סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » ערוץ 13 שידור חי לצפיה ישירה

ערוץ 13 שידור חי לצפיה ישירה

אתר חינם בחינם הוא פורטל שמציג את כל המדריכים והכתבות בנושאים שאפשר לקבל אותם בחינם, ללא תשלום, ללא עלות או בלי מחיר, בלי עמלות וכד’. ערוץ הקניות הישן והמוכר באפיק 21 משנת 1996 עכשיו גם לצפייה באינטרנט. הערוץ מועבר גם באופן חופשי, באמצעות לוויין התקשורת “עמוס”, באתר האינטרנט ובסלולר. השוטרים היא דרמת פשע משטרתית ישראלית המשודרת בקשת 12.

החל מנובמבר 2017 משודרת בערוץ “קשת 12”. הוא משדר תוכניות חדשות, אקטואליה, בידור, אירוח ותרבות לכל המשפחה. איכות התמונה המשודרת בערוץ מאז תחילת שידוריו היא בפורמט HD.

שידורים קבועים – ב – ישן

החברה גם שבה לשדר את משחקי הליגה האיטלקית בכדורגל אחרי שלא עשתה זאת במשך 4 שנים, במתכונת משותפת עם ערוץ הספורט. ברוכים הבאים  לאתר לטלויזיה אונלייןבאתר זה תמצאו שידורים ישירים של ערוצי ספורט ערוצים מישראל בשידורים חייםהבהרההשרת מ… קשת 12 הוא ערוץ טלויזיה מסחרי של הזכיינית קשת, המחליף את ערוץ 22 (ערוץ 2) שהיה בעבר בשיתוף עם הזכיינית רשת 13. ניתן לצפות בתוכניות הטלוויזיה של קשת, מהדורת החדשות, תוכניות בוקר, בידור ופנאי ועוד.

חדשות 13 תוכניות רשת 13 מדורים השותפים שלנו spot 13 לוח שידורים … ערוץ “קשת” 12, ערוץ טלוויזיה מסחרי ישראלי המשודר באפיק 12. הערוץ משדר תכניות בוקר, אירוח, אקטואליה, תחקירים, דוקו, ריאלטי, תכניות דרמה וקומדיה, ריאליטי, סאטירה, בידור, חדשות ומגוון רחב של תכנים. רשת 13 הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי של הזכיינית רשת, המחליף את ערוץ 22 (ערוץ 2) שהיה בעבר בשיתוף עם הזכיינית קשת 12.

הוט 3 שידור חי

גם אתם יכולים להגיע ללקוחות חדשים באמצעות פרסום כתבה בתשלום באתר חינם בחינם. ערוץ 66 הוא ערוץ הקבלה מבית אתר קבלה לעם. הערוץ משדר בעיקר תכנים הקשורים לעולם הקבלה.

בערוץ גם תוכניות לילדים, אירוח, מוזיקה וכתבות. הערוץ משדר 24 שעות ביממה, למעט שבתות וחגים. שידורי הערוץ מועברים גם באתר האינטרנט של הארגון. שידור ישיר של ערוץ כאן 11 – מהדורות החדשות, שעשועון המרדף, ראליטי טיול אחרי צבא, תחקירים של זמן אמת, דוקו ועוד המון תוכן טלוויזיוני נהדר. ערוץ הידברות הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי המוצג באפיק 97 בשירותי הטלוויזיה. הערוץ מציג שידורים על הידברות, אמונה, דת ועוד.

LIVE ערוץ 13

הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי ישראלי, המשודר באמצעות חברת הכבלים “HOT”, חברת הלוויין “yes”, סלקום tv (באיכות HD), פרטנר TV או באמצעות ממיר עידן+. לצפייה ישירה לחצו על הלינק בתגובה הראשונה 👇 צפייה מהנה 🍿 ספורט 5 לצפייה ישירה | ספורט 5 שידור ישיר 24/7 ספורט 5 לצפייה ישירה. ברוכים הבאים לסרטון היו טיוב היחיד שמסביר איך אפשר לצפות בספורט 5 … שני הערוצים החדשים קיבלו את השמות “ספורט 1″ ו”ספורט 2”. הדבר גרם לזה שהחברה יכולה הייתה להתרחב במסגרת שידורי התכנים שלה ולא דבקה רק בליגה האנגלית והישראלית, שרק להן קיבלה אישור לשדר במסגרת השידור הישנה. עד מהרה החלה החברה לשדר אירועי ספורט שכלל לא שודרו בישראל כמו גביע הליברטדורס, מרוצי סוסים והליגה הבלגית בכדורגל.

רשת 13 הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי אשר החל את שידוריו לאחר פיצול ערוץ 2. בין תוכניות רשת ניתן למצוא את העולם הבוקר, האח הגדול, שף מתחלף, הצינור ותוכניות פופולאריות נוספות לצפייה ישירה. לשם כך אספנו למטה מאגר המכיל אתרים לצפייה ישירה בערוצי טלוויזיה, בו תוכלו להנות מהתוכניות שאתם אוהבים, חדשות, ספורט ועוד. ערוץ רשת 13 (נקרא גם ערוץ 13) הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי ישראלי. סלוגן החדש הערוץ הוא “הכול מתחבר”. לאחר פיצול ערוץ 2 המסחרי לזכיניות שלה קשת, רשת, טלעד.

ערוץ 12 שידור חי

כמו כן ניתן היה לקלוט את השידור בכל המזרח התיכון גם באמצעות צלחת לוויין פרטית המכוונת ללוויין עמוס. לצפייה ישירה לחצו על הלינק בתגובה הראשונה 👇 צפייה מהנה 🍿 ספורט 4 לצפייה ישירה. ברוכים הבאים לסרטון היו טיוב היחיד שמסביר איך אפשר לצפות בשידורי ספורט ו ליגת האלופות לצפייה ישירה. ערוץ 26 הוא ערוץ האח הגדול מבית רשת והיה בעבר מבית קשת. הערוץ מציג שידור לייב מבית האח הגדול, של התוכנית על הבית הכי מדובר בישראל.

הערוץ מציג תכנים לימודיים והעשרה בתחומים שונים וגם תוכן לילדים. ערוץ 9 הוא ערוץ טלויזיה מסחרי ישראלי בשפה הרוסית. הערוץ מציג תכני אקטואליה וחדשות, תכניות בידור ופנאי ועוד מידע בשפה רוסית. Ynet – האתר הרשמי של ידיעות אחרונות מספק צפייה בשידור חי של כתבות ותקצירי חדשות למיניהם. כאן 11– באתר כאן תוכלו לצפות בשידור ישיר של ערוץ 11, באתר תאגיד השידור הציבורי.

ערוץ 24 לצפייה ישירה לייב- לצפייה לחץ כאן

בנובמבר 2017 החל בתהליך שדרוג תכניו לפורמט הגבוה אף יותר 4K (חלק מטכנולוגיית Ultra HD). הערוץ החל את שידוריו ב-15 במאי 2017 והחליף את הערוץ הראשון של רשות השידור שקדם לו. תתכוננו לשמור את אתר פוקר ברשת במועדפים אצלכם. כאן תמצאו את כל משחקי הפוקר בחינם!

מה שגרם גם לערוצים המסחריים האחרים לנהוג כמוה. כאן 11 הוא ערוץ של תאגיד השידור הישראלי, המחליף את ערוץ 11 (הערוץ הראשון) שהיה בעבר של רשות השידור הישראלית. ניתן לצפות בחדשות ואקטואליה, מבזקים, תוכניות בידור ופנאי ועוד. בנוסף לערוצי הטלוויזיה שריכזנו למעלה, הוספנו בשבילכם אוהדי הספורט מאגר תוכן רחב לצפייה במשחקים ותחרויות ספורט בעמוד שידורי הספורט שלנו. בעמוד תמצאו מגוון אתרים בעברית ובאנגלית המשדרים משחקי כדורגל, כדורסל, טניס ותחרויות ספורט או תחרויות היאבקות למיניהם, בצפייה אונליין. בין 4 ביוני ל-3 באוגוסט 2017, שידר הערוץ את תוכני הטלוויזיה החינוכית לאחר שנחתם הסכם שידורי החינוכית בתאגיד השידור הישראלי, כולל מהדורת הערב החדש.

ביום שהאדמה רעדה לצפייה ישירה – פרקים מלאים אונליין

ערוץ “רשת 13” הושק ב 2017 ומשדר בשידור חי את שידור “חדשות 13”, לשעבר בשם “חדשות 10”, בעקבות המיזוג עם “ערוץ 10”. ערוץ קשת 12 (נקרא גם ערוץ 12) הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי ישראלי. בעקבות פיצול ערוץ 2, ערוץ “קשת 12” הושק ב 2017 ומשדר בשידור חי ובלעדי את שידור החדשות … טיפסי – מאגר ערוצי טלוויזיה בשידור ישיר, הורדת תוכנות, משחקים אונליין, מצלמות און ליין, סרטים לצפייה ישירה, שידור ישיר שידור חי של סדרות טלוויזיה. שידור חי רשת 13, צפו בכל תוכניות ערוץ 13 בשידור חי …

אולפני הערוץ ממוקמים בתוך בניין הכנסת, במרחק הליכה מאולם המליאה המרכזי. מצלמות הערוץ מוצבות באופן קבוע באולם המליאה והשידורים מועברים מהאולפן הסמוך אל הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו ומשם נקלטים באמצעי השידור השונים. בעבר הייתה קשת מהזכייניות של ערוץ 2 אשר סיים את שידוריו. ומעתה קשת משדרת בערוץ 12, רשת משדרת בערוץ 13.

האח הגדול לצפייה ישירה

בעבר הייתה רשת מהזכייניות של ערוץ 2 אשר סיים את שידוריו. ערוץ 9 ערוץ ברוסית ערוץ 9 הוא ערוץ טלויזיה מסחרי ישראלי בשפה הרוסית. “עובדה” היא תוכנית תחקירים אקטואלית, בהנחייתה של אילנה דיין ובבימויו של גלעד טוקטלי, ששודרה שנים רבות בערוץ 2.

הוא ערוץ טלוויזיה ציבורי ממלכתי בישראל, הפועל במסגרת תאגיד השידור הישראלי. הערוץ החל את שידוריו ב-15 במאי 2017 והחליף את הערוץ הראשון של רשות השידור. אספנו עבורכם את כל ערוצי הטלוויזיה המאפשרים צפייה ישירה בצורה החוקית ורכזנו לכם את הערוצים בצורת אינדקס נוח, פשוט ומהיר לתפעול ולצפייה. כאן חינוכית הוא ערוץ טלויזיה מבית תאגיד השידור הישראלי. בעבר נקרא ערוץ 23 (ערוץ חינוכית) של רשות השידור הישראלית.

ערוץ 26 (האח הגדול)

בידיוק בשביל זה הכנו לכם פוסט הכולל ערוצי טלוויזיה לייב לצפייה ישירה כדי להנות מהחדשות, סדרות ומשחקי ספורט. ערוץ 14 (לשעבר ערוץ 20 (ערוץ מורשת)) הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי, ונחשב ערוץ מורשת ישראל. הערוץ מציג תכנים, חדשות, בידור, תרבות ועוד. הערוץ מזוהה בעיקר עם הקהל הדתי בישראל. פעילותו העיקרית של הארגון בישראל היא הפעלת ערוץ הידברות בטלוויזיה הרב-ערוצית בישראל. הערוץ הוקם בשנת 2008 ומשודרות בו הרצאות וסדנאות בנושאים כגון אמונה, חינוך, שלום בית, אהבה, שם האדם, יהדות ומדע, ישראל והעמים והתמודדות עם קשיים.

  • שידור ישיר של ערוץ כאן 11 – מהדורות החדשות, שעשועון המרדף, ראליטי טיול אחרי צבא, תחקירים של זמן אמת, דוקו ועוד המון תוכן טלוויזיוני נהדר.
  • אולפני הערוץ ממוקמים בתוך בניין הכנסת, במרחק הליכה מאולם המליאה המרכזי.
  • השוטרים היא דרמת פשע משטרתית ישראלית המשודרת בקשת 12.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן