סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » ערוץ 2 לצפייה ישירה

ערוץ 2 לצפייה ישירה

ערוץ רשת 13 (נקרא גם ערוץ 13) הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי ישראלי. לאחר פיצול ערוץ 2 המסחרי לזכיניות שלה קשת, רשת, טלעד. ערוץ “רשת 13” הושק ב 2017 ומשדר בשידור חי את שידור “חדשות 13”, לשעבר בשם “חדשות 10”, בעקבות המיזוג עם “ערוץ 10”. ערוץ “רשת” 13 הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי המשודר באפיק 13. הערוץ משדר תכניות אקטואליה, תחקירים, דרמה, קומדיה, תכניות בידור ואירוח ותוכניות מציאות.

  • התחרות בין הזכייניות רק עשתה טוב לערוץ ובגלל שכל זכיינית מנסה לעקוף את מתחרתה מנסות הזכייניות להשקיע יותר בתוכניות שלהן והתקציבים המושקעים בתוכניות גדלים משנה לשנה ביחס למכירות של הפרסומות לכל תוכנית.
  • הוא משדר משחקים מרכזיים מאוד, לעיתים מליגת העל הישראלית בכדורגל, אך ברובו מתמקד במשחקים מהליגה האנגלית – פרמייר ליג, שם הוא מציג את ערוץ הקיבוץ של צרלטון הנקרא גם “חגיגה אנגלית”.
  • לעיתים ערוץ ספורט 2 משדר גם משחקי כדורסל מהליגות הבכירות באירופה דוגמת ספרד, איטליה, טורקיה וגרמניה, בנוסף לעוד שלל ענפי ספורט אחרים.
  • הערוץ הוא ערוץ שפתוח לקהל הרחב בכל רחבי המדינה ללא צורך ברכישת ממיר של יס, הוט או כל חברה אחרת ובעזרת אנטנת לווין ניתן לקבל את השידורים שלו בחינם לגמרי.

בעפיק 13 משודר את ערוץ “רשת 13” בבעלות קבוצת RGE, לשעבר זכיינית של ערוץ 2. בערוץ משודרים שלל תוכניות מאקטואליה ועד לתוכניות בידור. גם ריאליטי, סאטירה, סדרות דרמה וקומדיה, ותכניות בידור ומגזין. “עובדה” היא תוכנית תחקירים אקטואלית, בהנחייתה של אילנה דיין ובבימויו של גלעד טוקטלי, ששודרה שנים רבות בערוץ 2. החל מנובמבר 2017 משודרת בערוץ “קשת 12”.

פ.ס.וו. איינדהובן – מכבי תל אביב  (19:

ON-TV ערוצים בצפייה ישירה ספורט1, ספורט2,5+לייב וערוצי ספורט נוספים כמו כן ערוצים המון ערוצים מהעולם והמלצות לתוכניות ערוצי ספורט מהעולם, חדשות, ואקטואליה. הפסיקו לחפש את ערוץ ספורט 2 בשלט הוא כאן אצלכם על המסך! שידורים חיים של משחקי ספורט חמים בלי יותר מידיי ריצות! ערוץ ספורט 2 משודר חוקית אליכם הישר מהאתר justin.tv. אין האתר מאחסן על שרתיו שידורי ספורט.

באמצעות קובץ הטמעה אנו משדרים לכם בלייב. יש באתר הרבה סרטים לצפייה ישירה חדשים, אתם יכולים לבקש סרטים ואנחנו מספקים לכם את הסרט 24 שעות לאתר! אתר דמדומים לצפייה ישירה בו ניתן לצפות בכל סרטי דמדומים בינהם דמדומים 1, דמדומים 2, דמדומים 3, דמדומים 4 – שחר מפציע פרק 1 ו-2. אספנו עבורכם את כל ערוצי הטלוויזיה המאפשרים צפייה ישירה בצורה החוקית ורכזנו לכם את הערוצים בצורת אינדקס נוח, פשוט ומהיר לתפעול ולצפייה. בעבר הייתה קשת מהזכייניות של ערוץ 2 אשר סיים את שידוריו. ומעתה קשת משדרת בערוץ 12, רשת משדרת בערוץ 13.

צפייה ישירה רשת 13

בין היתר משדר הערוץ את מהדורת החדשות במקביל לשידור בקשת. כל הטלנובלות הנחשקות מכל העולם לצפייה ישירה בחינם. טלנובלות מארגנטינה, טלנובלות מברזיל, טלנובלות מספרד, טלנובלות מטורקיה וטלנובלות מקוריאה. כל מה שמתרחש בעולם הטלנובלות נמצא במרחק הקלקה, כולל מידע על כל מה שמשודר בערוצים של ויוה ושל ויוה פלוס.

השידור למעלה עובד רק בימי השידור של רשת שכיום הם ימי ראשון, שני ושלישי. בימי רביעי עד מוצאי שבת השידורים בערוץ 2 שייכים לרשת ועל כן ניתן לצפות בערוץ 2 לצפייה ישירה בשידור חי באתר של רשת. רקע ערוץ 2 – בממיר הכבלים וYES מופיע בערוץ 22, החל את דרכו בשנת 1986 בפיילוט ניסיוני, השידורים המסחריים החלו רק כ-8 שנים לאחר מכן תחת אחריות הגוף הנקרא “הרשות השנייה לטלויזיה ולרדיו”. שמו של הערוץ נגזר מעצם היותו שני לאחר הערוץ הראשון (ערוץ 1) שבאותם הימים היה הערוץ הישראלי היחיד אשר נקלט ושידר בכמעט 100% רייטינג. כיום זכיניות הערוץ הם “קשת” ו “רשת” כאשר חברת החדשות בשמה המלא “חברת החדשות הישראלית בע”מ” אחראית על מהדורות החדשות היומיות.

אתרי ערוץ 2 צפייה ישירה

מערכת האתר וחברי צוות דפי הפייסבוק דברים שלא ידעתם, ניוזבוקס ומצחיקיפדיה. אם גם אתם מעוניינים לכתוב באתר, צרו קשר בקישור הזה. הסכתיםמכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד… מכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד…

אתר israelTV מעדכן כל מה שחם על המסך הישן ועל המסך הקטן וברחבי הרשת. תכני בידור ותכנים ויראליים, מהארץ ומהעולם. השוטרים היא דרמת פשע משטרתית ישראלית המשודרת בקשת 12. ביים אותה רותם שמיר והתסריטאי הראשי הוא יובל יפת.

חיפושים קשורים

הצטרפו לקהילה התוססת של האתר ותוכלו לקבל תשובה על כל שאלה בנוגע לטלנובלה האהובה עליכם. הערוץ הוא ערוץ שפתוח לקהל הרחב בכל רחבי המדינה ללא צורך ברכישת ממיר של יס, הוט או כל חברה אחרת ובעזרת אנטנת לווין ניתן לקבל את השידורים שלו בחינם לגמרי. בשנים האחרונות אף נתנו האתרים של הזכייניות לאפשר שידורי ערוץ 2 לצפייה ישירה בחינם ובשידור חי.

שידור ישיר | מכבי חיפה – סלביה פראג , הלסינקי – מכ… ערוץ “קשת” 12, ערוץ טלוויזיה מסחרי ישראלי המשודר באפיק 12. הערוץ משדר תכניות בוקר, אירוח, אקטואליה, תחקירים, דוקו, ריאלטי, תכניות דרמה וקומדיה, ריאליטי, סאטירה, בידור, חדשות ומגוון רחב של תכנים. הערוץ החל לשדר את השידורים הראשונים והניסיוניים שלו בתאריך 23 באוקטובר 1986, אך רק כמה שנים לאחר מכן ב-4 בנובמבר 1993 הוא החל לשדר באופן מסחרי במסגרת הרשות השניה לטלוויזיה ולרדיו. שידור ישיר | ליגת האלופות משחקי גומלין שמינית גמר … התחרות בין הזכייניות רק עשתה טוב לערוץ ובגלל שכל זכיינית מנסה לעקוף את מתחרתה מנסות הזכייניות להשקיע יותר בתוכניות שלהן והתקציבים המושקעים בתוכניות גדלים משנה לשנה ביחס למכירות של הפרסומות לכל תוכנית.

סדרות ערוץ ויוה

בין היתר קשת 12 הייתה הראשונה ששילבה במהלך שידור הפרסומות בערוץ, כתובית “מיד נשוב” אשר מיידעת את הצופה שכעת יש פרסומות ואף שעון אשר נותן חיווי מתי הפרסומות מסתיימות. מה שגרם גם לערוצים המסחריים האחרים לנהוג כמוה. ראש הממשלה ומשרד הבריאות בשידור חי, הם יגבילו עוד יותר את ההנחיות בעקבות התפשטות וירוס הקורונה בישראל. התפשטות נגיף הקורונה בישראל הביאה את משרד הבריאות להורות על בידוד בית לכל מי ששהה בקרבת …

עד לפני עשור, אם היינו רוצים לצפות במשחק כדורגל מרכזי, במקרה הטוב היינו יכולים לפתוח ערוץ 1 ולהתפלל שהוא ישודר, אך מאז העולם השתנה פלאים ולאט לאט צצו להם ערוצי ספורט חדשים. אם בהתחלה הסתפקנו בערוץ הספורט (ספורט 5) ומספר מצומצם מאוד של משחקים הניתנים לצפייה, הרי שלאחר מספר שנים, קמה לה חברת צרלטון ופתחה חבילת ערוצים חדשה. בתחילה, החזיקה החברה ב-2 ערוצי ספורט מרכזיים – ערוץ ספורט 2 וספורט 2. ערוץ ספורט 2 משמש במשך שנים כלב ליבה של חבילת הערוצים. הוא משדר משחקים מרכזיים מאוד, לעיתים מליגת העל הישראלית בכדורגל, אך ברובו מתמקד במשחקים מהליגה האנגלית – פרמייר ליג, שם הוא מציג את ערוץ הקיבוץ של צרלטון הנקרא גם “חגיגה אנגלית”.

שידורים זרים

האתר הרשמי של ערוץ ויוה בישראל, עם צפייה ישירה חינם בטלנובלות ובסדרות של הערוץ. כאן תוכלו לצפות בטלנובלות מכל העולם באיכות גבוהה וללא תשלום. היכנסו עכשיו לאתר הרשמי בישראל וצפו בפרקים מלאים, מאחורי הקלעים, טריילרים וראיונות עם כוכבים. באתר תוכלו למצוא את כל המידע על הסדרות של ערוץ ויוה, לוח שידורים, בלוגים על הסדרות, פורומים על הסדרות ועוד.

כמובן שלא רק, הערוץ משדר משחקים מהליגה האירופית, כולל תוכנית הדגל – חגיגה אירופית (חגיגה אירופאית), המשמשת כערוץ הקיבוץ של משחקי הליגה האירופית לאותו המחזור. מעבר לכך, משודרים בו משחקי הליגה הגרמנית, הליגה הסינית עם ערן זהבי ועוד שלל ליגת בכירות באירופה. לעיתים ערוץ ספורט 2 משדר גם משחקי כדורסל מהליגות הבכירות באירופה דוגמת ספרד, איטליה, טורקיה וגרמניה, בנוסף לעוד שלל ענפי ספורט אחרים. הצטרפו עוד היום לשירות ישראפליקס ותיהנו מצפייה באיכות הגבוהה ביותר בעולם בערוץ ספורט 2 HD, חוויית צפייה ברמה שלא היכרתם! במסגרת חבילת הצפייה תוכלו לצפות בשידור מכל מכשיר – מחשב, טאבלט, סמארטפונים – אייפון, גלקסי, אנדרואיד, טאבלט, אייפד, ואף דרך כל טלוויזיה חכמה – סמארט טיוי וכד. אנו מתחייבים לכך שמרגע שתירשמו, חוויית הצפייה בערוץ ספורט 2 תשתפר עבורכם פלאים.

ספורט 2 שידור חי לצפייה ישירה

בתוכנית ‘האח הגדול’ או ‘כוכב נולד’ לדורותיהן היו הפרסומות יוקרתיות מאוד, במיוחד תוכניות הגמר ולכן התקציבים היו גדולים בהתאם. באותה שנה, התבצע מכרז על השידורים והזכייניות היו ‘שידורי קשת’, ‘רשת’ ו-‘טלעד’ שבשנת 2005 לא המשיכה את שידוריה ותוכניותיה בעלות הרייטינג נקנו על ידי הזכיניות הנותרות. בעבר הייתה רשת מהזכייניות של ערוץ 2 אשר סיים את שידוריו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן