סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » פאודה עונה 1 פרק 1

פאודה עונה 1 פרק 1

עד היום הם מדברים על זה ולדעתי הם בטראומה, וסליחה אם אני שוברת את התדמית המאצ’ואיסטית של השחקנים”. הסצנה הזאת, אגב, היא גם הסצנה היקרה ביותר שצולמה בעונה זו, אבל מסיבות שעדיין אי אפשר לפרט ויתגלו בהמשך. לא רק את חטיפת איש המודיעין הבכיר שאלה “פאודה” מהמציאות. “הסיפור השני, של הדמות שמגלמת לוסי איוב, דור שני למשת”פים, קרה באמת עם מישהו שהיה משת”פ בכיר מאוד בג’יהאד האיסלאמי. המשפחה שלו והסביבה חשבו שהוא המחבל הכי גדול אי פעם, אבל הוא בעצם משתף פעולה עם כוחות הביטחון והשב”כ. בשלב כלשהו הוא מבין שהוא הולך להישרף ונאלץ לשלוף אותו ואת המשפחה לתוך ישראל מחשש לחייו.

  • “הסיפור השני, של הדמות שמגלמת לוסי איוב, דור שני למשת”פים, קרה באמת עם מישהו שהיה משת”פ בכיר מאוד בג’יהאד האיסלאמי. המשפחה שלו והסביבה חשבו שהוא המחבל הכי גדול אי פעם, אבל הוא בעצם משתף פעולה עם כוחות הביטחון והשב”כ.
  • לאחר מכן, בשנת 2016, שודרה הסדרה גם בערוץ כאן 11 וגם נקנתה על ידי נטפליקס לצפייה ישירה באמצעות ממשק הסטרימינג שלהם.
  • טיים אאוט – פאודה – תאריך עלייה, דמויות חדשות והעלילה – כתבה באתר טיים אאוט.
  • הם הגיעו אל העיר רמלה בדרכים עקלקלות, אבל אחד מהם הפך לסוכן כפול והצליח לא להתגלות.

דורון חושש לחייו של בשאר ומפעיל לחצים כדי לחלץ אותו. דורון האבל מפנה שאלות קשות אל שירין. הצוות פועל על דעת עצמו, תוך הפרת נהלים, כדי להשיג תשובות. הצוות של דורון מגביר את המאמצים לעלות על עקבותיו של מקדסי, ואבו סמארה מציב בפני אל מקדסי אולטימטום.

דורון, מפקד יחידת מסתערבים וחייליו אשר מנסים ללכוד את בכיר מבוקשי חמאס

לוח שבועי מלא עם פירוט זמני התוכניות. הלחימה בסמטאות העוינות, תחת זהות בדויה, דרוכה ומורטת עצבים, כשברקע מרחף כל הזמן הפחד מ”פאודה”, הכאוס שמתרחש כשהצוות מתגלה ונשאר חשוף בשטח אויב. חאמד, מחבל מסוכן עם דם על הידיים, בן מוות החומק שוב ושוב מניסיונות חיסול.

החלטה אימפולסיבית מסכנת את בשאר, וג’יהאד ונאסר נאלצים לפעול במהירות. אביחי מתמודד עם ההשלכות הקשות של המבצע. אבו מוחמד מציב בפני ג’יהאד אולטימטום שלא משתמע לשתי פנים.

סדרות ותכניות לצפייה ישירה

מורנו שולח את הצוות לפשיטה נועזת לאור היום. כלבי המלחמה שלנו כבר מסתערים זה על זה. בסופו של הפרק הראשון ראינו את דורון ואבו אחמד “נפגשים” בפעם הראשונה … הצוות ומערכת הביטחון מתמודדים עם ההשלכות הקשות של הפשיטה על בניין המגורים בבריסל. במקביל חוליית הטרור בג’נין, בהנהגתו של עאדל, משתמשת במידע שהוציאו מאיוב כדי לבצע כמה פיגועים מהקשים ביותר שידעה המדינה. טיים אאוט – פאודה – תאריך עלייה, דמויות חדשות והעלילה – כתבה באתר טיים אאוט.

אלא שהפעם, בלי כמה מהדמויות האהובות שנקטלו בעבר, אנחנו פחות מושקעים רגשית, יחד עם זאת הפרק טומן כמה זרעים מעניינים להמשך. צפייה ישירה בסדרה פאודה, פאודה הינה סדרת טלווייזיה ישראלית מסוג מתח ואקשן. לקראת העונה השלישית של סדרת האקשן, yes ערכה מסיבת עיתונאים בינלאומית עם כוכבי הסדרה ואם חשבתם שהכניסה אל נטפליקס תשנה משהו אצל היוצרים, טעיתם. “מי שיחכה לראות בבינג’ יפסיד, והולך להיות לו ספוילר אחרי ספוילר אחרי ספוילר”. “ירושלים” היא שיתוף פעולה ראשון בישראל של HOT עם חברת התוכן וההפצה ITV ובהפקת TEAM DRAMA.

הסיפור שלנו – פרק 72

קפטן איוב סוחט את אבו סמארה כדי שיעזור לו לפרוש מלכודת. דורון חוזר לצוות שלו כדי להשתתף במבצע לחיסול האחראי לפיגוע טרור – שמעוניין גם לנקום בדורון עצמו. האשמה בתוצאות המארב ההרסניות מוטלת על דורון.

  • “פאודה” (כאוס, מהומה ואי סדר) היא דרמת אקשן/מתח עוצמתית הסוחפת אותנו אל עולמם המורכב של לוחמי יחידת המסתערבים ה…
  • בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו.
  • “עמדי הוא כנראה הכי קרוב לדמות שלו מכל השחקנים של היחידה”, מוסיף יששכרוף.
  • יחד עם המסתערבים, נטמע הצופה ברחוב הפלשתינאי כדי לנצח, אבל כשאתה עוטה את עורו של האויב, מחלחלת גם ההבנה שהוא בדיוק כמוך – אוהב, שונא, חולם, צודק וטועה.

בשעה שוואליד מוחזק ונחקר במרתפי השב״כ, דורון לוקח את שירין תחת חסותו. תוכניתו של נידאל משתבשת באופן קטלני והוא נדחק לפינה. שירין יוצרת קשר עם דורון – וזה מסוכן לשניהם. לפלסטיני החבר בארגון המדינה האיסלאמית יש חשבון פתוח עם דורון, ונחישותו לסגור את החשבון מאלצת את דורון לשוב לפעילות ביחידה.

סדרות לראות

אי שם בשכונה עמוסת מהגרים, אזור שמזכיר את דרום תל אביב שלנו, יושב בשבי קפטן איוב. כאלו שהאיחוד האירופי הצבוע יכול לדרוש רק ממדינת ישראל ולוחמיה. במתחם בו שבוי קפטן איוב, אותו מגלם איציק כהן, יש כאלפיים בני אדם. האם כח המשימה שהגיע מישראל יוכל לפעול בו?. לא בטוח כלל וזה ספוילר אמתי בכל הנודע לפאודה עונה 4 פרקים מלאים לצפייה ישירה בפלטפורמות של yes vod. היא סדרת טלוויזיה ישראלית לצפייה ישירה מסוג מתח ואקשן אשר יצרו אבי יששכרוף, הפרשן לענייני ערבים השחקן ליאור רז.

סדרה היפר ריאליסטית טעונה, דחוסה ומחוספסת בכיכובם של דורון בן דוד, רותם סלע וצביקה הדר שמתרחשת במקום הקדוש בעולם- העיר העתיקה של ירושלים. קילומטר מרובע קלסטרופובי מוקף מצלמות וחומות שמכילות בתוכן מאבקי שליטה אכזריים המתנהלים בין נציגיו הרשמיים של אלוהים, יצרים אפלים, שחיתות, סיאוב, ואת האמונה העיוורת שמאפשרת לכל זה לקרות. כשהדבר היחיד שמונע מהקפסולה המרוכזת הזו להתפוצץ בכל רגע נתון הוא סטטוס קוו עליו מופקדים שוטרי מרחב דוד שכבר מזמן הבינו שבכדי לשמור על המקום הקדוש בעולם לפעמים אתה חייב להיות מושחת.

series – yes.co.il

ג’יהאד מקבל משימה חדשה ומחליט לנצל אותה כדי לדאוג לעתיד משפחתו. אבו מוחמד מתמודד עם תוצאות הטיפול הכושל בבני הערובה. דורון פועל במסגרת מבצע חשאי ממושך ומסוכן. כשמידע מודיעיני מפתיע מצביע על מתקפה קרבה, המשימה מסתבכת ונעשית מסוכנת עוד יותר. דורון מתחזה למאמן אגרוּף של צעיר נחוש, כחלק ממבצע חשאי ממושך של הצוות שמבקש לעלות על עקבותיו של מבוקש מהחמאס. אבו מאהר מגלה לאיזה ארגון נידאל נשבע אמונים, ומצטרף למאמצים לעלות על עקבותיו.

קפטן איוב ונאור מסלימים את הניסיון לשבור את וואליד. הצוות נאבק לגבות את דורון במשימה שלו בגוב האריות. ואליד מקבל החלטה שיכולה לשנות את כל התמונה.

בובספוג 13 – פרק 268

יס – דף הסדרה של פאודה באתר yes – תקצירים, סרטונים ועוד. היקף תוכניתו של נידאל מתבהר, ודורון עומד מול איום חדש. הצוות – וגם אבו סמארה – מתערבים ברגע האחרון.

עונה חדשה לסדרה הישראלית המצליחה בעולם! בעונתה הרביעית יוצאים המסתערבים לפעולה במספר יעדים מחוץ לגבולות ישראל ובהמשך לעונה הקודמת, דורון מתמודד עם אשמה כבדה על מות חברו לצוות ועם תחושת כעס ותסכול בעקבות הדחתו מהיחידה. ואליד תוקף את דרכי הפעולה של אבו אחמד. ב-26 בדצמבר 2019, החלה את שידוריה העונה השלישית. במהלך העונה השלישית, פורסם כי הסדרה הוזמנה לעונה רביעית הצפויה לעלות לשידור במהלך 2022.

המלצות צפייה

לאחר שוואליד מפנה לו עורף, אל מקדסי משקיע שבעתיים בתוכנית הנקמה שלו. במהלך מבצע, דורון מפר הנחיה מפורשת כדי להציע לשירין דרך מוצא. הבוסים של דורון מאשרים לו להוציא לפועל את תוכניתו, אך הוא מגלה כי האובססיה שלו לגבי אבו אחמד גבתה מחיר כבד ממשפחתו. דורון מהדק את החבל סביב צווארה של שירין ונוקט צעדים קיצוניים כדי לקיים עסקת חילופי שבויים.

חוויה מטלטלת וסוחפת לתוך מעגל דמים, שבו אין מנצחים. מפלס האלימות רק עולה, השנאה ותאוות הנקם מבעבעות וכולם מפסידים. חייהם של הלוחמים מתערבבים בחיי הטרוריסטים ובמהרה, הכל הופך אישי והמחיר שמשלמים המעורבים משני צידי המתרס כבד. יתכן והאתר הנוכחי יוצג באופן שגוי, כמו כן אתרים אחרים ברשת.

פאודה עונה 4 פרק 4

מינואר 2017 משודרת הסדרה בערוץ הראשון, ובהמשך בערוץ כאן 11. בסדרה מרובת אקשן הייתם מאמינים שהסצנה הכי קשה עבור השחקנים תהיה קשורה במרדפים או קרבות פיזיים, אבל מה אתם יודעים – מסתבר שדווקא קצת גשם הביא אותם אל הקצה. “זאת הייתה הסצנה שהשחקנים סבלו בה הכי הרבה”, אומרת בנאסולי, “ואנחנו קוראים לה סצנת האמבטיה. השחקנים נלחמים, לא משנה במה אבל בתנאים לא תנאים, והבמאי (עומרי גבעון, ס”ש) אמר לפני זה שהוא רוצה שנוסיף לסצנה גשם. לא חושבת שאף אחד מאיתנו הבין לאן זה הולך. במשך יום שלם באמצע החורף כולם היו ספוגים במים, בפברואר-ינואר. הביאו להם תנורים ושמיכות וכלום לא עזר.

  • סיפור הרקע של העונה הרביעית תבע מן התסריטאים, יששכרוף ורז, שעות ארוכות של פיצוח.
  • דורון מרגיש שנידאל קרוב מדי, ופועל במהירות כדי להגן על משפחתו.
  • נטפליקס – פאודה – עונה ראשונה – פרקים מלאים בממשק התוכן של נטפליקס באיכות גבוהה (למנויים בלבד).
  • “זאת הייתה הסצנה שהשחקנים סבלו בה הכי הרבה”, אומרת בנאסולי, “ואנחנו קוראים לה סצנת האמבטיה. השחקנים נלחמים, לא משנה במה אבל בתנאים לא תנאים, והבמאי (עומרי גבעון, ס”ש) אמר לפני זה שהוא רוצה שנוסיף לסצנה גשם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן