהם להגיע אליו. אתר ISRAELIS.TUBE הינו אתר המספק מגוון רחב של סרטונים, וסרטים לצפייה ישירה מרחבי הרשת. סרטים לצפייה ישירה | סדרות לצפייה ישירה | סרטונים | סרטים … כלבי המלחמה שלנו כבר מסתערים זה על זה.

קצין ישראלי בכיר מנסה לגרום לאבו אחמד לצאת מהמחבוא. עלי מנסה להדוף חשדות לשיתוף פעולה, ובועז מצטרף לצוות למארב מסוכן. מורנו שולח את הצוות לפשיטה נועזת לאור היום. הילה בשן, ראש דסק עזה בשב”כ, דוחקת בו להשתמש בבשאר כדי להגיע אליו. דורון חושש לסכן את המתאגרף הצעיר, אך מבין שזו האופציה הטובה ביותר. פאודה עונה 2 פרק 1 | סיקורים וביקורות של סדרות ישראליות – Seret … בין הצדדים נפרש למול עינינו במלוא האכזריות שלו במהלך העונה הראשונה וחושף את פניה המכוערים של המלחמה אך גם את הרעות ואחוות הלוחמים.

הניתוח של עידן עמדי והסצנה שהפכה לטראומה: מאחורי הקלעים של “פאודה”

טיים אאוט – פאודה – תאריך עלייה, דמויות חדשות והעלילה – כתבה באתר טיים אאוט. צוות המסתערבים מנסה לחלץ מהאני אל ג’עברי (אבו מוחמד) מידע על מיקומה של יערה החטופה בזמן שהם ממתינים למסוק שיחלץ אותם מעזה, אבל שיחה לא צפויה שמגיעה לטלפון של האני, משנה את תמונת המצב. דורון, אלי, שגיא ואביחי, שהוחזר מהדחה לטובת המבצע, מתמקמים בעזה.

במקביל חוליית הטרור בג’נין, בהנהגתו של עאדל, משתמשת במידע שהוציאו מאיוב כדי לבצע כמה פיגועים מהקשים ביותר שידעה המדינה. חשבתם שרק אתם מזדהים עם דמויות שאתם צופים בהן בסדרות? יששכרוף בכה כשהוא ראה בשלב העריכה את הסצנה שבה נורית (רונה-לי שמעוני) ושגיא (עמדי) מתחתנים. איוב מעדכן את שר הביטחון על שיחת הטלפון שדורון קיבל.

פאודה עונה 4 פרק 4 המלא לצפייה ישירה

לוחמי חמאס מגיעים לביתו של אבו איאד, המשת”פ של צוות המסתערבים בחיפוש אחר הצוות, ומאלצים את אשתו לגלות להם היכן הם מסתתרים. דורון ושגיא מנסים להירגע אחרי שדודו של בשאר כמעט פוצץ את עצמו על דורון, אבל אז מגיעה ידיעה על חשד לחטיפה לא רחוק מהכפר של בשאר, והצוות נכנס לכוננות עליונה. הלחימה בסמטאות העוינות, תחת זהות בדויה, דרוכה ומורטת עצבים, כשברקע מרחף כל הזמן הפחד מ”פאודה”, הכאוס שמתרחש כשהצוות מתגלה ונשאר חשוף בשטח אויב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן