סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » ערוץ הילדים סדרות

ערוץ הילדים סדרות

בקיץ 2013 עלה שעשועון חדש “הבנים והבנות”, אשר החליף את פורמט “מסע קיץ”. בספטמבר 2013 התוכנית “המהדורה הצעירה” של חדשות ערוץ 2 עברה לערוץ. עד לתחילת 2018, עת הופסקו שידורי הערוץ גם בפלטפורמת הכבלים, שידר הערוץ קרוב ל-29 שנים ברציפות בחברת הכבלים HOT. כיום משדר הערוץ באמצעות סלקום tv (שידוריו החלו בספטמבר 2017) באפיק 73 והחל מאוקטובר 2020 גם באמצעות אפליקציה ייעודית של בעלת השליטה בערוץ הנקראת “BIGI”. ב-1996 עבר הערוץ לבעלות חברת “נגה תקשורת”, לימים חלק מקבוצת RGE. ערוץ הילדים הוא ערוץ טלוויזיה ישראלי לילדים ונוער, המשודר בפרטנר tv ובסלקום tv.

בשנה זו גם שודרה העונה האחרונה של השעשועון ששטוס, לאחר 21 שנות שידור. בקיץ 2003 עלתה מהדורת חדשות לילדים שנקראה “חמש וחצי”, אשר שודרה מדי יום והונחתה על ידי מגיש מבוגר שלצידו מגיש ילד. בין המגישים במשך השנים ניתן למנות את ירון לונדון, אלכס אנסקי, אלי אילדיס ואברי גלעד והילדים עמליה דואק ולירון זייד. בתחילת 2006 הופקדה הפקת התוכנית בידי חדשות 10, ששינתה את שם התוכנית ל-“חמש וחצי – השבוע שהיה”. את התוכנית הגיש גיא זהר, מגיש “היום שהיה” בערוץ 10. בשנת 1998 עבר הערוץ מיתוג מחדש תחת הסלוגן “המקום האמיתי”.

אתמול בחמש עם דוד חיים

העונה שודרה כרצועת השידורים של חג החנוכה באותה שנה, כשאת תוכנית הגמר שידרו ב”טלעד”. כאן באתר תמצאו שפע של סרטים וסדרות לילדים, משחקים, ספרי קומיקס לקריאה מלאה, פינת יצירות והפתעות נוספות. ״ששטוס״ (הלחם בסיסים של המילים ״שש״, שמו הראשון של ערוץ הילדים על פי הערוץ בשלט, ו-,טוס״) הוא שעשועון טלוויזיה תחרותי בו מתחרות כיתות. הכיתה שתזכה תקבל טיסה לחו”ל, שתתועד ותשודר בערוץ הילדים.

ב-26 בדצמבר 2019 תוכני הערוץ חזרו ל-yesVOD KIDS ול-HOT VOD כחלק מספריית FOMO ביחד עם תוכני ערוץ לוגי. ב-31 בדצמבר 2021 ערוץ הילדים ולוגי סיימו את שידורם בחברת פרטנר TV. בתחילת 2011 הצטרפו עודד פז ודנה פרידר לצוות מנחי הערוץ. מחט גם פרש מהנחיה בערוץ זמן קצר לאחר מכן, לאחר כ-11 שנים. גם עבור מחט הופק ספיישל פרידה, בו התארחו רבים משאר מנחי הערוץ באותה עת ומהעבר. הסכתיםמכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד…

כאן חינוכית

בימים האחרונים נזכרתי בשתי סדרות שאני די בטוח ששתיהן שודרו בערוץ הילדים. בעיקר הזה של סוף שנות התשעים (עוד בתקופה שהלוגו היה כדור הארץ ולא הלוגו הירוק הזה שצץ לו ב2002) ואיני זוכר את השמות שלהן. “bME” – רשת חברתית מקוונת בה מנחי ערוץ הילדים וערוץ לוגי מתקשרים עם צופיהם, והילדים מוזמנים לפתוח לעצמם דפי גולשים. הפרויקט החל באוקטובר 2008, עם עליית האתר החדש של הערוץ הסתיים הפרויקט בקיץ 2012, לאחר ארבע שנים. עיתון ערוץ הילדים – ירחון ילדים שיצא תחת המותג של ערוץ הילדים. יצא לאור לראשונה ביולי 1997, בשם “עיתון כדור פורח”.

כאמור, הילדים של רבים מאיתנו צופים לא מעט בתכניות הללו. למרות שהן מיועדות לילדים ובני נוער, עדיין מומלץ לנו ההורים להכיר את התוכן שלהן. רצוי אפילו יותר להכיר אותן יותר לעמוק ולתווך בין הדברים שהם רואים למציאות. ב-20 במרץ 2017, חברת yes וחברת RGE הגיעו לפשרה והוחלט לשדר את פרקי הסדרה מההתחלה, אך הפעם גם לצופי yes וגם לצופי HOT.

אין יאוש בעולם כלל: ל”ג בעומר לילדים עם הרב אייל שטרנליב

ב-30 במאי 2019 חלק מתכני הערוץ ירדו משירות ה-VOD של HOT, אך חזרו כחלק מספריית FOMO מבית ערוץ הילדים. במאי 2002 ירד משידור פורמט “המגנט” ובמקומו שידורי האולפן החלו להיקרא בפשטות “אולפן ערוץ הילדים”. שידורים אלה המשיכו להוות רצף בין התוכניות, עד שבחודש מאי 2006 הפכו לתוכנית רציפה בת 25 דקות, כשבין תוכניות הרכש שודרו פריצות קצרות מן האולפן (החל מקיץ 2007 קיבלו את השם “האולפן בקטנות”). תם ונשלם רשימת סדרות נוסטלגיות בערוץ הילדים שהורכבה ע”י. “עיר ערוץ הילדים” – אירוע שטח נודד המתקיים מדי קיץ ברחבי הארץ.

ביולי 2008 החל מחדש שידור התוכנית “מסע קיץ” בפורמט מעט שונה. IN THE GAME מחשב מסלול מחדש, גיים בוקס ועוד המון סדרות רותחות שאתם ממש אוהבים מחכות לכם עכשיו ב-BIGI. סדרות מצוירות או מצולמות עם גיבורי-על, חברויות אמת והמון כיף.

נארוטו סדרת האנימה שכבשה את העולם מגיעה לספריית ANIME ב-VOD!

כמו כן, במסגרת 20 שנה לערוץ, שודרו קליפים וקטעים חינוכיים שצולמו מאז תחילת פעילותו של הערוץ, וכוכבי “כמעט מלאכים” ביצעו את המנון ערוץ הילדים בעברית. עוד במסגרת 20 שנה לערוץ, עלתה באותה שנה עונה נוספת של התוכנית “היכל התהילה”. מנגד, yes הודיעה כי תעלה לאוויר ערוץ חדש, בשם “yes KidZ”, אשר מהווה תחליף לערוץ הילדים ומשודר במקומו באפיק 90, וניתן לה האישור להחליף את ערוץ הילדים בתנאי שיעמוד במספר דרישות של המועצה לשידורי כבלים ולוויין.

  • השמינייה משודרת גם היא לצופי HOT, גם כן בערוץ הילדים, ובקרוב תעלה העונה החמישית שלה.
  • עוד במסגרת 20 שנה לערוץ, עלתה באותה שנה עונה נוספת של התוכנית “היכל התהילה”.
  • הסכסוך המשפטי המתנהל בין RGE ל-yes על הסדרה נגמר והסדרה תעלה לשידור בכל פלטפורמות הטלוויזיה ב-2 ביולי, והיכן.
  • “פארק ערוץ הילדים” – חסות שנתן ערוץ הילדים לפארק המשחקים “בא-לגן” בקיבוץ יגור.
  • אני בטוח במאה אחוז שלילדה קוראים ג’ולי ואני זוכר שיש לה שיער בלונידני.

ב-1992 עלה בערוץ מגזין הנוער “יציאת חירום” בהנחיית שרון קנטור, דן תורן ואחרים, אשר שודר בשעות הערב וכן במקביל בערוץ 3. כמו כן, פותחה רצועה ששודרה פעמיים בשבוע על ידי נתן ברנד בשם “האוניברסיטה הקטנה” ושידרה תוכניות לימודיות. בקיץ 1992 הורחבה התוכנית “תיבת ההפתעות” שם הצופים התוודעו לראשונה לדמותו של הפיל “אפילו”. תוכנית זו שודרה עד 1993, אז עזבה מיכל ינאי את “תיבת ההפתעות” לטובת “גינת ההפתעות”. באותם ימים, האלטרנטיבה היחידה לילדים הייתה הערוץ הראשון, ולכן זכו שידורים אלה להצלחה עצומה והמנחים החלו לצבור פופולריות בקרב הילדים.

לשוב הביתה – חלק א’

הכוכבים של הסדרה הם לי בירן, דר זוזובסקי, גאיה שליטא-כץ, ידין גולדמן, ליאור שבאי, ג’וי ריגר, אלי קרן אסף, דניאל ליטמן, שיר מורנו, ורד פלדמן ואדריאנו חאובל. השירות ניתן למנויים ולמנויי HOT בלבד, וכלל משחקים והפעלות של ערוץ הילדים. השירות נסגר בתחילת 2013, עם הסרת הערוצים האינטראקטיביים של חברת הכבלים, לאחר הפעלה שלהן במשך כשמונה שנים. בתקופה שלאחר ירידת ערוץ הילדים מ-HOT החל הערוץ לפרסם בערוצים המסחריים, פרסומים שכללו את פרסום הערוץ והפלטפורמות בהם נגיש, תוכניות בערוץ וקמפיינים שהערוץ מקדם (אתנה).

בעקבות כך, הוחלט להמשיך במתכונת זו גם במהלך החופש הגדול. בראשית 2012 עלתה רצועת שידור חדשה “3 בערוץ הילדים” שהחליפה את רצועת “המקום האמיתי”, ובזאת למעשה, לאחר 19 שנים, הסתיים עידן השידורים החיים היומיים בערוץ הילדים. הרצועה כוללת בין היתר את השעשועון “ניפגש בסיבוב” שבתחילת דרכו שודר כשעשועון רק בימי חג החנוכה, וגם את התוכניות “‘ממצחיק”, “הקול נשאר במשפחה” ו”בית ספר למוסיקה – עולים כיתה”. באותה עת פרשו מהערוץ דון לני גבאי, קובי מחט ואודי ואביעד. היי, אנחנו BIGI – עולם ענק ומרגש של תוכן איכותי לילדים ולנוער אצלנו תוכלו לצפות במבחר ענק של סדרות ערוץ הילדים, ערוץ לוגי, עונות חדשות של הבנים והבנות, אינדה גיים, ועוד שפע של סרטים, תכנים בלעדיים עם כוכבים אהובים והמון הפתעות! רוצים ליהנות מכל התכנים שלנו כל הזמן וללא הגבלה?

yes[עריכת קוד מקור | עריכה]

התכנית גאליס משודרת כבר עונה רביעית ב-HOT בערוץ הילדים. זו סדרת נוער אשר סובבת סביב מחנה הקיץ היוקרתי “גאליס”. הכוכבים הבלתי מעורערים שמשחקים בה הם תובל שפיר, אליאנה תדהר ודניאל מורשת. בעונה הנוכחית הצטרפו גם רוני דלומי ומייקל לואיס. לא מזמן הוזכר שם הסדרה בהקשרים שליליים כאשר בחודש שעבר הואשמו ארבע בנות 12 בניסיון לדקור את חברתן לכיתה. לפי כתב האישום, הנערות למדו מצפייה בתכנית “גאליס” איך לטשטש טביעות אצבע והחליטו לעשות זאת.

ב-29 במאי 2015 עזב את הערוץ המנחה הוותיק ביותר, טל מוסרי, לאחר 18 שנות הנחיה והשתתפות בסדרות הערוץ, ולצמד המנחים דנה פרידר ועודד פז הצטרף טום באום. במאי 2005 עזב את הערוץ עודד מנשה, המנחה הוותיק ביותר באותה עת, לאחר 14 שנים. בערוץ הופק ספיישל פרידה ממנשה בשם “לעודד באהבה”, בו השתתפו רבים ממנחי הערוץ בעבר. בסוף 2003 החלו בערוץ לקיים את “טקס נבחרי הילדים” המציג את בחירות ילדי ישראל בתחומים שונים.

קומדיות טלוויזיה – אנימציה

הסדרות המשודרות הן בחלקן סדרות מקור (כגון “סופשלי”, “ראש גדול”, “מריו”), סדרות רכש (כגון “אוגי והמקקים”, “שמש”, “הכל הולך”), ושידורים חוזרים (של הסדרות “אליפים”, “הנפילים” ו”שוברי גלים”). שנת 2000 סימנה את תחילתו של שינוי תפיסתי רחב בשידורי הערוץ. הפקות המקור התרבו החל משנה זו ועם השנים נוצרו סדרות דרמה וקומדיה מצליחות כמו “כל העולם במה”, “כל שבת שנייה”, “אדומות”, “החבר’ה הטובים”, “אין חיה כזאת”, “הילדים מגבעת נפוליאון” ו”הפיג’מות”, “השמיניה” ועוד. למשך תקופה קצרה לאחר סגירת ערוץ הילדים ב-yes שודרו מספר מתוך הפקות המקור של הערוץ עבור yes במסגרת ערוץ yes Oh ו-yes5 ברצועת שידור שהוקדשה להפקות ערוץ הילדים ונשאה את סמל “ערוץ הילדים” בנוסף לסמל הערוץ. בנוסף, פרק 21 בסדרה Oboy שודר ב-yes Drama סמוך להסרת ערוץ הילדים מ-yes.

  • IN THE GAME מחשב מסלול מחדש, גיים בוקס ועוד המון סדרות רותחות שאתם ממש אוהבים מחכות לכם עכשיו ב-BIGI.
  • ב-24 באוגוסט 2021 נודע כי עודד פז עזב את ערוץ הילדים לאחר 18 שנה של הופעות בתוכניות הערוץ ועשור של הנחיה בערוץ.
  • ב-27 באוקטובר 2020 השיקו נגה תקשורת שירות סטרימינג בשם “BIGI”, הכולל את כל תוכניות המקור והרכש של ערוץ הילדים ולוגי, וגם תוכן חדש שיופק עבור השירות.
  • לאורך השנים היו מספר שיתופי פעולה עם “קשת” במסגרת תוכניות פריים טיים, בעיקרן ריאליטי ושעשועונים, שבהם שודרה תוכנית נלווית בערוץ הילדים ונכלל שיתוף פעולה במהלך התוכנית.

הסדרה השנייה (שאני די בטוח ששודרה בערוץ הילדים אבל יכול להיות שאולי בזאפ לראשון) היא על שני בני נוער (בן ובת) שהם כנראה אח ואחות או רק חברים טובים. ושהם נמצאים במסע על מנת להחזיר משהו לסין או יפן (לא זוכר במדוייק). אני בטוח במאה אחוז שלילדה קוראים ג’ולי ואני זוכר שיש לה שיער בלונידני.

ברוכים הבאים לאתר “עולם הילדים” מבית הידברות

בעקבות השינוי, דיווחה חברת HOT על עלייה משמעותית במספר המצטרפים אליה. (מקבוצת הופ!), ומהווה תחליף לערוץ לוגי, אשר הפסיק גם הוא את שידוריו ב-yes. באוגוסט 2021 הקוסם חזי דין שב לערוץ עם תוכנית קסמים חדשה בשם “מגע קסם”.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן