סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » ערוצים לצפייה ישירה

ערוצים לצפייה ישירה

ניתן לצפות בתוכניות הטלוויזיה של קשת, מהדורת החדשות, תוכניות בוקר, בידור ופנאי ועוד. ערוץ “קשת” 12, ערוץ טלוויזיה מסחרי ישראלי המשודר באפיק 12. הערוץ משדר תכניות בוקר, אירוח, אקטואליה, תחקירים, דוקו, ריאלטי, תכניות דרמה וקומדיה, ריאליטי, סאטירה, בידור, חדשות ומגוון רחב של תכנים. מכאן 33 הוא ערוץ טלויזיה של תאגיד השידור הישראלי. הערוץ היה בעבר ערוץ 33 של רשות השידור הישראלית.

את הסדרה יצרו רותם שמיר ויובל יפת. ביים אותה רותם שמיר והתסריטאי הראשי הוא יובל יפת.

אפליקציית NEXT TV

כיום זה ממש לא חובה לקחת את השלט ולהדליק את הטלוויזיה כדי לצפות בערוצים ישראליים מובילים. אפשר פשוט להיכנס לאינטרנט, לחפש ולגשת למידע הזה בחופשיות. בעבר הייתה קשת מהזכייניות של ערוץ 2 אשר סיים את שידוריו. ומעתה קשת משדרת בערוץ 12, רשת משדרת בערוץ 13. בין היתר קשת 12 הייתה הראשונה ששילבה במהלך שידור הפרסומות בערוץ, כתובית “מיד נשוב” אשר מיידעת את הצופה שכעת יש פרסומות ואף שעון אשר נותן חיווי מתי הפרסומות מסתיימות.

  • הערוץ משדר בעיקר תכנים הקשורים לעולם הקבלה.
  • האתר אוסף, מתעדכן ואז מעדכן אתכם בכל המקורות לצפייה ישירה בערוצי טלוויזיה מישראל ומהעולם, תחנות רדיו מישראל, כותרות עיתונים ואתרי חדשות ועוד.
  • השוטרים היא דרמת פשע משטרתית ישראלית המשודרת בקשת 12.
  • האתר מוגן ברישיון זכויות יוצרים של – Creative Commons © 2021 ישראל, כל הזכויות שמורות.

ערוץ 9 אינו מופיע ברשימת ערוצים של עידן+ (עידן פלוס) וגם הפסיק להציג שידור חי. אתר פרו TV מציע בפניכם טלוויזיה בשידור חי באיכות גבוהה. ערוץ 2 , 10 , 11 ,20 ,24, ערוץ הספורט ,ערוץ הקניות , הידברות , האח הגדול ועוד… האתר מוגן ברישיון זכויות יוצרים של – Creative Commons © 2021 ישראל, כל הזכויות שמורות.

ערוץ ספורט 4 לצפייה ישירה

עם תשתית הסיבים של HOT fiber תיהנו ממקסימום מהירות הורדה והעלאה לחוויית גלישה מהירה ויציבה ביותר. הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן איזה משחק עולה (לחץ עלי). השירות תומך במכשירי IOS החל מגרסה 10.3 ואנדרואיד החל מגרסה 7.

השירות תומך במכשירים הפופולריים הקיימים היום בשוק. במידה וקיימים על שמך 2 מנויים או יותר עם אותה ת”ז ואותו מספר סלולרי יש להירשם באמצעות יוזר וסיסמא של האתר בלבד. הצפייה באפליקציה תתאפשר לבעלי כתובת IP ישראלית בלבד. הסכתיםמכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד…

שידור חי – ערוצי עידן פלוס

רוצים גם אתם לצפות בערוצי הטלוויזיה השונים בשידור חי בחינם? כאן, בעמוד זה אתם יכולים לראות את מה שאתם רוצים ללא תשלום. ישראמדיה – טלוויזיה באינטרנטגולש יקר, ערוצי הטלוויזיה באתר נאספים לאינדקס במאמץ רב על מנת שתוכלו להנות ולהתעדכן בנעשה בעולם, ולראות את המקומות הכי מדהימים, הכי יפים ולצפות בתכנים און ליין.

כל המחירים כוללים מע”מ. ייתכנו בשירות תכנים שיוצעו לצפייה תמורת תשלום נוסף. השירות מיועד לשימוש פרטי וביתי בלבד. שימוש פומבי או מסחרי הינו אסור, ועלול להוות הפרה של זכויות צדדים שלישיים על כל המשתמע מכך. הטלוויזיה המצוינת של NEXT TV כוללת ערוצים אהובים כמו קשת, רשת, HOT בידור ישראלי, ויוה, ספורט 5 ועוד וגם VOD ענק הכולל את הסדרות הישראליות האהובות מבית HOT , סדרות הרכש המדוברות ביותר בעולם , תכני ילדים ועוד. כאן 11 הוא ערוץ של תאגיד השידור הישראלי, המחליף את ערוץ 11 (הערוץ הראשון) שהיה בעבר של רשות השידור הישראלית. ניתן לצפות בחדשות ואקטואליה, מבזקים, תוכניות בידור ופנאי ועוד. ערוץ “קבלה לעם” החל את פעילותו ב-24 בנובמבר 2008.

ערוץ 12 קשת צפייה ישירה – טלוויזיה

הערוץ משדר חינם, וכולל מגוון רחב של תכניות – אקטואליה, לימוד, אירוח, משפחה, בידור, ילדים ועוד – המבוססות כולן על הרעיונות המרכזיים בקבלה, ומיועדות לצופים בכל טווח הגילאים. כל התכניות מופקות ומשודרות מאולפני הטלוויזיה של “קבלה לעם”, היא ד”ר מיכאל לייטמן.הוא האישיות הרוחנית המובילה את האתר. ערוץ 14 (לשעבר ערוץ 20 (ערוץ מורשת)) הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי, ונחשב ערוץ מורשת ישראל. הערוץ מציג תכנים, חדשות, בידור, תרבות ועוד.

IFindFast.com שירותי תוכן באינטרנט. האתר מציע מגוון שירותי אינטרנט שונים, בניהם קישורים שימושיים, צפייה ישירה בטלויזיה והאזנה לרדיו, מבזקי חדשות ועדכונים, מנוע חיפוש, תחזית מזג אוויר בערים שונות בארץ ועוד. צפייה ישירה בסרטים חדשים, כל הסרטים לצפייה ישירה במקום אחד ישירות באתר ללא הורדה למחשב. VOD הינו אתר הצפייה הישירה הגדול והמוביל ברשת.

סדרות לצפייה ישירה

עם תשתית סיבים עוצמתית תיהנו ממקסימום מהירות הורדה והעלאה לחוויית גלישה מהירה ויציבה ביותר. משפחת המרגלים האהובה עלינו שזכתה להצלחה בינלאומית ושודרה ב-170 מדינות ברחבי העולם, בעונה חדשה, מותחת, מצחיקה ומפתיעה. הסכתיםמכוריםסיפור ביוםחיות כיס שיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד… מכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד…

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב. חוסר האחידות הזה נשמר על המסך הקטן. שירותי טלוויזיה מבוססי אפליקציית תוכן מבית HOT המאפשרת צפייה במגוון רחב של תכנים בכל זמן ובכל מכשיר. האזנה למוסיקה בסטרימינג או סתם גלישה בנייד?

עולם הילדים של yesGO*

“סנדמן”, שמבצעת שינויים מסוימים (ולא מאוד נחוצים) ביצירה של גיימן אך שומרת על אדיקות מרשימה בהבאתה למסך, היא סדרת פנטזיה מפוארת, לא פחות. באופן מובן, אם כך, היה חשש-מה שליווה את הציפייה לפרויקט הטלוויזיוני החדש שמבוסס על יצירה של גיימן – “סנדמן”, שעלתה בסוף שבוע בנטפליקס על עשרת פרקיה. אבל החשש הזה לא נבע רק מההיסטוריה הלא מאוד מרשימה של עיבודים ליצירותיו של גיימן, אלא גם מההיסטוריה הלא מאוד מרשימה של סדרות פנטזיה עתירות-תקציב בנטפליקס (מ”המכשף” עתירת הליבידו ודלת האיי.קיו, ועד ל”מכשפת” עתירת הכלום ונעדרת האיי.קיו). ובעיקר, החשש הזה נבע מהמעמד המיתי של “סנדמן”, אולי היצירה המזוהה ביותר עם גיימן, גם יותר מרבע מאה אחרי שסיימה את דרכה.

השירות מכיל גם מגוון רחב של תכני VOD ביניהם סרטים, סדרות, דוקו ועוד. לא משנה איזה ערוצים תבחרו, בכל אחת מהחבילות שלנו תוכלו ליהנות מה- VOD הענקי שלנו עם הסדרות הישראליות האהובות מבית HOT , סדרות הרכש המדוברות ביותר בעולם , תכני ילדים ועוד. הגלישה עוצמתית כל-כך שאינה פוגעת בחוויית השימוש באינטרנט במכשירים אחרים במקביל לצפייה בשירותי הטלוויזיה וכך מאפשרת לכל הבית להנות כל הזמן מגלישה אמינה ועוצמתית באינטרנט הביתי. ערוץ הידברות הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי המוצג באפיק 97 בשירותי הטלוויזיה. הערוץ מציג שידורים על הידברות, אמונה, דת ועוד.

כאן 11 שידור חי ישיר לצפייה ישירה

הכותר עדיין נכלל ברשימות של הרומנים הגראפיים הגדולים ביותר שנעשו, לצד יצירות מופת משפיעות כמו Watchmen של אלן מור. בהתאם, הניסיונות להעניק לה עיבוד ראוי – קולנועי תחילה, טלוויזיוני בהמשך – התחילו עוד בראשית שנות ה-90. גיימן חסם את רובם מאחר ולא היה מרוצה מהכיוונים שלקחו הניסיונות השונים. כמו כן ניתן להתחיל לצפות מההתחלה בתכנים שהחלו מההתחלה ולחזור לשידור החי מתי שתרצו​. NEXT TV הוא מותג תקשורת מתקדם המאפשר התאמה מלאה של חבילת התקשורת הביתית לצרכיו של הלקוח.

ערוץ 26 הוא ערוץ האח הגדול מבית רשת והיה בעבר מבית קשת. הערוץ מציג שידור לייב מבית האח הגדול, של התוכנית על הבית הכי מדובר בישראל. כאן חינוכית הוא ערוץ טלויזיה מבית תאגיד השידור הישראלי. בעבר נקרא ערוץ 23 (ערוץ חינוכית) של רשות השידור הישראלית. הערוץ מציג תכנים לימודיים והעשרה בתחומים שונים וגם תוכן לילדים. קשת 12 הוא ערוץ טלויזיה מסחרי של הזכיינית קשת, המחליף את ערוץ 22 (ערוץ 2) שהיה בעבר בשיתוף עם הזכיינית רשת 13.

סרטים לצפייה ישירה ובחינם

יש כאלה שטוענים שערוצי הטלוויזיה בישראל לא רוצים להתפתח ולהתקדם גם בטכנולוגיה וגם בצורת התקשורת, אמנם אולי הם חשים שהיום הדבר מגן עליהם, אך ההיסטוריה מראה שמונופולים לא מתחשבים נוטים ליפול ממכה כבדה. אתר חינם בחינם הוא פורטל שמציג את כל המדריכים והכתבות בנושאים שאפשר לקבל אותם בחינם, ללא תשלום, ללא עלות או בלי מחיר, בלי עמלות וכד’. גם אתם יכולים להגיע ללקוחות חדשים באמצעות פרסום כתבה בתשלום באתר חינם בחינם. ערוץ 66 הוא ערוץ הקבלה מבית אתר קבלה לעם. הערוץ משדר בעיקר תכנים הקשורים לעולם הקבלה. טעינת השידור יכולה לקחת 60 שניות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן