סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » ערוץ 20 שידור חי לצפייה ישירה

ערוץ 20 שידור חי לצפייה ישירה

ערוץ “רשת” 13 הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי המשודר באפיק 13. הערוץ משדר תכניות אקטואליה, תחקירים, דרמה, קומדיה, תכניות בידור ואירוח ותוכניות מציאות. בין היתר משדר הערוץ את מהדורת החדשות במקביל לשידור בקשת. הערוץ מועבר גם באופן חופשי, באמצעות לוויין התקשורת “עמוס”, באתר האינטרנט ובסלולר.

הערוץ נכלל בחבילות הבסיס של חברת הכבלים “HOT”, חברת הלוויין “yes”, “סלקום tv” (באיכות HD) ו”פרטנר TV”. תחנת רדיו דתית חרדית שמשדרת באמצעות לווין ובאינטרנט. באתר פרטים על שידורי התחנה ועל פעילויות שונות שהתחנה נוטלת בהם חלק תוכניות במגוון נושאים מתאימים לכל החברה. אתה משתמש בדפדפן מיושן. יתכן והאתר הנוכחי יוצג באופן שגוי, כמו כן אתרים אחרים ברשת. בעבר הייתה רשת מהזכייניות של ערוץ 2 אשר סיים את שידוריו.

ערוץ עכשיו 14 – שידור חי

טעינת השידור יכולה לקחת 60 שניות.

הערוץ הושק ב-30 ביוני 2014. הוא משדר תוכניות בידור, אירוח ותרבות לכל המשפחה, עם דגש על מסרים ציוניים וישראליים. הערוץ ממומן באמצעות פרסומות. עימות-2009 מציג את האג’נדות של המפלגות ע”י תשובות לשאלות שעל סדר היום הציבורי. עימות בחירות 2009 בין המפלגות השונות. הסכתיםמכוריםסיפור ביוםחיות כיס שיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד… מכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד…

ערוץ אלג’זירה לצפייה ישירה

ומעתה קשת משדרת בערוץ 12, רשת משדרת בערוץ 13. הערוץ הושק ב-30 ביוני 2014, והוא משדר תוכניות חדשות, אקטואליה, בידור, אירוח ותרבות לכל המשפחה. לערוץ 20 עובדים ותקציבו השנתי עומד על עשרות מיליוני שקלים.

אספנו עבורכם את כל ערוצי הטלוויזיה המאפשרים צפייה ישירה בצורה החוקית ורכזנו לכם את הערוצים בצורת אינדקס נוח, פשוט ומהיר לתפעול ולצפייה. ניתן לצפות בערוצים מכל דפדפן. ערוץ 20 (בעבר “ערוץ המורשת”) הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי ישראלי. הערוץ משודר באופן חפשי באמצעות לוויין התקשורת “עמוס”, ניתן לקליטה באמצעות ממיר “עידן+”, וזמין לצפייה דרך האינטרנט.

מכבי תל אביב נגד זירה שידור חי ישיר לצפייה ישירה – 28.07.2022

ערוץ 20 (בעבר כונה “ערוץ המורשת”) הוא ערוץ טלוויזיה ישראלי המשודר באמצעות חברת הכבלים “HOT” וחברת הלוויין “yes”. הערוץ מועבר גם באופן חופשי, באמצעות לוויין התקשורת “עמוס”, באתר האינטרנט ynet ובסלולר. ערוץ 14 (לשעבר ערוץ 20 מורשת), ערוץ טלוויזיה מסחרי ישראלי. הערוץ משדר תכניות חדשות, אקטואליה, בידור, אירוח ותרבות לכל המשפחה. קודם להקמת הערוץ, שימש אפיק 20 לשידורים חיים מאולפני תוכנית המציאות “האח הגדול”.

העמוד הרישמי של FLIX וידאו ~ מונדיאל 2010 כל העידכונים, החדשות, הגולים, ב FLIX וידאו. אתר israelTV מעדכן כל מה שחם על המסך הישן ועל המסך הקטן וברחבי הרשת. תכני בידור ותכנים ויראליים, מהארץ ומהעולם. כל מה שאולי פספסתם הוא כאן. פורטל בחירות 2009 מרכז כתבות, מאמרים, דעות, בלוגים, סקרים, וקטעי וידאו העוסקים בבחירות לכנסת ה-18 שתתקיימנה בפברואר 2009. בחירות 2009 מציע שטף מידע עדכני…

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן